יום ראשון, 31 במאי 2015

לוריאל פריז חוגגים 30 לשפתון הקולור ריש הראשון

בלוריאל פריז מציינים 30 שנה להשקתו של השפתון הראשון בסדרת Colour Riche, ולרגל המאורע משיקים מהדורה מיוחדת ומאד-מאד-מאד מוגבלת של השפתון באריזה מיוחדת ומהודרת.


Lancome Hypnose Volume a Porter Mascara

בימים הקרובים ישיק מותג היופי הצרפתי לנקום את Hypnôse Volume à Porter – מסקרה חדשה, שתלווה בעוד כמה מוצרי עיניים וגבות חדשים.


יום שבת, 30 במאי 2015

Guerlain Meteorites Oxygen Care Moisturizer & Radiance Booster

גרלן משיקה בימים אלו (בחו"ל) מוצר טיפוח חדש, המבוסס על פודרת כדוריות ה- météorites  - המוצר הנמכר ביותר שלהם. בדומה למטאוריטים המקוריים, אשר אמורים להפוך קרני אור בלתי נראות לעין לזוהר טהור על העור, גם המוצר החדש - Météorites Oxygen Care Moisturizer and Radiance Booster, מבטיח להביא שפע של לחות וזוהר בריא.


יום שישי, 29 במאי 2015

St. Tropez Gradual Tan In Shower Lotion

מותג השיזוף המפורסם St. Tropez, המתמחה במוצרי שיזוף-עצמיים לשימוש בייתי, מציג מוצר חדש מהפכני בתחום: Gradual Tan In Shower Lotion – תחליב רחצה, המעניק לעור מראה שזוף בתוך 3 דקות!


יום חמישי, 28 במאי 2015

MAC Giambattista Valli Summer 2015 Collection

כזכור, בקיץ הקרוב ישיק מותג האיפור MAC קולקציית שפתונים בשיתוף עם מעצב האופנה הידוע גי'אמבטיסטה ואלי, שחוגג 10 שנים לבית האופנה שלו. הנה הצצה נוספת לשפתונים שיושקו בקולקציה:


סדרת רויטליפט לייזר 3x של לוריאל מתרחבת

זה לא סוד, שככל שאנו מתבגרים העור שלנו עובר שינויים. תוסיפו לכך גורמים סביבתיים ולחצים שונים איתם הוא נאלץ להתמודד באופן יומיומי, כמו: זיהום אוויר, קרינת שמש, מתח... כל אלו גורמים להופעתם של קמטים, כתמי עור ופגמים שונים אחרים, המדגישים את הזדקנות העור ומהווים יעד עיקרי לדאגתה של כל אשה בהתמודדות מולם. כפתרון לבעיה, פיתחו מעבדות לוריאל פריז שני מוצרים יעילים ואפקטיביים במיוחד, שיסייעו להתמודד עם בעיית הקמטים והכתמים: קרם מתקן לטיפול מקיף ביום וג'ל פעיל לקילוף ללילה. שניהם הצטרפו לאחרונה לסדרה המהוללת של המותג - REVITALIFT LASER X3.


יום שלישי, 26 במאי 2015

Givenchy Teint Couture Balm Fall 2015 (הצצה ראשונה)

ג'יבנשי ישיק בקרוב את Teint Couture Balm – מייקאפ באלם חדש, ראשון מסוגו, כשלצידו מספר מוצרים נוספים באותה הסדרה.



Chanel Les Beiges Summer 2015 Collection

בכל שנה משיקים בשאנל את קולקציית Les Beiges, הכוללת סדרה חדשה של פודרות זוהרות במהדורה מוגבלת, לצד מוצרים לשפתיים, לחיים וציפורניים – כולם בגוונים רכים וטבעיים, שמחמיאים לגוון העור השזוף בעונה זו. השנה כוללת הקולקציה גם מוצרים חדשים אחרים כמו סומק קרמי בסטיק וליפ באלם.


יום שני, 25 במאי 2015

Clarins Fall 2015 (הצצה ראשונה)

קולקציית סתיו 2015 של מותג היופי הצרפתי קלרינס תושק רק לקראת סוף הקיץ הקרוב, אבל אין כמו לספק את יצר הסקרנות שלנו ולהציץ אל עבר העתיד, לא? J



ככל הנראה, הקולקציה תחולק לשני חלקים – האחד כולל מוצרים ליצירת מראה איפור ליום והשני ליצירת מראה איפור ערב. בתמונה למעלה, מופיעים חלק מהמוצרים שבקולקציה, ביניהם ניתן לראות פלטת צלליות מקסימה בגווני חום וניוד סתוויים, צללית קרמית בגוון חום-טאופ כהה, שפתון אדום ועפרון עיניים סגול.

בסה"כ נראה שמזג האוויר המתקרר לא יביא עימו שינויים מסעירים מאד וגווני הניוד ימשיכו לשלוט גם בתקופה זו של השנה. עם זאת, אני עדיין מצפה לגלות מה עוד מכין עבורנו המותג שאהוב עלי במיוחד. ואתן?


יום ראשון, 24 במאי 2015

Make Up For Ever Pro Bronze Fusion

הקיץ תיכף פה באופן רישמי וזו בדיוק התקופה שהחיפוש אחר הברונזר המושלם בעיצומו. מותג האיפור MUFE (מייקאפ פור אבר) השיק לאחרונה את Pro Bronze Fusion ברונזר חדש באריזת קומפקט, שמיועד להעניק לעור את אותו מראה "נשיקת השמש" המיוחל לאורך כל תקופות השנה.


יום שלישי, 19 במאי 2015

Bobbi Brown Telluride Collection Summer 2015

הקיץ הזה מציגה לנו בובי בראון את קולקציית Telluride בהשראת אחד מהיעדים האהובים עליה ביותר - העיירה הקטנה טליורייד, שחבויה לה בקניון נידח בהרי סן חואן שבקולורדו. טליורייד מפורסמת מאד ביופי הטבעי שלה, מה שהופך אותה למקור השראה מתמיד עבור בובי.


יום שני, 18 במאי 2015

MAC The Matte Lip Collection Summer 2015

מותג האיפור MAC מרחיב את ליין שפתוני המאט שלו ומציג את The Matte Lip Collection לקיץ 2015 – אוסף שפתונים בגימור מאט או רטרו מאט, שכולל גוונים חדשים, גוונים ממוחזרים וגם כאלו שכבר קיימים בליין הקבוע של המותג. מה שחשוב הוא, שכולם כאן כדי להישאר.


L'Orèal Paris Excellence Intense

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'ORÈAL PARIS משיק בישראל בימים אלו את Excellence Intense – סדרה חדשה של ערכות ביתיות לצביעת השיער.

מייבלין חוגגת 100 שנות יופי

מותג היופי Maybelline New York חוגג 100 שנים להיווסדו, וזאת הזדמנות נהדרת לבחון באמצעות מודעות הפרסום של החברה במהלך כל אותן השנים את התפתחות מגמות היופי. בראייה לאחור, חלק מהמודעות משעשעות למדי וחלקן מאירות עיניים, אבל מה שבטוח שמאז ועד היום השאיפה העיקרית של כל אשה היא לריסים שופעים, גבות מלאות ועור חלק ומושלם!


יום רביעי, 13 במאי 2015

ג'ניפר לורנס הפנים החדשות של שפתוני Dior Addict

השחקנית ג'ניפר לורנס ("משחקי הרעב") תשחק תפקיד חדש כ"מכורה", אבל מהסוג הטוב... לפני מספר שעות הכריז מותג היופי והאופנה היוקרתי Dior, שבחר בלורנס להיות הפנים של אוסף השפתונים החדש בסדרת Dior Addict, שיושק בספטמבר 2015.


יום שלישי, 12 במאי 2015

Clarins Mission Perfection Serum

מותג היופי הצרפתי קלרינס ישיק לקראת סוף החודש את Mission Perfection Serum – סרום חדש, שמיועד בעיקר לטפל בתיקון פגמים וכתמים כהים בעור. בניגוד לסרום דומים אחרים הקיימים בשוק, הסרום החדשני של קלרינס עושה את פעולת התיקון מבלי לשנות את גוון העור הטבעי.


אדריאנה לימה - הפנים של הבושם החדש של מארק ג'ייקובס

דוגמנית העל הברזילאית אדריאנה לימה נבחרה להיות הפנים של Decadence – הבושם החדש מאת המעצב מארק ג'ייקובס, שיושק לקראת סתיו 2015.


יום שני, 11 במאי 2015

לה פררי מרחיבים את סדרת הקוויאר שלהם

מותג היופי היוקרתי מאד La Prairie יתחדש בסתיו 2015 בשלושה מוצרים חדשים, כולם שייכים לסדרת הטיפוח Skin Caviar, המיועדת לשפר את גמישות עור הפנים וליצור קווי מיתאר מוצקים ומורמים יותר באמצעות תערובת מיוחדת של חלבוני אנטי-אייג'ינג.


יום ראשון, 10 במאי 2015

China Glaze Desert Escape Collection Summer 2015

מותג הלקים צ'יינה גלייז משיק קולקציית קיץ נוספת, הפעם בהשראת הגוונים הנצפים בנוף המדברי העצום בלילות הקיץ החמים, כאשר השמש שוקעת והירח עולה מעל דיונות החול האינסופיות הזוהרות.


לנקום מגייסת 4 שגרירות יופי לקמפיין אחד

לנקום יוצאת בחודש הבא בקמפיין פרסום חדש ייחודי עבור מוצר הדגל שלו - סרום האנטי-אייג'ינג Advanced Génifique, שהושק לראשונה ב-2009 ושודרג ב-2013. לצורך הקמפיין, גייס המותג לא פחות מארבע שגרירות יופי שלו, שישתתפו בו יחדיו: קייט וינסלט, לופיטה ניונגו, פנלופה קרוז ולילי קולינס.


יום חמישי, 7 במאי 2015

NYX Avant Pop Eyeshadow Palettes

מותג האיפור NYC Cosmetics השיק לאחרונה את Avant Pop! Eyeshadow Palettes – שלוש פלטות של צלליות, כולן בהשראת יצירות מופת מתחום אמנות הפופ ארט.


Clinique Chubby Lash Fattening Mascara

למשפחת צ'אבי של קליניק עומדת להצטרף בקרוב חברה חדשה - Chubby Lash Fattening Mascara. מדובר במסקרה שמיועדת להעניק מראה ריסים בעל נפח משמעותי והיא אפילו תושק בכמה גוונים מרהיבים.



BeautyBox (מאי 2015)

אחרי שפעילות מיזם גלוסיבוקס נמכרה והועברה לידיים אחרות, חזרה אלינו לפני מספר חודשים "קופסת ההפתעות" עם שם חדש – BeautyBox (ביוטיבוקס), אבל עם אותו רעיון זהה: קופסא הכוללת 5-6 מוצרי קוסמטיקה בגדלים שונים (לרוב מדובר בדוגמיות), שהותאמו במיוחד להעדפות הלקוחה. תמהיל המוצרים שבקופסא משתנה בדרך כלל בכל חודש, כך שבעצם הוא מביא עימו גם אפקט מסויים של הפתעה וסקרנות לגבי תכנה.

לפני כשבוע ימים קיבלתי לסקירה את קופסת חודש מאי 2015 ואני מזמינה אתכם לגלות מה היא מכילה.


יום שלישי, 5 במאי 2015

למכירה: מותג קוסמטיקה פופולרי

השמועות בתעשייה גורסות שמותג האיפור הפופולרי Too Faced מוצע בימים אלו למכירה ונמצא בתהליך של הגשת הצעות מגורמים מעוניינים. אחד הרציניים שביניהם הוא לא אחר מאשר קונצרן Estée Lauder.


יום ראשון, 3 במאי 2015

L'Oreal Paris Infaillible Mega Gloss 2015

לוריאל פריז מציגה ליין חדש של ליפגלוסים המכונה בשם Infaillible Mega Gloss. על-פי תיאור החברה, מדובר בליפגלוסים שאינם דביקים, עשירים בפיגמנט ובעלי ברק יפייפה.


MAC x Guo Pei Makeup Collection

אני מודה (ואני בטוחה שתסכימו איתי), שאחת הסיבות העיקריות שאני מאד אוהבת את שיתופי הפעולה של מותג האיפור MAC היא בגלל שהם מולידים קולקציות שמגיעות באריזות מעוצבות ויפייפיות במיוחד. בדיוק בעוד מספר חודשים ישיק המותג קולקציה מיוחדת נוספת, שהיא תולדה של שיתוף פעולה עם מעצבת אופנת העילית הסינית גואו פיי (Guo Pei). על-פי הפרסומים, לקחו לא פחות מ-3 שנים להגשמת שיתוף הפעולה הנ"ל וכמו שזה נראה, כל רגע היה שווה מאחר ומדובר באריזות מהיפות שנראו עד כה.


יום שבת, 2 במאי 2015

FLORMAR – סקירת מוצרים (חלק א')

מותג האיפור Flormar הגיע אלינו לישראל לפני כשנה וחצי ופתח חנות ראשונה בקניון עזריאלי בתל-אביב. מאז ועד היום נפתחו מספר סניפים נוספים בארץ והיד עוד נטויה.  המותג, שנמצא כיום בבעלות הקונצרן "איב רושה", צבר פופולריות רבה ברחבי אירופה, בעיקר בזכות הקו המנחה שלו המציע מבחר גדול של מוצרים וגוונים במחירים הנגישים לכל כיס.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails