דפים

יום שישי, 30 באפריל 2010

דאודורנטים אורגניים נטולי אלומיניום של ד"ר האושקה – קוסמטיקה אורגנית אנתרופוסופית

בשנתיים האחרונות ניכרת עליה משמעותית בצריכת דאודורנטים טבעיים נטולי אלומיניום. יואל גרינבוים, מנכ"ל חברת "ארומה לייף", המשווקת את מותג ד"ר האושקה, סבור כי המודעות הסביבתית הגלובלית, פריחת הז'אנר הירוק בכל תחומי חיינו, לצד אזהרות משכנעות על השפעתו השלילית של האלומיניום, הם אלה שהשפיעו על נתוני צריכת דאודורנטים טבעיים נטולי אלומיניום.

דאודורנט

ד"ר האושקה, מותג הקוסמטיקה האורגני אנתרופוסופי, מקדם את הקיץ עם שני דאודורנטים אורגניים נטולי אלומיניום:

דאודורנט מרענן - גם לאחר יום מאומץ, עדיין ניתן לחוש ברעננות הנפלאה והארומה הצמחית/עשבית של מרווה ושזיף-קוצני. תמציות הצמחים הטבעיות מספקות הגנה והתחליב הקרמי עדין מאד, גם לעור רגיש. הניחוח הרענן והעוקצני שלו אהוב גם על גברים (מחיר: 89 ₪).

דאודורנט פרחים - תחליב רך זה מכיל תמציות צמחים ושמן חוחובה ומתאים במיוחד לעור רגיש. שמנים אתריים מובחרים מגנים על העור מפני ריחות זיעה בעדינות ובטבעיות, מבלי לחסום את הנקבוביות. הפלורה הטבעית של העור לא נפגעת. הניחוח הפרחוני, המופק מתערובת שמנים אתריים, מזכיר ריח של זר ורדים (מחיר: 89 ₪).

מוצרי ד"ר האושקה נמכרים בבתי המרקחת ובתי הטבע. לבירור נקודות מכירה: 08-9287778.

יום שני, 26 באפריל 2010

יוליה SPA EXPRESS משיקה חבילת טיפולים לאיש העסקים

הגבר המצליחן החדש הוא גבר מטופח עם זיפים מסודרים על הפנים, גבות מעוצבות באופן שמחמיא לפנים, חזה, גב, זרועות, רגליים ואולי אף מעבר לזה – חלקים, צפורניים מעוצבות ועשויות, כפות רגליים רכות במידה וריחניות.

הידעתם? ע"פ הערכות מומחים, הגברים האמריקנים הוציאו כ-4 ביליון $ (!) על טיפוח אישי בשנת 2009. מתוכם, 30% במכוני ספא, הסרת שיער וקוסמטיקה. אחד מתוך שלושה גברים אמריקניים בערים הגדולות (ניו יורק, לוס אנג'לס, שיקאגו, מיאמי) מעצב ומסדר גבות באופן קבוע. שניים מתוך השלושה דואגים להסיר שיער מיותר בפנים ובגוף.

diz80

מעתה, גם הגבר הישראלי יכול!
רשת יוליה SPA EXPRESS משיקה חבילת טיפולים יחודית לאיש העסקים, המאפשרת לו לדאוג לכפות הידיים והרגליים, לעיצוב הגבות, להסרת שיער בפנים ובגוף ואפילו לשיזוף בהתזה.

לרשת יוליה SPA EXPRESS סניפים בלב מרכזי העסקים של תל אביב, על מנת להקל את הגישה לאנשים עסוקים. בתפריט הטיפולים ניתן למצוא טיפולים בני 10-15 דקות ועד כמה שעות.

יוליה גל, מנכ"ל הרשת מדווחת על עלייה חדה במספר אנשי העסקים המבקרים בסניפים וצורכים טיפוח אישי באופן גלוי ובהנאה. הטרנדים החמים כוללים: עיצוב גבות הוליוודי – "הרמת עפעפיים" באמצעות עיצוב מחודש של הגבה, טיפולי אנטי אייג'ינג לפנים, ניקוי נקבוביות והוצאת "שחורים", מניקור עסקי הכולל גזירה, ניקוי, שיוף והברקה, פדיקור וטיפול אינטנסיבי בכף הרגל הגברית, אשר סובלת בד"כ מעור קשה ומחוספס.

men_pedicure

men_women

מסקר שנערך בקרב הלקוחות הגברים של YULLIA SPA EXPRESS, עולה כי 62% מהגברים ניסו לטפל בגבות שלהם בבית. 85% מתוכם לא היו מרוצים מהתוצאה והגיעו לתקן אותה במכון מקצועי.
47% מהנשאלים, הסירו שיער מהגוף בתקופה כזו או אחרת של חייהם, רובם באזור החזה, הגב והמפשעות.
82% מהמשתתפים בסקר, עושים מניקור או פדיקור לפחות פעם בשנה. 53% לפחות פעם בחצי שנה.
78% מקרב המבקרים הגבריים ברשת, אמרו כי אין להם בעיה לחשוף את הרגלי הטיפוח שלהם וכי נעים להגיע למקום מעורב שבו נשים וגברים יכולים להכיר ולפתח מערכות יחסים.
56% הכריזו כי הם מוכנים לערוך פגישה עסקית עם קולגה בספא.

אגב, הרשת אף התאימה את עצמה לאוכלוסיית אנשי העסקים: בכל סניפי יוליה ספא אקספרס קיימים שירותי אינטרנט אלחוטי, המאפשר המשך עבודה בזמן הטיפול, שירות מיידי ללא המתנה ואווירה חברתית מיוחדת ונעימה.

הנגישות הגבוהה והזמינות של התורים הופכת את חווית הטיפול ברשת, לנוחה ביותר לאנשי עסקים בעלי לו"ז צפוף. אין צורך לקבוע תור מראש, אפשר פשוט להגיע בכל שעה ולקבל שרות. בנוסף, שעות הפתיחה הארוכות (עד 23:00 בלילה) והאפשרות לקבל שרות גם בימי שישי, הופכים את הטיפוח הגברי למטלה קלה ופשוטה גם עבור הגבר הישראלי.

רשימת הסניפים:
דיזנגוף 101 פינת פרישמן א-ה 08:00-20:00
ירמיהו 43 תל אביב א-ה 08:00-23:00
הרצל 17 פינת יהודה הלוי א-ה 08:00-23:00
ימי שישי בכל הסניפים: 08:00 ועד שעתיים לפני כניסת השבת.

לאתר הרשת: http://yullia.com/

LOVE FOREVER – בושם חדש מבית "מרוול קוסמטיקה"

חברת "מרוול קוסמטיקה" משיקה בושם חדש לאישה ולנערה – Love Forever (אהבה ניצחית). הבושם נרקח בהשראת אותה הנערה, המבטיחה את אהבתה הנצחית לחבר הראשון... זוהי אהבה שלעולם לא נשכח, אהבה המתכרבלת בניחוח מפנק, שנחקק בזיכרוננו לעד. ריח הנעורים, התום ולהט, גורמים לרגשותינו להתגבש ולהבין את התחושה החזקה שכולנו חפצות בה – אהבה לעד...

marvell- Love Forever

הבושם Love Forever נפתח בתו עליון פירותי – מגע ראשוני ותמים של מנדרינה, פטל ואפרסק;
פרחוניות רומנטית עוטפת את תו הלב, בנגיעות רעננות של פריחת התפוז, הסחלב והמלון, בעוד תו הבסיס מלטף אותך ארוכות בחום והמתיקות החושנית של פטל, מאסק, ענבר וסוכר בשילוב ניחוח עצי.

האריזה מעוטרת בלבבות אדומים החובקים האחד את השניה, בפרץ רגשות מתוק ורומנטי. סרטים ורדרדים ופרחים אדומים משלימים את המראה הרך והנחשק. בקבוק הבושם מתאפיין במראה קלאסי ונקי המעניק את התחושה של "Love Forever" – אהבה לנצח.

Marvell- Love-Forever

המחיר: 150 ₪ ל-60 מ"ל EDP.

את הבושם Love Forever ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, ניו פארם, משביר לצרכן, H&O, בתי מרקחת, ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ.

GOSH – קולקציית אביב 2010

העולם האתני מלא בכריזמה מסתורית, חושנית וצבעונית. מה שמייחד את מראה האביב לשנת 2010 של המותג GOSH הוא ערבוב נפלא של גוונים בוהקים: ורודים, סגולים, תורכיזים, כחולים וירוקים עם גוונים טבעיים כמו כתומים, בז'יים, חומים, צהובים וקורלים, אשר כולם יחדיו מעניקים מראה אתני מלא השראה...

Gosh-summer-2010

הקולקציה מורכבת משתי רביעיות של צלליות מינראליות אפויות, בעלות מרקם רך ועשירות בפיגמנט. הצלליות ניתנות לשימוש יבש (למראה רך וטבעי) ו/או רטוב (למראה מטאלי ונועז); שלושה עפרונות עיניים בגוונים בוהקים ובמרקם רך, הניתן לטשטוש; שלושה שפתונים, המגיעים בצורת עפרון עבה ובמרקם רך ומלא לחות, המגן על השפתיים ומעניק להן ברק מיוחד; שני לקים בגוונים של קורל וכחול.

Gosh-summer-2010a

יום ראשון, 25 באפריל 2010

קליניק מציגה מנה בריאה של צבע

כדי לסייע בהגנה על שפתינו העדינות, מומחי היופי בקליניק לקחו מרכיבים עוצמתיים ודחסו אותם למוצר צבעוני נפלא עם תועלות טיפוליות עבור השפתיים: Clinique vitamin C lip smoothie antioxidant lip colour – גלוס מזין חדש, השופע במרכיבים נוגדי חמצון. זוהי מנה בריאה של צבע ב-6 גוונים עסיסיים עשירים בלחות וברק, כמו מילק שייק פירות נוגד חמצון עבור השפתיים.

VitaminCLipSmoothieCollateralVisual

במהלך הזמן, השפתיים נעשות פגיעות לקמטוטים וקמטים והופכות דקות ויבשות, בעודן מאבדות מצבען – כך שזה חשוב לטפל בעור הרגיש של השפתיים. נוסחה זו המלאה בויטמינים עשירה בקוקטייל של מרכיבים הפועלים יחד לשיפור מצבם של השפתיים באופן מיידי ובטווח הארוך. פורמט פעיל של ויטמין C מסייע בשיפור המראה וההרגשה של השפתיים, בעוד שנוגדי חמצון אחרים, כמו הרימון, מסייעים בהגנה על השפתיים כנגד מפגעים סביבתיים ונזקים עתידיים. נוגד החמצון העיקרי הואAcai Berry . לאחר עריכת מחקר בתעשיית המזון, המומחים במעבדות קליניק גילו כי קיים שימוש נרחב בענב קטן זה במשקאות אנרגיה ופירות מזינים, אשר לו השפעה מהותית. ענב זה הגדל באמזונס - יערות הגשם בברזיל, נחשב לפרי המכיל את הרמות הגבוהות ביותר של נוגדי חמצון מכל הפירות.

הגלוס המזין החדש הוא מוצר השפתיים הראשון של קליניק, המשלב מרכיב ייחודי זה בנוסחת המוצר. יחד עם ויטמין C, רימון ועינב, ה- Acai Berry מסייע בהגנה נגד לחץ חמצני הגורם להזדקנות מוקדמת. בשימוש מתמשך. מוצר זה יכול להפחית הופעת קמטוטים הנגרמים מהזדקנות בעודו מעניק צבע נהדר.

הגלוס מכיל תערובת של חמאות עשירות לחלקות ב- Lip Smoothie. חמאת שיאה וחמאת זרעי Theobroma Grandiflorum מספקות נוחות, לחות וחלקות ובו בזמן מסייעות בהקלה של שפתיים יבשות וקשקשיות גם בטווח הארוך. זהו איפור רב שימושי.

הנוסחה בלתי דביקה, עשירה בלחות ומעניקה צבע עמיד, עם כיסוי ונוחות מושלמת המותירה השפתיים רכות וחלקות. אפליקטור המברשת הנוח מורח כמות נכונה של צבע לשפתיים מושלמות.

כאמור, NEW Clinique vitamin C lip smoothie antioxidant lip colour מופיע ב- 6 גוונים עסיסיים המחדירים לחות לשפתיים ועמידים בפני מים, מגוון לא שקוף לנוצץ כולל: nude –tricious, mango –thon, pick me up, berry boost, goodness grapecious, peach power.

VitaC4

המוצר נבדק לאלרגיה. 100% ללא בישום. נבדק דרמטולוגית.

המחיר: 120 ₪
להשיג בנקודות המכירה של קליניק ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, אפריל, המשביר לצרכן, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים.

מעצבת האופנה דונה קארן מציגה בושם חדש לנשים: "Love from NEW YORK DKNY"

יש רגעים קטנים שלא ניתן לשכוח:
ללכת יחד יד ביד בסנטרל פארק,
לחלוק נקניקיה,
נסיעה במעבורת מאוחר בלילה בנהר ההדסון,
לצפות בנוף מבניין האמפייר סטייט…

dkny_ad

לא ניתן לעצור התאהבות בניו יורק. כל נשיקה היא עם חותם, כל חיבוק הינו בלתי נשכח, כל רגע הוא תמונה בליבך. Love from New York DKNY - הפיתוי וההרפתקה של ניו יורק, נלכדים לנצח בבושם זה. Love from New York DKNY הוא סיפור של תשוקה לעיר האהובה.

זוהי גלויה מודרנית המתארת את סיפור האהבה הגדול ביותר עם ניו יורק, ארץ האפשרות וההבטחה, הנשלחת אלייך מ- DKNY, המותג שנולד וצמח בניו יורק, המייצג את כל מה שהוא צעיר, מגניב, מלהיב ואורבאני. Love from New York DKNY הוא מזכרת, כשם שהוא זיכרון מהלב. כל אחד אוהב את ניו יורק ושואף להביא חלק ממנה הביתה. ניחוח ייחודיי זה נוצר במיוחד עבור נשים האוהבות לנסוע, לחקור, לגלות אהבה והרפתקה בכל מקום אותו מבקרים. עדיין יש להם מקום רך עבור ניו יורק, עיר האהבה, האנרגיה וההתרגשות. Love from New York DKNY הוא חלק מניו יורק לשימוש והנאה במסעות החיים.

nd_6230

Love from New York DKNY לנשים הוא חוויה חושנית. שושנת מים ופרסייה מעוררות על ידי השינוי הבלתי צפוי של מנדרין ודמדמנית שחורה בשילוב מגנוליה עטופה בשושנת מים ועלי סיגלית. נשיות רכה פורצת על ידי ניחוח חושני של העור עם החמימות של עצים זהובים, עם הלהט של ציפוי משמש. Love from New York DKNY לנשים הוא מהות השיק המודרני.

הבושם מגיע בבקבוק מלבני שקוף, עם מכסה גלילי כסוף. "Love from new York" כתוב על הבקבוק באותיות קטנות על הלוגו DKNY. המכסה נושא חותמת שקופה של פסל החירות. הניחוח הוורוד משקף את השקפתה הרומנטית של האישה על העולם. קולאז' נוסטלגי בתמונות שחור לבן עוטפות את הקרטון; השחור בהשראת גלויה עם סימן של בול. זהו מראה האומר "הלוואי והיית כאן Love from New York DKNY".

LoveFromDKNY

המותג DKNY נוסדה ב-1989 על ידי דונה קארן והפך להיות אופנת הרחוב של הקולקציה היוקרתית שלה. ב-DKNY הביגוד הוא ידידותי, האופנה מתחלפת במהירות, והגישה חדה.
הבשמים במשפחת DKNY הינם מצליחים מאוד ברחבי העולם.

הבושם Love from New York DKNY יהיה זמין בלעדית ברשת סופר פארם, החל מ- 1.5.2010.
המחיר: 310 ₪ ל-48 מ"ל.

מבצעים בל'אוקסיטן

מבצע לגבר - סט לגבר המכיל 2 מוצרים מסדרת ה- EAU DE BAUX: דאודורט סטיק לגבר או דה בו - 75 גרם ובושם לגבר או דה בו - 100 מ"ל:

סט או דה בו לגבר

דאודורנט סטיק לגבר בנוסחה נטולת אלכוהול המחליקה על העור ומתייבשת מהר, מונעת היווצרות חיידקים האחראיים לריחות זיעה לא נעימים. הדאודורנט אינו מכיל פרבנים ואלומיניום. מותיר ריח גברי של Eau De Baux (או דה בו), הנשאר לאורך זמן.
בושם או דה בו - תערובת חושנית ומסתורית של ברוש ולבונה. אבירי LES BAUX שבפרובנס בחרו בעץ הברוש כסמל לכוח ולאומץ ליבם. מודרכים על ידי הכוכב שלהם, קיבלו בעוז אתגרים הרואיים...
הבושם לגבר בעל ריח דומיננטי (תו עליון) של גרעין פלפל אדום ושמן אתרי של צמח ההל בשילוב עם ניחוח ברוש וקטורת פרובנסליים.
מחיר הסט: 269 ₪ בלבד (במקום 351 ₪).

מבצע מארז של 6 סבונים טבעיים מוצקים בון מר:

סבונים בון מר 

"בון מר", סבון מוצק לניקוי הידיים והגוף העשוי ממרכיבים טבעיים בלבד. מבוסס על מרכיבים צמחיים ועשוי לפי מסורת רבת שנים שמקורה במרסיי. סבון בון מר עשיר במינרלים טבעיים המעניקים לו את הגוון הצבעוני העדין. מארז הסבונים מגיע עם 6 סבונים במבחר ריחות: לבנדר, חלב, וורדים, טיליה, יערה, וורבנה - הריחות המסורתיים של פרובנס.
מחיר המארז: 99 ₪ בלבד (במקום 150 ₪).

המבצעים מתקיימים עד ה- 31/5/2010.
להשיג בחנויות ל'אוקסיטן ברחבי הארץ ובחנות המקוונת באתר: www.loccitane.co.il.

Paul & Joe – קולקציית SAHARA (קיץ 2010)

1564-6832_w_650xh_650

חברת Paul & Joe (פול וג'ו) משיקים קולקציה קטנה ויפיפייה לקיץ 2010.
הקולקציה מגיעה בגוונים התואמים את שם הקולקציה – SAHARA (סהרה): גוונים טבעיים של נווה מדבר – חומים-זהובים, תורכיזים וקורלים.

1272015264

בקולקציה ניתן למצוא פודרה (בשני גוונים), שלושה שפתונים ושלושה לקים – כולם מגיעים באריזות מרהיבות ביופיין.

1564-6833_w_650xh_650

1564-6834_w_380xh_380

1564-6835_w_380xh_380

עוד בקולקציה: שופינים לציפורניים ואריזת דפי פודרה סופחי שומן, עם אריזות מעוטרות.

1564-6836_w_650xh_650

1564-6837_w_650xh_650

חברת הקוסמטיקה של ד"ר דב קליין משיקה סדרת סרומים חדשה

חברת הקוסמטיקה של ד"ר דב קליין משיקה בימים אלה סדרת סרומים, המבוססים על חומצות אלפא ובטא הידרוקסיות, כאשר כל אחד מהם בעל פונקציה שונה לטיפול בעור הפנים:

serum1050

סרום צ'ינסיה (cinzia serum) - סרום עדין בעל מרקם קטיפתי, עשיר במרכיבים בעלי אפקט עומק ויעילות גבוהה ומוכחת לאורך זמן. הסרום פותח בטכנולוגיה מתקדמת המגבירה את יכולת חדירת המרכיבים הפעילים החיוניים לעור לשם הגברת ההגנה על העור מפני נזקים סביבתיים.
המרכיב הפעיל והדומיננטי בסרום הינו אסטר c (ויטמין c חדיר ויציב) ובנוסף מכיל הוא פיטואסטרוגנים, מלחחים טבעיים וויטמינים.
אגב, הסרום קרוי על שמה של רעייתו של ד"ר קליין, ד"ר צ'ינסיה קליין, והוא מתאים לשימוש לכל סוגי העור.
מחיר: 397 ₪.

סרום היאלורוני (Active Serum) - סרום ייחודי ועשיר במרכיבים פעילים, טבעיים וחדשניים המגבירים את רמת הלחות בעור, מפחית קמטים ותורם לחיזוק ההגנה הטבעית של העור. הסרום מועשר בתערובת ייחודית של שמנים צמחיים, הנספגים בשכבות העור ומעניקים לו ריכוז מרבי של הזנה ולחות. הוא מכיל חומצה היאלרונית בריכוז גבוה, ויטמינים, נוגדי חמצון, פולי סויה ותמצית אפונטיה מקקטוס נדיר הגדל במקסיקו.
לאחר שימוש קבוע בסרום העור יקבל מראה רענן, חלק ועשיר בלחות והזנה.
מתאים לכל סוגי העור ובמיוחד לעור יבש וחסר לחות.
מחיר: 397 ₪.

סרום הבהרה (whitening serum) - סרום טיפולי מרוכז להבהרת גוון העור. משפר ומעכב באופן משמעותי כתמי שמש וגיל. בנוסף מקנה הסרום מרקם חלק, בריא וקורן לעור.
הסרום מכיל תרכובות צמחים ייחודיות להבהרת העור, חומצה גליקולית, אנטיאוקסידנטים, ויטמינים E, B5 ו-C ואומגה 6 ו- 3.
מתאים לכל סוגי העור.
מחיר: 438 ₪.

סרום מיצוק ומתיחה (Firming serum) - סרום מרוכז ויעיל, המסייע בבנייה מחודשת של התאים תוך הגברת המוצקות, הגמישות והלחות בעור. הסרום מחזק ותומך ברקמת העור, גורם למתיחה מיידית ומעניק תוצאות ארוכות טווח.
הסרום מכיל מרכיבים פעילים ייחודיים בהם: פפטידים (חומצות אמינו) המזרזים תהליכי בניה מחודשת של קולוגן, אלסטין וחומצה היארלונית, אנזימים צמחיים להגברת החדירות, ויטמין B5; פרוטאין חיטה ותמצית ענבים.
הסרום מתאים לשימוש לעור מתבגר.
מחיר: 438 ₪.

יש לציין, כי תכשירי ד"ר קליין פותחו בשיתוף עם האקדמיה למדעי היופי באיטליה. כל התכשירים נבנו בהקפדה יתרה על המרכיבים הפעילים שנלקחו מהאגף הקליני ומאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות.
את מוצרי ד"ר קליין ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות ובמרכז לקוסמטיקה רפואית של ד"ר דב קליין, ברח' יוניצמן 21 (בית מנדרין), תל אביב. טלפון: 03-6442104, 03-6442104, פקס: 03-6441986.

נשות ניו יורק קבעו: Tart Deco של essie נבחר ללק הנמכר ביותר העונה

נשות ניו יורק הצביעו עם הציפורניים וקבעו, כי הלק החדש שלessie בגוון קרם קורל חולמני הקרוי Tart Deco, הוא הלק הכי טרנדי ונמכר עכשיו בניו יורק. מכירות צבע אופנתי זה שוברות שיאים והביקוש ללק הולך וגדל.

Tart_Deco

Tart Deco, הוא אחד מתוך שישה לקים שלessie בקולקציית האביב, שהושקה לאחרונה גם בישראל והוא מסומן כלהיט של הקיץ הקרוב. הגוונים החדשים, רכים ומפתים, כאילו רק מחכים להימשח במכחול עדין על גבי קנבס האמן... או לכל הפחות, ציפורני הנשים...

ההשראה לקולקציה מגיעה היישר מתצוגות אופנת ההוט קוטור לאביב 2010, שם נצפו קולקציות נשיות, אלגנטיות סקסיות ומפלרטטות; שכבות שכבות של בדים עדינים ושקפקפים, המכסים טפח ומגלים טפחיים... שמלות מפוסלות בגזרות גיאומטריות לצד גזרות רכות ונשיות... הטבעות פרחים על גבי בדים רכים וסילואטה כללית רכה ונימוחה.

המחיר: 65 ₪.
לבירור נקודת המכירה הקרובה, לפרטים ולהזמנות: 03-6002225 או באתר החברה: www.essie.co.il

יום שבת, 24 באפריל 2010

MARKO מציגה: קולקציית אביב/קיץ 2010

MARKO מציגה את קולקציית הנעליים לקיץ 2010, הכוללת עשרות דגמים ייחודיים בשלל סגנונות - מנעליים קז'ואל למראה יום יומי ועד נעלי ערב מוקפדות, אופנתיות ומאובזרות היטב.

הקולקציה מתאפיינת בשימוש בחומרים מגוונים: עורות, פרחי משי, בדי יוטה, סאטן, עורות לכה, עורות מנוחשים, שילובי עור וג'ינס/בד, עורות עם פיתוחים ועורות בראש משופשפים במראה יוזד.

צבעוניות העונה עליזה: אדום, צהוב, כתום, ירוק, ורוד, טורקיז , צהוב וכחול, לצד הצבעים הקלאסיים: שחור, חום, קאמל, אבן ומנוחש.

הדוגמאות משלבות כיווצים, קשירות, סרטים אבזמים, רוכסנים תכשיטים, אבני סברובסקי ועוד. העקבים: עקבי סטילטו מברזל, עקבים עבים או דקים מעץ, עקבי סיכה, פלטפורמות, עקבי שעם, עקבים מפוסלים, וגם נעליים שטוחות.

מס' טרנדים בולטים העונה בקולקציה:
הטרנד האתני ממשיך לככב גם הקיץ במראה בוהמי יוקרתי, הנוצר בעקבות שימוש באבני קריסטל, אבני חן, ניטים ועורות לכה. הקולקציה מציעה, במסגרת טרנד זה: נעלי ערב על עקבים, נעליים שטוחות, סגורות או פתוחות מקדימה, נעליים במראה תנכי, נעלי כפכף שטוחות עם רצועות עור קלועות או משובצות אבנים.

נעלי הפיפ-טואו (עם הבוהן המבצבצת החוצה) מופיעות בשלל וריאציות, מנעל שטוחה ועד לנעל סטילטו עם עקב גבוה. בעורות חלקים, מטאליים, לכה, סאטן מנוחשים, עם תיפורים גסים קרסול פתוח או חלקות עם קרסול סגור במראה בובתי יותר.

נעלי המולטי קלור: נעליים המשלבות יחדיו 3, 4 צבעים, המשתלבים יחדיו בהרמוניה ויוצרים מראה עשיר ומרשים. בתוך הג'אנר הזה ניתן למצוא החל מנעלי שטוחות באבזור אבנים, טבעות, וניטים, דרך נעלי פלטפורמה גבוהות המתוכשטות בקדמת הנעל בחרוזים ואבנים ועד סנדלי ערב על עקב דק גבוה מעוטרות בשרשרת אבנים בקדמת הנעל או תכשיטים מעוטרים יהלומים המעטרים את הרגל.

נעלי הגלדיאטור - ממשיכות איתנו גם העונה, אך באופן מעודן ונקי יותר, בשלל צבעים, עיטורים ודוגמאות, עם עקבים או שטוחות.

מחירים:
נעלי קז'ואל: 400-150 ₪.
נעלי ערב: 1,000-400 ₪.
מידות: 35 עד 41.

ניתן להשיג ברשת נעלי האופנה MARKO ברחבי הארץ.

בובי בראון - Treatment Lip Shine 15SPF

Treatment Lip Shine הינו שפתון חדש של בובי בראון, במרקם קליל, רך ומבריק, המשמש כשפתון טיפולי לשפתיים: "את מקבלת את הטוב שבשני העולמות עם Treatment Lip Shine – זה נותן לך צבע יפה וגם משפר את מצב השפתיים שלך. זוהי נוסחה מודרנית לחלוטין", כך מעידה גברת בראון על השפתון החדש שלה.

השפתונים החדשים עוצבו כדי לטפח שפתיים יבשות ו/או סדוקות ולספק להן לחות לטווח ארוך. הם מועשרים בחמאת קקאו ושיאה, חוחובה, גרגירי משמש ושמני אבוקדו. בנוסף, פפטידים וויטמין C מעודדים את יצור הקולגן ובכך מסייעים להפחתת הקמטוטים בשפתיים ומקדם הגנה 15SPF מסייע במניעת נזקי שמש עתידיים.

את השפתונים ניתן להשיג ב-12 גוונים שונים.

bro2

יום שישי, 23 באפריל 2010

מייבלין משיקה שפתונים וגלוסים חדשים בסדרת Color Sensational

מייבלין משיקה גוונים חדשים של שפתונים וגלוסים בסדרת Color Sensational שיושקו בחודש מאי 2010:

לליין השפתונים מצטרפת סדרת Pearly Nudes המכילה 6 גוונים טבעיים ומבריקים, המעניקים מראה רענן ומחמיא. השפתונים מועשרים באבקה דקיקה של שלושה סוגים שונים של פנינים ונקטר דבש לטיפוח השפתיים.

MJ_Colorsesational_Pearly_Nudes_Julia_Stegner_2

השפתונים מגיעים באריזה מתכתית אלגנטית ויוקרתית.

pearly_nudes_color_sensation_teaser1

בנוסף, משיקה מייבלין את Color Sensational Cream Gloss - סדרת גלוסים קרמיים ומבריקים, המגדירים מחדש את המושג "זוהר". הגלוסים מגיעים ב-6 גוונים חדשים, וגם הם מועשרים בנקטר דבש המותירים את השפתיים רכות ונעימות. המרקם חלק וקליל.

MJ_Color_Sensational_Cream_Gloss_Christy_Turlington

הגלוסים מגיעים עם אפליקטור המאפשר מריחה קלה, נוחה ומדוייקת.

1

פשה מקדיש קולקציה יחודית לנשות צרפת

המאפר טום פשה, המנהל הקריאטיבי של "אסתי לאודר", יצר קולקציית איפור אקסקלוסיבית עבור נשות פריז. הקולקציה, שנושאת את השם Pure Color Night מורכבת משלושה פריטים בלבד: צללית, פודרה וליפגלוס.

Pure-Color-Night_Product_24

הקולקציה תושק ב-17 במאי ותהיה זמינה במספר מקומות מצומצם בפריז.

"כשקיבלתי את המשימה ליצור אוסף איפור בלעדי לפריז, היה לי ברור שהוא יוקדש לשעת הלילה – שעה בה כל אשה צרפתיה רוצה להיות נשגבת. רציתי להביע באמצעות אוסף איפור זה את כל היבטי הפיתוי והנשיות של הצרפתיות", מסביר פשה. ואני שואלת: מה, לנו לא מגיעה גם קולקציה ייחודית משלנו?!

Burbery – עכשיו גם איפור

מותג האופנה הידוע – Burberry ("ברברי"), הודיע היום שבחודש יולי הקרוב הוא ישיק את ליין מוצרי האיפור הראשון שלו. ההחלטה על כך הגיעה לאחר שכריסטופר ביילי, המנהל הקריאטיבי של המותג, תוסכל מהיצע הגוונים הקיים בשוק האיפור שלא מתאים, לדעתו, הן לתצוגות האופנה של המותג והן בחיים האמיתיים. כדי לתקן את העוול הנורא, הוא יצר קולקציית איפור עבור המותג היוקרתי, הכוללת 96 פריטים והינה בהשראת הסמל הנצחי של החברה – מעיל הגשם המפורסם שלה. "כמו מעיל גשם, אפשר ללבוש אותו בכל מקום ובכל זמן", כך מעיד ביילי על ליין האיפור שלו.

20100423_bailey_250x375 כריסטופר ביילי

מחירי הפריטים בליין ינועו החל מ-24 דולר (לעפרון עיניים) ועד ל-59 דולר (למייקאפ פודרה). בקולקציה ניתן למצוא פריטים כמו צלליות, גלוסים, שפתונים, מסקרה, אייליינר, מייקאפ נוזלי, פודרה, ברונזר וסומק.

burberry דוגמת המשבצות המפורסמת של המותג מופיעה גם על המוצרים

המוצרים ימכרו תחילה ברשת "נורדסטרום" בארה"ב ובמהלך השנה ניתן יהיה למצוא אותם גם בנקודות מכירה אחרות.

יום חמישי, 22 באפריל 2010

אסתי לאודר מציגה את Hydrationist – מקסימום לחות לעור

האם ידעת שעור חסר לחות נוטה יותר לפתח סימני הזדקנות מוקדמת? כמעט כל דבר המהווה "הזדקנות" בעור יכול להיות מושפע מחוסר לחות. אחת הדרכים היעילות ביותר לשמור על עור חזק, בריא ומראה צעיר הוא לוודא כי העור לח באופן תמידי. העור הוא ישות חיה – התלויה במים לתפקוד ובריאות התאים באופן אופטימאלי. ללא מים, העור מסוגל ברמה פחותה יותר למנוע ולתקן באופן טבעי ויעיל סימני ההזדקנות המוקדמת. למעשה, כמעט כל סימני הגיל העיקריים כמו קווים, קמטים, ומוצקות המזוהים במחקר מדידת הגיל הבלעדי של אסתי לאודר מושפעים על ידי חוסר לחות.

הפיתרון להזדקנות מוקדמת הנגרם מחוסר לחות, הוא Hydrationist, קרם הלחות היעיל ביותר של אסתי לאודר כיום. באופן מיידי, העור חסר הלחות מוזן עם bio mimetic water (מים עשירים במינראלים שונים) להחדרת לחות מיידית הנמשכת 24 שעות. בשימוש מתמשך, תרכובת ™sustainable moisture complex החדשה של אסתי לאודר עם תמצית מצמח ה-revival, מסייעת להמריץ, לאזן ולשמר את רמות הלחות הפנימיות בעור. לאורך זמן, יסייע לעור לשמר הלחות הפנימית שלו ללחות ארוכת טווח במיוחד ולהשבת רוח נעורים. העור הופך חזק יותר, נינוח יותר ומכיל לחות באופן מתמשך, ולכן מסוגל לעמוד בפני סימני הזדקנות מוקדמת בצורה טובה ויעילה יותר.

הקרם הינו בעל ניחוח סיגנצ'ר מיוחד: הגוון המיוחד בליבת הניחוח שלhydrationist מובא מהחוף של מדגסקר. הניחוח הטבעי של האלמוג משלב קמצוץ אצות, אוזון, אשכולית, טנג'רין ואגס, ליצירת תערובת מהים, אך בניחוח פרי הדר. לאחר מכן, תערובת בוטנית ירוקה זו מועשרת בנגיעות יקינתון, חבצלת, שושנים, אלגום ומושק.

3a

קרם Hydrationist מתאים לכל סוגי העור ומומלץ לשימוש בבוקר ובערב לאחר השימוש בסרום על עור נקי, למראה צעיר ובריא יותר. הוא אינו גורם לאקנה ונבדק על ידי דרמטולוג ורופא עיניים.

Hydrationist של אסתי לאודר מגיע ב-3 גרסאות המותאמות לסוגי העור השונים:
Hydrationist קרם לעור יבש: קרם למגע קטיפתי; לאחר השימוש העור מרגיש לח, נינוח ומלא.
Hdrationist קרם לעור רגיל/מעורב: קרם עם מרקם רך ומרענן הנספג מיד בעור מחדיר לחות וגל רעננות; לאחר השימוש העור מרגיש מלא וחלק כקטיפה.
Hydrationist תחליב LOTIONלעור רגיל/מעורב: תחליב קליל, בעל מרקם חלק על בסיס מים הנספג במהירות בעור; לאחר השימוש העור לח, נינוח, מלא ורענן.

gan3

המחיר: 290 ₪ ל-50 מ"ל.
ניתן להשיג בנקודות המכירה של אסתי לאודר ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן, אפריל, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים ברחבי הארץ.

מת לבושם

השחקן ברוס וויליס, זה שבסרטים תמיד נלחם ברעים וגם מנצח, משיק בושם חדש לגברים שירצו לגעת בתהילה, או לפחות להריח כך.

sdq3z

כוכב סרטי הפעולה "מת לחיות", "ארמגדון", "החוש השישי" ועוד רבים אחרים, אמנם לא מצטייר בעינינו כטיפוס מגונדר במיוחד, אך נראה כי קיים גם צד רך יותר באישיותו, המתחבר לעולם הבישום. מה שבטוח הוא שבאישיותו קיים גם צד עסקי אשר זיהה את ההזדמנות הכספית הטמונה בהשקת בושם לקהל הגברים, ולנשים, אשר יקנו אותו עבורם. 

להמשך, הקליקו כאן!

לוריאל פרופסיונאל משיקה סדרת מוצרי שיער ידידותיים לסביבה

לוריאל פרופסיונאל, הידועה במוצרים היעילים שלה, מצרפת אליהם כעת גם מחוייבות לאיכות הסביבה על-ידי המנעות משימוש בפרבנים, סולפטים וסיליקונים – כיוון חדש וחיובי בהחלט למותג!

21eco-loreal-tmagArticle

Série Nature הסדרה הטבעית החדשה שהמותג השיק לאחרונה (בחו"ל), כוללת שמפו ומסיכה לכל שלושת סוגי השיער – יבש, מרדני ודק. בנוסף, היא משיקה שלוש סדרות טיפול מיוחדות לשימוש במספרות: Huile Richesse – לשיער יבש, Fig Cataplasme – לשיער רגיש ו- Ginseng Cataplasme – לשיער צבוע. כל אחד מהן מכילים מרכיבים טבעיים בלבד כמו תמציות אנטיאוקסידנטיות של שבטבט, ליקופן חופשי מרדיקלים ושמן סובין.

יש לציין, כי לעת עתה, רק אחד מהבקבוקים של המוצרים בסדרה (זה השייך לשמפו עבור שיער מרדני) עשוי עדיין מ-100% פלסטיק – דבר אותו מתכוונת החברה לתקן במהלך השנה הקרובה.

גרלן משיקה ברונזרים חדשים לנשים וגברים

גרלן מעדכנת את מחלקת הברונזרים שלה לקיץ 2010 עם שני ברונזרים חדשים – אחד לנשים ואחד לגברים.

LANCOME  09/12 027

Terracotta Men (שהוצג לראשונה בשנת 1988), היה הברונזר הראשון של גרלן שיוצר במיוחד עבור גברים. לדברי החברה, הגרסה החדשה שלו כוללת פורמולה במרקם מאט במיוחד, המעניקה מראה שזוף טבעי לעור. הברונזר מגיע באריזה בצבע שחור מאט עם הלוגו המוכר של המותג.

Terracotta Lady Tan Magnifier Powder – הגרסה הנשית של הברונזר, מיועדת לשימוש על הפנים והגוף. המוצר מועשר בחלקיקי זהב ואם הפנינה, המעניקים לעור מראה חושני. הברונזר מגיע באריזה חומה כהה, המכילה בתוכה מברשת מתאימה.

קונצרן לוריאל כובש יעד נוסף!

לא רק מוצרי קוסמטיקה, איפור ושיער מחזיקה בתוכה קבוצת הקוסמטיקה העולמית לוריאל: כעת היא כובשת יעד נוסף ורוכשת את חברת הלקים essie. כבוד!

ert4s45s5

ענקית הקוסמטיקה "לוריאל" נחשבת כיום לבעלת מותגי הקוסמטיקה מהנחשבים ביותר. די אם נזכיר רק חלק ממותגי הקוסמטיקה אשר משתייכים לקבוצה זו: לוריאל-פריז, ביותרם, גרנייה, לה-רוש פוזה, וישי, איב סן לורן, לנקום, הלנה רובינשטיין, מייבלין ניו-יורק, שו אומורה, ומוצרי הבישם מבית קשארל, ויקטור אנד רולף, ראלף לורן, דיזל, חטיבת הטיפוח והבישום של ג'ורג'יו ארמאני, מוצרי השיער של קרסטז, לוריאל פרופסיונאל, מטריקס ועוד.

כעת מתחדשת קבוצת לוריאל בשחקנית חיזוק נוספת אשר שמה את הציפורניים בפרונט. החברה הודיעה היום על חתימת הסכם לרכישת חברת essie – מותג הלקים וטיפוח הציפורניים האולטימטיבי מארצות הברית, אשר נמכר ביותר מ- 100,000 סלוני ספא ויופי מהמובילים ביותר בארה"ב ועוד בכ- 250,000 סלונים הפזורים ב-95 מדינות ברחבי העולם.

להמשך, הקליקו כאן!

נארס משיקה סדרת שפתונים חדשה

רק לא מזמן התבשרנו על החידושים האחרונים שמשיק המותג "נארס" ואף קיבלנו הצצה לקולקציית הקיץ של החברה. כעת, מכינים ב"נארס" הפתעה חדשה נוספת בדמות שפתונים חדשים, שיסייעו להגן על שפתיים ולצלוח את תקופת הקיץ הקרובה.

NARS-2010-summer-Pure-Sheer-Lip-Treatment-SPF15

מדובר בסדרת Pure Sheer Lip Treatment SPF 15, המכילה שפתונים חסינים לשמש הקייצית. השפתונים מזינים את השפתיים בלחות, מגינים עליהן ומפנקים אותן. כפי שמשתמע משמם, השפתונים מכילים מקדם הגנה 15SPF וכן חמאת מנגו המרגיעה ומרככת את השפתיים במשך כל היום.

בסדרת 6 שפתונים בגוונים שונים של ארגמן, מלון, תות, פנינה וורוד, היכולים לעמוד בפני עצמם או תחת שפתונים "רגילים" אחרים (מי אמר שאנחנו לא יכולים להנות משני העולמות יחדיו?).

מחיר כל שפתון בסדרה: 25 דולר.

MAC – קולקציית Superglass

כבר כתבתי כאן בעבר על הקולקציה הזו, אבל עכשיו פורסמו הפרטים הסופיים והמדוייקים (כולל תמונות) בנוגע לקולקציה:

mediahp_superglass001

מועד השקה בארה"ב: 6 במאי 2010.
מועד השקה בינלאומי: יולי 2010.

ברק פנטסטי, הורס ומסנוור של השפתיים! בדיוק כשחשבתם שהדאזלגלאס הם הכי מבריקים שיש, מגיעים כעת הסופרגלאס עם הנוסחה הסודית המכילה פנינים בצורת פתיתי שלג, הנוצצים בברק תלת מיימדי מיוחד!

הברק של הגלוס הוא חלק, ללא שמץ סימני מריחה. בנוסף, הארומה הקלה של הוניל, הופכת את השפתיים לנחשקות יותר...

בקולקציה 9 סופרגלאסים – כולם במהדורה מוגבלת:
Tunnel of Love – כחול-חום כהה
Sugar Overload – בז' לבן
Disco Blendd – חום (שזוף) בהיר
Sweet Tart – ורוד בייבי בהיר
Gift Wrap – ורוד אפרסקי בהיר
!Totally Bang – פוקסיה
Cherry Electric – ורוד דובדבני
!Superflash – צהוב-ורוד
Fab Frenzy – כחול-סגול כהה

mediahp_superglass002 Cherry Electric, Disco Blend, Fab Frenzy, Gift Wrap, Sugar Overload,
Superflash!, Sweet Tart, Totally Bang!, Tunnel of Love

יום רביעי, 21 באפריל 2010

שמפו ומרכך חדשים מבית שוורץ קוסמטיקה טבעית

חברת שוורץ קוסמטיקה טבעית השיקה שני מוצרים חדשים - שמפו ומרכך שיער מסדרת שמן הזית.
המרכך מועשר בשמן זית, שמן ארגן (מרוקאי) ובוויטמינים המזינים את השיער ומעניקים לו מראה רך ובריא.
השמפו מועשר בשמן זית והדס, שמן אבוקדו וויטמין E.

NEWS1-390011012554169

המחיר: 22.90 ש"ח, ל-750 סמ"ק.
ניתן להשיג בחנויות הטבע, ברשתות הטבע, במרכזי מבקרים ובבתי בד ברחבי הארץ.

גדולה ביפן

gaga6

הזמרת ליידי גאגא, המשמשת כאחת מדוברות קרן Viva Glam של המותג MAC, התומכת בגברים, נשים וילדים בכל רחבי העולם, החיים עם נגיף האיידס ו-HIV, הגיעה ליפן לרגל השקת השפתונים החדשים בסדרה.

אירוע ההשקה התקיים במלון "גראנד הייאט" בטוקיו, בהשתתפות כוכבי הביצה העיתונאית ביפן, וכלל מופע חשמלי מרהיב של הזמרת, אשר הופיעה יחד עם פסנתר שעוצב במיוחד לאירוע על-ידי האמן הקנדי טרנס קו.

באירוע נכחו, בין השאר, פיגורות נחשבות ובעלות השפעה מעולם האופנה, המוזיקה והאמנות – כולם הגיעו במיוחד לצפות מקרוב בהופעה של ליידי גאגא, אשר ביצעה כניסה מפוארת לאולם, שכללה תהלוכה בהשראת חתונה יפנית. האורות באולם עומעמו וליידי גאגא, כולה לבושה בלבן, התיישבה ליד הפסנתר שהוצב על במה מסתובבת. גאגא, כמו תמיד, נתנה הופעה מהפנטת במיוחד כשפתיתי שלג ופרחי דובדבן נושרים מהתקרה בכל האולם.

gaga1

gaga2

gaga3

gaga4

gaga5

אגב הפסנתר, שכאמור עוצב במיוחד עבור קרן "ויוה גלאם" של MAC ועליו מתנוססת חתימתה האישית של לייד גאגא, יועבר אחר כבוד לניו-יורק וימכר במכירה פומבית במסגרת אירוע מיוחד בחסות דונטלה ורסאצה ואנה וינטור, שיתקיים ב-30 באפריל 2010. כל ההכנסות מאירוע זה יועברו למרכז לטיפול משפחתי של בית החולים "הארלם" בניו-יורק, המספק טיפולים רפואיים, פסיכולוגיים וסוציאליים מקיפים לילדים נגועים בנגיף ה-HIV ומשפחותיהם.

יש לציין, כי קמפיין "From Our Lips" של "ויוה גלאם", בכיכובן של ליידי גאגא וסינדי לאופר, אשר הוקם להעלאת המודעות לבעיות איתן מתמודדות נשים ברחבי העולם במלחמתן באיידס ונגיף ה-HIV, הינו הקמפיין המוצלח ביותר בתולדות המותג MAC. באמצעות הכריזמה שלהן וקולן המיוחד, הן הצליחו לגרום לאנשים ברחבי העולם לרכוש את שני השפתונים בסדרה בסכום העולה על 2.2 מיליון דולר(!!!) ועוד היד נטויה...