יום שלישי, 30 באפריל 2013

OPI San Francisco Collection (סתיו/חורף 2013)

למרות שאצלינו עכשיו רק תחילת הקיץ, ב-OPI כבר נושאים את עיניהם לימים קרירים יותר ומציגים את קולקציית סתיו/חורף 2013 שלהם, המוקדשת כולה לעיר סן פרנסיסקו.


יום ראשון, 28 באפריל 2013

CLARINS Splendours Collection (קיץ 2013)

קולקציית הקיץ של קלרינס לשנת 2013 נוצרה בהשראת "אור השמש ההופך לזהב, מסעות לארצות רחוקות אל ליבו של עם עתיק וגילוי תפארתה של ציביליזציה הסוגדת לשמש.


SMASHBOX Photo Matte Anti-Shine

את הפריימר "פוטופיניש" האייקוני של סמאשבוקס כבר כמעט כולם מכירים והוא הפך מזמן למוצר הכרחי להחלקת העור ולשימור עמידות האיפור המונח מעליו. כעת השיקו בחברה מוצר נוסף חדש, הנושא את השם Photo Matte Anti-Shine וכמו ששמו מעיד עליו – הוא מיועד להעניק אפקט מאט מושלם לעור הפנים. בדיוק מה שצריך במיוחד בימי הקיץ הלחים...


יום שבת, 27 באפריל 2013

ESTEE LAUDER Perfectly Clean Collection 2013

אסתי לאודר משיקים סדרה חדשה ומעודכנת של מוצרי הניקוי של המותג, עם פורמולות חדשות המבוססת על הקומפלקס הייחודי של החברה - 3C Purity.


יום שישי, 26 באפריל 2013

ILLAMASQUA Paranormal Collection (קיץ 2013)

בשבוע הבא ישיק מותג היופי הבריטי "אילמסקה" את קולקציית הקיץ שלו, הנושאת את השם המסקרן - Paranormal ("על טבעי").


MAC Lure of the Lash Collection

מאק השיקה בימים אלו קולקציה קטנה המורכבת משלושה מוצרים בלבד, שהכרחיים ליצירת מראה עיניים קלאסי: ריסים מלאכותיים, אייליינר ומסקרה:


יום רביעי, 24 באפריל 2013

LANCÔME Mat Miracle 24h Liquid Foundation

לנקום השיקה בימים אלו במזרח אסיה גרסה חדשה למייקאפ המצויין שלה "טיינט מירקל". הגרסה החדשה מגיעה בגימור מאט עם עמידות ל-24 שעות!


LANCÔME Advanced Génifique

לנקום מרעננת בימים אלו את סדרת האנטי-אייג'ינג המהוללת שלה – Génifique (ג'נפיק) בגרסה חדשה של הסרום המכונה Advanced Génifique Youth Activating Concentrate.


יום ראשון, 21 באפריל 2013

על אופנה וניחוחות והקשר שביניהם

בשנים האחרונות הפך הבושם להיות אביזר הכרחי להשלמת המראה, או לפחות כך השכילו להבין מזמן מעצבי האופנה המובילים בעולם – השקת הקולקציה שלהם לא תהיה מושלמת אם לא יצוּוָת אליה ניחוח חדש. מכאן, מן הסתם, הגיע גם המושג "ללבוש בושם".


יום שבת, 20 באפריל 2013

BENEFIT Stay Flawless 15 Hour Primer

בנפיט ישיקו בקרוב את Stay Flawless 15-Hour Primer - פריימר חדש, שנועד להבטיח שהמייקאפ שיונח מעליו יהיה עמיד לשעות ארוכות ויראה רענן לפחות למשך כ-15 שעות.


יום שלישי, 16 באפריל 2013

LANCOME Aquatic Summer Collection (קיץ 2013)

קולקציית הקיץ של לנקום לשנת 2013 מביאה איתה פלטת גוונים רעננים ומימיים, בדיוק כמו שמה - Aquatic Summer.


יום שבת, 13 באפריל 2013

Michael Kors Beauty Collection

מעצב האופנה הנודע מייקל קורס מרחיב את עסקיו אל עולם הקוסמטיקה עם אוסף מוצרים ראשון שישיק באוגוסט הקרוב ויישא את שמו.


נטורל פורמולה מציגה: Indian Chic - מראה אביב/קיץ 2013

מראה אביב/קיץ 2013 של מותג מוצרי השיער "נטורל פורמולה" מתחבר לטרנד הצמות בסגנון האתני, שהוצג על מסלולי האופנה הגדולים ברחבי העולם. המראה המכונה "שיק אינדיאני", מציג צמות שזורות גדולות במראה חופשי ומשוחרר, המשולב בצבעוניות עשירה בגווני חמרה, כחול ים, ירוק אפונה, טורקיז ופוקסיה.



L. RAPHAEL GENEVE Beyond Spa Collection

המותג הבינלאומי L. RAPHAEL GENEVE , שבבעלות כוהנת היופי רונית רפאל, השיק לאחרונה את BEYOND SPA - קולקציית מוצרי גוף חדשה, הכוללת 13 מוצרים המכילים שמנים ארומתרפיים ומרכיבי ריפוי מים המלח.


BOBBI BROWN Luxe Bridal Collection

אצלינו אוטוטו מתחילה עונת החתונות, כך שאין זמן מתאים מזה לספר לכם על השקת הקולקציה החדשה של בובי בראון, המיועדת רובה ככולה לכלות.


יום שישי, 12 באפריל 2013

MAC Temperature Rising Collection (קיץ 2013)

זה הזמן בשנה שהטמפרטורות מתחילות לעלות, אז למה לא להשיק קולקציה מתאימה? במאק עומדים להשיק את Temperature Rising קולקציה, שרק התבוננות בתמונות הפרומו שלה גורמת לאוויר להיות מהביל יותר. אתם מוזמנים לשפוט בעצמיכם.


יום שני, 8 באפריל 2013

OPI Couture de Minnie Collection (קיץ 2013)

אם אתן מחובבות דמויות סרטי אנימציה ואהבתן את קולקציית Vintage Minnie Mouse שהושקה על-ידי OPI בשנה שעברה, בטח תשמחו לשמוע שמיני מאוס חוזרת שוב בקולקציה נוספת שתושק ביוני 2013.


NARS Pierre Hardy collection (קיץ 2013)

קולקציה מסקרנת נוספת שמשיקה נארס בקיץ הקרוב הינה פרי שיתוף פעולה ייחודי עם מעצב הנעליים הנודע פייר הארדי.


NARS Makeup for Summer 2013

הקיץ של נארס מאופיין בגוונים מאד נועזים ומעניינים וכמו שזה נראה לפי תמונת הפרומו של הקולקציה, היא נוצרה בהשראת זיגי סטארדסט האגדי.


יום ראשון, 7 באפריל 2013

BOBBI BROWN Nude Beach Collection (קיץ 2013)

בחודש הבא ישיקו ב"בובי בראון" קולקציית איפור קייצית במיוחד, המבוססת בעיקרה על מוצרים המעצימים את המראה השזוף. רק מתמונת הפרומו של הדוגמנית החיננית, בעלת העור השזוף המושלם, יש לי כבר חשק ללכת לים...


יום חמישי, 4 באפריל 2013

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails