יום חמישי, 19 באפריל 2012

L'ORÉAL PARIS משיקה קונסילר חדש מסדרת TRUE MATCH

2

בלוריאל פריז הרחיבו לאחרונה את סדרת "טרו מאץ'" המצויינת עם השקתו של TRUE MATCH CONCEALER – קונסילר במרקם מוס, המיועד להסתיר פגמים וכהויות בעור הפנים ולסייע להשיג מראה עור אחיד, זאת הודות לשילוב של מרכיבים פעילים, ביניהם סולפט דקסטרן המסייע בהחלקת העור והפחתת נפיחות, וויטמין C - המעניק זוהר לעור הפנים.

הקונסילר מגיע עם אפליקטור ספוגי, באמצעותו ניתן להניח את החומר בקלות, כאשר את הטשטוש מומלץ לעשות בעדינות עם קצות האצבעות.

DSCF4900

ניסיתי את הקונסילר באיזור שמתחת לעיניים. אמנם, למזלי, אני לא סובלת מכהויות היסטריות באיזור זה, אבל כמו שניתן לראות מהתמונות שלהלן, לאחר הנחת הקונסילר האיזור אכן הפך להיות מואר ואחיד יותר. בנוסף, הקונסילר שרד היטב לאורך שעות ארוכות מבלי להכנס לקמטוטים או להדגיש אותם.

DSCF4934DSCF4938 לפני (למעלה) ואחרי הנחת הקונסילר וטשטושו (למטה)

הקונסילר מוצע ב-7 גוונים, כך שאני מאמינה שכל אחת תוכל למצוא לעצמה את הגוון שמתאים לה. אגב, הגוון בו אני התנסיתי הינו מס' 3 – גוון בז' קרמי.

1

על-פי הקומוניקט שצורף למוצר, מחירו המומלץ של הקונסילר (לפני הנחות ומבצעים שונים) הינו 95 ₪. אגב לצערי, את הכמות של המוצר לא מצאתי מוזכרת בשום מקום – לא בקומוניקט ולא על המוצר עצמו!

את "טרו מאץ' קונסילר" ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות.

*גילוי נאות: המוצר נשלח אלי ממשרד היח"צ של החברה. אני לא מקורבת לחברה ואני לא מקבלת תשלום עבור חוות-דעתי על המוצר. כל המחשבות והדעות המובעות בחוות-דעתי הן שלי בלבד והן מייצגות באופן אמיתי את הדרך בה המוצר עבד עבורי!


3 תגובות:

  1. מחיר מעט יקר אבל במבצעים כדאי. מאוד נוח לשימוש בעיני, טרם דגמתי אותו. אגב: הצללית ששמת יפיפה וכך גם המסקרה, טיפים משהו?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי, הצללית היא של MAC מקולקציית אקסטרה דיימנשיין והמסקרה היא החדשה של דיור.
      בקרוב צפויים שני פוסטים נוספים שיסקרו את המוצרים הללו... :)

      מחק
  2. הצללית מושלמת והמסקרה נראית נפלא, הולם לך עד מאוד.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails