יום שלישי, 14 בנובמבר 2017

SACARA Complete Cover Concealer

מותג האיפור SACARA משיק סדרת קונסילרים חדשה, שפותחה בשיתוף עם מאפרת הבית של המותג, מישל אדרי. הקונסילרים החדשים מיועדים לטשטש פגמים שונים בעור, כמו אדמומיות, כתמים, כהויות, פצעונים ועוד.



אדרי, כמאפרת מקצועית על סט צילומים ו/או בעבודה עם כלות, מעדיפה לעבוד עם קונסילר בעל כיסוי גבוה אך יחד עם זאת, שיהיה כזה שלא יכביד על העור במראה ויאטום את הנקבוביות שלו. הקונסילר החדש - Complete Cover Concealer, פותח על-מנת לספק את המענה בדיוק לצרכים אלו. הפורמולה שלו מכילה פיגמנטים עשירים שמספקים כיסוי גבוה יחד עם גימור עדין וטבעי ועמידות לאורך זמן. כמו כן, הקונסילר מכיל מסנני קרינה והוא אינו מותיר תחושת דביקות או אי-נוחות על העור.


הקונסילר מוצע ב-8 גוונים שונים, המותאמים לגווני העור הישראליים והוא מגיע באריזת שפופרת לחיצה שקופה, כך שניתן להבחין דרכה בגוון אותו היא מכילה. בנוסף, האריזה מצויידת בפיה דקה, המאפשרת שליטה קלה על כמות החומר שמוציאים ממנה.

את הקונסילר, ממליצה אדרי להניח בעזרת מברשת ייעודית ישירות על האיזור אותו רוצים לטשטש, או מעל המייקאפ כדי לקבל מראה אחיד יותר. את הקיבוע מומלץ לעשות באמצעות טפיחות קלילות.

את Complete Cover Concealer של SACARA (מחיר: 19.90 ₪, תכולה: 10 מ"ל) ניתן להשיג ברשת חנויות המותג הפרוסות ברחבי הארץ וכן באתר החברה החדש, שהושק ממש בימים אלו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails