יום ראשון, 31 בינואר 2016

CHANEL Les Sautoirs de Coco Makeup Collection

מותג היופי הצרפתי "שאנל" מציג את Le Sautoirs de Coco - אוסף איפור בהשראת גבריאל 'קוקו' שאנל, האשה והאגדה, וחיבתה המיוחדת לפנינים לבנות עדינות.


ANASTASIA BEVERLY HILLS Brow Definer

"אנסטסיה בוורלי הילס", המותג שקנה את פרסומו כמוביל בתחום מוצרי עיצוב הגבות, משיק כעת מוצר חדש נוסף בתחום - Brow Definer.


אסתי לאודר מרחיבה את ליין ה- New Dimension

מותג היופי Estée Lauder מרחיב בימים אלו את ליין ה- New Dimension שלו, עם לא פחות משלושה מוצרים חדשים המיועדים לעיצוב וחיטוב הפנים.


יום שישי, 29 בינואר 2016

Dior Diorshow Makeup Collection Summer 2016

לכבוד השמש שהפציעה אתמול אחרי ימים סוערים וגשומים מאד, אפילו שהיא היתה מהסוג המתעתע והשקרן, קבלו הצצה לקולקציית העיניים לקיץ 2016 של מותג היופי הצרפתי "דיור". הקולקציה כוללת כמה מוצרים חדשים לצד מוצרים ותיקים קצת יותר שמגיעים בגוונים חדשים.


יום שלישי, 26 בינואר 2016

ARDELL Chocolate Lash Collection

מותג הריסים המלאכותיים המפורסם Ardell ("ארדל") השיק לאחרונה את Chocolate - קולקציה חדשה של ריסים מיוחדים, המשלבים יחדיו סיבים שחורים, חומים כהים וחומים בהירים. שילוב זה יוצר מראה עמוק ומוגדר יותר מזה של ריסים חומים רגילים, אבל פחות עוצמתי מאשר זה של הריסים השחורים המסורתיים.


יום ראשון, 24 בינואר 2016

The Estee Edit by Estee Lauder

בית "אסתי לאודר" הכריז על השקתו של ליין חדש בשם The Estée Edit, המיועד לדור המילניום (או, אם תרצו, דור ה-Y) וכולל לא פחות מ-82 מוצרי איפור וטיפוח. הליין החדש הינו, למעשה, פרי קמפיין שהחל ב-2014 – כאשר המותג חגג 70 שנה להיווסדותו והצהיר על כוונתו להתקרב לקהל לקוחות צעיר יותר. באותה עת, הציגו ב"אסתי לאודר" את כוכבת המדיה החברתית קנדל ג'נר כפנים החדשות שלהם, וקצת לאחר מכן גם חתמו על הסכם שיתוף פעולה גלובלי עם בלוגרית היופי איירין קים. שתי האחרונות אף היו שותפות פעילות ביצירתו ועיצובו של הליין החדש והצעיר של המותג, שיושק בקרוב.


ANNY Happy 5th Annyversary Collection Spring 2016

מותג הלקים ANNY ("אנני") חוגג חמש שנים להיווסדותו ולכבוד המאורע משיק קולקציה חגיגית קטנה, במהדורה מוגבלת.


יום שבת, 23 בינואר 2016

MAC Flamingo Park Collection Spring 2016

מותג הקוסמטיקה MAC מציג קולקציה חדשה, ורודה במיוחד, מה שמסביר אולי את השם בה היא מכונה - Flamingo Park.


יום חמישי, 21 בינואר 2016

Guerlain La Petite Robe Noire Collection Spring 2016

כמו שהבטחתי לכם בעבר, אני שמחה להביא בפניכם את כל הפרטים אודות קולקציית השפתונים והלקים La Petite Robe Noire ("לה פטיט רוב נואר"), שישיקו ב"גרלן" בהשראת סדרת הבשמים המפורסמת של המותג, שנושאת את אותו השם.


DIOR Diorshow Maximizer 3D Triple Volume-Plumping Lash

לאביב הקרוב ישיק מותג היופי הצרפתי "דיור" מוצר חדש לריסים - Diorshow Maximizer 3D Triple Volume-Plumping Lash, פריימר המהווה גרסה חדשה לסרום הריסים של המותג Diorshow Maximizer Lash Plumping Serum. מיותר לציין, שהבסיס החדש לריסים מיועד להיות בעל אפקט יעיל יותר מהגרסה הקודמת שלו...


YSL Le Cushion Encre de Peau SPF 23

מותג היופי הצרפתי היוקרתי איב סאן לורן מצטרף גם הוא לשגעת לטרנד "כריות המייקאפ" הקוריאניות ומשיק את Le Cushion Encre de Peau.


ESTEE LAUDER Double Wear Waterproof All Day Extreme Wear Concealer

סדרת המוצרים העמידים Double Wear ("דאבל וור") של אסתי לאודר מתרחבת עם הצטרפותו של מוצר חדש לליין - Double Wear Waterproof All Day Extreme Wear Concealer.


יום שלישי, 19 בינואר 2016

מגי אזרזר היא שגרירת היופי של גרנייה

השחקנית מגי אזרזר ("כפולים") נבחרה על-ידי מותג היופי הבינלאומי "גרנייה" (GARNIER) לתפקיד שגרירת היופי המקומית שלו. במסגרת תפקידה, תוביל אזרזר את הקמפיין הישראלי לסדרת צבעי השיער הביתיים של המותג - Color Naturals.


CLINIQUE Pop Lacquer Lip Colour + Primer

קליניק תשיק בקרוב סדרה חדשה של שפתונים נוזליים, בעלי גוון מבריק וכיסוי מלא. פורמולת השפתונים הינה קלילה והיא כוללת בתוכה פריימר, המחליק את השפתיים ומסייע לעמידות השפתון למשך 6 שעות.


MAYBELLINE NEW YORK Spring 2016

מייבלין ניו-יורק, מותג האיפור האמריקאי, השיק בימים אלו בארה"ב כמה מוצרים חדשים לעיניים, שפתיים ופנים, שכולי תקווה שכולם – או לפחות חלקם הגדול – יגיעו במהרה גם לארצנו הקטנה:


יום שני, 18 בינואר 2016

SMASHBOX Brow Tech Shaping Powder Spring 2016

בסמאשבוקס מאמינים, שגבות בנויות היטב מהוות מסגרת יפה לפנים ומשיקים את Smashbox Brow Tech Shaping Powder – מוצר חדש לגבות.



ESTEE LAUDER Knockout Eyes Collection Spring 2016

אסתי לאודר משיקה קולקציית קפסולה לעיניים, המכונה בשם המבטיח Knockout Eyes. הקולקציה מיועדת לעזור לנו להשיג מראה עיניים דרמטי ומושך והוא נוצר בהשראת המוזה הצעירה של המותג, קנדל ג'נר, בעלת העיניים הכהות המגלמות זוהר ומסתורין. הקולקציה כוללת מסקרה חדשה, עפרונות עיניים וצלליות.


L’Oréal Paris Revitalift Filler [HA] Line

לוריאל פריז החליטו שהגיע הזמן, שידינו תהיינה על העליונה במאבק נגד סימני ההזדקנות והם מציעים לנו נשק חדש ומתקדם בדמות סדרת טיפוח חדשה – Revitalift Filler.


CLINIQUE Chubby in the Nude Foundation Stick

קליניק מרחיבה בימים אלו את ליין הצ'אבי סטיק שלה עם מוצר חדש - Chubby in the Nude Foundation Stick.


ניחוחות חדשים בסדרת תחליבי הרחצה כייף Milk

שני ניחוחות חורפיים חדשים הצטרפו לסדרת תחליבי הרחצה "כייף Milk", המבוססים על חלב: חלב קוקוס-וניל וחלב לבנדר.


יום ראשון, 17 בינואר 2016

LANCASTER Skin Therapy Perfect Line

מותג הקוסמטיקה "לנקסטר" משיק בימים אלו בישראל את Skin Therapy Perfect – סדרת טיפוח חדשה לצעירות (מגיל 25+), המיועדת לסייע לעור להחזיר לעצמו את המראה הזוהר והבריא שלו, לאזן אותו, להחליק את המרקם שלו ולהעניק לו "הפוגה" מהמתחים והלחצים שעוברים עליו במהלך היום. במילים אחרות, אפקט היוגה בצנצנת.


תביעה ייצוגית הוגשה נגד מותג הליפ באלם הפופולרי

בימים אלו הוגשה תביעה ייצוגית נגד המותג EOS, בטענה כי הליפ באלמים שלהם גורמים לפריחות ושלפוחיות בשפתיים של המשתמשים.


YSL Touche Eclat Neutralizers Spring 2016

איב סאן לורן ממשיכים להרחיב את סדרת Touche Eclat ("טוש אקלה") האהובה שלהם. רק לפני כמה ימים התבשרנו על המייקאפ ה"משודרג" שהמותג ישיק בסדרה זו, כולל המברשת הייחודית, וכעת הקונסילר/היילייטר המפורסם - YSL Touche Eclat Radiant Touch, מתרחב בליין חדש של גוונים פונקציונליים, המכונה בשם YSL Touche Eclat Neutralizers.


essence Gel Eye Pencil Waterproof

מותג האיפור הגרמני essence מציג את Gel Eye Pencil Waterproof – עפרונות עיניים עמידים במרקם ג'ל.


OPI New Orleans Collection Spring Summer 2016

כפי שניתן להסיק משמה, קולקציית אביב-קיץ 2016 של מותג הלקים OPI נוצרה בהשראת העיר האמריקאית הצבעונית ניו אורלינס שממוקמת בדרום מדינת לואיזיאנה. הקולקציה מורכבת מ- 12 גוונים שונים, שכל אחת תוכל למצוא מתוכם את המועדפים עליה.


שוורצקופף הוכתר כשותף היופי הרשמי של אירוויזיון 2016

מותג השיער הגרמני "שוורצקופף" (Schwarzkopf) הוכתר כשותף היופי הרשמי של תחרות שירי האירוויזיון לשנת 2016.


יום שבת, 16 בינואר 2016

LANCÔME Hydra Zen Beauty Essence & Masque לחויות לעור

זה לא סוד, שמצבי לחץ ומתח משפיעים על מצב העור שלנו. מצב נפשי זה גורם לפגיעה באיזון של מחסום ההגנה הטבעי של העור ולהפרת האיזון שלו. כתוצאה מכך, העור הופך להיות פגיע יותר, נוצרת תחושת יובש ואי-נוחות ולפעמים גם מופיעים עליו פגמים נוספים אחרים. לאחרונה השיק מותג היופי לנקום שני מוצרים חדשים בסדרת Hydra Zen: הראשון - Hydra Zen Beauty Essence, תמצית יופי במרקם ג'ל, והשני - Hydra Zen Overnight Serum-in-Mask, מסכת סרום לשימוש בלילה. מוצרים אלו נוצרו בהשראת הקוסמטיקה האסייתית והם בעלי מרקמים חדשניים, המבטיחים לספק לעור לחות מתמשכת לכל אורך היום ונוחות ורוגע מיידים. שניהם נמסרו לידיי לסקירה.



Lancôme Hydra Zen Beauty Essence (תכולה: 200 מ"ל, 315 ₪)

לצערי, בשנה האחרונה אני חווה לא מעט לחצים נפשיים, שמקורם בעיקר בניסיון לג'נגל בין העבודה, למשפחה (כולל טיפול בהורים מבוגרים) ולתיפקוד הסדיר והשוטף של הבית. לחצים אלו נותנים את ביטויים על מראה העור שלי, שהפך להיות מיובש יותר ואף רגיש באיזורים מסויימים, בעיקר באיזור שבין הגבות. גם תנאי מזג האוויר הנוכחיים לא תורמים במיוחד לשיפור המצב... כשקיבלתי לידי את תמצית הלחות החדשה של לחות, הייתי מאד סקפטית לגביו, בעיקר בגלל המרקם שלו, שנראה לי קליל מידי. עם זאת, המראה המקסים של החומר העשיר בבועות, שמשתקף דרך הבקבוק הורדרד – ממש כמו משקה מוגז או ג'לי מתקתק – סיקרנו אותי מאד.


מדובר, למעשה, בסוג של נוזל קריר, ההופך למים מייד כשהוא בא במגע עם העור. התחושה שהוא מותיר על העור היא נעימה מאד, אבל גם מבלבלת באותה המידה מבחינת ההגדרה שלו: העור הופך להיות חלק מאד, כאילו הונח עליו פריימר כלשהו, ומתקבלת תחושת נוחות, כאילו מדובר בקרם לחות קליל. המדבקה שעל-גבי אריזת המוצר מסבירה, כי יש להניח אותו על עור נקי, בוקר וערב, לפני קרם הלחות, כמו סרום. אם כך, נראה שהמוצר יכול לתפקד כשלושה מוצרים באחד (פריימר, קרם לחות וסרום). זאת, כמובן, בהתאם לסוג העור של המשתמשת.


כאמור, המוצר הנ"ל נוצר בהשראת מוצרי היופי האסייתיים, שלאחרונה הופכים להיות מאד פופולריים בשוק היופי המערבי. למוצרים מהסוג הנ"ל ישנו ריטואל שימוש ייחודי ובמותג ממליצים להשתמש בתמצית יופי זו באופן זה: מניחים שתי טיפות חומר בתוך כף היד, מחככים קלות את כפות הידיים זו בזו כדי להפוך את ה"ג'לי" לנוזלי. ברגע שזה קורה, מניחים את כפות הידיים על הפנים בלחיצות קטנות ועדינות, ממרכז הפנים החוצה, כדי להחדיר את החומר לעור. צורת הנחה זו מונעת חיכוך ופגיעה בעור ואינה מגרה אותו. מומלץ, בנוסף, להפעיל לחץ מתון על העור, מהמצח ועד הצוואר, באמצעות קצות האצבעות כדי להבטיח חדירה אופטימלית של החומר לעור ולהפעיל עליו אפקט של רוגע. על הפעולה הזו ממליצים במותג לחזור 3 פעמים לפחות. לעניות דעתי, בתור מי שנמצאת בלחץ זמנים תמידי, חזרה של שלוש פעמים על פעולה זו נראית לי טרחנית מידי וגוזלת זמן יקר. בכל אופן, אני משתדלת לעשות את זה לפחות פעמיים.


במצב הנוכחי של העור שלי, שמתי לב שלפעמים אני זקוקה לקצת יותר מכמות של שתי טיפות חומר, מכיוון שהעור שלי ממש "שותה" אותו. בכל מקרה, בגלל שהחומר נספג במהירות בעור, לא מתקבלת תחושת דביקות או שמנוניות כלשהי. להיפך, כפי שציינתי מקודם, העור הופך להיות ממש חלק כאילו הנחתי מעליו פריימר – מה שהופך את המוצר לאידיאלי להנחת איפור מעליו.

כמעט ושכחתי לציין, את הניחוח העדין והנעים של התמצית, המוסיף לחוויית השימוש שלו. מדובר בניחוח ורדים עדין ביותר שמאפיין את מרבית מוצרי המותג (בכל זאת, מדובר בפרח שמהווה את סמל המותג), אבל הוא אינו משתלט ואפילו נעלם תוך שניות אחדות מרגע השימוש במוצר.


אני אוהבת מאד את העובדה שהמוצר מגיע באריזת משאבה, קלה ונוחה מאד לשימוש. אמנם לא מופיעה עליה רשימת הרכיבים שלו, אבל בירור שערכתי ברשת העלה, שהפורמולה של תמצית היופי הזו מועשרת ברכיבים לחותיים ופעילים שונים, ביניהם שורש פטריה ותמציות של ורד, יסמין, אדמונית, קקאו ומורינגה.

Lancôme Hydra Zen Masque (תכולה: 75 מ"ל, מחיר: 420 ₪)

מסכת הלחות מגיעה בצנצנת ורודה, יפה ואלגנטית, עם מכסה כסוף המוסיף לה מראה יוקרתי משהו. קצת מאכזב היה לגלות שהאריזה אינה כוללת ספטולה או אמצעי אחר להוצאת חומר מהצנצנת, מכיוון שאני לא אוהבת להכניס אצבעות לתוך החומר – זה לא נעים לי ובטח שלא היגייני.


כאמור, מוצר זה מיועד לשימוש בלילה ותפקידו להפחית סימני עייפות ומתח שהצטברו על העור במהלך היום. בכלל, הזמן הכי טוב לטפח את העור הוא בשעות הלילה, מאחר ובזמן שאנו ישנים, מתחיל תהליך השיקום הטבעי של העור.


כמו תמצית היופי, גם למסכה יש מרקם היברידי מיוחד, שנע בין סרום למסיכה. בגלל המרקם ה"עבה" יחסית שלו, כמו סוג של ג'לי, הוא אינו מומלץ לשימוש יומיומי, אלא כפעמיים-שלוש בשבוע, תלוי במצבו של העור. אבל מה שמפתיע למדי הוא, שהחומר חודר  דיי במהירות לעור ונשארת מעין שכבה דקה ועדינה ממנו על העור. אמנם התחושה אינה דביקה או שומנית, אבל עדיין יש תחושה של החומר על העור כשאני נוגעת באצבעותיי בפנים. בבוקר התחושה נעלמת לגמרי והעור אכן מרגיש עשיר בלחות, נינוח וקורן. לדברי המותג, אין צורך להסיר את החומר העודף מהעור, אבל לפעמים אני מרגישה שהעור שלי שומני מעט מהרגיל באיזורים מסויימים בפנים, כך שאני כן מעדיפה לנקות את העור. בדרך כלל, אני משתמשת במים מיסלריים לצורך כך, במיוחד כדי למנוע העמסה של חומרי טיפוח על העור לפני שכבת האיפור.


לדברי המותג, שימוש במוצר מבטיח הזנה אינטנסיבית לעור עם עלייה ברמת הלחות של יותר מ-40% כבר לאחר 4 שעות של שימוש. העור אכן מרגיש כמי שקיבל זריקת לחות עשירה, אבל יתכן שבעלות עור שמן ימצאו אותו עשיר מידי עבורן. שימו לב, גם עור שמן זקוק מאד ללחות, כך שהייתי בכל זאת ממליצה להשתמש במסכה לחות ליילית זו (או אחרת) לפחות פעם בשבוע ולהניח אותה בשכבה דקה על העור.

אגב, הצצה לרשימת הרכיבים, המופיעה על-גבי אריזת הקרטון של המוצר, מגלה שגם הפורמולה שלו כוללת תמציות של אדמונית, ורד, קקאו ומורינגה, אבל גם סיליקונים ברמה זו או אחרת, לתשומת לב אלו שלא מגיבים טוב אליהם.


לסיכום, אני מוצאת את שני המוצרים החדשים בסדרת "הידרה זן" של לנקום כחביבים עלי ביותר ואני שמחה מאד לשלב אותם בשגרת הטיפוח שלי בתקופה לחוצה זו של חיי. חבל רק שתג המחיר שהוצמד אליהם הינו יקר ולא מתאים לכל כיס, אבל בהחלט שווה לעקוב אחרי מבצעים שמפורסמים מעת לעת על-ידי המותג או רשתות השיווק השונות.


יום חמישי, 14 בינואר 2016

GIVENCHY Rouge Interdit Vinyl Collection

מותג היופי הצרפתי "ג'יבנשי" ישיק בקרוב את Rouge Interdit Vinyl - סדרת שפתונים חדשה, הכוללת גוונים בולטים ונועזים השומרים על הסגנון הטרנדי והמודרני של המותג.


CHINA GLAZE House of Colour Spring 2016 Collection

"בית של צבעים" (House of Colour), אוסף אביב 2016 של מותג הלקים "צ'יינה גלייז" כולל מיגוון רחב של גוונים בהשראת היצירתיות, הביטוי העצמי והסגנון האישי. אוסף זה מיועד, למעשה, כדי להשוויץ בצבעים האמיתיים שלנו, או כמו שהמותג מציע: "להיות נועזת ולשחרר את העכבות שלנו".


יום רביעי, 13 בינואר 2016

MAC x Chris Chang of Poesia Makeup Collection

מותג הקוסמטיקה MAC הכריז על עוד אחד משיתופי הפעולה המרגשים שלו. הפעם, מדובר בשיתוף פעולה עם מעצבת האופנה הסינית-אמריקאית המפורסמת כריס צ'אנג.


יום שלישי, 12 בינואר 2016

דגנית שמאי – מאפרת שֶּכֻּלָּהּ אקדמיה

את המאפרת דגנית שמאי אני מכירה שנים רבות. היא אחת הקולגות החביבות עלי מאד, בעיקר בזכות היחס הלבבי והחם שהיא מפגינה כלפי כל הסובבים אותה, אבל גם בזכות הנחישות והאהבה שלה למקצוע שתמיד דוחפים אותה קדימה ליזום, ללמוד, לפתח ולהתפתח עוד ועוד. כבעלת תואר ראשון בחינוך וכמי שצברה ניסיון רב בהדרכה ולימוד איפור בבתי ספר מובילים בארץ, היה זה רק עניין של זמן עד שהקימה את האקדמיה לאיפור שנושאת את שמה.


יום ראשון, 10 בינואר 2016

סוזן סרנדון היא הפנים החדשות של לוריאל פריז

היא כל כך 'שווה את זה'! לשחקנית סוזן סרנדון (Susan Sarandon) יש אולי ארסנל פרסים גדול שכל אחד יכול לקנא בו, בזכות תפקידים מצויינים רבים שגילמה. אבל אין ספק, שהתפקיד החדש שלה כשגרירת היופי של L’Oréal Paris הוא המשמעותי ביותר.


GUERLAIN La Petite Robe Noire Makeup Collection Spring 2016

לפני כחודש וחצי קיבלתם הצצונת קטנטונת לקולקציית La Petite Robe Noire, שישיק מותג היופי הצרפתי "גרלן". קבלו כעת הצצה נוספת, קצת יותר משמעותית וברורה J


PUPA Dot Shock Collection Spring 2016

קולקציית האביב של מותג האיפור האיטלקי "פופה מילאנו" מורכבת מגוונים ורודים ואפרסקים רעננים, האופייניים כל כך לעונה זו של השנה. רק מלהסתכל על האימג' שמלווה את הקולקציה, מתקבלת ישר תחושה של נשיות רעננה, עדינה וזוהרת. תוסיפו לזה את העיצוב המקסים של האריזות והרי לכן שלמות אביבית בכל הדרה.


REVLON Colorstay 2-in-1 Compact Makeup & Concealer

מוצר חדש נוסף מבית "רבלון" שהולך לפקוד את המדפים לקראת אביב 2016 הוא Colorstay 2-in-1 Compact Makeup & Concealer – מייקאפ וקונסילר ארוזים יחדיו באריזת קומפקט אחת.


יום שבת, 9 בינואר 2016

REVLON Cream Blush Spring 2016

לקראת אביב 2016 מתכוננים ברבלון להשקתם של סמקים חדשים במרקם קרמי, קטיפתי ורך המאפשר שימוש קל ונוח. הגימור המתקבל הינו סאטן מבריק בגוון רך ועמידות של עד 8 שעות.


YSL Touche Eclat Le Teint Radiance Awakening Foundation SPF 22

מותג היופי הצרפתי "איב סאן לורן" משדרג את הפורמולה של המייקאפ הנמכר ביותר שלו ומשיק לקראת אביב 2016 את Touche Eclat Le Teint Radiance Awakeing Foundation SPF 22. המייקאפ החדש מיועד להפחית מראה עייף של העור ולהעניק לו כיסוי מושלם. המייקאפ יהיה זמין ב-22 גוונים שונים, כך שכל אחת תוכל למצוא את הגוון המתאים לה ביותר. כמו כן, להשגת תוצאות מושלמות עוד יותר, ישיק המותג לצד המייקאפ החדש מברשת ייעודית מיוחדת.


LANCOME Juicy Shaker Spring 2016

באביב הקרוב ישיק מותג היופי הצרפתי "לנקום" את Juicy Shaker – שפתון נוזלי חדש ומסקרן מאד לשפתיים. כמו ששמו מעיד עליו, השפתון מצריך "ניעור" לפני השימוש, מאחר והפורמולה שלו מורכבת משתי פאזות המכילות פיגמנטים ושמני טיפוח. בנוסף, הוא מגיע עם אפליקטור כרית מיוחד.


יום ראשון, 3 בינואר 2016

KÉRASTASE Résistance Thérapiste

לעיתים קרובות נקרעות נשים בין הרצון שלהן להראות יפה לבין האשמה בגלל הנזק שיכול להיגרם לשערן במהלך התהליך. טיפולי צבע וכלי עיצוב שונים יכולים לספק מראה זוהר, אבל גם לגבות מחיר כבד המתבטא בקצוות מפוצלים ושיער שביר, שמצבו מחמיר יותר ויותר ככל שהזמן עובר. בימים אלו, משיק מותג מוצרי השיער היוקרתי Kérastase ("קרסטס") את Résistance Thérapiste ("רזיסטונס תרפיסט") - סדרת מוצרים חדשה, המיועדת לטפל בשיער פגום, לשקם אותו ולהעניק לו מראה בריא יותר.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails