יום שישי, 10 במרץ 2017

Guerlain Terracotta Sun Trio Summer 2017

תמיד אפשר לסמוך על "גרלן" שיסדרו לנו מראה שזוף מבלי להיחשף לשמש. מידי שנה, מקפיד המותג להוציא את קולקציית הברונזרים הידועה שלו – "טרקוטה". למעשה, מדובר בברונזר הנמכר ביותר בכל רחבי העולם (לטענת החברה, בכל 25 שניות נמכרת יח' ממנו). השנה, מציג המותג את Guerlain Terracotta Sun Trio – פלטת ברונזר וקונטור (מהדורה מוגבלת), המשלבת שלושה גוונים: לשיזוף, הצללות והארה.



פורמולת הברונזר מועשרת ברכיבי לחות פעילים, כך שהוא אינו מייבש את העור ומבטיח הרגשת נוחות מתמשכת. חלקיקי פודרה אולטרה דקיקים שומרים על הגימור הטבעי של העור באופן מושלם. הברונזר מתאים לכל סוגי העור. בנוסף, יש לו ניחוח נעים, הכולל תווים של פרסיה, פריחת תפוז, זרעי טונקה, וניל ומאסק קטיפתי.


ברונזר "סאן טריו" של גרלן מוצע בשלושה שילובי גוונים שונים:

·       Clair / Light (גון עור בהיר)
·       Naturel / Natural (גון עור בינוני)
·       Fonce / Deep (גון עור כהה)



לחימום גוון העור יש להשתמש בגוון הברונזר (בתחתית הפלטה) ולהניחו מהרקות, דרך עצם הלחי ועד הלסת על-ידי שרטוט הספרה "3" משני צידי הפנים. ליצירת הצללה מניחים את הגוון הכהה (למעלה מימין) תחת עצם הלחי, בצידי המצח והאף. להארה- מניחים את הגוון הבהיר (למעלה משמאל) על הרקות, מתחת לזווית החיצונית של העין ובאיזור ה-T בפנים. כמו כן, ניתן לערבב בין הגוונים עצמם עד ליצירת הגוון המתאים למשתמשת.

עוד בקולקציה ה- Terracotta לקיץ 2017:

Guerlain Terracotta Ultra Shine – ברונזר שימרי עם חלקיקי פנינה, המותיר ברק משיי על העור.
Guerlain Terracotta Ultra Matte – ברונזר המעניק גימור מאט לעור.


Guerlain Terracotta Sunless Heavenly Bronzing Mist – ספריי לשיזוף עצמי, המאפשר להתאים את רמת האינטנסיביות של השיזוף, החל ממוזהב קלות ועד לגוון ענברי. מכיל רכיבי לחות כמו גליצרין ואלוורה, המרככים את העור ומעדנים אותו. בנוסף, יש לו ניחוח נעים המשלב תווים של וניל ופרח הטיארה.


Guerlain Terracotta Jolies Jambes Flawless Legs – ג'ל משזף לרגליים, המעניק כיסוי לפגמים קלים בעור ומותיר אותו עם שיזוף חלק. מוצע בשני גוונים:

·       Clair (גוון עור בהיר)
·       Moyen (גוון עור בינוני)


הקולקציה תעלה על המדפים ברחבי העולם החל מסוף מרץ 2017.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails