דפים

יום שלישי, 31 במאי 2011

שימו פס!

הפרנץ' מניקור המיתולוגי מקבל טוויסט עדכני!
פוסט אורח מאת: קובי טיריפינטו

מראה ה- פרנץ' מניקור שהפך שם נרדף למראה מטופח וקלאסי, נזקף לזכותה של ענקית הלק האמריקאית ORLY. "אורלי" הייתה הראשונה שנדרשה לספק מענה זה לצורך שעלה בענף הקולנוע, כבר בשנות השלושים של המאה הקודמת, בכדי לספק לשחקניות מענה למראה ציפורניים מטופח אך נטול צבע.

פרנץ' Color Block של אורלי פרנץ' "קולור בלוק" - ORLY

עתה (אביב 2011) פורץ לו הטרנד שוב בטוויסט מעט אחר. לדברי קטיה שו, המדריכה הראשית של המותג: "כמעט 90 שנה מאז שהציגה חברת אורלי את טרנד הפרנץ' המיתולוגי אנו עושים זאת שוב בדמותו של טרנד חדש וייחודי בשם 'פרנץ קולור בלוק'. הרעיון: לספק מענה חדש לנשים החובבות את מראה הפרנץ אולם חפצות בהבלטתו. לאביב הקרוב חברתנו מציגה מראה חדשני בדמותה של דוגמנית יפיפייה, אשר ציפורניה משוחות בשני גווני לק בולטים ומנוגדים, כאשר חלקו העליון של הציפורן משוח כפרנץ' צבעוני ואילו חלקו השני בגוון צבעוני מנוגד. הרעיון הוא שילוב של גוונים בעלי צבעוניות דומיננטית, שלא לומר צועקת, כגון סגול חציל, פוקסיה, כתום, צהוב לימון וטורקיז, תוך יצירת חיבור לא שגרתי, מה שמלהיב כאן: לחשוב מחוץ לקופסה ובעיקר לחשוב צעיר, רענן ואביבי".

נדמה, כי גם הפעם כולם חוגגים את המצאתה של אורלי. חב' הענק ספורה השיקה לקיץ מראה פרנץ' צבעוני וגם מותג הלקים הצעיר מניו יורק, קולור-קלאב הציג לוק דומה בגווני הסגול. בזירה המקומית כובש המותג הישראלי CHIC בטרנד הנוכחי והשמועה גורסת, כי מותגי לק נוספים יצטרפו בקרוב לחגיגה...

פרנץ קולור-בלוק model image קולור קלאב פרנץ' "קולור בלוק" – COLOR CLUB

פרנץ צבעוני של שיק צילום אלון גנון פרנץ' צבעוני - CHIC

עוד נדמה, כי גם מעצבי־העל משתגעים על הטרנד הזה, שכן ה"קולור־בלוק" כבר הספיק לככב בכל התצוגות של אביב־קיץ 2011 בדמותם של אאוטפיטים זרחניים. בית האופנה גוצ'י, לדוגמא, הציג פריטים שונים מסאטן בגוני כתום בהיר, סגול ואף ירוק, אצל ג'יל סנדר נמנעו מהצהוב הצעקני, אך שלחו את הדוגמניות למסלול עטויות מעילים וחצאיות מקסי בגוון ירוק, ואפילו כוהנת האופנה דיאן וון פירסטנברג נכנעה לצבעוניות עליזה זו, כשבחרה לשלב מכנסיים סגולים עם חולצת שיפון ורודה.
אולם היה זה המעצב ז'ק פוזן המתאפיין בסילואטים הדרמטיים ובבחירת הצבעים שלו אשר עשה העונה חיבור הרמוני של האיפור השיער, הלק והאאוטפיטים שלו. על המסלול נראו הרבה צורות וחתכים מעניינים של צלליות זרחניות לעיניים יחד עם דוגמאות מרטיטות לציפורניים.

MAC – קולקציית Bloggers’ Obsessions

זוכרים שסיפרתי לכם על החוויה המדהימה שעברו כמה מהבלוגריות המובילות בבלוגספירה הבינלאומית בביקור במעבדות MAC ועל הקולקציה שהן זכו לעצב? אז הקולקציה תעלה ב-21 ליוני 2011 לאתר האינטרנט של החברה והיא תהיה זמינה, למעשה, רק בארה"ב וקנדה.

media_bloggersobsession001

הנה כל הפרטים:

מה שיש לחברה להגיד (בתרגום חופשי שלי): "אף אחד לא אוהב את MAC יותר מאשר בלוגריות יופי. כדי להודות להן על התשוקה המסורה ועל הפידבקים הכנים תמיד, הזמנו 9 מהבלוגריות החביבות עלינו למעבדה בטורונטו כדי ליצור בעצמן צלליות וליפגלוסים. הקולקציה זמינה באינטרנט בלבד, בדיוק כמו המחשבות וההגיגים של משוגעות האיפור שיצרו אותם".

הקולקציה (לצד קישורים לבלוגים של היוצרים אותה):

Eyeshadow – צלליות (במהדורה מוגבלת):
Hocus Pocus – אפור מפוייח כהה עם פנינה כסופה (The Makeup Girl).
Jealousy Wakes – ירוק אמרלד גועש עם תורכיז ופנינה מוזהבת (Temptalia)
Parisian Skies – כחול-אפרפר (Lipstick Powder N Paint)
Sparkle, Neely, Sparkle! – חום חלודה כהה עם ניצוצות שמפניה (Beauty Blogging Junkie)

media_bloggersobsession002

Lipglass – ליפגלוסים (מהדורה מוגבלת):
All of My Purple Life – סגול ענב כהה עם ניצנוץ עדין (Afrobella)
Caqui – כתום אפרסמון (Beauty Maverick)
Evolution Revolution – ורוד-אפרסקי חם עם מיקרו נצנצים סגולים, ירוקים וכחולים (Makeup and Beauty Blog)
Nitro:licious 2046 – אדום מבריק עז (Nitrolicious)
Sonoran Rain – אדום-קורלי כהה בגימור פנינתי מוזהב וכסוף (The Shades of U)

media_bloggersobsession003

פרטים נוספים, סווטצ'ים ועוד קצת תיאורים על החוויה המטורפת שהבלוגריות עברו במעבדה של מאק, תוכלו למצוא בכל אחד מהבלוגים הנ"ל.

יום שני, 30 במאי 2011

BECCA – קולקציית Lost Weekend (סתיו/חורף 2011)

בעוד שבשאר העולם נהנים כעת מקולקציית הקיץ של המותג האוסטרלי, האוסטרלים עצמם כבר רוכשים את מוצרי קולקציית הסתיו/חורף של BECCA, המכונה Lost Weekend (בתרגום חופשי: "סוף שבוע אבוד") ומציגה אימג' מהמם (כמו תמיד) עם איפור וסטיילינג הורסים:

BECCA-Lost-Weekend-Makeup-Collection-for-Fall-2011-promo

מה בקולקציה:

Lost Weekend Palette – פלטה המכילה 3 צלליות בגוונים טבעיים (Chino, Moleskin ו-Moire) בשלושה מרקמים שונים: מאט, קטיפה ושימר.

Lost-Weekend-Palette-Becca-fall-2011

Eye Tint – צללית קרם בגוון Baroque (בז' פיטריה).

BECCA-Lost-Weekend-Makeup-Collection-for-Fall-2011-eye-tint

Mineral Blush – סומק מינרלי ב-2 גוונים: Tawny Peach (אפרסק ניוד) ו- Tawny Rose (ורוד שזיף ניוד).

BECCA-Lost-Weekend-Makeup-Collection-for-Fall-2011-mineral-blush

Mineral Bronzing/Highlighter Duo – פודרה חצויה בגוון Serrana: צד אחד - ברונזר מינרלי בגימור מאט; בצד השני – היילייטר להארות. למעשה, זהו אותו מוצר שהוצע בקולקציית הקיץ האחרונה של המותג.

Mineral-Bronzing-Highlighter-Duo-BECCA-fall-2011

Nail Colour – לקים ב-3 גוונים: Saddle Up (קרמל ניוד), Toasted Marshmallow (ורוד-חום רך) ו- Billy Tea (חום-אפרפר כהה).

BECCA-Lost-Weekend-Makeup-Collection-for-Fall-2011-nail-polish

יום ראשון, 29 במאי 2011

רשת BODY SHOP מתרחבת עם חנות נוספת

bosy shop

רשת חנויות BODY SHOP, המתמחה במוצרי טיפוח ופינוק מן הטבע, מתרחבת עם השקתה של חנות נוספת ב"קניון הזהב" בראשון לציון, בהשקעה כוללת של כ- 300,000 ₪. החנות, שתשתרע על שטח של 50 מ"ר, עתידה להיפתח במהלך חודש יוני הקרוב והיא תמוקם באגף הצפוני החדש של הקניון (בנוסף לחנות הקיימת כבר באותו הקניון).
קונספט החנות החדשה מתיישר עם קו העיצוב החדש של החברה, המבוסס על סגנון של ספא אמיתי, מלווה בתחושות פינוק ומרגוע. העיצוב בקו נקי ובגוונים של ירוק בהיר המשדרים אלגנטיות ושלווה המדגישים את הקונספט הטבעי של החברה.

חנות בודי שופ

לדברי דני בר-און, מנכ"ל רשת BODY SHOP, "הרשת שכוללת כיום 44 סניפים בפריסה ארצית, נמצאת במגמת התפתחות מתמדת, כאשר מטרתנו להתפרס בכל רחבי הארץ ולמקם חנויות שלנו באזורים אסטרטגיים ברמת קהל הלקוחות הפוטנציאלי. החנות הנוספת בראשון לציון, תרחיב את מעגל הקונים ותציג ללקוחות האזור את ליין המוצרים האהוב והמוכר, לצד סדרות מוצרים חדשות שהשקנו לאחרונה, כולל סדרת ונילה, שהוצאנו וזכתה להצלחה אדירה".

כחלק מהפעילות השוטפת והרחבת הרשת, מקפידה רשת 'BODY SHOP' לשמור על איכות הסביבה. כל קו המוצרים ואריזותיהם, מיוצרים מחומרים הניתנים למחזור וידידותיים לסביבה, כאשר במקביל המוצרים מבוססים על רכיבים טבעיים ללא חומרים מהחי ולא נוסו על בעלי חיים!

אגב, הפרזנטורית הראשונה של הרשת בישראל היא השחקנית הידועה עדי הימלבלוי, שנבחרה להוביל קמפיין פרסום רחב יריעה עבור המותג, כאשר לחלק ממנו כבר נחשפנו בפסח האחרון:

לאתר החברה: www.body-shop.co.il

NIVEA משיקה דאודורנט עם מולקולות כסף

large_teaser_NFM_silver_protect

ב-NIVEA סבורים שכדי להראות טוב, חייבים להרגיש טוב. לפיכך, מציע המותג את "סילבר פרוטקט" - סדרת דאודורנטים המיועדת להתאים לקצב ולסגנון החיים של הגבר המודרני.

כידוע, בשל טבעו של הגוף הגברי הממוצע, הוא נוטה להזיע יותר מאשר נשים, במיוחד במזג האוויר החם והלח שלנו. בניוואה טוענים, שבעזרת הדאודורנטים החדשים בסדרה, יכולים כעת הגברים להתמודד עם כל אתגר ועבודה קשה, בביטחון עצמי מלא.

פורמולת הדאודורנט מכילה מולקות כסף אנטיבקטריאליות, אשר הוכחו מדעית כמחסלות 99% מכמות החיידקים ובכך מסייעות בהפחתת ומניעה של ריחות גוף וזיעה למשך שעות ארוכות. העור נותר רענן ויבש למשל כל היום.
חשוב לציין, כי הדאודורנט נטול אלכוהול וחומרי צבע והוא נבדק ואושר דרמטולוגית.

ניוואה קומפוזיציה דאורדורנט רול וספריי

מגיע בגרסת ספריי (150 מ"ל), רול (50 מ"ל) וסטיק (40 מ"ל).
המחיר: 33 ₪ (לפני הנחות ומבצעים).
להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

יום שבת, 28 במאי 2011

CHANEL – קולקציית Illusion D’Ombre (סתיו/חורף 2011)

Cafe-Makeup-3

עבור סתיו 2011 שאנל מציעה את קולקציית האיפור Illusion D’Ombre (בתרגום חופשי: אשליית צללים). הנה כל הפרטים והתמונות, תהנו!

ראשית, בקולקציה ניתן למצוא 6 צלליות חדשות שמגיעות במרקם ג'ל-מוס ונושאות את שם הקולקציה - Illusion D’Ombre. לצלליות יש מעין אפקט מבריק מהמם ונראה לי שהן הולכות להיות להיט אמיתי.

Picture-29 1

כמו שניתן לראות בסרטון שלהלן, גאון האיפור פיטר פיליפס, המשמש כמנהל האמנותי של חטיבת האיפור בשאנל, ממליץ להשתמש בצלליות הללו באמצעות האצבעות:

עוד בקולקציה:

Le Crayon Yeux – עפרון עיניים בגוון Le Crayon Yeux (כסוף).

Picture-143

Joues Contraste – סומק בגוון Rose Écrin (ורוד קורלי).

Cafe-Makeup-4

Les 4 Ombres – רביעיית צלליות בגוון Prélude (בז'ים-אפרפרים).

Cafe-Makeup-5

Lèvres Scintillantes – ליפגלוסים בגוונים Pampille (ורוד קורלי) ו- Braise (חום).

Crayon Lèvres – עפרונות שפתיים בגוונים Rose Cuivré (ורוד) ו- Coralline (קורל).

Cafe-Makeup-6

Rouge Coco – שפתונים בגוונים Plumetis (ורוד קורלי) ו- Étole (ורוד חום).

Picture-44

Le Vernis – לקים בגוונים Graphite (אפור מתכתי), Peridot (דואוכרום ירוק-צהבהב) ו- Quartz (אפור פנינה).

Cafe-Makeup-1 Picture-101

הקולקציה אמורה לצאת במהלך אוגוסט-ספטמבר 2011. אני מאד מקווה שמחיר הצלליות החדשות לא ירקיע שחקים, כי אני זוממת על כל השישיה ולפחות עוד לק אחד או שניים מתוך הקולקציה...

אביזרים חדשים ב-MAC

MAC-Cosmetics-1

אביזרים חדשים מרגשים כמעט כמו קולקציות חדשות, לא?
מברשות, תיקי איפור ושאר אביזרים עושים לי את זה לפעמים יותר מעוד צללית או ברונזר. לשמחתי, MAC התחדשה לה לאחרונה במס' אביזרים חדשים לקראת הקיץ:

MAC All Blending Sponge – ספוג רך במיוחד, נטול לטקס לחלוטין, מעוצב בצורה כזו המאפשרת שליטה מדוייקת ומבוקרת יותר בהנחת מייקאפ וחומרים נוזליים ו/או קרמיים. זוהי, למעשה, גרסה ורודה ומעודכנת לספוג האובלי והשטוח של מאק להנחת מייקאפ.

MAC-Cosmetics-3

MAC Duo Sided Sponge – ספוג דו-צדדי לשימוש ורסטילי: הצד הורוד החלק משמש לחומרים במרקם נוזלי, ג'ל או קרם, בעוד הצד הלבן המחוספס מיועד להנחת מוצרים במרקם פודרה (אבן/אבקה).

MAC-Cosmetics-4

PRO PERFORMANCE SPONGE – ספוג המעוצב בצורה המאפשרת יישום מדוייק וטשטוש או ערבוב של חומרים במרקמים נוזליים או קרמיים באיזורים בפנים שקשה להגיע אליהם. הספוגית בצבע ורוד, נטולת לטקס לחלוטין (תושק בקרוב!)

MAC Duo Sided Sharpener – מחדד לעפרונות עיניים/שפתיים בכל גודל. מגיע עם שני פתחים (או אם תרצו- חורים) זה לצד זה, אחד קטן ואחד גדול, המאפשרים חידוד מדוייק. למחדד מצורף אביזר ניקוי קטן, המסייע להוציא את שארית העודפים ולהותיר את הלהבים נקיים.

MAC-Cosmetics-2

SPRAY PUMP – משאבת ספריי המיועדת לבקבוקי הנסיעות הקטנים של מאק. המשאבה מתברגת לבקבוק ולא מאפשרת נזילה או דליפה של נוזלים.

mac-beauty-tools-spray-pump

HALF LASH CURLER – מעגל ריסים בגודל "חצי עין", מיועד לעצב, להרים ולעגל את הריסים הקטנים ביותר, אלו שתמיד קשה להגיע אליהם בזוויות הפנימיות של העין. עובד על אותו עיקרון של 'לחיצה ושחרור', בדיוק כמו המעגל המוכר יותר של מאק בגודל הרגיל (יושק בקרוב).

mac-beauty-tools-half-lash-curler

יום שישי, 27 במאי 2011

GARNIER לוקח את הלחות לגוף שלב אחד קדימה

garnier-packs-321464198

עם פתיחת הקיץ, מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק את אינטנסיב 7 ימים (Intensive 7 Days) - סדרת טיפוח חדשה לגוף, הכוללת 4 קרמים לגוף עם רכיב ה- L-Bifidus, חיידק ידידותי המוכר מתחום היוגורט, המעצים את מאגר הלחות הטבעית של העור, מונע את התנדפות הלחות מהעור ומסייע בשמירה על הלחות לאורך זמן - עד 7 ימים (מותנה בשימוש יומיומי למשך 4 שבועות).

סדרת אינטנסיב 7 ימים מגיעה ב- 4 ניחוחות קיציים ומרעננים:

אלוורה לעור רגיל: האלוורה ידוע בהיותו צמח האוגר מים, דבר המאפשר להפיק מגרעיניו שמן עשיר בפרוטאין. צמח האלוורה מסייע בהסרת תאים מתים מעל שטח העור ובכך הוא מזרז את חילוף האפידרמיס, ומותיר את העור חלק יותר. בנוסף, השימוש בצמח מסייע בהמרצת הדם ובחידוש העור.

מנגו לעור יבש: הפירות הכתומים ובתוכם המנגו, המכילים ויטמינים, ידועים כמסייעים בהאטת תהליכי הזדקנות. שמן המנגו, המופק מנוזל הפרי, עשיר בחומצות שומן רוויות, המעניקות לו תכונות מזינות המתאימות לעור יבש.

דבש מרגיע לעור יבש ורגיש: הדבש מכיל סוכר זמין, ויטמינים, מינרלים ואנזימים. סגולותיו התזונתיות והרפואיות נגזרות ממקור הצוף שממנו נוצר והוא מצוי בתרופות ובמשחות. מחקרים מצאו כי הדבש מועיל מאוד לחיזוק הגוף, והוא יעיל בטיפול בסוגים שונים של בעיות עור. הודות לתכולת הסוכר הגבוהה שלו, הדבש כולל תכונות מרפאות המאפשרות לו לקשור את העור בלחות, ולהגן עליו מפני יובש. בנוסף, הדבש בבואו במגע עם העור מעניק לו ברק ויופי מתמשך ושומר על צעירותו.

חמאת שיאה לעור יבש במיוחד: חמאת השיאה מופקת מפירותיו של עץ השיאה וסגולותיה העיקריות הן הענקת לחות והזנה לעור, הרפיית שרירים, טיפול למניעת קמטים ולהתחדשות העור. בנוסף, החמאה גורמת לריכוך ולמניעת התייבשות.

garniercreams

4 קרמי הגוף החדשים נספגים בקלות בעור, אינם שמנוניים ומותירים את העור עשיר בלחות.

מחיר: 25 ₪ (ל-400 מ"ל)
מחיר השקה ביוני 2011: 20 ₪

קרן האיידס של M.A.C וליידי גאגא מאחדים כוחות באתר אינטרנט מיוחד

כשהיא לא עסוקה בלככב לצידו של ג'סטין טימברלייק ב"סאטרדיי נייט לייב" או בלקדם את האלבום החדש שלה "Born This Way", ליידי גאגא מתעלת את הרוח הפילנתרופית שלה לטובת מאמצים כלל עולמיים.

בנוסף לשפתון והליפגלוס במהדורה מוגבלת שהושקו בפברואר השנה, הליידי יחד עם מותג האיפור MAC השיקו פרוייקט אינטראקטיבי מיוחד כדי לקדם את "Glam This Way" – קמפיין חדש, המהווה חלק מקרן "ויוה גלאם" למלחמה באיידס שהקימה MAC ב-1994, כדי לתמוך בגברים, נשים וילדים מכל רחבי העולם שנפגעו בנגיף ה-HIV/איידס. מאז שהוקמה לפני שבע-עשרה שנה, הצליחה הקרן לגייס יותר מ- 218 מיליון דולר למטרה זו – כל זאת רק ממכירת שפתוני Viva Glam ברחבי העולם כולו.

glam this way

גם אתם יכולים לסייע ולהשפיע! במשך זמן מוגבל תוכלו להיכנס לאתר VivaGlam.com, להעלות לשם תמונה של עצמכם ולשתף את חבריכם בקמפיין "Glam This Way" באמצעות הרשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר. ככל שתשתפו יותר – התמונה שהעליתם לאתר תגדל יותר.

כמו שזה נראה, לפחות לליידי גאגא לא תהיה בעיה לגייס את מעריציה להירתם למשימה. לזמרת בת ה-25 יש 35 מיליון אוהדים בפייסבוק ו-10 מיליון עוקבים בטוויטר. עם נתונים כאלו, פלוס מדדי מכירות גבוהים של תקליטים וכרטיסים למופעים, לא מפליא כלל וכלל, שהמגזין "פורבס" העניק לה אה את התואר "הסלבריטאי בעל העוצמה הגדולה ביותר בעולם".

אגב, כל התמונות שיועלו לאתר יודפסו על שמלת קוטור מיוחדת שיעצב הסטלייסט הצמוד של ליידי גאגא, ניקולא פורמיקטי, אותה תלבש הליידי בסתיו הקרוב. ואם תחשבו על זה - זה בעצם הכי קרוב שתוכלו לגעת בזמרת עצמה. היש יותר גלאם מזה?

אני כבר הצטרפתי, ואתם?

מהדורת סופ"ש של הביוטי בלוג'ס

beautyblogs-logo-copy1

בביוטי בלוג'ס פותחים את הקיץ בגדול!
שימו משקפי שמש, מרחו קרם הגנה וקבלו את כל הפוסטים המסנוורים והמעניינים מהשבועיים האחרונים...

בריסים ורסיסים קורין בגוונים של חופשה אקזוטית עם לק בגוון טורקיז של ESSIE ושפתון בגוון קורל של אסתי לאודר.

ב-Highlights מעולם האיפור והיופי אלונה מביאה המון טיפים להגנה על העור בקיץ...

בבלוג של ליאת, ליאת מביאה לנו את החלק השלישי בהתאמת צבעי האיפור לגוונים שלנו, והפעם - איפור לכהות עור.

ביופי של בלוג הרמוני מזמינה אותנו לאליפות הארץ בציורי גוף, ועל הדרך גם נותנת לנו טיפים לשימוש בצבע איפור אקרילי של מאק כבסיס לאיפור עיניים. מעניין...

בבלוגיפור עדי מביאה לנו דיווח על סדרת הטיפוח החדשה של ROC וגם טיפים מושקעים לאיפור בקיץ.

ב-Makeup Addiction גם רות מביאה לנו את הקוסמטיקה החדשנית של ROC. והיא יודעת שאנחנו ממתינים לפוסטים הצבעוניים, מעוררי ההשראה שלה מהפקות איפור בעולם, אז היא מפרגנת לנו הפקת איפור כזו גם הפעם.

ב-There is Beauty In All of us מרינה מפרגנת לנו את הליפגלוסים האביביים שלה, בצבעים שמחים, בפוסט שיש בו גם הגרלה עבורכם, וגם איפור יומי בגוונים קיציים של פאפאיה וטרקוטה. נשמע טעים...

במעבדה מיכל משוויצה בקניות איפור מברלין, ועושה לנו חשק לחופשה. אבל מאחר ואנחנו נשארים בבית, אז הנה עגילים להזמנה אונליין.

באהבות הקטנות של החיים מעיין מדביקה אותנו בהתרגשות שלה מהזמנת האיפור הראשונה שלה אונליין. זהירות, זה ממכר...

בביוטי ניוז גם לבנת מפנקת אותנו בהפקת איפור קייצית של ווג טייוואן. ואם כבר פינוקים - אז גם הגרלה של ספריי חדש לשיער מבית Gliss.

ב-StarDust טל סוקרת את מסיר האיפור של יוסי ביטון, וחוסכת לנו כסף עם השוואה של מוצרים יקרים מול זולים.

וב-Bbeauty כל חדשות היופי, חמות מהתנור, ועל הקשר של ג'סטין ביבר לקוסמטיקה...

סופ"ש נפלא, מפנק ושמח!

קליניק מצרפת שחקנית חיזוק חדשה לחברה

ג'נה מנארד, מי שאיפרה המון סלבס, אירועי שטיח אדום, שערי מגזינים ומה לא, עושה כעת את צעדיה הראשונים כאמנית האיפור הבינלאומית של "קליניק". בהצלחה.

Jenna_Menard ג'נה מנארד

מה שעבד עבור "אסתי לאודר" וחברות אחרות, צפוי לעבוד כעת גם עבור "קליניק", שם הכריזו לאחרונה על הצטרפותה של מאפרת העל ג'נה מנארד לתפקיד הנחשק כאמנית האיפור הבינלאומית של המותג עצמו, או במילים רשמיות יותר - Global Colour Artist. נראה שמנארד, המתוארת ככוכב עולה בתעשיית היופי, אמורה להביא עמה נופך מודרני יותר למותג.
בכך נוהגת "קליניק" כמו הרבה חברות קוסמטיקה, אשר חפצו בעבר להעמיד את תחום האיפור במרכז ושכרו לשם כך את שירותיהם של מאפרי-על, על מנת שאלה יסייעו להחדיר את מוצרי החברה אל מאחורי הקלעים של התצוגות הגדולות וההפקות הנחשבות, כשבמקביל,  יפתחו עבור החברה מרקמים וצבעים חדשניים, מה שימצב את החברה ומוצריה עמוק בתוך תודעת הציבור הצעיר, האופנתי ושוחר הטרנדים.

להמשך, הקליקו כאן.

יום חמישי, 26 במאי 2011

ZIPPO - בושם מדליק!

o_6675

קבוצת "דנשר" משיקה בישראל בושם חדש לגבר מבית היוצר של ZIPPO ("זיפו") – המותג האמריקאי שנוסד בשנות השלושים הראשונות והתפרסם בזכות המצית הפופולארית שלו, ששימשה כמצית עמידה ברוח. אותה מצית, שהפכה ברבות השנים לאייקון ופריט אופנתי החביב ביותר על אספנים. למעשה, המותג מתגאה ביצור של למעלה מ-475 מיליון (!!!) מציתים מאז היווסדותו – ללא ספק, מספר מרשים ביותר...

כעת, משיק המותג את הבושם הראשון שלו, שמיועד לגברים ומגיע באריזה מטאלית כסופה, ממש כמו המצית המוכרת, כשעל צידו הצר של הבקבוק מופיע הלוגו המפורסם. בהתאם לעיצוב המתוחכם, ולפי הסלוגן המצורף למודעת הפרסום, הניחוח החדש מבקש "להדליק את התשוקה שלנו" ("Light your passion!”)...

Zippo The Original 50 ml צילום: אסף לב

למרות שהייתם מצפים שהבושם יכלול בתוכו תווי ניחוח של טבק, תופתעו בוודאי לגלות שמדובר בניחוח חם וחושני, המתבסס על תווים עציים-פירותיים, מתובלים וארומתיים, כאשר הרכב הניחוח נבנה סביב שמן ברגמונט סיציליאני, אשכולית, תפוח ועלי סיגליות. ליבו מוכן לכל אתגר עם תווים של פלפל שחור, לבנדר מפרובנס, גרניום מצרי, מרווה וזרעי טונקה ברזיליאנית. בסיסו מציג תווים גבריים חושניים של ארז טקסני, עלי פטצ'ולי אינדונזי, קשמיר, וטיבר מעושן וונילה. בקיצור, הרכב המיועד לגבר ההרפתקן (בשעות היום) והמפתה לוהט (בשעות הלילה).

ואם כבר מזכירים גבר לוהט, זה המקום לומר שבקמפיין הפרסום של הבושם מככב לא אחר מהדוגמן הברזיליאני ההורס קרלוס פריירה. הנה, אתן מוזמנות לראות בעצמכן:

הבושם מגיע בבקבוק בגודל 50 מ"ל, אליו מצורף בקבוק מילוי קל ונוח לשימוש של 50 מ"ל נוספים. הרעיון העומד כאן הוא לתת לגבר את אותה התחושה כפי שהוא נוהג למלא את גז מצית הזיפו שלו.

המחיר: 395 ₪ (ל-50 מ"ל א.ד.ט) או 550 ₪ (ל-100 מ"ל א.ד.ט.)
ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות.

חדש בישראל מג'ילט ונוס: ונוס ביקיני טרימר

product_rio_bg

ג'ילט ונוס מרחיבה את משפחת המוצרים שלה בישראל ומציגה בפעם הראשונה את מכשיר ה"ביקיני טרימר", המצטרף למשפחת מוצרי ונוס בישראל: מכשיר הגילוח "ונוס אמברייס" שהפך להצלחה מסחררת וצמח בישראל בצורה ניכרת, לצד ג'ל הגילוח "Satin Care", המאפשר גילוח רגליים חלק יותר.

Venus Bikini pack_300dpi copy

ה"ביקיני טרימר" (כשמו, כן הוא - מאנגלית: מקצר שיער הביקיני), בא להחליף את השימוש במספריים ולאפשר בכך את 'סידור' אזור הביקיני בנוחות מקסימלית ובצורה קלה ובטוחה. כל שצריך, הוא להעביר את המכשיר בתנועות סירוק עדינות על-פני האיזור הרצוי. המסרק המיוחד של הביקיני טרימר יוצר שכבה מגוננת בין העור ללהב כדי להשיג בבטחה את האורך הרצוי. יתרון נוסף על פני מספריים הוא האורך האחיד של השיער המתקבל. המכשיר עמיד במים וניתן להשתמש בו גם במקלחת.

Rio_Img_Hotspot3

המכשיר מעוצב כדי לאפשר שימוש פשוט ומהיר. הוא מצויד בראש בעל צורה ארגונומית המורכב על גבי ציר מסתובב, המאפשר ניווט בקימורים שבאיזור הביקיני ויש לו להב אחד המוקף במסרק עדין ומגונן.

מחיר מומלץ: 26 ₪
להשיג בכל רשתות השיווק.

Clarins – הצצה קטנה לקולקציית סתיו 2011

בחודש אוגוסט הקרוב תשיק קלרינס את קולקציית החורף שלה לשנת 2011. אחד הפריטים המעניינים בקולקציה הינה פודרה זוהרת תלת-מימדית במהדורה מוגבלת, המגיעה עם הדפס של ריבועים צבעוניים קטנטנים בגוונים של אפרסק, בז', ורוד וסגול. הפודרה מעניקה הארה וזוהר לפנים והיא מתאימה לכל גווני העור.

Face Palette Open

יום שני, 23 במאי 2011

LANCOME מציעה ריסים של בובה

lanc2

במהלך יולי 2011 תשיק לנקום גרסה חדשה למסקרה "היפנוז", המבטיחה מראה, הדומה לריסים של בובה. פורמולת המסקרה מועשרת בכל ההישגים הגדולים של עולם הקוסמטיקה – שעוות, פולימרים, סיבי ניילון וכיוצ"ב, המעניקים לריסים נפח אורך וברק, שומרים על רכותם ומעגלים אותם בצורה מושלמת.

Mascara Hypnose Doll Eyes Lancôme 2

המסקרה בעלת מברשת מיוחדת בצורת חרוט, שמיועדת להגיע לכל ריס וריס, גם לקצרים ביותר ביניהם, לצפות אותם בחומר, לעגל ולהפריד אותם. התוצאה: מראה עיניים פעור לרווחה, ממש כמו עיני בובה.
למרות שהמסקרה מבושמת בניחוח פרחוני רענן, היא מתיימרת להיות היפואלרגנית.
המסקרה מגיעה באריזה שחורה מעוטרת בפרחים, בגוון שחור.

אגב, יחד עם המסקרה מציעים בלנקום גם ארבע רביעיות צלליות חדשות:

lanc1