יום שלישי, 31 ביולי 2012

MAC – קולקציית Cremesheen + Pearl



חדש, בליין הקבוע
מועד השקה בארה"ב/קנדה: 9 באוגוסט 2012
מועד השקה בינלאומי: ספטמבר 2012

מאק תרחיב את ליין השפתונים והגלוסים בסדרת הקרימשיין בגוונים חדשים – כולם מועשרים בפיגמנטים פנינתיים. השפתונים והגלוסים מועשרים בלחות ובעלי טקסטורה קרמית וגימור מבריק מאד. אגב, כל הגוונים החדשים נכנסים לליין הקבוע של המותג.


CLARINS – הצצה לקולקציית Odyssey (חגים 2012)


אמנם עדיין מוקדם מידי עוד לחשוב על תקופת החגים (הכריסטמס), אבל תמיד נחמד להציץ ולגלות מה הם צפויים להביא איתם. אחד מהממתקים הנפלאים, היא פלטת הפנים המדהימה של קלרינס, שתושק בקולקציית החגים שלה, הנושאת את השם Odyssey.


יום שני, 30 ביולי 2012

זה רק ספורט!


שלוש שנים אחרי שהגיח לעולם הבושם CH MEN ובתזמון מושלם עם המשחקים האולימפיים המתקיימים בלונדון, משיקה כעת קרולינה הררה את המהדורה הספורטיבית של הבושם, הנושאת את השם הכה מפתיע CH MEN SPORT.


Clinique מרחיבה את סדרת Even Better עם מוצר עיניים חדש


בימים אלה מצטרף מוצר חדש לסדרת Even Better של קליניק - Eyes Dark Circle Corrector, מוצר המתואר כבעל יכולת להאיר את כל איזור העיניים.


יום ראשון, 29 ביולי 2012

L'OREAL PARIS מציג מראה איפור מפתה וסקסי לסתיו 2012


עבור סתיו 2012, מציג מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מראה איפור חושני ורומנטי, מלא עוצמה וסקסיות.
המראה מתאפיין בגוונים חמים ורכים עם דגש על העיניים, לצד שפתיים עסיסיות בגוונים טבעיים.


יום חמישי, 26 ביולי 2012

ESSIE – הצצה לקולקציית Stylenomics (סתיו 2012)


קולקציית הסתיו של מותג הלקים "אסי" כוללת 6 לקים בגוונים קלאסיים ומתוחכמים, האופייניים לעונה הסתווית, כאשר המסר העומד מאחורי שם הקולקציה הוא: "גוונים עשירים שמעניקים מראה יוקרתי מבלי לשדוד בנק".


יום רביעי, 25 ביולי 2012

ספא ל'אוקסיטן – שמורה של רוגע ושלווה



מרכזי קניות הומים הם בדרך-כלל מקומות שאני אוהבת לבלות בהם. אבל אני חייבת להודות שיש לי עניין לא סגור עם אחד מהם - "דיזינגוף סנטר" בתל-אביב. בכל פעם שאני מזדמנת למקום, אני נלחצת מחדש מהמחשבה, שאני עלולה לאבד את דרכי חזרה לרכב שממתין לי בחניון, מרוב כניסות/יציאות/מעברים/ירידות/עליות וכיוצ"ב שיש במקום. אולי זה עניין של גיל וכושר ההתמצאות שהולך ומתפוגג לו עם השנים שחולפות, או אולי זה בגלל הפעם ההיא, לפני כמה שנים, שבאמת איבדתי את עצמי שם ולקח לי יותר משעה וחצי למצוא את הדרך חזרה לרכב, עד שכמעט פרצתי בבכי מרוב יאוש. גם הרעש הסואן במקום לא מוסיף לו נקודות זכות כלשהן, בין אם הוא אמיתי או רק במוחי הקודח הסובל מהפרעות קשב וריכוז. כך או כך, אני בטוחה שהבנתם את הכוונה והתחושה...

לפני ימים אחדים עברתי חוויה מתקנת במקום, כשהוזמנתי לבקר בפינת חמד מדהימה בתוך כל ה"כאוס" הגדול הזה – חדר טיפולי הספא של רשת מוצרי הטיפוח ל'אוקסיטן.

יום שלישי, 24 ביולי 2012

מותג הקוסמטיקה GA-DE יוצא בפעילות ייחודית בפייסבוק


מותג הקוסמטיקה "ג'ייד" יוצא בפעילות ייחודית בעמוד הפייסבוק שלו, במסגרתו מוזמנות האוהדות (וגם האוהדים) ליצור תמונת נושא (קאבר) ייחודית לפרופיל האישי של כל אחת מהן, באמצעות אפליקציית פלאש צבעונית.


הצחוק יפה לבריאות (וגם מתקן פגמים בעור)


במקום טיפולי הבוטוקס שהפכו להיות פופולאריים מאד בתקופה האחרונה, ב-GIVENCHY מציעים דרך טובה וטבעית יותר לדחות ולהאט את תופעות הזדקנות העור, בדמות סדרת הטיפוח החדשה שלהם - Smile'n Repair (בתרגום חופשי: "חייך ותקן"). ייעודה של הסדרה החדשה הינו לתקן קמטים בעור, ללחח אותו ולהעניק לו מראה אחיד יותר – מה שבערך כל אשה בטווח הגילאים 35-50 רוצה להשיג...


L'ORÉAL PARIS משיק סדרת שמנים חדשה לשיער

גם שיער בריא זקוק להזנה והגנה רציפה מפני גורמים מזיקים חיצוניים כמו זיהום אויר, קרינת השמש, החום הגבוה של מייבשי ו/או מחליקי שיער וכיוצ"ב, כדי לשמור על הזוהר והחיוניות שלו. על אחת כמה וכמה כשזה נוגע לשיער צבוע, שמאבד מחיוניותו. בדיוק לשם כך, מציעים בלוריאל את Elvive Extraordinary oil – סדרת שמנים חדשה לשיער, המיועדת להזין, לטפח ולהבליט את היופי הטבעי של השיער.




יום ראשון, 22 ביולי 2012

AHAVA משיקה קרם גוף ממצק


AHAVA הרחיבה בימים אלו את ליין מוצרי האנטי-אייג'ינג שלה בסדרת Dead Sea Plants עם השקתו של קרם גוף ממצק, המיועד (כפי שמעיד על כך שמו) לסייע למצק את עור הגוף ולהעניק לו אפקט מתיחה.

יום שישי, 20 ביולי 2012

המוזה של לגרפלד

הפוסט עודכן ב-20/07/12
כאילו שלא מספיק שקארל לגרפלד מאייש את התפקיד הכי בכיר בעולם האופנה כאלוהי שאנל (או אם תעדיפו את הכינוי הרשמי יותר – המנהל הקריאטיבי של בית האופנה שאנל), כעת הוא חובר גם למותג האיפור Shu Uemura  (שו אומורה) על-מנת ליצור ליין איפור שלם משלו. הליין יכלול 17 פריטים שונים בגוונים מקוריים, פרי מוחו הקודח של המסטר בעצמו, והוא יימכר ביותר מ-400 חנויות ברחבי העולם.


יום חמישי, 19 ביולי 2012

ILLAMASQUA – קולקציית Generation Q (סתיו 2012)


"דור ה-Q הוא הדור שלך! זה מה שהם אומרים לך לא לעשות; זה מה שאתה רואה דרך האני האמיתי שלך. זה מה שישן ומה שחדש. מה שאתה יודע ומה שידעת. זה מה שאתה מרגיש ומה שהוא אמיתי" – אלכס בוקס, המנהלת הקריאטיבית של "אילמסקה"
באילמסקה כל-הזמן מנסים לנתץ מוסכמות ודעות קודמות. זה מה שהניע אותם גם כשיצרו את קולקציית הסתיו שלהם - Generation Q.


יום רביעי, 18 ביולי 2012

ESTEE LAUDER משיקה ליין לקים חדש


לקראת סתיו 2012, "אסתי לאודר" והמנהל הקריאטיבי שלה – המאפר טום פישו, מציגים ליין חדש של לקים בסדרת Pure Color. הליין, שנוצר בהשראת לילות פריז, מחולק בעצם לשתי קבוצות שונות: Beyond Black ו- Metal Mania.


יום שלישי, 17 ביולי 2012

LANCOME – הצצה לקולקציית Midnight Roses (סתיו 2012)


לנקום מציגה קולקציה יפייפיה לסתיו הקרוב (שעם החום ששורר כרגע בחוץ, קשה מאד לדמיין שהוא באמת צפוי להגיע מתי שהוא...).


יום שני, 16 ביולי 2012

OFRA Cosmetics USA – קיץ 2012


חברת Ofra Cosmetics, המשווקת בארץ על-ידי "מיקיילה ביוטי בע"מ", לא מפסיקה להציג לנו כל הזמן חידושים רבים בתחום האיפור והטיפוח. גם לעונת הקיץ הנוכחית היא מציעה לנו כמה כאלה:


יום ראשון, 15 ביולי 2012

יום שבת, 14 ביולי 2012

PUPA – קולקציית CHINA DOLL (סתיו 2012)



China Doll ("בובה סינית"), קולקציית הסתיו של מותג האיפור האיטלקי "פופה" ל-2012, נוצרה בהשראת הקסם האוריינטלי וסגנון האיפור של הנשים הסיניות:


GUERLAIN משיקים מייקאפ חדש



אחרי ההצלחה הגדולה שנחל המייקאפ Guerlain Parure, משיק המותג את Guerlain Parure de Lumière – מייקאפ חדש שמעניק לעור זוהר מיוחד, בנוסף לשמירה על לחות שלו.

CHINA GLAZE – קולקציית New Bohemian Lustre Chrome (סתיו 2012)



צ'יינה גלייז מציעה קולקציית לקים לא קונבנציונלית לסתיו הקרוב.

MAC – קולקציית Electric Cool (קיץ 2012)



מועד השקה:
19 ביולי 2012 (נורדסטרום)
26 ביולי 2012 (אונליין)
2 באוגוסט 2012 (בחנויות)


יום חמישי, 12 ביולי 2012

YSL מקדישה פלטה לאוהדים שלהם


אם אתם עדיין לא "אוהדים" של דף הפייסבוקשל איב סאן לורן, אולי עכשיו זה בדיוק זמן טוב ללחוץ על כפתור ה- LIKE שלהם, מפני שבמותג החליטו להקדיש ליין מוצרים מיוחד לאוהדים שלהם, שיימכר באמצעות הפייסבוק בלבד.

יום רביעי, 11 ביולי 2012

MAC – קולקציית Archie’s Girls (אביב 2013)


אחרי שיתוף הפעולה עם חברת DC Comics שהניב את קולקציית "Wonder Woman", חוזרת MAC לעולם הקומיקס, כשהפעם היא חוברת לחברת Archie Comics ותשיק באביב 2013 קולקציה גדולה בשם "MAC Archie’s Girls". הקולקציה תתמקד במיוחד על הדמויות האהובות של בטי וורוניקה.


יום שני, 9 ביולי 2012

Bobbi Brown משיקה BB קרם


בובי בראון מנסה להדביק את הפער עם שאר מותגי האיפור ומשיקה גם היא בימים אלו BB קרם עם 35SPF.


MAC – קולקציית Illustrated (קיץ 2012)


קולקציית Illustrated כוללת, בין השאר, גרסה משודרגת של צלליות ה-Big Bounce (שיכנסו גם בשלב מאוחר יותר לליין הקבוע) לצד סטים ותיקי איפור מאויירים בידי האמנית ג'ולי ורהובן. למעשה, הקולקציה הושקה כבר בשבוע שעבר ברשת הכלבו הקנדית The Bay והשבוע היא תושק גם בארה"ב. שאר חלקי העולם יאלצו לחכות בסבלנות לאוגוסט 2012, אם כי יש לי תחושה (לא מבוססת בעליל) שאנחנו לא נזכה לראותה כאן. הלוואי שאני טועה...

עדכון: בשורות טובות! הקולקציה (או יותר נכון, חלק ממנה) אכן תגיע לישראל במהלך חודש אוגוסט J



יום ראשון, 8 ביולי 2012

זה (לא) רק ספורט!



בשעה שעוד מדליית זהב אולימפית ממתינה למתעמלת ג'ורדין וויבר בלונדון, היא מבחינתה כבר הוסיפה תואר מכובד לארון הגביעים האישי שלה כשגרירת היופי החדשה של מותגי חברת "פרוקטר & גמבל", מעניקת החסות הרשמית לאולימפיאדת לונדון 2012. בכך מצטרפת ג'ורדין לחברתה לנבחרת, המתעמלת אליסיה סקרמון שמאיישת את התפקיד כבר מתחילת השנה.

יום שישי, 6 ביולי 2012

CLARINS – הצצה ראשונה לקולקציית Ombre Minerale (סתיו 2012)



קולקציית הסתיו של קלרינס לשנת 2012 מורכבת ברובה ממוצרי עיניים כמו צלליות חדשות, מסקרה בגוון סגול שזיף, עפרון עיניים אייליינר חדשני ומסקרן.

MAC – קולקציית Office Hours (סתיו 2012 – מידע ראשוני)



בספטמבר הקרוב תשיק מאק את קולקציית Office Hours, הכוללת צלליות, ליפגלוסים וסמקים עמידים. למעשה, כל הפריטים הללו יכנסו בשלב מסויים לליין הקבוע של החברה, כך שאני בטוחה שחלק גדול ממכן נושם לרווחה ברגע זה.

יום חמישי, 5 ביולי 2012

Giorgio Armani – קולקציית Neo Classic (סתיו 2012)



כמו ששמה מעיד עליה, קולקציית הסתיו של ארמני לשנת 2012 נוצרה בהשראת סטייל הניאו-קלאסיק של שנות השמונים והיא מציגה מראה מעושן אלגנטי בגווני רטרו של שחור, לבן ואדום.

יום שלישי, 3 ביולי 2012

יום שני, 2 ביולי 2012

MUFE – קולקציית Black Tango (סתיו 2012)



במהלך טיול לארגנטינה בשנה שעברה, פגשה דני סאנז, המייסדת והמאפרת הראשית של מותג האיפור "מייקאפ פור אבר", חבר ותיק שלה – המאפר ז'אן-לוק דון ויטו, המתמחה בעולם ריקודי הטנגו. אותה פגישה היוותה את השראה לקולקציית סתיו 2012 של המותג, המוקדש לריקוד המלא תשוקה.

יום ראשון, 1 ביולי 2012

MAC – קולקציית Heavenly Creature (סקירה וסווטצ'ים)



קולקציית Heavenly Creature (בתרגום חופשי: "יצור שמיימי") של MAC תעלה על המדפים אצלינו לקראת סוף השבוע והיא מהווה אוסף גדול המכיל בעיקר מוצרים מינרליים מסוג צלליות, סמקים, פודרות וגם תכשירי ניקוי וטיפוח. בקולקציה זו חוזרת גם מסיכת הפילינג הוולקנית, שעוררה סערה בעולם כשהושקה לראשונה ונחטפה תוך שעות אחדות מהמדפים. את פירוט המוצרים, תיאורם ומחירם ניתן לראות כאן.

ניסיתי שלושה מוצרים מהקולקציה ואשמח לשתף אתכן בכך.

L'Oreal Paris תשיק רביעיות צלליות חדשות



לוריאל פריז תשיק בספטמבר הקרוב את Color Riche Quads המיועדות להציע מיגוון צלליות אקסקלוסיבי ואולטרה-מתוחכם.

MAC – הצצה לקולקציית Style Seeker (סתיו 2012)



בקולקציית הסתיו של מאק לשנת 2012 חוזרים אלינו שפתוני המאטן, שכשמם כן הם- שפתונים במרקם מאט. כמו כן, כוללת הקולקציה צמדי צלליות, ליפגלוסים, סמקים ולקים. בעקרון, מדובר בקולקציה מוגבלת, אבל ניתן למצוא בה גם כמה מוצרים ממוחזרים וכמה מהליין הקבוע.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails