יום חמישי, 30 באוקטובר 2014

מיילי סיירוס היא השגרירה החדשה של ויוה גלאם

הזמרת מיילי סיירוס הולכת בעקבותיהן של הקולגות שלה ריהאנה, ניקי מינאז' וליידי גאגא ומצטרפת למשפחת הדוברים של ויוה גלאם – קרן האיידס של מותג האיפור והקוסמטיקה MAC.



יום שני, 27 באוקטובר 2014

טיירה בנקס משיקה ליין איפור חדש משלה

טיירה בנקס (Tyra Banks), דוגמנית-העל, המלאכית לשעבר של ויקטוריה'ס סיקרט ומנחת תוכנית הריאליטי "דוגמנית העל של אמריקה", היא כבר מזמן הרבה יותר מאשר רק פנים יפות. בימים אלו היא גם הופכת לאשת עסקים ויזמית עם השקתו של ליין איפור חדש הנושא את שמה – TYRA.


יום שבת, 25 באוקטובר 2014

Lancome Parisian Lights Collection (חגים 2014)

לנקום מציגה את קולקציית החגים שלה - Parisian Lights ("האורות של פריז"), שנוצרה בהשראת עיר האורות המפורסמת בתקופת החגים, עם חלונות הראווה המקושטים והאורות המנצנצים ברחבי העיר, היוצרים מצב רוח מרומם לקראת השנה החדשה ותחושה של אגדה.

Estee Lauder Re-Nutriv Ultimate Diamond Sculpting/Refinishing Dual Infusion

בחודש הבא ישיקו באסתי לאודר את Re-Nutriv Ultimate Diamond Sculpting/Refinishing Dual Infusion - מוצר חדש ומסקרן מאד בסדרת הטיפוח היוקרתית של המותג "Re-Nutriv".


יום שישי, 24 באוקטובר 2014

נעמי ווטס שגרירת היופי החדשה של לוריאל פריז

השחקנית נעמי ווטס קיבלה תפקיד חדש בימים אלו ממש, כשגרירת היופי החדשה של L'Oréal Paris. ווטס בת ה-46 חוברת לקולגות שלה, השחקניות בלייק לייבלי, ג'וליאן מור וזואי סלדנה כמו גם הדוגמניות נטאשה פולי, ברברה פלבין, לארה סטון וקרלי קלוס. הבחירה בווטס לתפקיד זה מסמנת, למעשה, צעד נוסף בעידן החדש של מותג היופי הצרפתי, בו השגרירות שלו כבר מזמן עברו את גיל 25, ועל כך אין לי אלא רק להסיר את הכובע בפניו.


יום רביעי, 22 באוקטובר 2014

Bobbi Brown Scotch on the Rocks Collection (חגים 2014)

קולקציית חגים נוספת שגורמת לי להחסיר פעימה, מגיעה מבית היוצר של המותג בובי בראון. הקולקציה, שנושאת את השם Scotch on the Rocks ("ויסקי עם קרח"), מתוארת על-ידי בובי בראון עצמה ככזו המשלבת גוונים סקסיים, חזקים ובטוחים, שנבחרו בקפידה כדי להותיר רושם מתמשך. אגב, את ההשראה לקולקציה היא שאבה מהשחקנית האגדתית לורן באקול.


מבצעי החודש (אוקטובר 2014)

אחרי תקופה מאד לחוצה מבחינתי, שכללה אירועים משפחתיים שונים, עבודה, חגים ומחלות עונתיות ורגע לפני שהחודש מסתיים לו, הכנתי עבורכם את פוסט המבצעים החודשי של הבלוג, כדי שתספיקו עדיין להנות מכל המבצעים שמציעים הרשתות והמותגים השונים.


יום חמישי, 16 באוקטובר 2014

Chanel Nº 5: The One That I Want

אחרי טיזרים אינסופיים במשך השבוע האחרון, אתמול עלה סוף-סוף סרטון הקמפיין החדש והמהמם לבושם "שאנל 5" בכיכובה של ה"פנים החדשות" שלו – הדוגמנית ג'יזל בונדשן, שמוכיחה שוב ושוב למה היא נחשבת לדוגמנית המרוויחה ביותר בעולם. כשלצידה מופיע השחקן ההורס מיקאיל הויזמן מ"משחקי הכס" וברקע מתנגן השיר “The One That I Want" (בגרסה שונה ומאד מפתיעה מזו שהכרנו בסרט הקאלט "גריז"), מבטיחה לכן שאתן עלולות למצוא את עצמיכן מהרהרות (יותר מאי-פעם) איך היו נראים החיים שלכן אם הייתן במקומה של ג'יזל...


MAC X Cinderella Collection

השמועות (הדיי מוצקות, יש לומר) ממקורות "יודעי דבר" טוענות, ששיתוף הפעולה הבא בין מותג הקוסמטיקה MAC ובית "דיסני" יהיה קשור לסרט הפנטזיה החדש "סינדרלה", שיעלה על המסכים במרץ 2015.


יום שלישי, 7 באוקטובר 2014

MAC Objects of Affection Collection (חגים 2014)

חלק נוסף ואהוב לא פחות בקולקציית החגים של MAC, הינו אוסף הקיטים של פיגמנטים/גליטרים וליפגלוסים מוקטנים – חלקם בליין הקבוע וחלקם חדשים. השנה הפיגמנטים והגליטרים מגיעים בארבעה שילובי גוונים עיקריים: כסף וכחול, ורוד ורוז, זהב ובז וברונזה כהה. הליפגלוסים, לעומתם, יעטרו את השפתיים בגוונים של ורוד ושזיף, ניוד ואדום וניוד וקורל.


MAC Keepsakes Collection (חגים 2014)

אחרי שנחשפנו לחלק אחד מקולקציית החגים של MAC, הגיע הזמן לעבור לחלק שרבים מאיתנו מחכים לו כל שנה – אוסף הקיטים החגיגי, שמרכז בתוכו מרבית מהמוצרים והגוונים הפופולאריים יותר של המותג בתוך אריזות מהממות ביופיין. השנה, מדובר באריזות מנצנצות בשלושה גוונים שונים: שחור, אפור ולבן, מעוטרות בסרט סאטן וסוג של מדליון. פשוט מושלם! אז יאללה, קחו נשימה עמוקה – מתחילים!



יום ראשון, 5 באוקטובר 2014

Dior Golden Shock Collection (חגים 2014)

אם זה עדיין לא הובן משמה של קולקציית החגים של דיור - Golden Shock ("הלם מוזהב"), אז האוסף כולל מבחר פריטים שהגוון המוזהב היוקרתי שולט בם לרוב. מה שטוב בזה, שהוא מהווה רקע מושלם לשפתונים בגוונים אדומים נועזים.



MAC Heirloom Mix Collection (חגים 2014)

Heirloom Mix, קולקציית החגים של MAC לשנה זו, כוללת כתמיד מיגוון חגיגי של פריטים (חלקם מהליין הקבוע, חלקם "ממוחזרים") המגיעים באריזות שחורות מיוחדות במהדורה מוגבלת – הפעם כאלו הנושאות הדפס בסגנון גלקסי, מעוטר בנקודות מנצנצות זעירות המדמות שמיים ליליים. הקולקציה מחולקת, למעשה, ל"שחור" ו"לבן" יחד עם הדגשים של אדום בוהק לשפתיים ולציפורניים.


יום רביעי, 1 באוקטובר 2014

MAC Ultimate Collection (סתיו 2014)

החודש משיקים ב-MAC את קולקציית Ultimate, המאחדת אריזות מעוצבות מיוחדות עם פורמולות יוקרתיות של המותג.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails