יום שלישי, 30 ביוני 2009

RITUALS פותחים את החנות הראשונה בישראל


"RITUALS", המותג הבינלאומי המשלב מוצרי טיפוח לגוף ולנפש לצד קוסמטיקה ביתית, פתח את החנות הראשונה בישראל, בדיזינגוף סנטר בתל-אביב.

הקונספט הייחודי של המותג משלב בין חוכמת חיים עתיקה מהמזרח לבין הטכנולוגיה החדשנית והעיצוב המודרני של המערב. ל-"RITUALS" מגוון רחב מאוד של למעלה מ-400 מוצרים ייחודיים המאופיינים בעיצובים מיוחדים במינם וניחוחות מדהימים, המעניקים הרגשה נפלאה למשתמשים.

לאחר פתיחתה של החנות הראשונה באמסטרדם בשנת 2000, בתשע השנים האחרונות הפך המותג לסיפור הצלחה בינלאומי וחנויות נוספות נפתחו בלונדון, מדריד, ספרד, וברצלונה. נכון להיום, קיימות למעלה מ-100 חנויות ברחבי העולם וכ-250 מיני חנויות בבתי הכולבו המובילים באירופה. בישראל מתכוונת החברה להגיע לפריסה ארצית של עשרה חנויות, כאשר בשנים הקרובות תיפתח חנות בכל אחת מהערים המרכזיות בישראל.


החנות התל אביבית, שהוקמה בהשקעה של למעלה מ- 2,000,000 ₪ ומשתרעת על-פני כ-120 מ"ר, מציעה חוויה מיוחדת במינה: למבקרים בחנות מוצע ללגום כוס תה מרגיע או מסג' מפנק לידיים.

מחירי המוצרים משקפים אף הם את תפיסת המותג, והינם מתאימים לכל כיס (בין 20 ש"ח ל-150 ש"ח). בקרוב אף יופעל אתר אינטרנט חדש, באמצעותו ניתן יהיה לרכוש את מוצרי החברה וליהנות ממשלוח באמצעות שליח אישי, לכל רחבי הארץ.



החנות פתוחה בימים א'-ה' משעה 10:00 ועד 22:00 יום שישי מ-9:30 ועד 15:30 ומוצאי שבת מצאת השבת ועד השעה 23:00.
פרטים נוספים על הרשת והמותג ניתן למצוא באתר הבינלאומי של החברה: http://www.rituals.com/

גרנייה - "פיור אקטיב" רול

גרנייה משיקה את "פיור אקטיב" – רול מיוחד לטיפול ממוקד ויעיל בפצעי עור עם אפקט הרגעה מיידי, המסייע בייבוש הפצעים, הגנה והפחתת הופעת סימנים וצלקות על העור.

נקבוביות העור מכילות בלוטות שומן המייצרות סבום, שמגן על העור מפני גורמים חיצוניים. שינויים הורמונאליים, המתרחשים לרוב בגיל ההתבגרות, מגבירים את ייצור הסבום. כאשר הסבום מצטבר, בשילוב עם הגורמים החיצוניים בסביבה ועם תאי עור מתים, הוא סותם את הנקבוביות וכתוצאה מכך מופיעים נקודות שחורות, פצעים ודלקות בעור, העלולים להתפתח לצלקות. כל אלה דורשים טיפול יומיומי. סימנים אלה פוגעים במראה עור הפנים ולעיתים גורמים להשלכות פסיכולוגיות חזקות.

"פיור אקטיב" מכיל חומצה סליצילית (salicylic acid - חומר פעיל אנטי-בקטריאלי), המווסת את ייצור הסבום ומסייע בקילוף השכבות העליונות של עור הפנים. בנוסף, מכיל המוצר תמצית טבעית של עלי אוכמנית, המאיצה את יצירת התאים ובכך מזרזת את חידוש העור ומסייעת בהעלמות האדמומיות והצלקות מטשטשים ונעלמים.
הפורמולה המרוכזת פועלת במהירות ובאפקטיביות תוך שמירה על העור. מירקמו של המוצר הינו שקוף ולא שמנוני והוא מועשר באלכוהול המסייע בטיהור הפצע.

את "פיור אקטיב" (כמו את כל שאר מוצרי "גרנייה") ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון ובפרפורמיות נבחרות - מחירו: 70 ₪ לפני מבצעים (מכיל: 15 מ"ל).

סמאשבוקס, ברוכה הבאה לישראל!


אם חשבתם שכבר אין כאן מקום לעוד חברת איפור מקצועית, כדאי לכם לחכות עם המסקנות: חברת "SMASHBOX" תעשה עליה לישראל בקרוב ותגרום לכולכם להתאהב בתחום מחדש.

גם אם אתם לא ממש חובבי איפור, אי אפשר להתעלם מהחברה הזו, אשר מוצריה זוכים ברחבי העולם לסופרלטיבים ובצדק: מי שנוגע במוצרים, מתמכר אליהם די בקלות ולא בכדי - מדובר במוצרי איפור הנחשבים למעולים בתחומם, לא פחות. הדברים מקצינים יותר כשמדובר במאפרים מקצועיים: רבים מאנשי המקצוע בתחום האיפור מקפידים להחזיק מוצרים של החברה בתיק האיפור הפרטי שלהם ויש להם סיבה טובה: החברה מפורסמת בכל העולם באיכות הגבוהה של מוצריה ובמחירים הנגישים שלהם, המתאימים לכל כיס, החל מקהל המאפרים המקצועיים ועד לקהל הרחב.

להמשך, הקליקו כאן.

לאורה מרסי - Creme Cheek Color Pot

Creme Cheek Color Pot - מוצר חדש (במהדורה מוגבלת) מבית לאורה מרסי, המשלב סומק קרמי למראה רענן יחד עם סומק אבקתי המעניק מראה זוהר. המוצר מגיע באריזה קומפקטית ונוחה לנשיאה בתיק, המאפשרת טאצ'אפים מהירים.
ניתן להשיג בשני גוונים שונים.

כסף קטן...


חברת לנקום שיתפה פעולה עם חברת Goyard - יצרנית מזוודות יוקרה, וביחד השיקו השתיים מזוודת איפור, עבור נשים שנראה שכבר יש להן הכל... בכל העולם קיימים רק עשרה עותקים של המזוודה הנ"ל, מתוכם שניים הועמדו למכירה בכלבו היוקרתי "הרודס" שבאנגליה. המזוודה, אשר מכילה בתוכה מוצרי איפור של לנקום בשווי 500 פאונד, מוצעת למכירה במחיר "פעוט" של 12,500 פאונד (שווה ערך לכ- 75,000 ש"ח) !!!

יום שני, 29 ביוני 2009

שאנל - קולקציית Noirs Obscurs

בחודש ספטמבר 2009 תשיק חברת שאנל את קולקציית Noirs Obscurs (שחור כהה), אשר כשמה כן היא. הקולקציה שעוצבה ע"י פיטר פיליפס, המנהל הקריאטיבי של החברה, מבוססת כולה על גוונים כהים ודרמטיים במיוחד - כולם עם תת-גוון שחור.

בין המוצרים שבקולקציה: שלושה שפתונים מדהימים - Maniac (שפתון שחור-אדום), Hysteria (שפתון שחור-סגול) ו-Obscure (שפתון שחור-חום); רביעיית צלליות - Les Folies Noires, גם הן עם טונים שחורים, כאשר הלוגו של החברה מוטבע עליהן; ו-2 מסקרות Inimitable Noir Obscur עם פיגמנט כהה ועמוק במיוחד, כמובן.

רבלון - הצצה ראשונה לקולקציית סתיו/חורף 2009

על-פי התמונות של שני המוצרים שלהלן, שיושקו בקולקציית סתיו/חורף 2009 של רבלון, נראה שהצבעים שישלטו בקולקציה יהיו צבעים בולטים ונועזים. בכל אופן, נצטרך לחכות לחודש ספטמבר שבמהלכו תושק הקולקציה ברחבי העולם.

לק Plum Night


שפתון - VaVaViolet


Chantecaille - חורף 2009


Sylvie Personal - קולקציית החורף של חברת Chantecaille, שתושק באוגוסט הקרוב, נוצרה בהשראתה של מייסדת ובעלת החברה, סילבי שאנטקייל.


ירין שחף מצדיע למייקל ג'קסון

ירין שחף, מאפר, מורה ומנהל ביה"ס למקצועות האיפור, מצדיע לגדול זמרי הפופ שהלך לעולמו ביום חמישי האחרון.
האיש בעל אלף הפרצופים ייזכר גם כאיש הראשון שהפך צבע עורו משחור ללבן, האיש שאיפור היה חלק בלתי נפרד משיגרת חייו ושימש מודל לזמרים רבים שהתאפרו בעקבותיו. לפניכם סרטון, המדגים כיצד להפוך למייקל ג'קסון בעזרת איפור מקצועי.

אסתי לאודר - Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex


Advanced Night Repair - סרום הלילה בבקבוק החום הקטן עם ראש הטפטפת הלבן, הושק לפני 27 שנה ומאז הפך להיות ה"בסט-סלר" של חברת אסתי לאודר. כמובן, ברבות השנים נעשו בו שינויים ושיפורים שונים וכן נוספו מוצרים נוספים לסדרה זו. גם כעת נוסף מוצר חדש לליין זה, עם פורמולה חדשנית ביותר.

נראה, שה-Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex - המוצר החדש בסדרה שיושק ברחבי העולם בחודש יולי 2009, הולך גם הוא לכבוש מעמד של כבוד תוך זמן קצר ביותר. נשים בגיל בוגר (או כאלו שעור פניהן מתבגר מהר יותר ממה שהן היו רוצות...) חייבות להתנסות במוצר זה!

סרום זה מסייע לשפר את מראה העור בעזרת טכנולוגיית ה- ChronoluxTM המהפכנית, התומכת בפעולת הסינכרון הטבעית של תיקון העור והגנתו בדיוק בזמן המתאים. בנוסף, בעזרת מרכיב חדשני (פטנט רשום) המצוי במוצר ומכונה בשם Alkyl Guanine Transferase - הסרום מסייע להעלים פגמים נראים לעין כתוצאה מעישון וזיהום סביבתי, במיוחד רעלים וכימיקלים שונים.

למידע נוסף על הסרום ודרך פעולתו, ניתן לבקר באתר Advanced Night Repair - שם ניתן לקרוא המלצות של לקוחות שהתנסו במוצרים בסדרה, לצפות בפרסומת הטלוויזיונית ועוד. בנוסף, באתר נמצא שאלון עליו אפשר לענות ולגלות האם גם העור שלכן "מזדקן" מהר מידי...

כאמור, המוצר ישווק ברחבי העולם בתחילת חודש יולי הקרוב, אך למעשה המוצר כבר זמין דרך האתר של החברה ומחירו שם 47.50 דולר.

בקרוב, אעלה פוסט נוסף ובו פרטים מעניינים נוספים על המוצרים בסדרה...

יום ראשון, 28 ביוני 2009

ארמני ביוטי - לוק חורף 2009


כבר סיפרתי לכם לפני מספר ימיםעל הקולקציה החורפית של ארמני, המכונה Manta Ray. הנה לכם תמונות נוספות של המוצרים בקולקציה, כולל הלוק שלה.


יום שישי, 26 ביוני 2009

פופה משיקה ליין איפור מינרלי חדש


חברת "פופה" מצטרפת גם היא לטרנד המינרלי המתפשט בזמנים אלו בעולם, ומשיקה ליין שלם של מוצרי איפור מינרליים בשם "Mineral Silk". הליין מתאים לכל סוגי העור, כולל אלו בעלות העור הרגיש יותר, מכיוון שהמוצרים אינם מכילים חומרי בישום או פרבנים. האיפור מבטיח עמידות והרגשת רעננות לכל אורך היום.
המוצרים בסדרה מכילים רכיבים מינרליים טבעיים כמו קוורץ, טופז, אחלמה ואחרים ועברו מבחנים דרמטולוגיים והיפואלרגנים. כמו כן, אריזות המוצרים החדשניות מאפשרות שימוש קל ומהיר.


המוצרים בסדרה:
- מייקאפ אבקתי עם 25SPF בשלושה גוונים: בז'-ורוד, בז' בהיר, בז' כהה.
- סומק אבקתי בשלושה גוונים: ורוד, אפרסק, חום.
- צלליות אבקה בששה גוונים: לבן פנינתי, בז', חום, ורוד, ירוק וכסוף.


מייקאפ
סומק
צלליות

ג'יין ארדל - Dot the I


אם אתן מאלו שמנהלות מאבק תמידי עם אייליינר שנמרח או מברשת מסקרה שמלכלכת את העפעף, אתן הולכות להתאהב במוצר החדש והנפלא מבית ג'יין ארדל - ה-"Dot the I".

מדובר במארז המכיל 50 מקלוני כותנה (Q-Tips) דו-צדדיים, שטבולים מראש בכמות מדודה של מסיר איפור ומסייעים לנקות, לתקן ו/או למחוק איפור מרוח בקלות יתרה. חשוב מכל, הפורמולה של מסיר האיפור מורכבת מתמציות בוטניות, היא אינה מכילה אלכוהול ובטוחה לשימוש גם למרכיבות עדשות מגע או לבעלות עיניים רגישות.
בנוסף, המארז נוח מאוד לנשיאה בתיק.

יום חמישי, 25 ביוני 2009

לנקום - לוק קולקציית החורף


כבר הזכרתי בעבר את קולקציית החורף של חברת לנקום, והנה לכם הפעם הלוק המלווה את הקולקציה. הקולקציה נוצרה ע"י אהרון דה-מאי (המנהל האמנותי של החברה) בהשראת המהפכה הצרפתית.

בקולקציה:
- 2 רביעיות של צלליות
- 2 עפרונות עיניים (כחול וזהב)
- אייליינר ג'ל
- מסקרה וירטואוז
- פודרה שימרית מוזהבת
- 3 ליפסטיקים
- 2 גלוסים (זהב ואדום)
- 3 לקים (אדום, זהב וכחול)
- 2 גליטרים

לנקום - סט מברשות אקסלוסיבי


לנקום תשיק מהדורה מוגבלת של סט מברשות אקסלוסיבי לרשת הכלבו "נורדסטרום". הסט יושק יחד עם קולקציית החורף של החברה - "אינדיגו" (כחול) והן תהיינה צבועות בהתאם.



הסט כולל:
- מברשת למייקאפ מינרלי.
- מברשת מייקאפ מס' 2.
- מברשת טשטושים מס' 4 לסומק ו/או צלליות.
- מברשת עיניים דו-צדדית מס' 18.

כל המברשות מגיעות בנרתיק מיוחד ונח לנשיאה.

Singulier - מסקרה חדשה מבית איב סאן לורן


בחודש ספטמבר תשיק חברת איב סאן לורן מסקרה חדשה בשם Singulier. עפ"י החברה, המסקרה החדשה הינה המסקרה התלת-מימדית האולטימטיבית - בעזרת מרכיבים מיוחדים בשם modelling stretch complex שהוכנסו לפורמולה שלה וכן בעזרת המברשת המיוחדת, בפעולת משיחה אחת היא מאפשרת להאריך, לעגל, להעניק נפח ולהפריד את הריסים.
המסקרה מגיעה בארבעה צבעים: שחור, חום, ירוק וסגול.
אין ספק, כי "על הנייר", זו נראית בדיוק כמו מסקרה מהחלומות! בהחלט יש למה לצפות...

יום ראשון, 21 ביוני 2009

מאק - עדכונים חדשים בעניין הקולקציות שבדרך... (חלק שני)



קולקציית MAC in High Def (שם לא סופי) – מועד השקה: 10 בספטמבר 2009
הקולקציה תכלול מוצרים שמותאמים לטכנולוגיית ה-HD וכן מוצרים מינרליים שקיימים כבר בליין הקבוע:

שפתונים:
Close to Real - ורוד-אפרסקי טבעי (לאסטר)
High Def - קורל טבעי (אמפילפייד)
Sharp Focus - חום-שזיף (לאסטר)
Resolutly Red - אדום יין (לאסטר).

עוד בקולקציה:
- מייקאפים Face & Body (מהליין הקבוע).
- פודרת MSF בגוון Natural.
- מברשות 187 ו- 188.

קולקציית Fall Trend (שם לא סופי) – מועד השקה: 17 בספטמבר 2009
קולקציה מודרנית ועירונית מאוד, שתכלול גוונים אפורים-כחולים. בקולקציה 4 ליפסטיקים, 3 ליפגלוסים ורביעיית צלליות אחת.
בנוסף, בקולקציה זו יושק בושם חדש-ישן בשם Asphalt Flower שיגיע בבקבוק עם פיית רולר. הכוונה ב"חדש-ישן" היא לכך שהבושם הושק כבר לפני המון-המון זמן בקולקציה שכללה 3 בקבוקונים קטנים שלכל אחד מהם היתה מחוברת שרשרת לנשיאה על הצוואר.

קולקציית Style Black – מועד השקה: 24 בספטמבר 2009



בקולקציה:
- ליפסטיק שחור (קרימשיין).
- 2 מאטן – האחד שחור מאט והשני סגול-כהה ממוחזר מאחת הקולקציות הקודמות (כנראה Bing מקולקציית Cult of Cherry).
- מוצר שפתיים חדש בשם גלימרגלאס במרקם שקוף אך מבריק, שניתן ללבוש לבד או מעל שפתון. בקולקציה יהיו 3 גלימרגלאס בגוונים שונים של שחור: שחור עם זהב פנינתי, שחור עם ורוד/סגול פנינתי ושחור קרמי.
- 4 צלליות מינרליות שחורות, כל אחת עם גוון פנינתי אחר.
- סטיק Greasepaint.
- אייליינר Penultimate.
- 3 לקים: אחד ממוחזר מקולקציית Nocturnelle ושני האחרים במהדורה מוגבלת. האחד עם חלקיקי זהב והשניים האחרים עם חלקיקים ורודים וסגולים.
- מברשת 214.
- 2 CCB שחורים – האחד Bat Black מליין הפרו והשני חדש.


שימו לב !!! הפילינג הוולקני חוזר בקולקציה זו ויחד איתו גם מסכה וולקנית שהיתה אמורה לצאת בשנה שעברה יחד עם הפילינג בקולקציית Future Earth, אבל הוצאה ממנו ברגע האחרון. כמובן, שני המוצרים יצאו שוב במהדורה מוגבלת.

Zoom Fast Black Lash – מועד השקה: 24 בספטמבר 2009
מסקרה שחורה חדשה העשויה מפיגמנט פחם שחור – יש הטוענים שזו הולכת להיות המסקרה הכי שחורה שיצאה אי-פעם...

קולקציית DazzleCreme – מועד השקה: 24 בספטמבר 2009
דאזלקרים – מוצר חדש המורכב מערבוב של דאזלגלאס וקרימשיין, מאוד לחותי וקליל על השפתיים. בקולקציה יצאו 9 גוונים במהדורה מוגבלת:
Soft Dazzle – ורוד-אפרסק בינוני עם זהב פנינתי.
Sublime Shine – חום-קורלי בהיר עם זהב פנינתי.
My Favourite Pink – ורוד-כחול בהיר עם פנינה.
Perfectly Unordinary – ורוד-צהוב בהיר עם זהב פנינתי.
Luscious Spark – כתום בהיר עם זהב פנינתי.
Do It Up – ורוד-כחול מבריק עם פנינה.
Totally Fab – אדום-צהבהב מבריק עם פנינה.
Amorous – אדום-חום עמוק עם פנינה.
Creme Allure – שזיף צהבהב מבריק.

קולקציית Dsquared2 – מועד השקה: 12 באוקטובר 2009

בקולקציה:
- 2 שפתונים חדשים.
- "מוחק" שפתיים (Lip Erase) – מוצר מליין הפרו בגוון Dim.
- ליפ-קונדישינר בגוון פוקסיה.
- 3 Greasepaint סטיק – האחד שחור מקולקציית Style Black, לגבי השניים האחרים ישנן שמועות שהם יהיו שחורים שקופים עם תת-גוון מאוד מיוחד: האחד כחול-סגול והשני צהוב-כחול.
- עפרון עיניים בגוון Feline (ממוחזר).
- פודרות Sculpt and Shape מליין הפרו.
- מברשת 165 (ממוחזרת).

קולקציית Magic, Mirth, and Mischief – מועד השקה: 15 באוקטובר ו-15 בנובמבר 2009
קולקציה שתצא בחגים ותכלול את הסטים המוכרים לנו של צלליות, ליפסטיקים, פיגמנטים ועוד.


עוד קולקציות שצפויות לנו, אבל אין לי כרגע מידע נוסף כלשהו לגביהן:
קולקציית Warm and Cozy – מועד השקה: 26 בדצמבר 2009
קולקציית Chill Out – מועד השקה: 26 בדצמבר 2009
קולקציית Palm Beach – מועד השקה: 7 בינואר 2010
קולקציית Studio Fix Lash - מועד השקה:7 בינואר 2010
קולקציית Cool Nudes with Brows - מועד השקה: 7 בינואר 2010

זה הכל לבינתיים. צפו לעידכונים נוספים בקרוב...

מאק - עדכונים חדשים בעניין הקולקציות שבדרך...

הנה שוב עדכונים בעניין הקולקציות שבדרך. אני יודעת שישנם כמה שינויים מהמידע הקודם שהעברתי לכם, אבל ככה זה שניזונים משמועות מוקדמות. מצטערת על כל הבלבול, אבל אני באמת משתדלת להביא לכם מידע מעודכן ככל האפשר. רק זיכרו, שתמיד האינפורמציה הראשונית נתונה לשינויים.
אז התרווחו לכם בכסא, כי זה הולך להיות ארוך מאודדדדדד....

קולקציית Makeup Art Cosmetics – מועד השקה: 20 באוגוסט 2009



קולקציה שהורכבה בשיתוף פעולה של שלושה אומנים: הצייר ריצ'ארד פיליפס, המאיירת מאירה קלמן (ילידת הארץ שהיגרה עם משפחתה לארה"ב בגיל 4) והצלמת מרילין מינטר. כל אחד משלושת האומנים הללו הרכיב חלק מהקולקציה:



חלקו של ריצ'ארד פיליפס בקולקציה:

שפתונים
Full Body - אדום-שזיפי (מרקם לאסטר)
Lovin It - גוון טבעי עם תת-גוון צהוב (מרקם לאסטר)
Front Lit - צהוב-לבן בהיר (מרקם פרוסט)
High Strung - ורוד-כסוף (במרקם פרוסט מהליין הקבוע)
Hold the Pose - חום-שזיף עם זהב פנינתי (מרקם לאסטר).

ליפגלוסים -
Young Thing - צהוב טבעי עם זהב פנינתי
New Spirit - צהוב-קורלי בהיר
Personal Taste - ורוד בינוני עם זהב-ורוד פנינתי
On Display - סגול עם צהוב פנינתי.

שלוש רביעיות של צלליות -

רביעיית Photo Realism המכילה את הצלליות:
Photorealism - זהב שימרי עם זהב פנינתי (מרקם פרוסט)
Fresh Approach – ירוק מנטה בהיר (ולוקס פרל)
Image Maker – ירוק-אפור בינוני (פרוסט)
Grey Range – כחול-ירוק כהה (ולוקס פרל).

רביעיית In the Gallery עם הצלליות:
Lightfall – ורוד חיוור (סטאן)
Look at the Eyes – ויולט בהיר
In the Gallery – כחול-ורוד בינוני (מאט)
Private viewing – חום-שזיף כהה (מאט).

רביעיית Notoriety המכילה את:
Skintone 1 – ורוד-לבן בהיר (לאסטר)
Skintone 2 – זהב בינוני (פרוסט)
Noteriety – חום בינוני עם זהב פנינתי (ולווט)
Rich & Earthy – ברונזה-קורלי עשיר (ולוקס פרל).



חלקה של מאירה קלמן בקולקציה:

עפרונות טכנקול -
Color Matters - ירוק ליים בהיר
Obviously Orange - קורל מלוכלך
Artistic License - כחול תורכיז בהיר
Full of Fuchsia - כחול-אדום כהה
Graphblack - שחור (מהליין הקבוע).

צלליות בודדות -
Crest the Wave - צהוב פרוסטי עם צהוב ולבן פנינתי (ממוחזר מהרביעיה Stowaway שהיתה בקולקציית Naughty Nauticals)
Haunting - כחול תורכיז בהיר (ממוחזר מקולקציית McQueen)
Off the Page - כתום-חרדלי
Purple Shower - מג'נטה עם אפור פנינתי (ממוחזר מקולקציית Turquatic)
Maira's Magic - צהוב-ורוד
Violet Trance - כחול-סגול כהה (ממוחזר מרביעיית Pandamonium שהיתה בקולקציית Balloonacy).



תרומתה של מרילין לקולקציה:

פיגמנטים -
Brash & Bold - מג'נטה בהירה
Heritage Rouge - חום שזיפי (מליין הפרו וגם הופיע בעבר בקולקציית Overrich)
Push the Edge - סגול בהיר עם פנינה
Cocomotion - ברונזה מוזהב מלוכלך (ממוחזר מקולקציית Rushmetal).

גליטרים – כל הגליטרים בקולקציה הם מליין הפרו:
Fuschia - פוקסיה
Gold - זהב
Reflects Copper - זעפרן מנצנץ
Reflects Rust - אדום חם מנצנץ

סמקים -
The Perfect Cheek - ורוד בהיר מלוכלך (במרקם מאט)
Notable - חום אדמדם (במרקם סטאן).



עוד בקולקציה: מסקרה פלאשלאש – בגוון Plushblack (שחור) וגלוס שקוף.


קולקציית Jin Soon – מועד השקה: 27 באוגוסט 2009


קולקציה שעוצבה ע"י אמנית הציפורניים של הסלבריטאים – Jin Soon. הקולקציה כוללת 6 לקים בגימור קרמי:
Cool Reserve – אפור-לבנדר
For Fun – סגול עשיר
Dance All Night – אדום בריק
Rich Dark Delicious – חום-שחור
Dry martini – ירוק חאקי
Beyond Jealous – כחול-שחור-ירוק.


קולקציית Flirt with Fall – מועד השקה: 27 באוגוסט 2009
קולקציית ריסים הכוללת 6 זוגות ריסים: 4 יכנסו לקולקציה הקבועה ו-2 במהדורה מוגבלת.
43# - ריסים באורך טבעי;
44# - שילוב מיוחד של ריסים מופרדים בפינה הפנימית וריסים דרמטיים בפינה החיצונית;
45# - חצאי ריסים דרמטיים;
46# - ריסים מלאים וקצרים;
47# - ריסים ארוכים במיוחד בצדדים משולבים בריסים צפופים בבסיס;
48# - ריסים דרמטיים באורכם.

המשך בפוסט הבא...

יום שבת, 20 ביוני 2009

טופ-פוסט - אוסף שבועי נבחר מרשת הבלוגים "ביוטי בלוג'ס"


היה לנו יופי של שבוע, או מה? הנה כל מה שעודכן בביוטי בלוג'ס:
ב"פודריה" תוהה יעל יעקובי-לביא למה כולם חושבים שהיא נותנת בחינם;
ב"BEAUTY NEWS" מגלה לנו לבנת סדן את כל מה שצפוי בקרוב בחברת M.A.C;
"מטרו גבר" מגלה שאפשר לעשות בשמים לגבר גם מוויסקי;
ב "STARDUST" סוקרת טל בן- ארי את טעויות האיפור אשר מביאות לה את הג'ננה;
ב"יופי של בלוג" תוכלו ללמוד עוד על הזמנת לקים לציפורניים באינטרנט;
ב"בלוגיפור" סוקרת עדי מאור-סיסו שלוש מברשות איפור חדשות;
תמי מרגלית מסבירה את כל הטכניקות לאיפור בוקר מהיר;
שלומית לנגרמן-מיגאי מסבירה איך מפתחים קריירה של מאפרת;
ובפורטל "בי ביוטי" תוכלו לקרוא על הבושם החדש בהשראת הסדרה "24".

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails