יום שישי, 30 בדצמבר 2016

SACARA Pink Collection Winter 2017

מותג האיפור Sacara משיק את Pink Collection – אוסף איפור, המבוסס על טהרת הצבע הוורוד, על כל מנעד גווניו, ומאפשר יצירת מראות שונים: טבעי ורך, רומנטי או אפילו דרמטי.


CLARINS Body Fit Anti-Cellulite Contouring Expert

קצת לפני שהקיץ יגיע, ישיקו "קלרינס" את Body Fit Anti-Cellulite Contouring Expert – טיפול אנטי-צלוליט חדש, המהווה פתרון חדשני למראה עור חלק ומוצק יותר. ה- Body Fit של "קלרינס" נוצר בעקבות התגלית האחרונה של מעבדות המחקר של החברה, לפיה שלושה סוגים שונים של תאים אחראים להיווצרות רקמת שומן עודפת וצלוליט. המוצר החדש מכוון לטפל בשלושת סוגי תאי השומן הללו, באופן שישפר את תפקודם וימנע ויצמצם היווצרות צלוליט, יהדק את העור ויגרום לו להראות חלק ואחיד יותר.


יום שבת, 24 בדצמבר 2016

Estée Lauder Advanced Night Repair Recovery Mask-In-Oil

את השנה החדשה תפתח "אסתי לאודר" עם השקה מעניינת בסדרת ה- Advanced Night Repair. הפעם, ישיק המותג את ANR Recovery Mask-In-Oil, מוצר שנועד להעיר אותנו יפות יותר בכל יום!


Essie Retro Revival 2017 Collection

ביום ההולדת ה-36 של מותג הלקים המפורסם essie הגיע הזמן לחזור שוב ללאס וגאס – העיר בה יסדה אסי ווינגרטן את המותג - כדי לחגוג. זהו, ללא ספק, המקום המתאים ביותר, שכן הזוהר והנצנצים שולטים בעיר בכל מקום.


MAC Retro Matte Liquid Lipcolour Spring 2017

לפני כשנה, הציגו לנו MAC את סדרת השפתונים הנוזליים Retro Matte Liquid Lipcolour, שמגיעים בגימור מאט. כעת, לקראת אביב 2017, מתרחב הליין באוסף גוונים חדשים נוסף.


יום רביעי, 21 בדצמבר 2016

IL MAKIAGE Rave Super Sheer Lip Color Collection

מותג האיפור IL MAKIAGE השיק את Rave Super Sheer Lip Color – סדרת שפתונים חדשה, המשלבת צבע של שפתון, גימור של גלוס, לחות והזנה של ליפ באלם ונוחות ודיוק של עפרון.


Dr. Fischer Spary & Dress Collection

ד"ר פישר מרחיבים את סדרת ה- Effective Care שלהם המיועדת בעיקר לטיפול בעור יבש, עם Spray & Dress – סדרת תחליבי גוף בתרסיס, כאשר הרעיון העומד מאחוריה הוא שימוש מהיר, קל ונוח עם ספיגה מהירה, או במילים אחרות - "מרססים ומיד מתלבשים"!


יום שלישי, 20 בדצמבר 2016

בובי בראון עוזבת את המותג אותה ייסדה לפני 25 שנה

אחרי יותר מעשרים שנה, המאפרת והיזמית בובי בראון תעזוב בסוף 2016 (ממש בעוד כמה ימים) את מותג הקוסמטיקה Bobbi Brown, שייסדה ושנושא את שמה. לדבריה, חגיגות יום הולדת ה-25 למותג, שחלו השנה, גרמו לה להבין "שהגיע הזמן להתחיל פרק חדש ולהמשיך הלאה עם מיזמים חדשים."


יום שבת, 17 בדצמבר 2016

MAC x Kiesza Collection Spring 2017

עוד שיתוף פעולה של MAC, שיראה אור בקרוב מאד, הוא עם הזמרת הקנדית Kiesza (קייזה). מותג הקוסמטיקה חבר לזמרת להשקת קולקציית קפסולה, הכוללת מוצרים שחיוניים לשימושה האישי.


MAC Lip Scrubtious Collection Spring 2017

מותג הקוסמטיקה MAC ישיק בקרוב את Lip Scrubtious ("ליפ סקרבטיוס") - מוצר חדש לשפתיים, שיוצע בחמישה צבעים וטעמים שונים.


MAC x Caitlyn Jenner Collection Spring 2017

השבוע עלתה על המדפים בישראל הקולקציה המיוחלת שהשיק מותג הקוסמטיקה MAC בשיתוף פעולה עם מריה קארי - אחת הדיוות הגדולות ביותר בעולם. כעת מתפרסמים פרטים בנוגע לקולקציה נוספת שישיק המותג, ממש בקרוב עם דיווה גדולה אחרת – קייטלין ג'אנר.


יום שלישי, 13 בדצמבר 2016

MEDICAL NOVA משיקים את PROFHILO - הדור הבא של חומצה היאלורונית

"מדיקל נובה", הנציגה הבלעדית של חברת IBSA בישראל, משיקה את Profhilo© ("פרופילו") – טיפול אנטי-אייג'ינג חדש בהזרקה עם אפקט התחדשותי מיידי ומוכפל לעור מתבגר ורפוי.


פנטון הכריז על צבע השנה ל-2017

"פנטון" (Pantone), חברת הצבעים האמריקאית הוותיקה, הכריזה על הצבע "15-0343 Greenery" כצבע השנה ל-2017.


יום שני, 12 בדצמבר 2016

Clinique BIY Blend It Yourself Pigment Drops

מותג היופי "קליניק" ישיק בקרוב מוצר חדש - Blend it Yourself Pigment Drops, המתואר כפיגמנט נוזלי הניתן לערבוב ומיועד לסייע להשיג את רמת הכיסוי המותאמת באופן אישי למשתמשת.


L’Oreal Paris Infallible Sculpt Collection

מותג האיפור "לוריאל פריז" משיק את Infallible Sculpt – סדרת קונטור חדשה, הכוללת פלטת קונטור רטוב לפיסול וחיטוב הפנים וסומק קונטור להשלמת המראה. עכשיו אפשר להיות מוכנים לסלפי מושלם בכל מצב!


יום שבת, 10 בדצמבר 2016

Yves Saint Laurent Touche Éclat Collection Spring 2017

לליין ה"טוש אקלה" Touche Éclat של "איב סאן לורן" יצטרפו באביב הקרוב שלושה מוצרים חדשים, המציעים ליצור הארות ומראה עור רענן בקלות ובנוחות, ממש כמו עט ההארה האייקוני של המותג.


PLANTUR 39 Phyto Caffeine Shampoo for Colored & Stressed Hair

חברת "ד"ר וולף" מגרמניה מציעה את Plantur 39 – שמפו פיטו-קפאין לשיער צבוע ו/או פגום, המיועד לנשים מעל גיל 40 ששיערן מתחיל להיות דק ודליל.


יום חמישי, 8 בדצמבר 2016

CLARINS Contouring Perfection Makeup Collection Spring 2017

לאביב 2017 מציגה "קלרינס" את Contouring Perfection – קולקציית איפור קטנה, שהמוצרים בה מאפשרים ליצור הארות והצללות, לטשטש סימני עייפות ולהעניק לפנים מראה רענן ונינוח.


יום רביעי, 7 בדצמבר 2016

Make Up For Ever x Jessie J Collection

מותג האיפור "מייקאפ פור אבר" (MUFE) יוצא בשיתוף פעולה מסקרן מאד עם הזמרת והיוצרת הבריטית ג'סי ג'יי (Jessie J). במסגרת שיתוף הפעולה בין השניים יושקו מוצרים חדשים בסדרת ה- Artist של המותג, שזוכה להצלחה מרובה.


יום שלישי, 6 בדצמבר 2016

Givenchy L’Intemporel Skincare Collection

מותג היופי הצרפתי "ג'יבנשי" משיק את L’Intemporel – סדרת טיפוח אנטי-אייג'ינג יוקרתית חדשה, המבטיחה לקרוא תיגר נגד הזמן ולהעניק לעור אפקט של מראה צעיר וזוהר ולהגן עליו מפני האצת סימני ההזדקנות. לצורך כך, מגייס המותג את האנרגיה החיובית של האור יחד עם קומפלקס רכיבים ייחודי.


יום ראשון, 4 בדצמבר 2016

NIVEA Deodorant Protect & Care

"ניוואה" משיקה את Nivea Protect & Care - דאודורנט חדש, המספק הגנה של 48 שעות ומגן על העור מפני גירויים.


Bobbi Brown Remedies Collection Spring 2017

עבור אביב 2017 מציגה "בובי בראון" את Remedies ("מרפאים") – סדרת טיפוח, הכוללת ששה משפרי עור אולטימטיביים, או כפי שבובי בעצמה מתארת: "ה'רמדיס' הם המיזוג המושלם בין יופי לבריאות".


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails