יום ראשון, 29 בנובמבר 2015

L'ORÉAL PARIS Infallible 24H-Matte Foundation

לוריאל פריז השיקו בישראל לאחרונה את Infallible 24H-Matte - מייקאפ חדש בעל גימור מאט אוורירי ומרקם גמיש וקליל, המבטיח עמידות ל-24 שעות!


SABON Enjoy the Winter Nail Polish Collection Winter 2015/6

לכבוד עונת חורף 2015/6 מתחדשת SABON בקולקציית לקים חדשה, המכונה בשם Enjoy the Winter.


YSL Boho Stones Makeup Collection Spring 2016

קולקציית האיפור של מותג היופי הצרפתי "איב סאן לורן" לשנת 2016, המכונה בשם Boho Stones, נוצרה בהשראת קולקציית אביזרי האופנה "בוהו-שיק" והטבעות האייקוניות האמנותיות של בית האופנה הוותיק, המשובצות באבני חן מרהיבות. בקולקציית האיפור ניתן למצוא כמה פריטים נחשקים ביותר, ביניהן שתי פלטות אספנות – האחת לפנים והשניה לעיניים, המגיעות באריזות מוזהבות עם מכסים צבעוניים בגוונים של אבני חן יקרות.


יום רביעי, 25 בנובמבר 2015

SMASHBOX For 25 Years Our Lips Have Been Sealed Palette

סמאשבוקס חוגגת 25 שנים להיווסדה ומשיקה לכבוד המאורע פלטה חדשה, במהדורה מוגבלת ומיוחדת, של 25 שפתונים מסדרת Be Legendary.


Dior Glowing Garden Makeup Collection Spring 2016 (הצצה ראשונה)

בדרך כלל, אני לא אוהבת להעלות פוסטים אודות קולקציות שונות אם אין לי מידע סופי ומלא אודותיהן, אבל במקרה הזה לא יכולתי להתאפק יותר. קולקציית האביב של מותג היופי הצרפתי "דיור" היא בדיוק כפי ששמה מתאר אותה - Glowing Garden ("גן זוהר"), עם גוונים בהירים ורעננים שמאוזנים עם טונים כהים יותר. תוסיפו לזה את תבליטי הפרחים שמופיעים על-גבי חלק מהמוצרים ויותר אביבי מזה לא תמצאו! הנה לכם הצצה ראשונה:


Orly Melrose Collection Spring 2016

מותג הלקים ORLY מזמין אותנו באמצעות קולקציית אביב 2016 שלו – Melrose ("מלרוז"), לטיול במה שמכונה "המֶכָּה של מרכז הקניות האינדי פאנקי", המשתרע מסילבר לייק ועד לסנטה מוניקה. שם תוכלו למצוא חנויות מעצבים, חנויות אינדי פאנק, מסעדות וגם את אחת מחנויות הפרחים הפופולרית ביותר בלוס אנג'לס. 


יום שלישי, 24 בנובמבר 2015

TOM FORD Noir Color Collection for Holiday 2015

בימים אלו משיק המעצב טום פורד את קולקציית האיפור שלו לתקופת החגים, שמכונה בשם Noir ונוצרה בהשראת הבושם המפורסם שלו לנשים Noir Pour Femme.


OFRA New York Skyline Lipsticks Collection

מותג הקוסמטיקה OFRA השיק בימים אלו בארה"ב קולקציית שפתונים נוזליים חדשה, השואבת את השראתה מגווני הרקיע החורפיים של העיר המפורסמת בעולם – ניו יורק.


GUERLAIN Makeup Collection Spring 2016

מותג היופי הצרפתי "גרלן" מציג את גרסתו המושלמת לאיפור אביב 2016 עם מוצרים נפלאים בגוונים רכים ואווירה קלילה שמעלה מייד את מצב הרוח. ואם דמותה העולצת של שגרירת היופי המדהימה של המותג – הדוגמנית נטליה וודיאנובה, בתמונת הפרומו של הקולקציה, לא גורמת לחיוך לעלות על פניכן, אז קרוב לוודאי שהתבליטים על הסומק או הצללית יעשו זאת.


יום רביעי, 18 בנובמבר 2015

SMASHBOX X-Rated Mascara

מותג הקוסמטיקה האמריקאי "סמאשבוקס" משיק החודש (בחו"ל) מסקרה חדשה בשם X-Rated Mascara ומתאר אותה כמסקרה שהכי ניתנת לבנייה אי-פעם!


Urban Decay x Gwen Stefani Lipsticks (הצצה ראשונה)

לפני כמעט חודש ימים הכריזו ב"אורבן דיקיי" על שיתוף הפעולה עם גוון סטפני, במסגרתו תושק קולקציית איפור משותפת באביב 2016. בינתיים, לכבוד החגים המתקרבים, משיקים השניים פלטת צלליות מיוחדת, הכוללת 15 גוונים שנבחרו אישית ע"י גוון עצמה.



FLORMAR Spotlight Collection

מותג האיפור פלורמר משיק בימים אלו קולקציה קטנה של מוצרים, שיסייעו להדגיש את היופי שלנו באור הזרקורים ולהציגו בקדמת הבמה.



יום שלישי, 17 בנובמבר 2015

TOMMY HILFIGER TH Bold Fragrance for Men

אחרי ששימש כישבן כפנים של בית האופנה והלייפסטייל "טומי הילפיגר" ודיגמן תחתוני בוקסר צמודים במלתחה מלאת אדים (בעצם, האדים הם רק בדמיון שלי, אבל תודו שאי-אפשר להאשים אותי...), מקבל כוכב הטניס האגדי רפאל נדאל מראה רטוב לוהט בקמפיין הפרסום לבושם החדש של המותג - TH Bold, שמושק כעת בישראל.


REVLON Mascara Revolution Collection 2015

רבלון עושה מהפכה משמעותית בליין המסקרות שלה. במקום להוסיף מסקרות חדשות לליין הרגיל שלה, הודיעה החברה כי תוציא בהדרגה כל אחת ואחת מהמסקרות הנוכחיות שלה ופשוט תחליף אותן בקולקציה חדשה לגמרי הכוללת חמש מסקרות.


MAC Maximized Collection

מותג הקוסמטיקה MAC הכריז על השקתה של קולקציית קפסולה קטנה בשם Maximized, הכוללת את המסקרה האגדית של המותג False Lashes Extreme Black Mascara לצד מוצר חדש להעצמת הריסים - False Lashes Maximizer.


יום ראשון, 15 בנובמבר 2015

MAC Retro Matte Liquid Lipcolour Collection

אם אתם עוקבים אחרי דף הפייסבוק של הבלוג, בוודאי כבר ראיתם שם מזמן את התמונה של קולקציית השפתונים החדשים לגמרי שתשיק MAC בקרוב מאד. מדובר, למעשה, בשפתונים בעלי פורמולה נוזלית וגימור מאט, שכבר מאד פופולריים אצל המותגים המתחרים ודיי מפתיעה העובדה שרק עכשיו נזכרו ב-MAC להכניס אותם לליין שלהם.



MAC Hugs & Kisses Collection Winter 2016

לפני יותר משנה וחצי השיקה Mac לראשונה את קולקציית השפתונים Huggable Lipcolour. באפריל השנה הושקה קולקציה נוספת בסדרה זו, שלצערי לא הגיעה אלינו בסופו של דבר. כעת גם הצד האירופאי של המפה (ואני מניחה שגם אנחנו כלולים בו) יזכה לחבק ולנשק באופן אישי קולקציה גדולה חדשה של שפתונים וגלוסים, הנושאת את השם Hugs & Kisses.


יום חמישי, 12 בנובמבר 2015

LANCOME From Lancome With Love Makeup Collection Spring 2016

קולקציית האביב של מותג היופי הצרפתי "לנקום" לשנת 2016 תשמח את ליבם של חובבי הרטרו, במיוחד בכל מה שקשור לאריזות. תמונות הפרומו המלוות את הקולקציה והגוונים הפסטליים השולטים בה, מצליחים לשדר יפה את האווירה הקלילה והרעננה ששוררת בדרך כלל בעונה זו. מושא ההשראה של הקולקציה (בפעם המי יודע כמה) היא העיר פריז, בה נוסד המותג ובה נמצא "המטה הכללי" שלו.


יום רביעי, 11 בנובמבר 2015

קמפיין Amor Amor בוחר פנים חדשות בליהוק מסוג אחר

בית האופנה והבישום הצרפתי "קאשרל" (Cacharel) בחר את הפנים החדשות לקמפיין הפרסום של הבושם הפופולרי שלו "אמור אמור" (Amor Amor) בדרך קצת בלתי שגרתית.


MAC Fluidity Collection Holiday 2015

אחרי שהכירו לנו ב-MAC את הפלואידליין (אייליינר) ג'ל המקורי ועפרונות הפלואידליין לעיניים מצטרף כעת מוצר חדש לסדרה – פלואידליין בצורת עט/טוש, שהולך ככל הנראה להתעלות על שני המוצרים הקודמים.


יום שלישי, 10 בנובמבר 2015

MAC x Dita Von Teese Lipstick

דיטה פון טיז כמעט אף פעם לא נראתה ללא שפתון אדום בוהק מרוח על שפתיה, דבר שגרם לרבים מאוהדיה לקנא במראה השפתיים האדומות הנחשקות. עכשיו יהיה לכולנו קל יותר לחקות את המראה שלה, הודות לשיתוף הפעולה של דיטה עם מותג הקוסמטיקה MAC במסגרתו יושק שפתון אדום שיישא, מן הסתם, את שמה - Von Teese.


ESSENCE Love.Joy.Care Collection Winter 2015/16

אין דבר מהנה יותר מאשר בילוי רגוע בבית עם החברות הטובות ביותר בליל חורף קר. תוסיפו לזה את "love.joy.care" - קולקציית החורף החדשה (נוספת) של מותג היופי הגרמני "אסנסס", וארבעת הקירות של הבית יהפכו לסוג של סלון יופי וספא אישי.


אסתי לאודר עם הפנים למזרח

קונצרן Estée Lauder רכש לאחרונה זכויות בחברה הדרום קוריאנית "Have & Be" – מי, שלמעשה, עומדת מאחורי שני מותגי טיפוח מוכרים מאד בקוריאה: "Dr. Jart+" ו- "Do The Right Thing". תנאי העסקה לא נחשפו, אבל היא אמורה להסתיים במהלך דצמבר השנה.


CARELINE H2O Micelle Cleansing Water

מותג הקוסמטיקה "קרליין" מרחיב את סדרת מוצרי הניקוי שלו לעור הפנים עם השקתו של מסיר איפור חדש - CARELINE H2O Micelle Cleansing Water.


ESSENCE Winter? Wonderful! Collection Winter 2015/16

אסנסס, מותג הקוסמטיקה הגרמני, מתכוון לחמם את ליבם של חובבי החורף עם קולקציה חדשה הנושאת את השם “Winter? Wonderful!”. אבל גם אלו שלא מחבבים במיוחד את החורף (כמוני, למשל) יוכלו למצוא בקולקציה מספר מוצרים שימתיקו להם את הזמן הקר ביותר של השנה. כיאה לעונה, הגוונים השולטים בקולקציה הם לבן, אפור וכחול לצד גווני ניוד חמימים יותר כמו ורוד ומשמש בהיר, שיחד יוצרים ערכת צבעים מדהימה.


יום שני, 9 בנובמבר 2015

מבצעי החודש (נובמבר 2015)

פוסט המבצעים המרוכז של הבלוג חוזר עם פירוט שלל המבצעים וההנחות שמציעים המותגים והרשתות השונות. שימו לב, המבצעים הינם בתוקף עד סוף החודש (או עד גמר המלאי), אלא אם כן, צויין אחרת. תהנו!


Nails Inc. Spray-On Nail Polish

אני מאד אוהבת ידיעות על מוצרי קוסמטיקה חדשניים ואחת כזו מגיעה היישר ממותג הציפורניים הבריטי Nails Inc., שמשיק השבוע את הלק הראשון באריזת... ספריי. נכון, ספריי לק יכול להישמע כמו משהו מאד מלכלך (גם ככה קשה לפעמים לא לחרוג מגבולות הציפורן עם מברשת לק רגילה), אבל לא במקרה הזה!


יום רביעי, 4 בנובמבר 2015

Estée Lauder Nightwear Plus Detox Collection

מותג היופי "אסתי לאודר" מתחדש בליין טיפוח חדש המכונה בשם Nightwear Plus Detox ומבטיח להעניק לעור שלנו הגנה נוגדת-חימצון ברציפות של עד 8 שעות, תוך כדי סיוע בתהליכי התחדשות העור – כל זאת בזמן שאנו ישנים!


PUPA Stay GOLD! Collection Holiday 2015

אלגנטית, מפתה ומעל לכל נוצצת – כך ניתן לתאר באופן הטוב ביותר את קולקציית החגים של מותג האיפור האיטלקי "פופה מילאנו". ההשראה לקולקציה נלקחה מאווירת החגים המנצנצת, המזכירה חגיגות של מעשי כשפים וקוסמות. כפי שמעיד עליה שמה, הגוון הבולט בקולקציה הינו זהב, שמלווה בהדגש עדין ונשי בגוון בורגונדי.


רואים לכם בעיניים

אזור העיניים הוא אחד המקומות הראשונים שמראים סימני הזדקנות. העור באיזור זה הוא הדק ביותר (ביחס לשאר הגוף) ולכן הוא גם רגיש מאד ודורש טיפוח מיוחד. קרם עיניים מתאים יכול להציג תוצאות טובות, בעיקר אם משתמשים בו באופן יומיומי (בוקר וערב) ולטווח ארוך. כל מה שצריך הוא למצוא את קרם העיניים הנכון:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails