יום ראשון, 30 ביוני 2013

לוריאל פריז מציגים: טרנד האומברה גם על הציפורניים

טרנד ה"Ombre" בצבעי השיער עובר בימים אלו גם לציפורנים, ככה לפחות טוען טום בייצ'ק, המומחה הבינלאומי של לוריאל פריז בתחום המניקור ואמנות הציפורניים.


יום שבת, 29 ביוני 2013

גלוסיבוקס – יוני 2013

מודה, את קופסת יוני קיבלתי דיי מוקדם החודש, אבל בגלל לוח זמנים צפוף במיוחד פתחתי אותה רק כעת ואני מזמינה אתכם להציץ אליה יחד איתי (ליחצו על התמונות להגדלה):


יום חמישי, 27 ביוני 2013

MAC Illustrated Bags Collection (קיץ 2013)

בחודש הבא תשיק מאק קולקציית תיקי איפור מאויירים, המצטרפת לסדרת ה- Illustrated Makeup Collection של המותג.


יום ראשון, 23 ביוני 2013

Dior Mystic Metallics Makeup Collection (הצצה לסתיו 2013)

קולקציית הסתיו של דיור מביאה עמה אווירה מיסטית עם גוונים ומרקמים מטאליים (זו רק אני, או שנראה שהמטאל חוגג בעונה הקרובה בכל מקום?).

הקולקציה כוללת מספר מוצרים עוצרי נשימה ממש, כמו למשל שתי פלטות הצלליות עם הדפס הכוכבים המקסים עליהן. בין השאר, ניתן למצוא בקולקציה גם לקים מגנטיים – טרנד שהיה כאן בדיוק לשנייה וחצי ומשום מה מסרב להעלם.


סקירה: CLARINS Double Serum

27 שנים של מומחיות באנטי-אייג'ינג הולידו במעבדות היופי של קלרינס סרום כפול ייחודי מסוגו, המכיל שתי נוסחאות נפרדות בתוכו (האחת שומנית והשניה מיימית) בשילוב של 20 תמציות צמחים שונות, ותפקידו לספק לעור חמישה תיפקודים החיוניים לו מאד לקבלת מראה צעיר: לחות, הזנה, העשרה בחמצן, הגנה ורענון.


יום חמישי, 20 ביוני 2013

GUERLAIN Voilette De Madame Makeup Collection (סתיו 2013)

קולקציית האיפור של גרלן לסתיו 2013, מכונה Voilette De Madame ("הרעלה של הגברת") – כשמו של הבושם המפורסם שיצר ז'אק גרלן ב-1901. הקולקציה מציגה אוסף מוצרים יוקרתי, אלגנטי ובעיקר עוצר נשימה ביופיו. אגב, חלק מהמוצרים מגיעים באריזות מיוחדות (במהדורה מוגבלת) עם מוטיב רעלת הרשת עליהן, בדיוק כמו זו שעל פני הדוגמנית נטליה וודיאנובה, שגרירת היופי של המותג, המופיעה בקמפיין המלווה את הקולקציה.


יום שלישי, 18 ביוני 2013

L’absolu Desir makeup collection (הצצה לסתיו 2013)

הנה הצצה קטנה לקולקציית הסתיו של לנקום, המכונה בשם המבטיח L’absolu Desir ("תשוקה מוחלטת").


יום שני, 17 ביוני 2013

Bobbi Brown Navy & Nude Collection (קיץ 2013)

בובי בראון מציגה עוד קולקציה קייצית מקסימה - Navy & Nude, הכוללת מוצרי איפור בגוונים מקסימים שניתנים להתאמה לכל דבר, אבל בעיקר הופכים את המעבר מעונת הקיץ לעונת הסתיו לקל יותר.
את מראה הקולקציה המהמם מציגה השחקנית היפה קייטי הולמס, שגרירת היופי הראשונה של המותג.


Clarins Graphic Expression Makeup Collection (סתיו 2013)

אם אתם מאלו שמאסו כבר בגווני הניאון שצצים מכל עבר העונה, בטח תשמחו לדעת שקולקציית הסתיו של קלרינס, הנושאת את השם Graphic Expression ("ביטוי גרפי"), מורכבת מגוונים "טבעיים" יותר.


יום שלישי, 11 ביוני 2013

MAC Veluxe PearlFusion Shadow Collection (קיץ 2013)

מאק משיקה קולקציה קטנה ומיוחדת של מיני פלטות צלליות. מדובר בצלליות שנוצרו בטכניקת "הבלעה" – זאת אומרת, בתחילת השימוש בהן התחושה היא של מרקם נוזלי שנהפך לאבקה.


Essie For the Twill of It Collection (סתיו 2013)

קולקציית הסתיו של essie ל-2013 מציגה מיגוון מרהיב של גוונים, שבקלות אפשר להתאהב בכל אחד מהם ולהרגיש איתם הכי נוח בעולם - בדיוק כמו פריט לבוש נעים שכייף ללבוש שוב ושוב.


יום שני, 10 ביוני 2013

BOURJOIS Balade à Montmartre Collection (קיץ 2013)

הקיץ מזמינים אותו בבורז'ואה לחזור ולבקר ברובע האגדי של פריז – רובע המונמארטר, החוגג את ניצחון החיים, מלא בשמחה ובפרחים פורחים. כמו הרובע, גם הקולקציה מציעה גוונים צבעוניים וחיים, שנראים נהדר על העור השזוף של הקיץ.


משוודיה באהבה

נבחרת שגרירות היופי של מייבלין ניו-יורק מתרחבת בימים אלו: פרידה גוסטבסון, דוגמנית-על ממוצא שבדי, מצטרפת לרשימה מכובדת של שגרירות המותג, הכוללת את כריסטי טרלינגטון, ג'וליה סטגנר, ארין וואסון, אמילי דידונאטו, ג'סיקה וייט, שרלוט פרי ועוד יפות אחרות.


הרגע שלנו, הבושם שלהם...

One Direction, להקת הבנים מהמצליחות ביותר בעולם, מצטרפת לטרנד בשמי הסלבריטאים ותשיק בקרוב בושם ראשון חדש, שיקרא Our Moment ("הרגע שלנו"), על-שמו של אחד הלהיטים מהאלבום הראשון שלהם - “Up All Night”.


יום ראשון, 9 ביוני 2013

YSL 2013 Fall Winter Makeup Collection

בחודש אוגוסט הקרוב ישיקו באיב סאן לורן את קולקציית הסתיו/חורף שלהם לשנת 2013. הקולקציה נועדה להשלים את הטרנדים האופנתיים לעונה והיא שואבת את ההשראה היישר מהאווירה האורבאנית השוררת בערי אירופה העתיקות.


L'oreal Miss Pop Collection (קיץ 2013)

קולקציית הקיץ של לוריאל פריז ל-2013 מציגה גוונים בוהקים עם אפקטים גרפיים בהשראת שנות השישים המשדרים תחושת חופש, העזה והמון-המון דמיון. את הקולקציה מציגה שגרירת היופי של המותג, הדוגמנית היפייפיה ברברה פלאבין. התוצאה פשוט מהממת!

יום חמישי, 6 ביוני 2013

מבצעי החודש – יוני 2013

פוסט המבצעים החודשי חוזר אחרי היעדרות של חודשיים...
מזכירה לכם שהפוסט ינעץ בבר הימני של הבלוג ויעודכן במידת הצורך גם במהלך החודש.


יום שלישי, 4 ביוני 2013

GARNIER 5 Sec Perfect Blur

גרנייה, המותג שהתחיל את טרנד ה-BB קרם מחוץ לגבולות אסיה, השיק לאחרונה מוצר טיפוח חדש עם מגע של קסם, הנושא את השם הכל-כך מחייב "5 Sec Perfect Blur" ("טשטוש מושלם בתוך 5 שניות").



יום שני, 3 ביוני 2013

CHINA GLAZE Sunsational Collection (קיץ 2013)

גם בצ'יינה גלייז רוכבים על הגל הניאוני של הקיץ ומשיקים קולקציית לקים מרהיבה במיוחד, הכוללת 12 גוונים לוהטים.


Yullia Academy- אקדמיה חדשה למקצועות האסתטיקה והיופי

יוליה גל – בעלת רשת הספא YULLIA, המתמחה במניקור ובפדיקור, ומי שהפכה את קונספט טיפולי היופי אקספרס לחלק משגרת חיינו, משיקה כעת את Yullia Academy – אקדמיה למקצועות האסתטיקה והיופי בתחום טיפוח הציפורניים.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails