יום שבת, 31 באוקטובר 2015

CLARINS Instant Glow Collection Spring 2016

מותג האיפור הצרפתי "קלרינס" מוכיח שהמראה הטבעי תמיד ישאר באופנה. בקולקציית אביב 2016 שלו - Instant Glow, הוא מציג מראה טבעי ורענן בגוונים עדינים ומחמיאים. בקולקציה מספר מוצרים חדשים – כולם אמורים להישאר בליין הרגיל של המותג, למעט פלטת הצלליות שתושק במהדורה מוגבלת.


יום שישי, 30 באוקטובר 2015

אירינה שייק היא הפנים החדשות של לוריאל פריז

בלוריאל פריז מאמינים, שאירינה שייק (Irina Shayk), דוגמנית העל הרוסיה ובת-זוגו של השחקן ההורס ברדלי קופר, היא הפצצה האולטימטיבית התורנית. את אמונתם זו הם פורסים בתצוגה מרשימה ביותר על-גבי חשבון האינסטגרם שלהם – שם הם גם הכריזו על בחירתה לשגרירת היופי החדשה של המותג.


AHAVA Beauty Before Age Collection

מותג הקוסמטיקה AHAVA משיק את Beauty Before Age - סדרת מוצרי טיפוח חדשה, המיועדת לטפל בכל אותן בעיות עור איתן מתמודדות נשים בגילאי 50+, כולל יובש, קמטים עמוקים וירידה במוצקות, גמישות וזוהר העור.


BeautyBox (נובמבר 2015)

בתחילת השבוע הזזנו את השעון אחורה ועברנו לשעון חורף. ואם זה לא הספיק כדי לבסס את העובדה שהחורף כאן באופן רשמי, אז קיבלנו לכך תזכורת נוספת – ועוד אחת כזאת שלא תשכח במהרה, עם כל המרכיבים ההכרחיים: סערה, ברד, גשם זלעפות, הפסקות חשמל וכיוצ"ב. אני מאד לא טיפוס של חורף! לא אוהבת את הימים הקצרים, את התריסים המוגפים, את הטמפרטורות הנמוכות ואת הבגדים הארוכים – כל זה מכניס אותי לאווירה עגמומית ומעיקה. לפחות העיצוב העליז והצבעוני של קופסת ביוטיבוקס, שהגיעה במהלך השבוע, הצליח לעודד אותי קצת.


יום שלישי, 27 באוקטובר 2015

MAC VIVA GLAM Ariana Grande for Spring 2016

אריאנה גרנדה התברכה בהרבה יכולות: יש לה קול הורס, מיומנות מיוחדת לליקוק סופגניות ושמירה על סגנון שיער קבוע. לאחרונה היא הצטרפה לעולם היופי עם השקתו של בושם חדש משלה (בניחוח מרשמלו!) וכעת היא מבססת את מעמדה בתחום כשגרירת יופי של MAC VIVA GLAM.


יום שני, 26 באוקטובר 2015

INGLOT Matte It Be Collection

מותג האיפור הפולני "אינגלוט" השיק בימים האחרונים (בחו"ל) קולקציה חדשה, המכונה בשם Matte It Be. כפי ששם הקולקציה מרמז, היא מבוססת על מוצרים בגימור מאט בלבד והיא מגיעה בגוונים אפורים, סגולים וצהבהבים, שהולמים יפה את העונה הנוכחית.


יום ראשון, 25 באוקטובר 2015

CHANEL L.A. Sunrise Spring 2016 collection

אין כמו להציץ ביום הראשון החורפי האמיתי של השנה אל עבר עונת אביב 2016, ועוד כזו שמביאה איתה את הזריחה על העיר LA (לוס אנג'לס)... זהו לפחות מושא ההשראה של קולקציית האיפור של מותג היופי והאופנה הצרפתי "שאנל", שמציג (כרגיל) אוסף פריטים יפייפה, כשבראשו פלטה מדהימה לפנים (תרתי משמע). הנה לכם הצצה ראשונה לקולקציה:


המאפר ג'ק ביילי הלך לעולמו

ג'ייק ביילי (Jake Bailey), אמן האיפור של רבות מסלבריטאיות העל, נמצא ללא רוח-חיים ביום שישי האחרון במכוניתו, בלוס אנג'לס. סיבת המוות המשוערת: התאבדות באמצעות הרעלת פחמן חד-חמצני.


MAC Dark Desires Collection

מותג הקוסמטיקה MAC ישיק בקרוב קולקציית איפור חדשה, הנושאת את השם Dark Desires ("תשוקות אפלות") – שם שכבר מרמז על אופי הגוונים העמוקים והכהים שהיא כוללת בתוכה. אמנם לא מדובר פה בקולקציה גדולה במיוחד (וגם חלק מהמוצרים בה לא חדשים), אבל אין ספק שהיא מתאימה מאד לאווירה השוררת בעונה החורפית, שקריצה ממנה קיבלנו היום בשעות הבוקר.


Moschino Fresh Couture

מוסקינו מעניקים פרשנות חדשה למושג "ניחוח נקי" עם השקתו של בושם חדש לנשים, הנושא את השם Fresh Couture ("פרש קוטור") ומוגש באריזה של... חומר ניקוי. הפנים של הקמפיין המלווה את הניחוח החדש, הם של דוגמנית העל לינדה אוונג'ליסטה, שמופיעה בתפקיד עקרת בית המנקה חלונות. בכלל, נראה שבית האופנה הולך חזק על עניין הניקיון, אם נתחשב בעובדה שהדוגמניות בתצוגת אביב 2016 של המותג לבשו בגדים עם הדפסים של חומרי ניקוי.


יום שישי, 23 באוקטובר 2015

L’Oréal Paris Elvive Extraordinary Oil

לא כולנו שווים כשזה מגיע לסוג השיער – חלק מאיתנו נאלצים להתמודד עם שיער יבש במיוחד, בעוד אצל אחרים הבעיה היא דווקא שיער שמנוני או קצוות מפוצלים. ישנם אמנם טיפים, טריקים ופתרונות שונים בשפע, אבל שום דבר מהם לא הוכיח את עצמו בצורה יוצאת דופן כמו סדרת מוצרי ההזנה לשיער Elvive Extraordinary Oil, שהשיקה לאחרונה לוריאל פריז – סדרה המבוססת על 6 שמנים מופלאים ומיועדת לבעלות שיער יבש.


יום חמישי, 22 באוקטובר 2015

LANCÔME Advanced Génifique Yeux Light- Pearl™

ככל שאנו מתבגרים, איזור העיניים נראה נפוח יותר, עם עיגולים כהים מסביב וקמטוטים עדינים (מי יותר, מי פחות). כאשר העיניים נראות גדולות ופקוחות יותר וגוון העור סביבן בהיר יותר, אנו נראים צעירים יותר. למזלנו, אפילו שינויים קטנים עושים הבדל גדול וטיפול וטיפוח נכון של העור באיזור זה יכול להסיר שנים רבות מהמראה שלנו. הסרום לעיניים של "לנקום", בעל השם הכה-ארוך, Advanced Génifique Yeux Light- Pearl™ Eye Illuminator Youth Activating Concentrate מבטיח לא רק להאיר את העור באיזור העיניים, אלא גם להפחית נפיחות וקמטוטים.


יום רביעי, 21 באוקטובר 2015

Urban Decay x Gwen Stefani Eyeshadow Palette

לאחרונה התבשרנו על שיתוף הפעולה בין מותג האיפור הפופולרי Urban Decay ("אורבן דיקיי") לזמרת/משוררת/ מעצבת/שחקנית גוון סטפני, במסגרתו תושק קולקציית איפור משותפת, שתראה אור לקראת סוף נובמבר 2015. בינתיים, מייסדת המותג, וונדי זומניר, מספקת לנו הצצה ראשונה ל- Gwen Stefani Eyeshadow Palette – פלטת צלליות מתוך הקולקציה.


יום שלישי, 20 באוקטובר 2015

il.makiage Mineral Baked Blush Collection

מותג האיפור il.makiage (איל מקיאג') מציג קולקציית סמקים מינרליים, המיוצרים בטכניקת אפייה מיוחדת על אבני טרקוטה. טכניקה זו משמרת את הריכוז הפיגמנטים הגבוה ואת עוצמת הברק של החומר.

Illamasqua Equinox Collection

מותג האיפור הבריטי Illamasqua ("אילמסקה") משיק בימים אלו ממש קולקציית איפור יפייפיה, המכונה בשם Equinox, שפירושו נקודת שיוויון. זהו למעשה מושג אסטרונומי, המתייחס לזמן הזה בשנה בו חצי כדור הארץ הדרומי והצפוני מוארים במידה שווה. תופעה זו מתרחשת בדרך כלל בחודש מרץ ובחודש ספטמבר בכל שנה. לדברי המותג, "נקודת השיוויון" מסמלת את המדבר בלילה, הניזון מהשמיים זרועי הכוכבים ומערך היקום ואכן, זה בא לידי ביטוי דרך המרקמים המנצנצים והגוונים הכהים והעמוקים של המוצרים בקולקציה.


MALU WILZ 3D Lifting Wonder Caps

מותג היופי הגרמני Malu Wilz משיק את 3D Lifting Wonder Caps – סרום חדש ומהפכני, המגיע בתוך קפסולות. הסרום בעל מרקם קליל ונספג במהירות בעור, מבלי להותיר תחושה שמנונית עליו. כבר מהיישום הראשון העור הופך להיות רך וחלק ומהווה מצע מושלם לאיפור שיונח מעליו.


יום שבת, 17 באוקטובר 2015

Essie Virgin Snow Collection Winter 2015/6

מותג הלקים essie מציג לעונת חורף 2015/6 קולקציית לקים חדשה, המכונה בשם Virgin Snow. הקולקציה כוללת 6 גוונים שמעבירים היטב את האווירה השוררת בעונה הקרה של השנה: יום חורף בהיר, שמי לילה מושלגים וחגיגות השנה החדשה. אגב, הלקים אמורים לזהור בחשיכה - לפחות כך נרמז על-ידי המותג, שמציע לנו לכבות את האורות כדי לראותם בצורה הטובה ביותר...


יום שישי, 16 באוקטובר 2015

אלחנדרה אספינוזה היא הפנים החדשות של רבלון

שנת 2015 היא ללא ספק שנה מוצלחת ביותר עבור אלחנדרה אספינוזה (Alejandra Espinoza), מלכת היופי המקסיקנית לשעבר: היא הספיקה לצבור יותר מ-1.2 מיליון עוקבים באינסטגרם ו-3 מיליון אוהדים בפייסבוק, היא הפכה לאם וגם קיבלה תפקיד שווה בתור מנחת תכנית ריאליטי שבועית חדשה (עוד תחרות שירה מבית סיימון קאוול) לצד ריקי מרטין ואחרים ובקרוב הפנים היפות שלה יופיעו בשלטי חוצות, בעיתונים, בטלוויזיה וברשתות החברתיות כפנים החדשות של מותג היופי REVLON.


יום רביעי, 14 באוקטובר 2015

Hello Kitty by OPI 2016

חובבות החתלתולה הכי מתוקה בעולם, זה הזמן שלכן לשלוף ציפורניים, או לפחות להתחיל למרק ולהכין אותן לקראת תחילת 2016: מותג הלקים OPI והמותג Hello Kitty חברו יחדיו להשקת קולקציית לקים במהדורה מוגבלת, ורדרדה ומנצנצת ברובה (נו, מה חשבתן?), אבל לא רק!


Bobbi Brown Sterling Lights Holiday 2015 Collection

בובי בראון מציעה לוק זוהר ומתוחכם עבור עונת החגים הקרובה, באמצעות קולקציה עשירה ומדהימה של מוצרים, המכונה בשם Sterling Lights. גם המראה של קייט אפטון, שגרירת היופי של המותג, בקמפיין המלווה את הקולקציה, ממחיש יפה איך גווני אבני-חן חושניים יוצרים מעבר חלק ממראה סתווי למראה חגיגי יותר.


MAC Zac Posen Collection Spring 2016

אחרי שהימם נשים רבות עם העיצובים המודרניים אך הנצחיים שלו על מסלולי האופנה והשטיח האדום במשך יותר מ-15 שנה, מעצב האופנה הניו-יורקי זאק פוזן מציג את קולקציית האיפור הראשונה שלו עבור MAC.


יום שלישי, 13 באוקטובר 2015

CARELINE The Gray Season Fall 2015

הסתיו כבר כאן באופן רשמי, אבל החום ששורר בחוץ מבלבל מאד. לא כך מראה האיפור לסתיו 2015, שמשיק מותג הקוסמטיקה הישראלי CARELINE – מראה חזק ומרשים עם קווים ברורים וחדים בגוונים של שחור ולבן. את המראה מציגה הדוגמנית המהממת והשחקנית הבינלאומית גל גדות, הפנים של המותג.


יום שני, 12 באוקטובר 2015

FLORMAR Eye Catcher Fall 2015 Collection

כל העיניים לכאן, בבקשה! מותג היופי "פלורמר" ישיק השבוע בישראל את קולקציית סתיו 2015 שלו, המכונה בשם המבטיח: Eye Catcher ("לוכד המבטים"). הקולקציה מיועדת לאשה האטרקטיבית והמסתורית, שצורת הדיבור, ההתנהגות, הלבוש ואפילו האיפור שלה נועדו ללכוד את תשומת לב הסביבה.


CHANEL Rouge Allure 2015 Collection

אחרי שקולקציית חגים 2015 של שאנל גרמה לנו להחסיר פעימה או שתיים, הנה לכן עוד אוסף יפייפה שמשיק המותג בימים אלו באירופה - Rouge Allure. מדובר באוסף המבוסס ברובו על מוצרי איפור לשפתיים – שפתונים, ליפגלוסים ועפרונות - כולם בגוונים טרנדיים לעונה זו. לשם האיזון, צורפו לאוסף גם כמה לקים בגוונים תואמים.


יום ראשון, 11 באוקטובר 2015

Chanel Rouge Noir Absolument Holiday 2015 Collection

בית מותג היופי והאופנה "שאנל" מציג קולקציית חגים מדהימה, בהשראת גוון הלק הקאלט שלו - Rouge Noir. מדובר בגוון אדום מושחר מקסים, שהושק לראשונה בשנת 1995 והפך להיות אחד הגוונים המוצלחים ביותר של המותג. למעשה, בתחילת המילניום הוא הוכרז כלק החמישי הנמכר ביותר בעולם!


LANCOME Happy Holidays Collection Holiday 2015

ככל שמתקרבת תקופת החגים הנוצריים, האווירה הופכת להיות יותר ויותר קסומה וזוהרת. בערב השנה החדשה, הנשים נוהגות להתלבש במיטב מחלצותיהן, להתקשט בתכשיטים יפים ולהתאים לעצמן איפור זוהר ומפתה – בדיוק כמו זה שמציע מותג היופי הצרפתי "לנקום".


essence מציע: צללית + גומייה

שום מראה איפור לא יהיה מושלם ללא שיער מעוצב! את זאת השכילו להבין במותג האיפור הגרמני essence, שמשיק קולקציית צלליות בודדות (במהדורה מוגבלת) יחד עם גומייה מגניבה בגוון דומה לגוון הצללית, שאינה משאירה סימנים על השיער!



לצלליות בקולקציה מרקם קטיפתי ורך, נוח מאד לטשטוש, והן מוצעות במגוון גימורים- ממאט ועד למטאלי. כמו כן, הן עמידות לאורך זמן.




את הקולקציה, כמו את שאר מוצרי essence, ניתן להשיג ברשת סופר פארם ובחנויות פרטיות (מחיר צללית + גומייה: 10 ₪ בלבד).


יום חמישי, 8 באוקטובר 2015

MAC Irresistibly Charming Holiday 2015 Collection

החלק השלישי והאחרון בקולקציית החגים של MAC לשנת 2015 כולל קיטים של פיגמנטים, גליטרים ומוצרי שפתיים באריזות מוקטנות – כולם בגוונים זוהרים ומנצנצים, המושכים את העין. כמובן, כולם מוצעים במהדורה מוגבלת.


יום שלישי, 6 באוקטובר 2015

לוריאל פריז מינה בלוגרית כשגרירת יופי של המותג

מותג היופי הצרפתי L’Oréal Paris מינה שגרירת יופי חדשה, שמגיעה היישר מעולם הבלוגספירה: כריסטינה בזן (Kristina Bazan), בעלת בלוג האופנה והלייפסטייל Kayture המונה יותר מ-2 מיליון צפיות בחודש ו- 2 מיליון עוקבים באינסטגרם.


יום שני, 5 באוקטובר 2015

BeautyBox (אוקטובר 2015)

אני מאד אוהבת חגים, בעיקר בגלל ההתכנסויות והמפגשים המשפחתיים והחבריים. רק שכל עניין הארוחות שמלוות את המפגשים הללו, גומר אותי לחלוטין ומוציא אותי מאיזון – הן מהפן של המארחת והן מהפן של המתארחת! אבל לפחות קופסת ביוטיבוקס של חודש אוקטובר 2015, שהגיעה במהלך חול המועד סוכות, הזכירה לי שיש חיי שגרה ושאוטוטו אחזור אליהם. כרגיל, אני מזמינה אתכם לפתוח אותה יחד איתי ולגלות מה היא מכילה בתוכה.


MAC Enchanted Eve Holiday 2015 Collection

החלק השני בקולקציית החגים של MAC לשנת 2015 רובו ככולו מכיל פלטות, קיטים לעיניים, לשפתיים או של מיגוון מוצרי איפור וסטים של מברשות מוקטנות – כולם באריזות מיוחדות ומוגבלות של נרתיקים שחורים מעוטרים בפסים צבעוניים בגוונים כחולים, סגולים וטורקיזיים. כל המוצרים והגוונים נבחרו בקפידה באופן שיהיו ידידותיים לנסיעות בתקופת חופשת החגים או כמתנות חג מושלמות.


MAC Magic of the Night Holiday 2015 Collection

שנת 2015 היתה, ללא ספק, שנה עמוסה מאד בהשקות עבור מותג הקוסמטיקה MAC, ולקראת סיומה אנחנו מצפים לדובדבן שבקצפת – קולקציית החגים, שמאופיינת בדרך כלל באריזות מדהימות, פלטות חדשות, קיטים וסטים מקסימים. כל המוצרים מוצעים, כמובן, במהדורה מוגבלת ונחטפים מהר מאד מהמדפים.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails