יום שני, 31 באוקטובר 2016

Guerlain x Natalia Vodianova Shalimar-themed Collection Holiday 2016

קולקציית החגים של מותג היופי הצרפתי "גרלן" נבנתה בהשראת הבושם האייקוני של המותג, שהושק ע"י ז'אק גרלן בשנת 1925. אבל מה שהכי מסקרן בקולקציה הזו היא העובדה שהיא נוצרה, למעשה, ע"י המוזה המכובדת של הבית ושגרירת היופי שלו – הדוגמנית נטליה וודיאנובה, יחד עם המנהל הקריאטיבי של המותג, אוליבייה אושמדזו.


יום ראשון, 30 באוקטובר 2016

Dior J'adore Huile Divine Oil

בפעם הראשונה אי פעם, פרח הוֶרֶד מגראס (Rose de Grasse) שבפרובנס - המרכיב החושני של "דיור", מופיע במוצר לאמבט ולגוף. המותג היוקרתי המפורסם משיק את J’adore Huile Divine Oil – שיקוי מזין יוקרתי, ההופך את חוויית הרחצה לתענוג חושי אמיתי.


יום שבת, 29 באוקטובר 2016

Givenchy Points d'Encrage Spring/Summer 2017 Collection

לקראת אביב 2017, ישיק מותג היופי הצרפתי קולקציית איפור קטנה בהשראת דיו, המכונה בשם Points d'Encrage ("נקודת דיו"). באופן מסורתי, חלומות על דיו מסמלים יצירתיות ושינוי, הרמוניה וחדשות וטובות, כשדיו בצבע אדום מבטיח אהבה לוהטת. בקולקציה זו הגשים ניקולא דג'א (Nicolas Degennes), מעצב האיפור הקריאטיבי של המותג, את חלומו האישי על דיו וצבעי מים.


MAC Mariah Carey Collection Holiday 2016 (הפרטים המלאים)

הבטחתי לכם, שאדאג לפירוט מלא של כל המוצרים בקולקציה הכה-מדוברת של החגים, שתשיק MAC בשיתוף עם הזמרת מריה קארי. הגיע הזמן לקיים!


PUPA I'm Pret a Porter Lipstick Collection Winter 2016

לקראת חורף 2016 מציג מותג היופי האיטלקי "פופה מילאנו" את I'm Pret a Porter – אוסף שפתונים הכולל 12 גוונים, שיעניקו למשתמשת נוכחות מוחלטת. השפתונים בעלי מרקם קליל, עשירים מאד בפיגמנט ובברק אלגנטי, והם מצפים את השפתיים בשכבה אחידה עם תחושת נוחות מושלמת.


L'Oreal Paris Fatale Extravaganza Collection Holiday 2016

בפוסט הזה תקבלו הצצה לקולקציית החגים של "לוריאל פריז" - Fatale Extravaganza. כשאני אומרת כאן "הצצה", אני מתכוונת לזה שלמרבה הצער, סביר להניח, שלא נזכה לראותה פיזית בארץ... בכל אופן, מדובר בקולקציה המשדרת כולה גלאם נוצץ והיא חוגגת את היופי הנשי של הפאם פאטאל המשוחררת מכל עכבות. כמו תמיד, תקופת החגים זו הזדמנות נפלאה וזמן אידיאלי להפגיז עם עיניים ושפתיים מודגשים בגוונים זוהרים ועשירים בפיגמנט ו"לוריאל פריז" הולכים על זה בגדול.


יום רביעי, 26 באוקטובר 2016

SMASHBOX x WILDFOX Perfect Pair Collection

מותג האיפור Smashbox ("סמאבוקס") חבר למותג האופנה Wildfox ("ווילד פוקס") לשיתוף פעולה מעניין של יצירת קולקציית שפתונים ומשקפי שמש בגוונים תואמים.


סדרת Revitalift Filler של L'Oréal Paris מתרחבת

"רוויטליפט פילר", סדרת האנטי אייג'ינג של לוריאל פריז, המיועדת להשבת מראה נפח הפנים ומילוי מראה הקמטים, מתרחבת עם השקתם של שני מוצרים חדשים: קרם לילה וקרם עיניים.


OPI California Dreaming Summer 2017 Collection

למרות שאצלינו רק מתחילה אווירה של חורף, תרשו לי לקחת אתכם כמה חודשים קדימה – אל קיץ 2017, ולאפשר לכם הצצה לקולקציית הלקים שתשיק OPI. הקולקציה, שנושאת את השם California Dreaming, כוללת לקים בגוונים אדומים, כתומים וורודים – חלקם בוהקים וחלקם על סקלת הניודים. בכל אופן, ממש לא משהו שאנחנו רגילים לראות בדרך כלל מהמותג בעונה החמה של השנה. כך שמי שמעדיפה בקיץ גוונים כחולים, צהובים או ירוקים, כנראה שתצטרך לחפש אותם במקום אחר...


יום ראשון, 23 באוקטובר 2016

MAC In The Spotlight Winter 2016 Collection

קולקציית MAC In The Spotlight מציגה חמש גרסאות חדשות לקרם הסטרוב האגדי של המותג, המהווה "עזרה ראשונה" ומיידית לעור עייף ועמום. הקרם מטעין את עור הפנים בחומרים בוטניים מעוררים, מלחחים ומרעננים וגם מוסיף לו מנה נוספת של זוהר הודות לחלקיקים מחזירי אור שהוא מכיל. ואם זה לא מספיק זוהר, אז הקולקציה מציעה גם כמה היילייטרים מסדרת Extra Dimension.


יום רביעי, 19 באוקטובר 2016

הזמרת סיארה היא שגרירת היופי החדשה של רבלון

שנת 2016 היתה שנה מעולה עבור זמרת הפופ סיארה (Ciara): היא התארסה, התחתנה וסגרה חוזה דוגמנות עם סוכנות הדוגמנות הגדולה IMG. כעת יש לה גם חוזה ענק עם מותג האיפור REVLON, שבחר בה כשגרירת היופי הבינלאומית החדשה שלו.


יום שבת, 15 באוקטובר 2016

מותג היופי CoverGirl מציג לראשונה שגריר יופי מטעמו

השבוע הציג המותג CoverGirl שגריר יופי, זכר, הראשון מטעמו אי-פעם. מדובר בג'יימס צ'ארלס (James Charles), ביוטי וולגר מוכר וידוע, עם יותר מ- 674,000 עוקבים באינסטגרם ויותר מ- 98,000 מנויים ביוטיוב, והוא בן 17 (!!!) בלבד. ג'יימס, שמתאר את עצמו כ"מאפר שאפתן מניו-יורק", יכול כעת להוסיף לרשימת ההישגים שלו את החוזה המכובד שחתם עם "קאבר גירל".


Lancome Paris En Rose Holiday 2016 Collection

את קולקציית החגים של "לנקום" עיצבה ליסה אלדריג', המנהלת האמנותית של המותג, בהשראת אורות החג הפריזאיים ופתיתי השלג הקריסטליים בלילות החורף הקרים. את העיניים היא הלבישה בגווני אדמה נייטרליים וטבעיים, בעוד שאת השפתיים והציפורניים היא צבעה בגוונים קצת יותר דומיננטים.


יום שישי, 14 באוקטובר 2016

MAC Mariah Carey Holiday 2016 Collection

זה לקח קצת זמן, אבל סוף-סוף אנחנו עומדים לקבל את החלק השני בשיתוף הפעולה בין מותג הקוסמטיקה MAC לזמרת מריה קארי. מהצצה ראשונה בפריטי הקולקציה, נראה שהיה שווה מאד-מאד לחכות!


PUPA Metallic Matt Nail Polish Collection Fall/Winter 2016

לעונת סתיו/חורף 2016 ישיק מותג האיפור האיטלקי "פופה מילאנו" קולקציית לקים במהדורה מוגבלת, הכוללת 12 גוונים שונים בגימור מאט עם אפקט מטאלי. הפורמולה כוללת ריכוז גבוה של פיגמנטים וחלקיקי פנינה, היוצרים כיסוי מלא עם גוון מאט וברק עדין.


יום ראשון, 9 באוקטובר 2016

Estée Lauder Re-Nutriv Ultimate Lift Regenerating Youth Collection

בית "אסתי לאודר" חוגג השנה 60 שנה לסדרת האנטי-אייג'ינג היוקרתית והמהוללת שלו Re-Nutriv. לציון המאורע, מציג המותג את Re-Nutriv Ultimate Lift Regenerating Youth – ליין חדש המיועד ליצור מחדש מראה מורם יותר, מוצק יותר וזוהר יותר לעור הפנים.


Bobbi Brown Wine & Chocolate Holiday 2016

גווני השוקולד המריר והיין האדום, שני הפינוקים האהובים על בובי בראון, היוו השראה במשך השנים לכמה מהמוצרים הפופולריים והיפים ביותר של המותג שייסדה. כעת, לרגל חגיגות 25 שנה להיווסדותו ולקראת עונת החגים מציג המותג את קולקציית Wine & Chocolate, שמציג את הזיווג הכי מקסים שיש.


L’Occitane Harmonie Divine skincare

מותג הטיפוח הצרפתי "ל'אוקסיטן" השיק לאחרונה את Harmonie Divine – סדרת טיפוח חדשה, המשלבת רכיבים מהצומח ומהים, ולוקחת את נושא האנטי אייג'ינג לרמה אחרת.


יום שבת, 8 באוקטובר 2016

Essie Getting Groovy Collection Winter 2016

קולקציית הלקים של essie לחורף 2016 - Getting Groovy, מחזירה אותנו ללילות לונדון העליזים של שנות השישים, עם האופנה והסטייל שהיו נהוגים באותה תקופה: בגדי סאטן, נעלי פלטפורמה והרבה אנרגיה ומצב רוח גבוה.


MAC Nutcracker Sweet Holiday 2016 Collection — Palettes & Kits

חלק נוסף בקולקציית החגים של MAC מוקדש לסטים שונים שמרכיב המותג ממוצרים פופולריים, חלקם בגוונים חדשים וחלקם בגוונים אהובים. הסטים מוקדשים בדרך כלל לחלק מסויים בפנים, כמו עיניים או שפתיים, ולעיתים גם משלבים כמה סוגים יחדיו. החלק הכי כייפי בכל העניין, שהכל מגיע במארזים יפים במיוחד, כולל תיקי איפור מגניבים.


MAC Nutcracker Sweet Holiday 2016 - Minis Collection

סטים של מוצרי איפור הם, ללא ספק, רעיון למתנת חג מושלמת עבור מכורי איפור באשר הם. הסטים של מוצרי האיפור המוקטנים, שמציע המותג MAC בכל שנה, זו כבר חגיגה בפני עצמה!


יום שישי, 7 באוקטובר 2016

Dior Splendor Collection Holiday 2016

קולקציית החגים של מותג היוקרה "דיור" לשנת 2016 מכונה בשם Splendor ("הוד והדר"), וכיאה לשמה היא כוללת מהדורה מוגבלת ומפוארת של מוצרים ארוזים בזהב ומעוטרים במוטיבים מנצנצים עדינים, בדיוק כמו קולקציית האופנה של המותג לחורף 2016.


יום חמישי, 6 באוקטובר 2016

אלכסינה גרהם היא הפנים החדשות של לוריאל פריז

השבוע, מותג היופי הצרפתי L’Oréal Paris קידם בברכה שגרירת יופי חדשה לנבחרת היפות שלו. הפעם זוהי הדוגמנית הבריטית, אלכסינה גרהם (Alexina Graham), שבוודאי תהווה השראה לנשים רבות בעולם בזכות מחלפות השיער האדמוני הלוהט, הפנים המפוסלות והנמשים האייקוניות שלה.


יום שלישי, 4 באוקטובר 2016

MAC X Helmut Newton Collection Fall 2016

מותג הקוסמטיקה MAC משיק קולקציה קטנה במהדורה מוגבלת לכבוד צלם האופנה האגדי הלמוט ניוטון ז"ל, שהיה ידוע בזכות העבודות האלגנטיות שלו, הטעונות באנרגיה ארוטית.


יום שני, 3 באוקטובר 2016

YSL Sparkle Clash Makeup Collection Holiday 2016

קולקציית החגים של מותג היופי הצרפתי "איב סאן לורן" לשנת 2016 מכונה בשם Sparkle Clash ("התנגשות מנצנצת"), וכיאה לשמה הם כוללת מוצרים חגיגיים מנצנצים ומבריקים, שיתאימו במיוחד לאווירת המסיבות.


Estee Lauder The Brow Multitasker

"אסתי לאודר" השיקו בימים אלו את The Brow Multitasker – מוצר חדש, המורכב למעשה מ-3 מוצרים לפיסול, עיצוב ותיחום הגבות.


Bobbi Brown Long Wear Liquid Liner Fall 2016

"בובי בראון" מציגה את Long-Wear Liquid Liner – אייליינר נוזלי חדש עם פורמולה קלילה בעלת ביצועים גבוהים, שלוקחת את תיחום העין לרמה חדשה, עם גימור כרום עמיד לטווח ארוך.



פורמולת האייליינר החדש מכילה תערובת ססגונית ייחודית של פנינים, המעניקה ניצנוץ רב-מימדי המשתנה עם זווית התאורה. האייליינר המבוסס על דיו מיימי ופולימרים מיוחדים, מספק ברק גבוה ומנצנץ בגווני אבני חן וגימור חלק לחלוטין, שאינו מתפורר, נסדק או דוהה. כמו כן, הוא עמיד מהבוקר ועד הערב, גם בתנאי זיעה ולחות.


האייליינר הנוזלי זמין בגוונים הבאים:

·       Forest Sparkle (ירוק מנצנץ)
·       Night Sky Sparkle (שחור מנצנץ)
·       Baltic Blue Sparkle (כחול מנצנץ)
·       Violet Sparkle (סגול מנצנץ)
·       Golden Bronze Sparkle (ברונזה מוזהב מנצנץ)


על המדפים ברחבי העולם החל מהחודש- אוקטובר 2016.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails