יום שישי, 31 בינואר 2014

Chanel Variation Collection (אביב 2014)

שאנל תשיק בחודש הקרוב קולקציה מיוחדת, המוקדשת רובה ככולה לשפתיים. הקולקציה שנושאת את השם Variation ("וריאציות"), נוצרה בהשראת הוריאציות הרבות הקיימות בצבעים, בגוונים ובמרקמים והיא מבוססת על שלוש הרמוניות צבעים שונות – כל אחת מהן אידיאלית עבור הטרנדים העליזים והאופטימיים של האביב הקרוב.


יום חמישי, 30 בינואר 2014

The House of Enrique Iglesias

זירת בשמי הסלבריטאים עומדת להכניס לתוכה מתחרה חדש: הזמר אנריקה איגלסיאס חתם בימים אלו על עסקה עם חברת היופי COTY, לפיה ייצרו וישיקו השניים ליין של ניחוחות תחת השם The House of Enrique Iglesias. אוי, איך שהייתי רוצה להיות בתוך הבית הזה...).


Bobbi Brown Art Stick (אביב 2014)

בובי בראון ישיקו בימים הקרובים את קולקציית Art Stick, שמורכבת למעשה מ-8 גוונים של מוצר שפתיים חדש במותג, המהווה שילוב מושלם בין שפתון לעפרון שפתיים.


יום רביעי, 22 בינואר 2014

MAC A Fantasy of Flowers Collection (אביב 2014)

בחודש הבא ישיקו במאק את מה שנראה כקולקציה הגדולה שלהם לאביב הקרוב - A Fantasy of Flowers Collection.


MAC Prep + Prime CC Colour Correct Collection (אביב 2014)

ב-MAC מתכוננים להשקת קולקציה חדשה לחלוטין של מוצרים לתיקון גוון עור עמום, הכוללת פודרות דקיקות בתפזורת או דחוסות וקרמים שקופים שמעניקים לעור זוהר טבעי ומטשטשים פגמים.

Make Up For Ever Arty Blossom Palette

MUFE (או מייקאפ פור אבר) משיקים לקראת האביב את Arty Blossom Palette - פלטת צלליות צבעונית במהדורה מוגבלת, שנוצרה בהשראת הטבע וגווני הפריחה שאנו רגילים לראות בעונה הזו של השנה.


רשת מרפאות העור והאסתטיקה דר' אלמן מתרחבת

רשת מרפאות העור והאסתטיקה בראשותה ובבעלותה של ד"ר מוניקה אלמן מזה 20 שנה, התחדשה לאחרונה בסניף חדש בתל-אביב, במתחם G צמרת. הסניף החדש מצטרף לשני הסניפים האחרים של הרשת, שממוקמים בחיפה ובראשל"צ.


OCC Plastic Passion collection (אביב 2014)

OCC, אחד ממותגי האיפור שהכרתי בחו"ל ואני מאד אוהבת אבל לא יצא לי להזכיר אותו כאן, ישיק בחודש הקרוב קולקציה אביבית מאד תוססת ומאד צבעונית - בדיוק כמו האופי של המותג.


Bobbi Brown CC Cream SPF 35

בובי בראון לא נשארת מאחור ומוסיפה לליין המוצרים שלה CC קרם חדש, שמיועד לקחת את נושא הכיסוי לרמה אחרת.



ה-CC קרם של בובי בראון הוא למעשה קרם לחום עם גוון המתפקד על תקן פריימר, מייקאפ בעל כיסוי בינוני וקרם הגנה מהשמש. הקרם פותח כדי להעניק לעור לחות, מראה אחיד יותר וכן לתרום למראהו הבריא והמואר. פעולת תיקון הגוון שלו מתאפשרת הודות לשילוב מושלם של פיגמנטים שונים המתייחסים לבעיות כגון רדידות, עמימות ואדמומיות.

הקרם שומר על מראה מאט, לאורך שעות ארוכות וכאמור, כולל גם הגנה מקרני השמש המזיקות (הן UVA והן UVB), ובכך מונע הזדקנות מוקדמת של העור, היווצרות של כתמים כהים ושינוי גוון העור. פורמולת הקרם מכילה מבוססת על תערובת רכיבים הכוללת בין השאר תמציות מלפפון תפוח וקערורית להבהרה; ליקריץ, קפאין וסוכרוז להרגעה ולתחושת נוחות של העור וחומצה היאלורונית להענקת לחות.

CC Cream SPF 35 של בובי בראון מוצע בשלושה גוונים שונים, אשר מיועדים להתאים לשלושת גווני העור המרכזיים:
·         Pale Nude – גוון עור קר
·         Warm Nude – גוון עור חם
·         Golden Nude – גוון עור כהה

ה-CC קרם מגיע באריזת שפופרת (40 מ"ל) והוא יושק בחודש הבא באסיה (שני גוונים בלבד) וחודש לאחר מכן, במרץ 2014, הליין כולו יגיע גם לאירופה, למזרח התיכון, אפריקה וארה"ב.

יום ראשון, 19 בינואר 2014

Makeup Artistry Cosmetics

מי שמכיר אותי, יודע שאני מאד אוהבת את המוצרים של MAC. בכלל, בתחילת הדרך שלי כמאפרת הייתי מבזבזת כספים רבים על המוצרים שלהם. הייתי ממש אובססיבית ונרגשת להשיג כמעט כל קולקציה חדשה שהושקה, אפילו שלא ממש הספקתי להשתמש בכל המוצרים. וכשאני אומרת "כל קולקציה", אני מתכוונת גם לכל הקולקציה. למזלי (ולמזלו של מנהל חשבון הבנק שלי) קצת נרגעתי בשנים האחרונות, אבל האהבה שלי למותג עדיין חזקה ואיתנה, לכן החלטתי להקדיש להם פוסט ולחלוק איתכם את סיפור הקמת המותג מההתחלה, המוטו שלו, המיזמים שהוא מקים ועוד.


יום שבת, 18 בינואר 2014

Shu Uemura Mika Ninagawa Collection (אביב 2014)

"שו אומורה" משתפים פעולה (בפעם השלישית) עם הצלמת והבמאית היפנית המפורסמת מיקה נינגאווה ומשיקים יחדיו קולקציית איפור חדשה וכל-כך צבעונית לאביב 2014.


Clinique Cheek Pop Blush

בואו נודה, אנחנו הנשים תמיד מחפשות את החידושים האחרונים בתחום היופי, נכון? ואם זה מגיע באריזה יפה, אז אפילו עדיף. אז רק שתדעו שחודש פברואר הקרוב מביא איתו חידוש מרענן ואפילו מקסים בדמות ה-Cheek Pop – מוצר חדש מבית "קליניק", שאמור להעניק ללחיים מראה סמוק מושלם וטבעי לחלוטין.


יום חמישי, 16 בינואר 2014

Urban Decay Naked Collection (אביב 2014)

לאביב הקרוב משיקים ב"אורבן דיקיי" קולקציית NAKED ("נייקד") חדשה, המורכבת מגוונים טבעיים שאמורים להראות נפלא על כל אחת.


Bobbi Brown L’Wren Scott Collection (אביב 2014)

בעוד ימים אחדים ישיקו ב"בובי בראון" קולקציית איפור קטנה שנוצרה בשיתוף פעולה עם חברתה הטובה, הדוגמנית והמעצבת ל'וורן סקוט (L’Wren Scott). הקולקציה שתושק במהדורה מוגבלת (נו מה?!).


גלוסיבוקס – ינואר 2014

החודש, חוגגת גלוסיבוקס שנתיים בישראל. באתר החברה וגם בדף הפייסבוק שלה כבר הופיעו רמזים שגם החודש תהיה קופסא מיוחדת לציון האירוע. ואכן, הקופסא הורודה המוכרת לנו כל-כך הגיעה הפעם עם עיטור של פרח עליה. עכשיו נותר רק לבדוק מה היא מכילה. אתם, כמובן, מוזמנים להציץ לתוכה יחד איתי.


יום שלישי, 14 בינואר 2014

NARS NARSissist Collection 2014 (אביב 2014)

כל פעם שאני אומרת לעצמי שהגיע הזמן לצמצם את מספר הפלטות שאני מחזיקה במזוודת האיפור המקצועית שלי (כמו גם במגירות שידת האיפור האישית שלי), מושקת פלטה חדשה נוספת שאני חושקת בה. בדיוק כמו אלו שישיק מותג האיפור "נארס" בחודש הקרוב.


יום שבת, 11 בינואר 2014

Bobbi Brown Uber Pinks Collection (אביב 2014)

גם ב"בובי בראון" לא פוסחים על הטרנד הורוד שיפשוט עלינו בעונת האביב הקרובה ומשיקים קולקציה קטנה, המורכבת מ-4 מוצרים בלבד לשפתיים, לחיים וציפורניים – כולם בגוונים ורודים מתקתקים וחושניים:


NARS Makeup Collection for Spring 2014

בשבוע הבא ישיק מותג האיפור "נארס" קולקציית איפור אביבית נוספת, שבניגוד לקולקציה השניה בה שולט הגוון הורוד, זו מורכבת מגוונים תוססים יותר והיא גם מגוונת יותר מבחינת המוצרים.


Sisley SisleYouth

בחודש הבא ישיק מותג הקוסמטיקה "סיסלי" את SisleYouth – מוצר אנטי-אייג'ינג חדש , אשר כפי ששמו מעיד עליו, מיועד לקהל יעד צעיר המודאג מהופעת סימני הגיל הראשונים, הווה אומר 25 ומעלה. למעשה, מדובר במוצר האנטי-אייג'ינג הראשון של המותג שמיועד לקהל כזה צעיר. כידוע, המותג "סיסלי" נחשב למותג יוקרתי וככזה הוא מתמקד בשווקים מסויימים.


Mac Kelly & Sharon Osbourne Collection (קיץ 2014- מידע ראשוני)

אתמול התפרסמה הודעות ברשתות החברתיות של קלי ושרון אוסבורן, לפיהן השתיים ישתפו פעולה בקיץ הקרוב עם מותג האיפור MAC וישיקו יחד קולקציית איפור מיוחדת. למעט העובדה שב-MAC אישרו את הידיעה, אין כרגע מידע נוסף אודות המוצרים שיכללו בה, אבל השתיים כבר פרסמו תמונות של שניים מהמוצרים: שפתון ורביעיית צלליות. כמו שניתן לראות, הם מגיעים באריזות מיוחדות וככל הנראה, האוסף יחולק לשני ליינים: האחד על-שם קלי והשני על-שם שרון. אבל הכל, כאמור, בגדר ספקולציות כרגע.


יום שישי, 10 בינואר 2014

דרמלוג'יקה מציגים: אניה בוקשטיין במהדורה מוגבלת ומכופלת

חברת הקוסמטיקה הבינלאומית dermalogica רואה בפרזנטורית שלה, השחקנית והזמרת אניה בוקשטיין, יותר מאשר סתם פנים יפות והיא דואגת לפרגן לה באמצעות שיתוף פעולה ייחודי ויוצא דופן ואפילו מארגנת לה הפתעה מיוחדת מאד.


יום חמישי, 9 בינואר 2014

Elizabeth Arden Summer Escape Color Collection (אביב/קיץ 2014)

במותג הקוסמטיקה אליזבת ארדן נושאים עיניים לימי הקיץ החמים עם אוסף מוצרים בהשראת הים – כולם במהדורה מיוחדת ומוגבלת. האוסף מבוסס על מה שהמותג מכנה "איפור שעושה יותר", שמשמעותו פורמולות הכוללות תערובות שונות של מאיצים בוטניים, רכיבי אנטי-אייג'ינג ומסנני SPF.


Illamasqua Self Love Collection

אילמסקה, מותג האיפור הבריטי, משיק לקראת ה"וולנטיין דיי" קולקציה קטנה ומקסימה בשם Self Love ("אהבה עצמית"), המבוססת על גוונים אדומים זוהרים וסקסיים.


יום שישי, 3 בינואר 2014

קירסטן דאנס – שגרירת היופי הראשונה אי-פעם של L’Oreal Professionnel

רק אתמול בישרתי לכם על מינויה של ג'יזל בונדשן לפנים החדשות של פנטן, וכעת אנחנו מתבשרים שהשחקנית קירסטן דאנס קיבלה תפקיד דומה אצל המתחרים – מותג מוצרי השיער המקצועי של לוריאל, L’Oreal Professionnel. אגב, היא גם הראשונה אי-פעם בתולדות המותג שמאכלסת את התפקיד הזה.


MAC Eyeshadow x 15 Palettes Collection (אביב 2014)

בדיוק כשכבר חשבתי שסגרתי בזאת את אובססיית רכישת פלטות ה"ניוד" לאוסף הפרטי והמקצועי שלי, "נחתו על שולחני" הפרטים (והתמונות) אודות קולקציית הפלטות שתשיק מאק במרץ הקרוב. פה הבנתי שאנחנו (חשבון הבנק שלי ואני) לגמרי בבעיה...


MAC Mineralize Eyeshadow Quad Collection (אביב 2014)

ב-MAC הבינו שהלקוחות שלהם אוהבים מאד את הצלליות המינראליות שלהם, במיוחד בזכות הפיגמנט העשיר שלהן, הגוונים הנועזים והברק המהמם. עד כה הצלליות הללו הגיעו בפורמט של צלליות בודדות ומי שניסה אי-פעם "לפלט" אותן, בוודאי גילה שהמשימה קשה מאד עד בלתי אפשרית לחלוטין. כעת מציעים ב-MAC קולקציה חדשה של רביעיות צלליות, שלעת עתה זמינה רק באמצעות אתר האינטרנט של המותג. אם תרצו לראות אותם ב"לייב" לפני הרכישה, תצטרכו להמתין לפחות עד מרץ – אז ניתן יהיה להשיגן גם בחנויות המותג.


Estée Lauder Double Wear All Day Glow BB Collection (אביב 2014)

"אסתי לאודר" תשיק בימים הקרובים את Double Wear All Day Glow BB Collection - קולקציה קטנטנה המורכבת בעצם מ-2 פריטים בלבד: היילייטר ו-BB קרם. שניהם מיועדים, בין השאר, להעניק מראה זוהר למשך כל שעות היממה.


יום חמישי, 2 בינואר 2014

ג'יזל בונדשן – הפנים החדשות של PANTENE

בסופ"ש האחרון הודיע מותג מוצרי השיער הבינלאומי Pantene, כי בחר בדוגמנית העל ואשת העסקים הברזילאית, ג'יזל בונדשן, להיות הפנים החדשות של המותג.


MAC x Proenza Schouler (הצצה ראשונה)

באוקטובר האחרון התבשרנו על שיתוף הפעולה שהולך להתקיים בין MAC לבית האופנה "פרואנזה שולר". עכשיו הגיע הזמן לקבל הצצה ראשונה למוצרים שיכללו בקולקציה:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails