יום ראשון, 31 באוקטובר 2010

גם לעיניים מגיע סטיילינג אישי!

Color Appeal Quead

L'ORÉAL PARIS, מותג האיפור הבינלאומי, משיק את COLOR APPEAL QUAD PRO - סדרה של רביעיית צלליות ב-8 גוונים, המותאמים לצבע העיניים, בהשראת כוכבות הוליווד – "נבחרת החלומות" של המותג. כמו באופנה, גם הצלליות החדשות של לוריאל פריז מאפשרות לכל אישה להעצים את עצמה ואת נשיותה ולהזדהות עם מודל החיקוי שלה.

קולור אפיל קוואד פרו - סדרת הצלליות ה"חכמה" הראשונה מסוגה, מגדירה מחדש את מושג הסטיילינג האישי: פלטת הצלליות מעוצבת בצורת עפעף, כל רביעיית צלליות בקולקציה משלבת 3 צלליות אבקתיות המעטרות את העיניים בגוונים עמוקים ופנינים וקרם צללית להדגשה, נוצץ וקל למריחה, המאיר את גוון העין ומעניק להן ברק פניני. כל שנותר הוא לפעול בהתאם לאיור שעל גב האריזה והעיניים הופכות להיות חלק מהסטייל האישי שלכם.

im-1009-QuadProLarge-na

לכל צבע עיניים, מוצעות מספר פלטות מתאימות, המיוצגות על ידי נבחרת הדוברות של המותג. הסדרה מציעה קולקציה של 8 פלטות, כל אחת ב- 3 גוונים שונים:

לעיניים כחולות:
מספר 357, גווני מוקה - הרמוניה חושנית של צבעים חמים לעיניים מאירות (בהשראת השחקנית אליזבת בנקס).

לעיניים חומות:
מספר 317, גווני חום דבש - שילוב של צבעי שמש ורמיזת זוהר ססגוני, המדגיש את יופיין החם של העיניים החומות (בהשראת השחקנית פרידה פינטו).

לעיניים ירוקות:
מספר 319, גווני ירוק מוזהב - הרמוניה מגנטית של צבעים, שובה, מקסימה ואלגנטית (בהשראת השחקנית אשווריאה ריי).

Star-Secrets-Quad-Pro

מספר 360, גווני חאקי - מדגישים את העיניים על ידי "מגע" של מסתורין (בהשראת השחקנית אוונג'לין לילי).

לעיניים שחורות:
מספר 356, גווני חום ורוד - צבעים מאירים ומלוטשים לעיניים מלאות עוצמה (בהשראת השחקנית קרי וושינגטון).

מספר 331, גווני שזיף מוזהב - פלטה זוהרת המחוזקת באמצעות מגע של זהב לעיניים מהממות ומאירות (בהשראת השחקנית אווה לונגוריה).

EVA_LONGORIA

לעיניים אפורות:
מספר 316, בגווני ורוד פלטינום – הרמוניה של גווני ורוד למראה טבעי, רענן ומאיר (בהשראת הדוגמנית לטיסיה קאסטה).

quad-pro-pack-laetitia

מספר 323, גווני ערמון מעושן – רמיזה של עשן לעיניים כהות ובוערות החושפות את הפיתוי שבכל אישה (בהשראת דוגמנית העל לינדה אוונג'ליסטה).

המחיר: 95.99 ₪ (תכולה: 5.6 גרם).
הפלטה כוללת מברשת בעלת שני קצוות לדיוק מרבי.

שימו לב, בחודש נובמבר 2010 צלליות "קולור אפיל קוואד פרו" יימכרו במחיר הכרות של 57.99 ₪ במקום 95.99 ₪.

את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, H&O ובפרפומריות המובחרות

CARELINE משיקה את TRIPLE OMEGA - סדרת טיפוח לפנים

סדרת הטיפוח טריפל אומגה מבית קרליין צילום דני לרנר r

קרליין, חברת הקוסמטיקה הישראלית המובילה, משיקה בימים אלו את TRIPLE OMEGA - סדרת טיפוח חדשנית לפנים, המבוססת על קומפלקס Skin Activating System®. מדובר בפיתוח של מעבדות קרליין (פטנט ישראלי) בו משולבים 3 סוגי אומגה: 3, 6 ו -9, היוצרים הגנה אקטיבית במיוחד בפני נזקי סביבה ואקלים, מסייעים לשמירה על גמישות העור, מאטים הופעת סימני התבגרות ומעודדים את יכולת ההתחדשות ותיקון הנזקים העצמית של העור.

כידוע, חומצות אומגה הינן חומצות שומן חיוניות המהוות מרכיב חיוני לשמירה על בריאות התאים בעור. בנוסף, הן מסייעות לקליטת סוגים שונים של ויטמינים והורמונים, מונעות דלקתיות המזרזת את תהליך הזדקנות העור ומספקות לחות וגמישות לשמירה על הסיבים האלסטיים האחראים לגמישות העור. הקומפלקס, המכיל את שלושת סוגי האומגה, מעניק לעור את הכמות החיונית לתפקוד תקין של העור ובכך מונע הופעה מוקדמת של סימני הזדקנות.

סדרת TRIPLE OMEGA כוללת 4 מוצרים:

קרם יום פעיל 15 SPF לעור רגיל ויבש – מספק הגנה מפני שמש ורדיקלים חופשיים, אספקת לחות, שמירה על גמישות ומניעת הופעת קמטוטים. מכיל קומפלקס Skin Activating System®, ויטמין E, ויטמין B-5, מרכיבי לחות, מסנן קרינה (מחיר: 109.99 ₪, תכולה: 50 מ"ל).

סדרת טריפל אומגה קרם יום פעיל מבית קרליין צילום דני לרנר (4) (Custom)

תחליב לחות יומי 15 SPF לעור רגיל או שמן – מספק הגנה מפני שמש ורדיקלים חופשיים, אספקת לחות, שמירה על גמישות, מניעת הופעת קמטוטים. מכיל קומפלקס Skin Activating System®, ויטמין E, ויטמין B-5, מרכיבי לחות, מסנן קרינה (מחיר 109.99 ₪, תכולה: 50 מ"ל).

קרם לילה פרו אקטיבי לכל סוגי העור - מספק הזנה עמוקה במהלך מנוחת הלילה כפעולה משלימה לקרם היום, מעכב את התבגרות העור, מחדיר לחות ומינרלים וחומרי הזנה. מכיל קומפלקס Skin Activating System®, חמאת שיאה, ויטמין E, ויטמין B-5, מרכיבי לחות. (מחיר 109.99 ₪, תכולה: 50 מ"ל).

סדרת טריפל אומגה קרם לילה מבית קרליין צילום דני לרנר (1) (Custom)

קרם עיניים ושפתיים – מחזק את העור העדין והדק סביב העיניים והשפתיים, מפחית סימני עייפות סביב העיניים, מגן מפני רדיקליים חופשיים. מכיל קומפלקס Skin Activating System®, חמאת שיאה, ויטמין E, ויטמין B-5, מרכיבי לחות (מחיר 109.99 ₪, תכולה: 30 מ"ל).

טריפל אומגה מבית קרליין קרם עיניים ושפתיים צילום דני לרנר (Custom)

כל המוצרים בסדרה הינם היפו אלרגניים וכמו כל מוצרי קרליין, גם סדרת מוצרים זו לא נוסתה על בעלי חיים.
להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

Giorgio Armani – קולקציית Gold Rush (חגים 2010)

01_GOLD_RUSH_COLLECTION_PACKSHOT

באמצע חודש נובמבר ישיק ג'ורג'יו ארמני את קולקציית החגים שלו – GOLD RUSH ("הבהלה לזהב"). הקולקציה הינה קטנה במיוחד, אבל הפריטים שבה נראים מהממים לחלוטין.

הפריט המוביל בקולקציה הינו פודרה שקופה וזוהרת המגיעה באריזה מדהימה. עוד בקולקציה: 3 צלליות בגוונים של זהב, כסף וברונזה ושלושה שפתונים לחובבות הגוונים הבוהקים.

02_palette_teint_fermee_det ETK eye shadows new3.indd 04_RougeArmani_404 05_RougeArmani_405 06_RougeArmani_517

יום שבת, 30 באוקטובר 2010

Clinique – הצצה לקולקציית אביב 2011

cliniquespring 002

הפלטה בתמונה, שתושק בקולקציית האביב של "קליניק" לשנת 2011, מציגה שילוב של גוונים חומים וורודים המתאימים לכל גווני העור בכל עונה. הפלטה מגיעה עם כרטיס קטן ועליו הוראות לשימוש בפלטה על-מנת להשיג את האפקט הטוב ביותר.

אמנם אין חידוש מיוחד בגוונים שמציגה קליניק לעונה האביבית (ולדעתי, יש כאן אפילו מיחזור די משעמם של גוונים מקולקציות קודמות של המותג), אבל העיצוב החיצוני של הפלטה מהווה, ללא ספק, חידוש מרענן ומסקרן.

cliniquespring 003

אגב, גם הגלוס שבתמונה הינו חלק מהקולקציה – הוא נקרא Milly Pink והוא בגוון ורוד-אפרסקי חם.

הקולקציה תושק במהלך פברואר 2011 – פרטים נוספים יגיעו בהמשך.

 

מקור

KRYOLAN – קולקציית חגים 2010

Kryolan-Holiday-2010-Makeup-Collection

ב-15 לנובמבר תשיק קריולן את קולקציית החגים שלה ביפן, שכוללת פלטות צלליות יפות (חלקן ממוחזרות מקולקציות קודמות) ומבחר של ריסים מלאכותיים בעיצובים נועזים ובגוונים שונים:

Kryolan-Holiday-2010-False-eyelashes

לאלו המעדיפים סגנון אחר, ניתן למצוא בקולקציה גם ריסים קלאסיים ואופנתיים:

Kryolan-Holiday-2010-False-eyelashes-collection

כאמור, בקולקציה ניתן למצוא גם 6 פלטות של צלליות – כל אחת מכילה 5 צלליות, הניתנות לשימוש יבש (למראה עדין) או רטוב (למראה דרמטי).

Kryolan-Holiday-2010-eyeshadow-palettes

יום שישי, 29 באוקטובר 2010

LOREAL PARIS מציגה את COLOR INFALLIBLE - צלליות עיניים עמידות ל-24 שעות!

indefectable_es_loreal_teaser1

מאז ומתמיד נשים אהבו להדגיש את העיניים שלהן באמצעות איפור - מסקרה, אייליינר וצלליות הם אמצעים הכרחיים בשגרת האיפור היומיומית שלנו. בלוריאל פריז ישיקו בחודש הבא את COLOR INFALLIBLE – סדרה של 8 צלליות חדשות ומיוחדות, עמידות ל-24 שעות !!!

פורמולת הצלליות מכילה דור חדש של פולימרים התורמים לעמידות הארוכה שלהן וכן פיגמנטים מיוחדים המעניקים לצלליות גוון יפה במיוחד.

COLOR INFALLIBLE

הגוונים בסדרת הצלליות החדשה הם:
♦ 1 Time Resist White
♦ 2 Hour Glass beige
♦ 4 Forever Pink
♦ 5 Purple Obsession
♦ 6 All Night Blue
♦ 7 Unlimited Sky
♦ 12 Endless Chocolate
♦ 14 Eternal Black

LANCOME – הצצה לקולקציית Ultra Lavande (אביב/קיץ 2011)

שנות השבעים הן ששימשו כהשראה לאהרון דה מיי, המאפר והמנהל האמנותי של "לנקום", כשיצר את Ultra Lavande - קולקציית האביב/קיץ של המותג לשנת 2011, אם כי יש בה ללא ספק טוויסט מודרני שהופך את הקולקציה ללבישה לחלוטין...

כפי שניתן להבין משמה, הקולקציה מבוססת על גוון הלבנדר. הנה הצצה לכמה מהפריטים שיכללו בה:

1

גלוסים

lancomess11palette

לקים

בקולקציה צפויים לצאת גם מסקרה, רביעיית צלליות, טופ קוט ועוד.
פרטים נוספים אביא בהמשך…

יום חמישי, 28 באוקטובר 2010

חדר הכושר מעולם לא הריח טוב יותר…

קרוב לוודאי שנתקלתם בימים האחרונים בסרטון הפרסומת לבושם החדש לגבר מבית דווידוף, Davidoff Champion – זה המציג גבר (חתיך הורס, יש לומר) בחדר כושר, כשהוא מרים משקולות, או כפי שמסתבר לקראת סוף הסרטון שהוא בעצם אוחז את בקבוק הבושם החדש שמעוצב בצורת משקולת:

הבושם Davidoff Champion, מיועד לגבר שהספורט הינו חלק חשוב בחייו. הוא מוכן לבצע ולהצליח, הוא דוחף מעבר לגבולות ומתגבר על אתגרים. הוא נחוש, ממוקד ויודע בדיוק מה הוא רוצה: להישאר תמיד בפסגה. עיצוב הבקבוק ייחודי - כמשקולת עבה, מעניקה מגע גברי וגס, של גבר החלטי, נחרץ אשר דבק במטרה.

במסגרת הפעילות שעורכת "לילית קוסמטיקה" (היבואנית של המותג) לקידום המכירות ומתוך החיבור שבין הבושם החדש לבין עולם הספורט, יוצבו עמדות מיוחדות ב-6 קניונים מובילים (עזריאלי, קריון, רמת אביב, מלחה, דיזינגוף סנטר ובקניון הנגב). העמדות ימותגו ברוח עולם התוכן של הבושם, עם אבזור של מכשירי כושר מסביב. ללקוחות הקניון ולעוברים ושבים, יחולקו שוברי הגרלה עם שאלה בנושא כושר, כאשר בין העונים נכונה תיערך הגרלה. הזוכה המאושר יזכה במנוי לחדר כושר למשך חודשיים!

דווידוף- צילום לב קוגן

לדברי אורי בילט, סמנכ"ל מכירות "לילית קוסמטיקה": "הבושם החדש לגבר Davidoff Champion משדר ערכים של כושר, ספורטיביות, גבר אסרטיבי אשר מודע לאיך שהוא נראה. מתוך עולם התוכן הזה, בחרנו לצאת בשיתוף פעולה עם גופים, כמו חדרי כושר, אשר הולמים את ערכי המוצר החדש ומסייעים במיצובו. אין לי ספק, כי הפעילות שאנו עורכים בקניונים, יסייעו לנו בבניית מודעות חזקה יותר, תוך שיתוף הקהל בחוויה יוצאת דופן".

Davidoff Champion

הבושם החדש יושק בגדלים של 50 מ"ל א.ד.ט. (360 ₪) ו-90 מ"ל א.ד.ט (497 ₪) וניתן יהיה להשיגו ברשתות השיווק: סופר פארם, ניו פארם, המשביר, אפריל ובחנויות נבחרות.

יום שלישי, 26 באוקטובר 2010

התנגשות הטיטאנים

HalloweenFaceOff_Log9094E0

לקראת חג ה- Halloween ("ליל הקדושים" - חג הפורים של הנוצרים) יצרו ב-MAC סדרת סרטונים בהמשכים בסגנון של תוכנית ריאליטי טלוויזיונית עם כל האלמנטים המתבקשים בסדרה כזו: מוזיקת רקע מותחת, מנחה עם מבטא מודגש, כמה פיתולים דרמטיים ועוד כיוצ"ב. ה"משתתפים" הינם ג'יין, פטימה וג'ואי - 3 מאפרים בעלי אגו שאפתני, שאמורים להציג מראות איפור מלאי השראה. התוצאה: "התנגשות הטיטאנים נוסח MAC"!

המשימה שהוטלה על שלושת המאפרים המתחרים הינה ליצור את המראה שלהם ל- Halloween בתוך 3 שעות בלבד, כאשר בסיום יוכרז אחד מהם כמנצח.

שני הפרקים הראשונים בסדרה הנ"ל עלו כבר בערוץ ה-YouTube של המותג:

כעת אתם מוזמנים להיכנס לדף הפייסבוק של התחרות ולהצביע למראה שאהבתם יותר. ההצבעה פתוחה עד ליום חמישי ה-28 באוקטובר. הזוכה מבין השלושה, שיקבל את מירב הקולות, יוכרז בסרטון הבא, שיעלה ביום שישי ב-29 באוקטובר.

אל תחמיצו!

יום שני, 25 באוקטובר 2010

ROC מציגה: ג'ל רול און אנטי אייג'ינג לאזור העיניים

COMPLETE LIFT - סדרת האנטי אייג'ינג פורצת הדרך של המותג הצרפתי ROC מתרחבת ומציגה מוצר חדש: ג'ל רון-און אנטי אייג'ינג לאזור העיניים, בעל פעולה כפולה.

ROC_CL_Roll_pliante_produit

מדובר במוצר מדוייק וקל לשימוש, המשלב את טכנולוגיית ה-THPE ותמציות צמחים, המעניקים אפקט מתיחה קוסמטית באיזור העפעפיים וכן הפחתה ניכרת של הנפיחות מתחת לעיניים, באמצעות ג'ל קריר המוחדר לעור בעזרת רול און כדורי.
האפליקטור של המוצר מאפשר שחרור מבוקר של הג'ל בכמות מדודה ושימוש מדויק למריחת שכבה דקה ואחידה תוך כדי עיסוי סביב אזור העיניים.

המחיר: 299 ₪ (לתכולה של 15 מ"ל).

בסדרת COMPLETE LIFT ניתן למצוא גם: קרם יום, קרם לילה, קרם לעור יבש SPF20, קרם עיניים וסרום מרוכז – כולם עם אפקט המתיחה.
את מוצרי ROC ניתן להשיג בכל רשתות הפארם השונות.

איך את אוהבת את זה?

בסגנון בובתי עדין ורך, או אולי יותר סקסי וחתולי?
במסגרת חודש המודעות לסרטן השד בסימן ורוד, מציעה רשת wow cosmetics צללית בגוון ורוד, גוון טרנדי ליצירת מראה בובתי או סקסי במיוחד:

העיניים הן ראי הנפש, וכיאה להן הן מקבלות תשומת לב רחבה באיפור וגם מהסביבה כמובן. מרבית הנשים רואות בעיניים את מוקד האיפור החשוב ביותר, הן מקפידות על הדגשתן יותר מאשר אזורים אחרים בפנים.

צללית 6.90שח וואו קוסמטיקס (2)

שימוש בצללית ורודה בשכבה עדינה על גבי העפעף, תוך טשטוש לכיוון הגבה בשילוב של סומק ורוד עדין על גבי הלחיים והשארת השפתיים בגוון טבעי יוצרים מראה בובתי, עדין ורך. שימוש באותה הצללית רק בשכבה עבה יותר ליצירת גוון עז יקנה לך מראה סקסי וחתולי.
לך רק נשאר לבחור את המראה המתאים עבורך...

מחיר: 6.90 ₪
ניתן להשיג בסניפי רשת wow cosmetics

HOT MAMA

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז, יצא בפעילות חדשה בעמוד הפייסבוק, במסגרתה מחפש את האמא הנחשקת של ישראל. כל אמא בישראל מוזמנת להעלות את תמונתה לעמוד הפייסבוק של המותג ולקבל "LIKE" (לייק) אשר יקדמו אותה לזכייה.

הוט מאמא

במקביל לפעילות בעמוד הפייסבוק של לוריאל פריז, הוקם מתחם "סודות הוליווד" באתר "מאקו", הכולל כתבות אודות סודות היופי והטיפוח של אמהות הוליוודיות צעירות.

המנצחת בתחרות האמא הנחשקת של לוריאל פריז תזכה במוצרי איפור, טיפוח ושיער בשווי 10,000 ₪ של לוריאל פריז ובכתבת תדמית במתחם "סודות הוליווד" באתר "מאקו".

פעילות "HOT MAMA" הושקה במטרה לקדם את סדרת הטיפוח YOUTH CODE של לוריאל פריז.

Yoth Code rang

מבצעים, רבותי, מבצעים! (אוקטובר 2010) – חלק ב'

רגע לפני שהחודש עומד להסתיים, הנה עוד כמה מבצעים מעניינים שמציעים לנו הרשתות והמותגים השונים:

רשת "Body shop" לטיפול ופינוק מהטבע מציעה מבצעים אטרקטיביים:
· 50% הנחה על מוצר שני מסדרות "אורכידיאה", "תרבויות הספא" ו"חלב ודבש"* !
· 1+1 על סדרת תרסיסי הגנה לשמש BODY GUARD !
· בקניה מ-100 ₪ ומעלה ממגוון מוצרי החנות, ניתן לרכוש חלוק אמבט איכותי ב-49.99 ₪ בלבד במקום 120 ₪!
· ערכת סדרת הגלידות הכוללת דואט ג'ל- קרם, דואט קרם-פילינג*, סבון מילקשייק* במחיר של 129.99 ₪ בלבד, במקום 202 ₪!
· בקניית שני מוצרים ממגוון מוצרי החנות, ניתן לרכוש מגבת רחצה רקומה 90*50 ב-13.99 ₪ במקום ב-35 ₪!

בודי שופ

תוקף המבצעים: עד ה-31.10.2010 בכל חנויות הרשת ברחבי הארץ.
*הזול מבין שניהם *ללא כפל מבצעים *עד גמר המלאי *לבחירה ממגוון הסדרה

* * *

בסופר-פארם:

במסגרת קמפיין משותף של חברת "לילית קוסמטיקה" וה"סופר פארם" למוצרי הפנים של מותג האיפור האיטלקי PUPA, שעולה בימים אלו בערוצים 2, 9, 10 ו- 24, ימכרו מוצרי האיפור של PUPA ב-89 ₪ בלבד. בין המוצרים הכלולים במבצע ניתן למצוא סמקים, פודרות, מייקאפים ואול אובר.

אול אובר - 07

בנוסף:
· קונים 2 ממגוון צבעי השיער בחנות ומקבלים בייביליס- מייבש שיער ודיפיוזר דגם D121E BA בעל 3 מהירויות, 3 טמפרטורות, פיה ופילטר אחורי מתפרק לניקוי, לחצן אויר קר, מנוע 1900 ואט ושנתיים אחריות ב- 99 ₪.*
· סכין הגילוח החשמלי לגילוח רטוב של rotoshave במחיר היכרות- 99.99 ₪.*

*עד גמר המלאי

* * *

ובאיל מקיאג'

הזדמנות מושלמת לעדכן את תיק האיפור - עד סוף החודש הנוכחי, 60% (!!!) על כל המוצרים בחנות (בהתאם לתנאי המבצע, אין כפל מבצעים והנחות).

איל מקיאג - 60 אחוז

סנובית, תתבשמי!

תחת כינוי יהיר במיוחד משיק בית ורסאצ'ה בושם חדש. מישהו אמר שופוני?

חברת הבשמים הגדולה Euroitalia ("יורואיטליה") הולכת להפיק את הפרוייקט השאפתני ביותר שלה, אשר נעשה אי-פעם במהלך מערכת היחסים בת (כמעט) שש השנים עם בית האופנה "ורסאצ'ה", עת ישיקו השניים בושם חדש לנשים, אשר ישא השם Vanitas ("ואניטס"). המונח "ואניטס" מהווה בעצם ביטוי קלאסי אשר שימש רבות את המעצב ג'יאני ורסצ'ה המנוח, מייסד המותג. פירושו, פשוטו כמשמעו - "יוהרה" והוא מתייחס בעקיפין לאיכויות שכל אישה צריכה שתהיינה  בה, על מנת להיחשב לאישה אמיתית מלאה בחושניות.  כך לפחות על פי המעצב. תחת הביטוי הזה עיצב ורסאצ'ה תיקים, משקפיים, פריטי לבוש ואפילו ריהוט.

3455W43W323

להמשך, הקליקו כאן.

יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

פדיקור דגים

תחזיקו חזק: טיפול פדיקור חדש מתבצע על ידי דגיגים רעבים

פוסט אורח מאת: קובי טיריפינטו

מרכז הטיפולים הקוסמטי "הברבור" (מתחם דיזנגוף סנטר, ת"א) מציע סוג חדש לגמרי של טיפול פדיקור, המיועד להסרת העור היבש בכפות הרגליים: פדיקור דגים.
כן, שמעתם נכון, מעתה אין צורך להרחיק עד וירג'יניה, פריז או יפן כדי לזכות בכרסומים עדינים מפיהם של דגיגים נטולי שיניים, הטיפול הייחודי מוצע גם בארץ.

פדיקור ספא

איפה זה התחיל?
הטיפול המשונה הוצג לראשונה במכון קוסמטי של ג'ון הו ואיבון לה בצפון וירג'יניה בארה"ב, במטרה לספק ללקוחות תחליף לשימוש בסכינים המסירות את העור המת מכפות הרגליים. הו אומנם התייחס בתחילה בחשדנות רבה כלפי זן הדגים שנקרא "גרה רופה" (garra rufa); הוא חשש כי הדגים לא יצליחו לשרוד בטמפרטורה החמימה הדרושה לטיפול רגליים נעים, ולא פחות מכך – הוא פחד שהלקוחות לא יתלהבו מהרעיון. אולם הטיפול כבר כבש בסערה את אמריקה וסחף אחריה את אירופה. מסתבר, כי הריזיקה שלקח השתלמה.
מעתה, כאמור, ניתן לבצע טיפול זה גם בארץ.

קצת על חשיבות טיפוח כף הרגל:

כפות הרגליים ראויות לטיפול מיוחד, משום שהן אלה הנושאות את כל כובד משקלנו יום אחר יום. פעולות כמו עמידה, הליכה וכל פעילות גופנית אחרת מאמצות את כפות הרגליים ועלולות לגרום ליובש, עור קשה, עייפות ונפיחות. בקיץ נוספות תופעות לוואי כגון הזעת יתר וריחות לא נעימים, ובחורף שכיחות הציפורן החודרנית והפטריות עולה. מצבן של כפות הרגליים משפיע באופן ישיר גם על התחושה הגופנית והנפשית. רגליים עייפות ומאומצות גורמות לתחושת עייפות כללית, לחוסר מרץ וחשק לפעילות, ולמתח נפשי. בנוסף, רגליים כואבות משפיעות על היציבה הכללית של הגוף, על קצב ההליכה ועל הפעילות היומית.

כדי לשמור על כפות רגליים בריאות, חשוב קודם כל להקפיד על היגיינה. במקלחת יש לשטוף היטב את האזור במים חמים עם סבון ולנגב היטב, גם בין האצבעות. חשוב לגזוז את הציפורניים באופן שוטף ולהקפיד לעשות זאת בקו ישר על מנת להימנע מציפורן חודרנית. לאחר המקלחת מומלץ למרוח את כפות הרגליים בקרם לחות מזין ולעסות היטב עד לספיגה מלאה. אחת ליומיים-שלושה כדאי להשרות את כפות הרגליים במים ולעסות אותן בעזרת קרם פילינג. הפילינג ממריץ את מחזור הדם, מסיר את התאים המתים, מרכך את העור ומנקה אותו ביסודיות. לאחר מכן, יש למרוח את כף הרגל בקרם לחות ולעסות עד לספיגה מלאה.

עד גיל עשרים, כפות רגלינו רכות כשל תינוק. כאשר הצמיחה נפסקת וגודל כף הרגל נשאר קבוע, הלחץ המופעל על כפות הרגליים בתוספת השפשוף עם הנעל גורמים להתעבות יתר של רקמת העור ולפעמים גם ליבלות. בקיץ מחריפה התופעה בשל ההזעה: רקמת העור קולטת כמות גדולה של מים ומתעבה. פדיקוריסטית מיומנת יכולה לפתור את הבעיה באמצעות הסרת שכבת התאים המתים (העור הקרני והיבלות). לשירות זה יש בעיקר ערך אסתטי אבל גם רפואי. אם לא מסירים את השכבה הקרנית של העור עלולות להצטבר בה פטריות, הפדיקוריסטית רואה את כף הרגל מקרוב ויכולה להתריע על פטרת, יבלת, ציפורן חודרנית, ובהתאם למצב הרגל להפנות את המטופל למומחים שונים.

פדיקור דגים - מהו?

הטיפול החדש "פדיקור דגים" הינו פיתרון אידיאלי, המהווה חלופה נהדרת לפדיקור המסורתי בו לעיתים הסרת יתר של שכבות עור עלולה לפגוע בכף הרגל כולה, משום שככל שמסירים יותר שכבות, הרגל חשופה יותר, לכן שווה להתפנק בחידוש האחרון בתחום הפדיקור.

סוג הדג - עגלסת הנחלים ("עגול הלסת", שמו הלועזי הוא Garra rufa), התפרסם בעיקר בשל תאבונו לעור מת ויבש, והפך מייד ל DOCTOR FISH, המטפל ומעסה רגליים וידיים. הדג, המצוי בעיקר ביובלי הירדן והכנרת, הוא דג צמחוני - אוכל אצות. הוא דג פעיל מאוד ומעביר את רוב שעות היממה בחיפוש אחר מזון. כאשר הדג מגלה את העור היבש שעל גופנו הוא מנשק את האיבר בלסת העגולה שלו - מוצץ, מעסה, מדגדג ומענג במשך רבע שעה עד חצי שעה – בד-בבד עם ניקוי הגוף מהעור היבש. כך, מאפשר הטיפול לעור חדש לגדול ולהתפתח, וליצור רקמה חדשה נקייה ובריאה.

garra-rufa

"ד"ר פיש" משמש כיום לטיפולי עור ולשיפור הסימפטומים של מחלת הפסוריאזיס בעיקר בטורקיה. בשנים האחרונות הוא הפך לפופולארי גם ביפן ולאחרונה אף כבש את פריז. הטיפול הפך ממש ללהיט בקרב נשות צרפת, שמגיעות מערים שונות לפריז על מנת לקבל אותו.

ספא הדגים אינו מהווה תחליף מלא לפדיקור: מייד לאחר טבילה בת 15 או 30 דקות בבריכה קטנה המכילה כ-100 דגים נטולי שיניים, מוציאים את הרגליים ומבצעים את ההליך השגרתי של קילוף העור היבש בעזרת סכין.

מחקרים רפואיים מדווחים כי שימוש בטיפול זה בפגעים בעור מקל מאוד. הדגים מבצעים מעין קילוף של עור מת ויבש ללא צורך בשימוש בסכין ושיוף.

הטיפול הייחודי הפך רבים למרוצים: בעלי המכונים, מגדלי הדגים, הלקוחות וכמובן הדגיגים הקטנים וחסרי השיניים. גם אוהבי החיות יכולים לנשום לרווחה, הדגים משתכרים הרבה מעל המינימום ונהנים מארוחות צהריים דשנות עם עור מחוספס לקינוח...

המחיר: 30 שקל ל-10 דקות.
"הברבור"- המרכז לקוסמטיקה מדעית, דיזנגוף סנטר (קומה 3), ת"א

CARELINE – קולקציית FOCUS on PURPLE (סתיו/חורף 2010/11)

מראה איפור סתיו חורף  2010-2011 של קרליין צילום אוהד רומנו

במראה סתיו/חורף 2010/11 של חברת "קרליין", בחר עומר אסף, המאפר הראשי של החברה, לשים דגש על צבעים נועזים שמגיעים במגוון מרקמים, החל ממאט ועד למרקם משי בוהק, כשכוכבת הקולקציה החורפית היא צללית בגוון סגול עמוק, הנחשבת לצבע המלכותי במניפת הצבעים, ובמרקם מאט-קטיפה.

הפנים מחוטבות בעזרת סומק בגוון אפרסק מוזהב המחמיא לכל גוון עור, השפתיים משוחות בגוון ניוד ניטראלי כקונטרסט לעיניים המודגשות ועל הציפורניים משתוללת חגיגת צבעים, שאותם כדאי להתאים לקשת הגוונים אשר תככב באופנת בגדי החורף.

מראה סתיו חורף 2010 -2011 קרליין צילום אוהד רומנו

המוצרים בהם השתמש עומר אסף ליצירת מראה האיפור:
מייק-אפ: ביו-ג'ניק C&,G גוון 113 (מחיר: 165 ₪).
קונסילר: EVERLAST, מספר 10 (מחיר: 90 ₪).
פודרה שקופה בתפזורת - מספר 10 (מחיר: 126.50 ₪).
גבות: עפרון גבות 302 – בלונד (מחיר: 55 ₪).
צלליות: סגול עמוק- Dark Purple 200, חום שוקולד - Very Brown 202, סלמון – Salmon 205 (מחיר: 55 ₪).
עפרון עיניים: Iris 110 ו- Black 100 (מחיר: 60 ₪).
מסקרה: "לה דיוה" גוון שחור לריסים העליונים, מסקרה: "לה דיוה" גוון חום-חציל לריסים התחתונים (מחיר: 105 ₪).
סומק: מספר 23 (מחיר: 100 ₪).
שפתון: סדרת EVERLAST מספר 701 (מחיר: 100 ₪).
לק: סגול כהה, מספר 364 (מחיר: 33 ₪).

להשיג בכל רשתות הפארם ובפרפומריות נבחרות.

יום שבת, 23 באוקטובר 2010

Givenchy – קולקציית Naivement Couture (אביב 2011)

promo2

ניקולה דג'א, המאפר והמנהל האמנותי של ג'יבנשי, מציג את Naivement Couture ("קוטור בתמימות") - קולקציית החברה לאביב 2011, כמשהו טהור ותמים, המנקה את הרגשות הפנימיים ומציג חושניות טבעית ועדינה. Naivement Couture היא אוטוסוגסטיה של אושר...

כוכבי הקולקציה הינם הסומק בג'ל (Blush Gelée) המייצג, עפ"י דג'א, את תמצית הנעורים ומאיר את הכנות והבטחון העצמי באנרגיה חדשה. הסומק הינו בעל מרקם מלטף עם גוון ורוד טבעי (Candide Pink);

blush

ו- Photo Perfexion Ligt Evanescent Fluid Foundation – מייקאפ נוזלי חדש שמגיע בשפופרת עם ספוגית.

Givenchy-spring-2011-evanescent-fluid-foundation-spf-10 

עוד בקולקציה:

Prisme Yeux Quatour – רביעיית צלליות (מהדורה מוגבלת) בגוון Candide Garden (מס' 78 – גווני אדמה, כתומים וחומים).

eyeshadows

Rouge Interdit Shine – שפתון מבריק (מהדורה מוגבלת) בגוון Candide Nude (מס' 27 – טבעי).
Rouge Interdit – שפתון (מהדורה מוגבלת) בגוון Candide Tangerine (מס' 50 – כתום).

lipsticks

Gloss Interdit – גלוס (מהדורה מוגבלת) בגוון Candide Tangerine (מס' 30 – כתום חי).
Magic Khol – עפרון עיניים בגוון Coffee (מס' 15 – חום).
!Vernis Please – לק (מהדורה מוגבלת) בגוון Candide Peach (מס' 173 – טבעי).

Naivement Couture2

הקולקציה תעלה על המדפים במהלך ינואר/פברואר 2011.

יום חמישי, 21 באוקטובר 2010

מה קורה כשתרבות, אמנות ואיפור נפגשים?

מה קורה כשתרבות, אמנות ואיפור נפגשים? נוסד מותג האיפור האנגלי - Illamasqua (אילמסקה)!
בסרטון הוידיאו המדהים שכאן, מפורט כיצד נולד הרעיון להקים את מותג האיפור המיוחד הזה וגם על תולדות האיפור בכלל. לא כדאי להחמיץ!

OPI – הצצה לקולקציית TEXAS (אביב 2011)

texas15

כדאי שתכינו את כובעי הבוקרים, המגפיים והג'ינס עם האבזמים כדי שתהיו מוכנים לקולקציית האביב של OPI – קולקציית "טקסס"!

texas1

בקולקציה 12 לקים:
Do not Mess With OPI – ירוק דשא
Austin Tatious Turquoise – כחול-ירוק (תורכיז)
It's Totally Fort Worth-It – לבנדר אפרפר מבריק
?Do You Think I'm Tex-y – אדום-ורוד
Big Hair... Big Nails – אפרסק אדמדם
I Vant To Be A Lone Star – אפור תכלת
Houston We Have A Purple – סגול אדמדם
Suzi Loves Cowboys – חום שוקולד
San Tan tonio – דבש
Too Hot Pink To Hold 'Em – אדום ורוד לוהט
Guy Meets Gal-Vestone – כתום ורוד
?Y'all Come Back Ya Hear - מנדרינה

texas14

הקולקציה תושק במהלך פברואר 2011.

 

מקור

Dolce & Gabbana – קולקציית Ethereal Beauty (חגים 2010)

1

מאפרת העל פת מק'גראת' שיתפה פעולה עם צמד המעצבים "דולצ'ה וגבאנה" ביצירת Ethereal Beauty - קולקציית האיפור של המותג לעונת החגים הקרובה. האוסף מציג שילוב של תיחכום ועידון, משחק של גווני ניוד טבעיים וורודים המציג יופי ייחודי, דרמתי ומשובח להפליא.

בתמונת הפרומו של הקולקציה נראית הפרזנטורית של המותג, השחקנית היפה סקרלט ג'והנסון, חושנית ושובת לב יותר מתמיד, כשהיא שוכבת על בד שחור מבריק לצידו של דיוויד גנדי, הגבר האולטימטיבי של "דולצ'ה וגבאנה".

בקולקציה: 4 שפתונים, 2 ליפגלוסים, 2 עפרונות שפתיים, רביעיית צלליות, 2 צמדי צלליות, 2 אייליינרים, סומק, ברונזר ו-2 לקים – כולם, כאמור, בגוונים טבעיים.

3

אבא שלך גנן?

גם אם כן, זה לא ממש משנה לריהאנה, אשר חשפה לאחרונה את הבושם החדש שלה "פרח מרדני", אותו תשיק בשנה הבאה.

fragrance1

נראה שבימים אלו, לא ניתן להיות כוכבת פופ בינלאומית אמיתית מבלי להחזיק בפורטפוליו האישי לפחות בושם אחד משלך. את זה השכילה להבין גם הזמרת הפופולארית ריהאנה וכעת אנו מתבשרים כי במהלך אביב 2011, היא תשיק את הבושם הראשון שלה - Reb'l Fleur (בתרגום חופשי מצרפתית: "פרח מרדני"). עוד לפני השקת הבושם, ערכה ריהאנה משאל ענק בקרב מעריציה באתר האינטרנט, וביקשה מהם להעלות רעיונות עבור השם של הבושם.

להמשך, הקליקו כאן.

חברת ORLY מציגה את "!Tenez" - קולקציית מחווה לגראנד סאלם

tennis ball colection

אליפות ארצות הברית הפתוחה היא אחת מארבעת טורנירי הגראנד סלאם, אשר נחשבים כטורנירים החשובים ביותר בענף הטניס. האליפות מתקיימת מאז 1978 בכל שנה בחודש ספטמבר. זהו טורניר הגראנד סלאם האחרון, ובעיני טניסאים וחובבי טניס רבים הוא החשוב והיוקרתי ביותר.

מקור השם "טניס" בצרפתית עתיקה - "!Tenez"; בעברית "החזיקו!, קבלו!". הנזירים היו הראשונים שהמציאו את המשחק שהתאים לעולם המושגים שלהם ולאולמות שהיו במנזרים. במאה השש עשרה התקבל המשחק בהתלהבות רבה בחצרות המלכים. הנרי השמיני מלך אנגליה היה חובב נלהב של משחק זה. הטניס, שהתפשט בצרפת, הגיע גם לכל אירופה.

חולצות פולו, שורטס קצרצרים וחצאיות מיני לבנות פרצו כבר מזמן את גבולות המגרש. ז'אן רנה לקוסט היה הטניסאי הראשון שהפך לאייקון אופנה, ובעקבותיו עוד שחקנים רבים (כגון פרד פרי, בן שרמן, ג'ימי קונורס וסרג'יו טנצ'יני האיטלקי), אשר בחרו להשיק ליין של ביגוד הנושא את שמם. תעשיית הטניס היוותה מאז ומעולם השראה לעיצוב פריטים משלימים ברוח הספורט הלבן, בעיצוב ספורטיבי אך אלגנטי.

נהוג לשחק טניס בתלבושת המסורתית - לגברים חולצה לבנה ומכנסיים לבנים קצרים עם כיסים, ולנשים חולצה לבנה וחצאית טניס קצרה שמתחתיה יש מכנסון קצרצר ומקום לכדור (זו הסיבה לכינוי 'הספורט הלבן').

אין ספק, כי אחד הדברים החשובים על המגרש הוא להיראות טוב, ולשם כך החליטה גם ORLY - ענקית הלק מארצות הברית, להצטרף לטוטאלוק הנדרש ולהשיק עבור הטניסאיות ובנות המין היפה בכלל קולקציית טניס ייחודית (במהדורה מוגבלת) המורכבת משלושה גוונים: לבן- הלוא הוא צבע מדי הטניס המסורתיים, ירוק- כצבע משטחי המגרש וכמובן צהוב- כצבעו של כדור הטניס.

Tennis collection

מחיר: 25 שקל.
להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails