יום שלישי, 28 בפברואר 2017

סקירה: Remington Proluxe Straightener

שיער חלק, פשוט ומבריק הוא אביזר מושלם נוסף לכל סטיילינג יומי. תסרוקת מהסוג הזה לא מצריכה יותר מידי התעסקות, אבל רצוי בהחלט להחזיק ברשותכן מחליק טוב, שיסייע בעיצוב השיער מבלי לפגוע בו. לאחרונה, השיקו "רמינגטון" את Proluxe - סדרה חדשה של מכשירי עיצוב לשיער, המשלבים מנגנונים חדשניים בעלי טכנולוגיית חימום ייחודית לצד עיצוב אלגנטי מהמם ביופיו. קיבלתי לסקירה את מחליק השיער מהסדרה הנ"ל (דגם PROluxe S9100), וזו ההתרשמות שלי ממנו:


Chanel Gabrielle – נדבך חדש של בית שאנל

בית האופנה Chanel ("שאנל") מבקש לחזור אל "הלב המרדני" של המייסדת שלו ומציג פרק חדש ומרגש, הכולל בושם וליין עיצוב חדשים בהשראת השנים הראשונות של גבריאל קוקו שאנל. המטרה, ככל הנראה, לכוון לליבם של דור המילניום הנמרץ והמרדני ובעיקר בעל הרוח החופשית.


יום שני, 27 בפברואר 2017

הדוגמנית מריה בורגס היא הפנים החדשות של לוריאל פריז

ענקית הקוסמטיקה L'Oreal Paris הכריזה היום על דוגמנית העל מאנגוליה מריה בורגס (Maria Borges) כשגרירת היופי החדשה של המותג. בורגס מצטרפת בכך לנבחרת מכובדת של שגרירות יופי, הכוללת בין השאר את ברברה פלבין, קרלי קלוס, בלייק לייבלי, אווה לונגוריה, סוזן סנדרסון ואחרות.


סקירה: Carline Matt It

"קרליין" השיקו לאחרונה את Matt It – שפתון שקוף, המתפקד כסוג של טופ-קוט ומעניק גימור מאט לכל שפתון מבריק שהוא מונח מעליו. הרעיון הוא, למעשה, לחסוך את הצורך לוותר על גוון השפתון האהוב שלכן לטובת הטרנד הנוכחי של שפתונים בגימור מאט. האם זה באמת עובד? בואו נבדוק!


יום ראשון, 26 בפברואר 2017

קנייה ווסט ישיק ליין איפור משלו

הראפר המפורסם קנייה ווסט (Kanye West) כבר הספיק לעשות דריסת רגל בתעשיית האופנה וכעת הוא מתכוון להשתלט גם על תחום היופי. על-פי דיווחים שונים בימים האחרונים, ווסט הגיש את כל המסמכים המשפטיים הדרושים להשקת מותג הקוסמטיקה שלו.


יום שבת, 25 בפברואר 2017

Lancome Click & Glow Highlighting Skin Fluid Spring 2017

"לנקום" מציגים את Click & Glow Highlighting Skin Fluid – היילייטר נוזלי באריזה ידידותית לנשיאה בתיק, בעל מרקם המשתלב בצורה חלקה לתוך העור ומעניק לו מגע של זוהר טבעי למראה.


Clinique Chubby Plump & Shine Liquid Lip Plumping Gloss

"קליניק" מרחיבים את סדרת ה"צ'אבי סטיק" שלהם עם מוצר חדש לגמרי – Chubby Plump & Shine Liquid Lip Plumping Gloss. כמו שניתן להסיק משמו, מדובר במוצר שפתיים נוזלי חדש, בעל תכונות ניפוח שפתיים עם ברק של ליפגלוס.


Clarins Instant Light Lip Comfort Oil 2017

לפני למעלה מ-60 שנה הציגו "קלרינס" את המוצר הראשון שלהם – השמנים האייקונים שלהם לפנים ולגוף, המבוססים על 100% תמציות צמחים טהורות. ההתמחות הזו שלהם היא שהביאה את המותג לפתח שמן לשפתיים, אף הוא עשיר בתמציות בוטניות. ב-2015 הציג המותג את Clarins Lip Comfort Oil – שמן מזין לשפתיים עם גוון עדין, המעניק להן מראה זוהר תוך כדי שמגן עליהן מפני נזקים סביבתיים ופגעי מזג האוויר.


יום שני, 20 בפברואר 2017

Estee Lauder Bronze Goddess Collection Summer 2017

"אסתי לאודר" מציגים את קולקציית הקיץ המסורתית שלהם Bronze Goddes, שמגיעה – כמו בכל שנה – בגווני ברונזה זהובים שמדגישים את המראה השזוף.


יום ראשון, 19 בפברואר 2017

Clinique Fresh Pressed Daily Booster

תרשמו לעצמכן את הדבר הבא בקטגוריית הטיפוח: הבוסטר! מדובר בתכשיר המעניק זריקת רעננות לשגרת הטיפוח הרגילה שלנו ואף מעצים אותה. כזכור, לאחרונה הושקו בישראל הבוסטרים של קלרינס ובימים אלו גם מותג הטיפוח "קליניק" משיק (בארה"ב) את Fresh Pressed™ Daily Booster תכשיר אנטי-אייג'ינג חדש מרוכז במיוחד, מחוזק בויטמין C טהור, שעובד כפצצת אנרגיה בדיוק כמו מיץ סחוט טרי-טרי על הבוקר. הבוסטר של "קליניק", מחקה למעשה את ההשפעה שיש לוויטמינים ולתוספי מזון אחרים ומסייע בכך לעור להראות צעיר ורענן יותר.


יום רביעי, 15 בפברואר 2017

Dior Addict Lacquer Stick

בסתיו 2015 השיקו "דיור" את שפתוני ה- Dior Addict Shine, שהציגו קודים חדשים של צבע וברק עם פורמולה היברידית חדשנית, המבטיחה צבע בוהק, נפח גדול יותר והזנה עם הגנה לשפתיים. השפתונים שתוארו כ"קובעי טרנדים" והאוונגרדים, דחפו את גבולות הברק כשהגיעו עם ליבת הידרה-ג'ל שהעניקה לשפתיים ברק גבוה מאד ולחות עשירה עם גימור כמו של מראה.


Estee Lauder x Victoria Beckham Spring 2017 Collection- Part 2

אסתי לאודר וויקטוריה בקהאם יוצאות לסיבוב שני בשיתוף הפעולה ביניהן. בסתיו שעבר השיקו השניים קולקציית איפור במהדורה מוגבלת, שגרמה להיסטריה בקרב חובבות איפור ברחבי העולם. בעקבות ההצלחה המסחררת, החליטו השניים להשיק מחדש את הקולקציה ולהוסיף לה שפתון וברונזר בגוונים חדשים ותיק איפור יקרררררר.


יום שלישי, 14 בפברואר 2017

BOURJOIS Paris Poppy Chic Collection Spring 2017

מותג האיפור הצרפתי "בורז'ואה" מציג בשיתוף פעולה עם המעצבת הצעירה אליז שָלְמַה (Elise Chalmin) את Paris Poppy Chic – קולקציית איפור לאביב 2017. הקולקציה מהווה מעין שיר הלל לשיק של נשות פריז, שלעולם לא תיתפסנה ללא שפתון אדום על השפתיים!


Valentine’s Day 2017

אומרים שישנן חמש שפות לאהבה, כאשר אחת מהן הינה הענקת מתנות. אז הנה כמה רעיונות למתנות שתוכלו להעניק למי שאהוב/ה עליכם:

יום שבת, 11 בפברואר 2017

חדש: www.esteelauder.co.il

אחרי MAC ו- Clinique, הגיעה זמנה של ה"אחות הגדולה" Estee Lauder להתחדש באתר מכירה אונליין בשפת הקודש. לרגל המאורע, מציע האתר למכירה באופן בלעדי ולמשך יומיים בלבד (!!!) את קולקציית האיפור הנחשקת, שהשיק המותג בשיתוף עם ויקטוריה בקהאם.


יום שישי, 10 בפברואר 2017

L'Oreal Paris Beauty and the Beast Collection 2017

חברת "דיסני" נוהגת לשתף פעולה עם מותגי יופי שונים כדי לקדם סרטים שלהם שעומדים לעלות על האקרנים. הפעם מדובר בסרט "Beauty and the Beast" (היפה והחיה"), שיעלה על המסכים במרץ הקרוב. לכבוד המאורע ישיקו "לוריאל פריז" קולקציה מיוחדת, המבוססת על צמדי שפתונים ולקים מסדרת Colour Riche ("קולור ריש"), כאשר כל צמד כזה מוקדש לאחת מהדמויות בסרט ומעוצב בהתאם לאופי ו/או הסגנון שלה.


יום חמישי, 9 בפברואר 2017

MAC Work It Out Collection Spring 2017

מאק מבקשים לעורר את החושים שלנו עם Work It Out – קולקציית איפור משופעת בגוונים בולטים ונועזים בהשראת שנות השמונים והיסטריית אימוני הכושר הביתיים, שהיו אופנתיים באותה תקופה. הבוגרות מקוראות הבלוג, בוודאי זוכרות את קלטות הוידיאו הביתיות של ג'ין פונדה, שהציגו תרגילי כושר והפכו למצרך מבוקש, שמכר למעלה ממיליון עותקים!



יום רביעי, 8 בפברואר 2017

ניקול קידמן היא שגרירת היופי החדשה של ניוטרוג'ינה

השחקנית האוסטרלית ניקול קידמן (Nicole Kidman) קיבלה תפקיד חדש, שמתווסף לרזומה העשיר שלה – שגרירת היופי הבינלאומית החדשה של Neutrogena


Lancome Matte Shaker Collection Spring 2017

לנקום מציגה את Matte Shaker – אוסף חדש של שפתוני הקושן של המותג, המגיע הפעם בגימור מאט.


Bobbi Brown Havana Brights Collection Spring 2017

בובי בראון מציגים לאביב 2017 את Havana Brights – קולקציה מקסימה וחמימה המתמקדת בגוונים קורלים הכי נשיים שיש. כפי שמרמז שמה, הקולקציה נוצרה בהשראת האווירה והאנרגיה התוססת של הוואנה והיא כוללת מספר מוצרים בסיסיים לאיפור השפתיים, העיניים והלחיים.


Givenchy Matissime Velvet Collection

ג'יבנשי משיקים את Matissime Velvet – קולקציית מייקאפים בהשראת בד הקטיפה הרך והיוקרתי, שנראה לגמרי מאט אבל עם כל תנועה קלה הופך לבוהק. לכך מתווספת גם התחושה והנוחות שמעניק הבד, מה שהופך את המייקאפ לעמיד עם גימור מאט קטיפתי, אבל כזה המאפשר לזוהר הטבעי של העור לקרון החוצה דרכו.


יום חמישי, 2 בפברואר 2017

לוריאל מתחדשת בשתי שגרירות יופי מהממות

מותג השיער המקצועי של "לוריאל", L’Oréal Professionnel, בחר בהיילי בולדווין (Hailey Baldwin) וטיילור היל (Taylor Hill) כשגרירות היופי הבינלאומיות שלו לשנת 2017.  שתי היפות הללו מחזיקות ביחד צבא של אוהדים, המונה כ- 15 מיליון עוקבים באינסטגרם.


Maybelline Color Drama Intense Lip Paint

לפני כחצי שנה השיקו "מייבלין" בארה"ב את Lip Studio™ Color Jolt™ Intense Lip Paint – שפתון נוזלי בעל ברק גבוה במיוחד ופיגמנט עז. לאירופה (וככל הנראה, גם אלינו) הוא יגיע לקראת יוני 2017 והוא יכונה בשם Color Drama Intense Lip Paint.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails