יום שלישי, 26 בפברואר 2013

MAC Mineralize Moisture SPF 15 Foundation (אביב 2013)

חוץ מקולקציית השפתונים המינרליים החדשה, משיקים במאק גם מייקאפ מינרלי חדש - MAC Mineralize Moisture SPF 15 Foundation, שיצטרף לליין המינרלי הקבוע של המותג.


MAC Mineralize Rich Lipstick Collection (אביב 2013)

בחודש הבא (מרץ 2013) ישיקו במאק את Mineralize Rich Lipstick - קולקציה חדשה של שפתונים מינרליים, שכפי הנראה תכנס לליין הקבוע של החברה!


יום שישי, 22 בפברואר 2013

NARS Guy Bourdin Makeup Collection

ב"נארס" הכריזו בימים אלו על שיתוף פעולה חדש בהשראת המוזה של פרנסואה נארס, מייסד המותג – צלם האופנה הצרפתי גיא בורדין. הקולקציה החדשה צפויה לעלות על המדפים במהלך נובמבר 2013, ממש לקראת החגים.


Yves Saint Laurent Top Secrets All-In-One BB Cream

באיב סאן לורן נזכרו (סוף-סוף) להשיק את ה-BB קרם הראשון שלהם!


Estee Lauder Pure Color Pure Pop Collection (אביב 2013)

אסתי לאודר השיקו בימים אלו בארה"ב את Pure Color Pure Pop - קולקציית איפור קטנה וחביבה, המורכבת מכמה גוונים של סמקים, שפתונים ולקים.



יום חמישי, 21 בפברואר 2013

ריהאנה במערכת יחסים חדשה

הזמרת ריהאנה רק בת 25, אבל יש לה כבר רשימה של פרטנרים ארוכה מאד, אליה מצטרף כעת גם מותג האיפור MAC. שיתוף הפעולה בין השניים אמור להניב קולקציית איפור גדולה, שתחולק למעשה ל-4 חלקים שונים עם מיגוון רחב של מוצרים, צבעים ומרקמים.


יום שלישי, 19 בפברואר 2013

מבצעי החודש (פברואר 2013)

אמנם כבר עברנו את אמצע החודש, אבל בכל זאת רציתי ליידע אתכן על כמה מבצעים שלא כדאי להחמיץ:


יום שני, 18 בפברואר 2013

סקוטלנד פינת טבריה

המלון הסקוטי בטבריה וחברת ל'אוקסיטן משיקים בשיתוף פעולה מיוחד את Lakeview wellness centre spa by L'OCCITANE מרכז ספא חדש, המשתרע על-פני שלוש קומות!

חדר טיפולים בספא

יום רביעי, 13 בפברואר 2013

YSL Saharienne Collection (קיץ 2013 - הצצה ראשונה)

Saharienne - קולקציית הקיץ של "איב סאן לורן" לשנת 2013, נוצרה בהשראת מדבר הסהרה, עם דיונות החול הזהובות המנצנצות אל מול קרני השמש החמות.


קליניק משיקה CC קרם

לפני ימים אחדים חשפו ב"קליניק" מוצר טיפוח חדש שיצטרף בקרוב לליין המוצרים של החברה - Clinique Moisture Surge CC Cream SPF30 Hydrating Colour Corrector, או בקיצור: CC Cream.


מבצעי ולנטיין דיי 2013

ב- 14/02/13 יחול יום האהבה הבינלאומי – הוולנטיין דיי. למרות שלנו יש יום אהבה רשמי משלנו (טו' באב), אנחנו תמיד אוהבים לנכס לעצמנו אירועים של אחרים, במיוחד אם כלולים בהם מתנות ומבצעים שווים, לא? אז בדיוק לשם כך נועד הפוסט הזה...

צילום: Michal Marcol / FreeDigitalPhotos.net

בובי בראון רואה לכם בעיניים

כל מאפר שברזומה שלו מופיעה עבודה על סט צילומי אופנה, מכיר בוודאי את תחושת האכזבה כשהסטייליסט מרכיב משקפי שמש לדוגמנית, אחרי עבודת איפור עיניים מושקעת במיוחד שנעשתה עליה. אכן רגע מדכא, אלא אם כן את המאפרת בובי בראון - בעלת מותג איפור הנושא את שמה ובקרוב גם ליין משקפי-ראיה ושמש משלה.

בראון, שהינה בעלת וותק של שנים רבות בתחום היופי, חתמה ממש בימים אלו על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת "ספילו" (Safilo), המחזיקה במותגי משקפי-שמש מהמובילים והיוקרתיים בעולם. במסגרת ההסכם הצדדים יעצבו, ייצרו ויפיצו ליין של מסגרות משקפי-ראיה ושמש.


יום שלישי, 12 בפברואר 2013

Guerlain Terra Ora Collection (קיץ 2013)

בסמוך לקולקציית הברונזרים "טרקוטה" של גרלן, ישיק המותג את הקולקציה המרכזית שלו לקיץ 2013 - קולקציית ה"טרה-אורה".


יום שני, 11 בפברואר 2013

Guerlain Terracotta Collection (קיץ 2013)

למרות שקולקציית הברונזרים TERRACOTTA של גרלן מושקת מידי שנה, היא לא מפסיקה להדהים ולגרום לי להזיל ריר כל פעם מחדש...


יום ראשון, 3 בפברואר 2013

Dior Bastet Eyeshadow Palette (אביב 2013)

ב"דיור" השיקו בימים אלו ממש פלטת צלליות במהדורה מיוחדת (ומאד מוגבלת) בעיצובו של הצייר והפסל הצרפתי וינסנט ביורין (Vincent Beaurin).


לנקום תשיק קולקציית איפור בשיתוף עם המעצב ג'ייסון וו

רק לפני כשבועיים התבשרנו על שיתוף פעולה בין מותג הקוסמטיקה הצרפתי "לנקום" למעצב האופנה אלבר אלבז וכבר בסופ"ש האחרון מודיעה "LANCOME" על שיתוף פעולה עם מעצב אופנה נוסף ולא פחות מפורסם – ג'ייסון וו (Jason Wu).


יום שבת, 2 בפברואר 2013

Lancôme מתחדשת בסרום נוסף בליין ה-Rénergie

במרץ הקרוב יתווסף לליין האנטי אייג'ינג של לנקום Rénergie ("רנרג'י") סרום טיפולי חדש, הנושא את השם המחייב Rénergie Multi-Lift Reviva-Plasma. הסרום, שתואר כמוצר קוסמטי רב-עוצמה מיועד למצק, להרים, לאחד ולהחיות את העור.

Illamasqua I’mPerfection Collection (אביב 2013)

קולקציית האביב של מותג האיפור הבריטי "אילמסקה" עלתה השבוע לאוויר (או יותר מדוייק- לאתר החברה). ובאילמסקה כמו באילמסקה, האימג'ים עוצרי נשימה ומוכיחים למעשה שכל אחד יכול להראות מושלם באי-מושלמות שלו, או כפי שמטיבה להסביר זאת המאפרת אלכס בוקס, המנהלת הקריאטיבית של המותג:
"בתוך המילה 'חוסר מושלמות' (imperfection) ניתן למצוא גם את הביטוי 'אני מושלם' (Im Perfection); לפעמים הנשמה של המילה מביטה לך בפרצוף. זה 'הפגמים' שלנו שגורמים לנו להיות ייחודיים. היופי הוא בהבדלים בינינו, חוסר השלמות הוא היופי שלנו."


יום שישי, 1 בפברואר 2013

Bobbi Brown Lilac Rose Collection (אביב/קיץ 2013)

השבוע השתתפתי במפגש עם מאפר העל אדוארדו פריירה מ"בובי בראון", שהגיע אלינו לביקור קצר כדי להציג בפנינו את כל המוצרים החדשים שישיק פה המותג באביב הקרוב (מרץ 2013). כמובן, שעל כולם כבר סיפרתי לכם בפוסטים קודמים. כעת, כשהיה נדמה לי שבזאת הסתיימו החדשות, מגיעה ידיעה על קולקציה נוספת שמצטרפת לאוסף האביב/קיץ של המותג ל-2013.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails