יום שני, 25 באוגוסט 2014

רוזי הנטינגטון-וויטלי היא הפרזנטורית החדשה של Moroccanoil

לראשונה בתולדותיו, מותג מוצרי השיער והגוף Moroccanoil ("שמן מרוקאי"), המבוססים על שמן הארגן, בחר בסלבריטאית להוביל את הקמפיין הבא שלו: הדוגמנית והשחקנית הבריטית רוזי הנטינגטון-וויטלי היא מעתה הפנים השיער של המותג.


Dior 5 Couleurs Collection (סתיו 2014)

לעונת הסתיו הקרובה מציעים בדיור לא פחות מ-5 לוקים מדהימים ביופיים, כאשר כל אחד מהם מציג את הצבעים המסורתיים של בית האופנה הוותיק, לצד שפתיים וציפורניים מודגשות.


יום ראשון, 24 באוגוסט 2014

קרלי קלוס - הפנים החדשות של הבושם Chanel Coco Noir

אחרי שצעדה מספר פעמים בתצוגות האופנה של "שאנל", הדוגמנית האמריקאית קרלי קלוס מקבלת את קמפיין הפרסום הראשון שלה עבור המותג הצרפתי היוקרתי. קלוס מככבת בקמפיין הפרסום החדש לבושם "קוקו נואר" של שאנל, שצולם על-ידי סולבה סונדסבו וכולל כיאה אימג'ים באווירה אפלולית, מסתורית וחושנית.


MAC Prabal Gurung Holiday 2014 Collection (הצצה ראשונה)

כחודשיים ימים לאחר שהתבשרנו לראשונה על שיתוף הפעולה בין מותג הקוסמטיקה MAC למעצב האופנה האמריקאי ממוצא נפאלי – פראבל גורונג, מעטה המסתוריות נחשף ואנחנו מקבלים הצצה ראשונה לכמה מהפריטים הכלולים בקולקציה, שישיקו השניים לכבוד הכריסטמס הקרוב. אם לשפוט לפי האריזות המוזהבות היוקרתיות שלהם, האוסף שכולל 14 פריטים, הולך להיות חגיגי במיוחד!


יום רביעי, 20 באוגוסט 2014

Lancôme Absolue L’Extrait Elixir-Concentrate & Ultimate Beautifying Lotion

סדרת הטיפוח היוקרתית מאד של לנקום Absolue L’Extrait תתרחב בקרוב מאד עם הצטרפותם של מוצרים חדשים: Elixir-Concentrate ו- Ultimate Beautifying Lotion – סרום ותחליב פנים, בעלי פורמולה המבוססת על פטנט רשום של המותג.


Bobbi Brown Skin Weightless Powder Foundation

אל ליין המייקאפים של בובי בראון יצטרף בחודש הבא מייקאפ קרמי חדש ויוקרתי בעל פורמולה קלילה, שיעניק לעור הפנים מראה אחיד, גימור טבעי וזוהר בריא.


Illamasqua Once Collection (סתיו 2014)

קולקציית הסתיו של מותג האיפור הבריטי אילמסקה נוצרה בהשראת מה שהיה פעם, במאה ה-18, או אם תרצו בהשראת התקופה הרומנטית, והיא מלווה, כרגיל, באימג'ים מהממים ביותר. הקולקציה מציגה לוק רך וטבעי עם דגש על לחיים מודגשות.


MAC Studio Sculpt Collection (סתיו 2014)

קולקציית Studio Sculpt הנוכחית כוללת מוצרים, שייסעו להגדיר את קווי המיתאר של הפנים והעיניים באופן האידיאלי ביותר, תוך שימת דגש על היופי הטבעי, הסתרת פגמים קלים וגימור הראוי להראות על מסלולי התצוגה. במילים אחרות, האפשרות להעתקת המראות ממסלולי התצוגה לחיים ה"רגילים" הופכת להיות מעתה פחות ופחות מסובכת.


יום שלישי, 19 באוגוסט 2014

Sisley Black Rose Precious Face Oil

סיסלי, מותג היופי היוקרתי מצרפת, משיק את שמן הטיפוח הראשון שלו לעור הפנים - Black Rose Precious Face Oil, אשר משלים את מסיכת הפנים המפורסמת של המותג (Black Rose Cream Mask). ביחד מהווים השניים נוסחת אנטי-אייג'ינג "מרוות צמאון" לעור מיובש.


יום שני, 18 באוגוסט 2014

Rihanna Rogue Man Fragrance

ריהאנה לא מסתפקת ביצירת בשמי נשים. כעת היא דואגת גם לגברים שבחבורה ובספטמבר הקרוב היא תשיק לעולם את הניחוח החדש שלה עבורם - Rogue Man by Rihanna.


MAC Artificially Wild Collection (סתיו 2014)

קולקציית Artificially Wild (בתרגום חופשי: "פרא מלאכותי") של MAC מורכבת מגווני ניוד וצבעי הסוואה שניתן למצוא בדרך כלל בג'ונג'לים הפראיים: גוונים מתובלים לעיניים, לחיים ושפתיים מעניקים ביטוי חופשי חסר מנוח. חומים זהובים ואפורים יוצרים הצהרה צבעונית ובעונה זו גווני הניוד נראים הכל מלבד בסיסיים.


יום ראשון, 17 באוגוסט 2014

GLOSSYBOX (אוגוסט 2014)

בשעות הבוקר המוקדמות מאד של יום הולדתי הופיע השליח בדלת ובמקום זר הפרחים המסורתי הניח בידי את קופסת החודש של גלוסיבוקס. למרות שאני מאד אוהבת פרחים, שמחתי מאד לקבל את הקופסה. מזמינה אתכם להציץ יחד איתי לתוכה (ניתן להקליק על התמונות להגדלה).


יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

Inglot Cosmetics- ממפעל תרופות לממלכת איפור

אחרי הפסקת פעילות של כמה חודשים (דיי ארוכים לטעמי האישי), בימים אלו השיק מחדש מותג האיפור הפולני Inglot Cosmetics (אינגלוט) את חנות הדגל שלו בישראל. חשבתי שזו הזדמנות מעולה לפרוש בפניכם את הסיפור שעומד מאחורי המותג, מהתחלה צנועה כמפעל תרופות בעידן הקומוניסטי ועד לענק קוסמטיקה השונה קצת מהמותגים האחרים המוכרים.


Bobbi Brown Smokey Nudes Collection (סתיו 2014)

Smokey Nudes, קולקציית הסתיו של בובי בראון לשנת 2014, מאמצת את כל הקסם שבאיפור עיניים בסגנון מעושן. הקולקציה כוללת את כל המוצרים שיאפשרו ליצור מראה עיניים דרמטי, או כמו שבובי מנסה להסביר, הקולקציה מיועדת "לכל מי שתמיד הרגישה מאויימת מאיפור עיניים מעושן כהה קלאסי. מראה העיניים שמציעה הקולקציה הוא אמנם בהיר יותר ועדיין דרמטי, אבל הוא קל ליצירה וקל ללבישה... לא תמיד עיניים מעושנות חייבות להיות בגווני שחור ופחם כהים."


Bobbi Brown Sheer Brights Eye Shadows (סתיו 2014)

בחודש הבא תשיק בובי בראון סדרה של צלליות חדשות במהדורה מוגבלת. כפי ששמן מעיד עליהן, הצלליות מגיעות בגוונים בהירים ושקופים.


יום רביעי, 13 באוגוסט 2014

Dior Diorskin Star Foundation

בחודש הבא ישיקו בדיור את Diorskin Star Foundation - מייקאפ חדש, המתואר כמוצר סנסציוני, לא פחות! פיטר פיליפס, אמן האיפור הראשי והמנהל הקריאטיבי של המותג, השתמש במייקאפ החדש בתצוגת קדם-אביב 2015 של הבית, וכבר אז המוצר עורר סקרנות רבה. פיליפס עצמו, מתאר את המייקאפ כבסיס מאט לעור הפנים, שנשאר מאד זוהר מבלי להראות מבריק והוא מעניק לעור מראה מלוטש כמו של כוכבת קולנוע.


Elizabeth Arden The Untold Color Collection (סתיו 2014)

בימים אלו השיקו אליזבת ארדן בארה"ב את קולקציית האיפור שלהם לסתיו 2014, אשר בונה על הצלחת הבושם של המותג, שהושק לאחרונה ונושא את אותו השם – Untold. כמו הבושם, גם אוסף האיפור מהלל את הפנים הרבות של האשה המודרנית.


יום שלישי, 12 באוגוסט 2014

China Glaze All Aboard Collection (סתיו 2014)

קולקציית הסתיו של מותג הלקים צ'יינה גלייז לשנת 2014 מציג מיגוון רחב של גוונים כהים, הנעים בין אפור לכחול נייבי וחום וכמובן גם סגול – גוונים מושלמים לחשיפת הצד האפל והנועז שבכל אחת מאיתנו בעונה זו של השנה.


OFRA COSMETICS Summer Fever Collection (קיץ 2014)

מותג האיפור המקצועי מארה"ב, OFRA Cosmetics USA, השיק לאחרונה בישראל את Summer Fever - קולקציית הקיץ שלו לשנת 2014, הכוללת מיגוון רחב של מרקמים עמידים בתנאי חום ולחות ושלל גוונים אקזוטיים על רקע עור שזוף וזוהר.


יום ראשון, 10 באוגוסט 2014

Lancôme French Idole Collection (סתיו 2014)

French Idole - קולקציית הסתיו של לנקום ל-2014 נוצרה בהשראת סגנון היופי של נשות פריז האורבניות.


מבצעי החודש (ט"ו באב / אוגוסט 2014)

אחרי תקופת "הדממה" ולכבוד יום האהבה העברי, שיחל היום בערב, חוזר פוסט המבצעים החודשי עם שלל רעיונות למתנות ומבצעים שווים. תתכוננו, כי זה הולך להיות ארוך!


יום שישי, 8 באוגוסט 2014

MAC Brooke Shields Beauty Icon Collection (הצצה ראשונה)

כפי שסיפרתי לכם בעבר, השחקנית ברוק שילדס מצטרפת לסדרה של סלבס אחרים, המהווים סוג של אייקונים בעלי הכרה אוניברסאלית, אשר MAC בחרו לשתף עמם פעולה ביצירת קולקציית איפור מיוחדת. בדרך כלל, המוצרים בקולקציה מתאפיינים באריזות מיוחדות או במוצרים יוצאי דופן (ע"ע קולקציית דיאנה רוס, קולקציית ראקל וולש וכיוצ"ב).

צילום: Steve eichner

YSL Fusion Ink Foundation

איב סאן לורן משיקים את Fusion Ink Foundation (או בצרפתית "Le Teint Encre de Peau") - מייקאפ חדש המיועד ליצור גימור קליל, מאט ומושלם לעור הפנים, שמחזיק לא פחות מ- 24 שעות!


יום שלישי, 5 באוגוסט 2014

Christian Louboutin Nail Polishes Collection

כריסטיאן לובוטין, מעצב הנעלים המפורסם מצרפת, שסוליות הנעליים הצבועות באדום לק הפכו כבר מזמן לסימן ההיכר הבולט שלו, צועד כעת לתוך עולם אחר של יופי. הפעם הוא עושה זאת באמצעות ליין לקים מקסים ויוקרתי הנושא את שמו.


MAC Viva Glam Rihanna 2 Collection

נכון שיש לה, לעיתים קרובות, פליטות פה דיי מטומטמות ולא תמיד היא מהווה דוגמא להתנהגות מופתית, אבל בהחלט אי-אפשר להתעלם ממנה. זו גם, כנראה, הסיבה שבמותג האיפור MAC החליטו בכל זאת לשתף פעולה שוב עם הזמרת ריהאנה בקולקציית ויוה גלאם הקרובה. והם מסבירים זאת כך (בתרגום חופשי שלי):


MAC A Novel Romance Collection (סתיו 2014)

חדשות שתמיד עושות לי טוב קשורות, בדרך כלל, לחדשות שמגיעות ממותג האיפור MAC, וכשזה קשור לתחביב נוסף שלי – קריאת ספרות רומנטית, החדשות הן טובות כפליים!


שקט...

קוראים יקרים שלי,
כבר כמעט חודש ימים מאז שהתותחים הרעימו והבלוג נדם לו.
כישראלית בכלל, ובפרט כמי שלצערי מכירה היטב ומקרוב מאד את אותה דפיקה נוראית על הדלת של נציגי קצין העיר, לא ראיתי לנכון (וגם לא הייתי מסוגלת) להתעסק בנושאים "פחות חשובים", בשעה שמיטב בנינו נלחמים ונהרגים.
היום בבוקר, חמש דקות אחרי שנורה עלינו מטח רקטות מאסיבי, הוכרזה הפסקת אש "אמיתית", לפחות למשך 72 שעות ואולי אף מעבר לכך. אני רוצה להאמין, שהשקט באמת יחזור לאיזורינו ונוכל לחזור במהרה לחיי השגרה שלנו.
כחלק מהמאמצים האישיים שלי לחזור לשגרה, החלטתי להחזיר לפעילות את הבלוג ולהביא אליכם שוב חדשות יפות יותר, תרתי משמע, מאלו שחווינו בחודש האחרון.
מקווה שמעתה ואילך אלו יהיו החדשות היחידות שתקבלו, לצד המון-המון בשורות טובות.
שלכם,
לבנת








LinkWithin

Related Posts with Thumbnails