יום שני, 14 ביולי 2014

Revlon Colorstay Moisture Stain

כמו דיור, לנקום, לוריאל ועוד מותגי יופי אחרים, גם לרבלון יש סדרת שפתונים נוזליים חדשה, הנושאת את השם ColorStay Moisture Stain.


יום שבת, 12 ביולי 2014

Sisley Phyto Teint Expert Foundation

סיסלי, מותג היופי הצרפתי היוקרתי, ישיק בקרוב את Phyto Teint Expert Foundation - מייקאפ חדש ופורץ דרך מבחינת המותג, המבטיח לאחד את העור, להסתיר פגמים בעוד שהגימור שלו נשאר טבעי, זוהר ויפה במשך לא פחות מ-12 שעות! בנוסף, ולא פחות חשוב, יש לו תכונות אנטי-אייג'ינג, הוא עשיר בלחות והוא גם מגן על העור. בקיצור, כל מה שאשה רוצה ומייחלת לו!


יום שישי, 11 ביולי 2014

Calvin Klein משיק בושם חדש וחוגג 20 שנה לבושם הראשון שלו

חובבי ליין הבישום של Calvin Klein (קלווין קליין) בוודאי ישמחו לדעת שבספטמבר 2014 ישיק המותג בושם חדש לנשים בשם Reveal.


MAC Mineralize Multi-Effect Lash Mascara

מותג האיפור והקוסמטיקה MAC ירחיב בחודש הבא את ליין המסקרות שלו עם Mineralize Multi-Effect Lash – מסקרה מינרלית חדשה.


יום רביעי, 9 ביולי 2014

GLOSSYBOX (יולי 2014)

קופסת חודש יולי 2014 של גלוסיבוקס הקדימה מאד להגיע החודש. יתכן שבגלל המצב המתוח ששורר אצלינו כאן ברגעים אלו ממש, מיהרו האנשים בחברה לשלוח את החבילות למנויות. החבילה שמוענה אלי, הגיעה אלי עם השליח קצת אחרי האזעקות והנפילות שהיו פה באיזור. מה שבטוח, היא הצליחה להעלות על פניי חיוך ולהזכיר לי שהשגרה ממשיכה והיא זו שבסוף תנצח את הכל.



יום שלישי, 8 ביולי 2014

LANCOME מתחדש בשגרירת יופי חדשה ומסקרנת

שיתוף הפעולה האחרון של LANCOME הוא אחד מהמעניינים יותר שעשה המותג בשנים האחרונות. במקום להוסיף עוד כוכבת הוליוודית לרשימת שגרירות היופי שלו, הכוללת זה מכבר את ג'וליה רוברטס, קייט ווינסלט, אמה ווטסון, פנלופה קרוז ולופיטה ניונגו, מותג היופי הצרפתי החתים את קרוליין דה מגרה כמוזה הפריסאית החדשה שלו.


Veet Infini'Silk

מותג הסרת השיער VEET הכריז על השקתו של Veet Infini'Silk - ליין חדש של מכשירים ביתיים העובדים על הבזקי אור (פולסים) ומבטיחים הפחתה בצמיחת השיער לצמיתות.


יום שני, 7 ביולי 2014

Clarins Ladylike Collection (סתיו 2014)

מותג היופי הצרפתי ישיק בסתיו הקרוב את Ladylike - קולקציית איפור המבוססת על גווני הניוד במרקם מאט. לצד הקולקציה, ישיק המותג גם מייקאפ חדש.


יום חמישי, 3 ביולי 2014

Inglot Solid Fragrances Freedom System

בימים הקרובים יצרף מותג האיפור הפולני Inglot לליין המוצרים שלו חמישה בשמים מוצקים. כמו רוב מוצרי המותג, גם הבשמים החדשים יגיעו באריזות הניתנות לשילוב בתוך פלטות, על-פי בחירה ו/או העדפת הלקוחות (Inglot Freedom System).


CLARINS Super Restorative Day Cream

קלרינס, מותג הטיפוח הצרפתי, משיק בימים אלו בישראל את Super Restorative Day Cream – קרם משקם, שפותח במיוחד עבור נשים בנות 50+ במטרה להעניק להן עור בריא וזוהר יותר.


יום רביעי, 2 ביולי 2014

Lancome Grandiose Mascara

לנקום מבקשת להמציא מחדש את המסקרה והיא עושה זאת באמצעות Grandiose Mascara – מסקרה חדשה בעלת אפליקטור מיוחד בצורת "צוואר ברבור".


יום שלישי, 1 ביולי 2014

L'OCCITANE La Collection de Grasse: NÉROLI & ORCHIDÉE

ל'אוקסיטן השיקה לאחרונה את Nerolie & Orchidee - ניחוח חדש בסדרת הבשמים שלה שנוצרה בהשראת גראס, בירת הבישום העולמית שבדרום צרפת, ואף נושאת את שמה - La collection de Grasse. סדרה זו כוללת ניחוחות המשלבים יחדיו זוגות-זוגות של רכיבים טבעיים מארצות קרובות ורחוקות: יסמין & ברגמוט (Jasmine & Bergamote), מגנוליה & פטל (Magnolia & Mure), וניל & נרקיס (Vanille & Narcisse) ותה ירוק & תפוז מריר (Thé Vert & Bigarade).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails