יום חמישי, 30 במרץ 2017

Smashbox x Casey Holmes Spotlight Palette

"סמאשבוקס", מותג היופי היחיד שנולד מתוך אולפן צילום, מציג את Spotlight Palette – פלטת היילייטרים מקסימה, שעוצבה בשיתוף פעולה עם היוטיוברית קייסי הולמס (Casey Holmes), הידועה גם כ"גורו של ההיילייטרים".


China Glaze Shades of Nude Collection Spring 2017

מותג הלקים "צ'יינה גלייז" מציג אוסף של גווני ניוד חדשים- כולם בגימור קרמי, המתאימים לכל גווני העור. באמצעות האוסף הזה, מבקש המותג לשמור על מראה נייטרלי עם פשטות נשית ותוספת קטנה של תיבול מעל.


MAC Extra Dimension Collection Summer 2017

קולקציית MAC Extra Dimension לקיץ 2017 כוללת פריטים עם אפקט קורן מועצם. חובבי המותג ישמחו לגלות שהיא מציעה שלושה גוונים חדשים של היילייטרים ולא פחות מעשרה גוונים של סמקים, שיכנסו כולם לליין הקבוע של המותג.

Yves Sain Laurent Solar Pop Collection Summer 2017

מותג הקוסמטיקה הצרפתי "איב סאן לורן" מציג את Solar Pop - קולקציית איפור מקסימה לקיץ 2017, שנוצרה בהשראת הצבעים התוססים וההרפתקה האקזוטית של ספארי בג'ונגל. כוכב הקולקציה הוא, ללא ספק, הברונזר המהמם, שמגיע באריזה שקשה להתעלם ממנה.


דיפיקה פדוקון היא שגרירת היופי החדשה של לוריאל פריז

השחקנית ההודית דיפיקה פדוקון (Deepika Padukone) הצטרפה באופן רשמי לנבחרת שגרירות היופי העולמית של L’Oréal Paris. על-פי ההסכם שנחתם בין ענקית הקוסמטיקה לפדוקון, היא תוביל בעתיד קמפיין למוצרי איפור וטיפוח של המותג.


יום רביעי, 29 במרץ 2017

Lancaster 365 Skin Repair Youth Memory Night Cream

לסדרת האנטי-אייג'ינג 365 Skin Repair של "לנקסטר", המיועדת לתקן את העור ולהגן עליו, מצטרף מוצר חדש: Youth Memory Night Cream – קרם לילה היוצר אפקט של "שינה טובה" בשילוב טכנולוגיה חדשנית, המאפשרת לעור להתחדש באופן אופטימלי ולהגן עליו.


יום שני, 27 במרץ 2017

Smashbox Be Legendary Liquid Lipstick Collection

מותג הקוסמטיקה "סמאשבוקס" מציגים את הגרסה הנוזלית של השפתון המפורסם שלהם Be Legendary. הגרסה הנוזלית החדשה מגיעה עם פורמולה חלקה בעלת כיסוי מלא וברק עשיר.


יום ראשון, 26 במרץ 2017

Essence Live.Laugh.Celebrate! Collection Summer 2017

השנה חוגג המותג הגרמני "אסנסס" 15 שנה להיווסדו. לכבוד המאורע, הוא משיק את Live.Laugh.Celebrate! ("לחיות.לצחוק.לחגוג!") – קולקציית איפור מקסימה, המהווה את ה"סנונית הראשונה" להפתעות נוספות שמכין המותג במהלך השנה.


יום שני, 20 במרץ 2017

MAC Pro Longwear Long-Last Lips Collection

"מאק קוסמטיקס" מציג את Pro Longwear Long-Last Lips, מוצר חדש לשפתיים, המבוסס על מוצר אייקוני אחר שלו, שירד מהליין של המותג - Pro Longwear Lip Colour.


יום ראשון, 19 במרץ 2017

MAC Patentpolish Spring 2017

MAC מקבלים את פני האביב עם השקה מחודשת של ה- Patentpolish – העפרונות העבים לשפתיים, שהפעם נכנסים לליין הקבוע של המותג.


MAC Hint of Colour Lip Oil

לקראת קיץ 2017 ישיקו MAC את Hint of Colour Lip Oil – שמנים לשפתיים שיפנקו אותן עם רכיבי לחות והזנה יחד עם גוון עסיסי וברק עשיר.


MAC Metallic Lip Collection

מותג הקוסמטיקה MAC מציגים את Metallic Lip – קולקציה חדשה של שפתונים מטאליים בטירוף, המונה 18 גוונים נועזים ומדהימים.


יום שבת, 18 במרץ 2017

Lancôme x Olympia Le-Tan Collection

בית "לנקום" הכריז על שיתוף פעולה חדש – הפעם עם מעצבת האופנה אולימפיה לה-טן (Olympia Le-Tan). שני הצדדים ישיקו בסתיו 2017 אוסף איפור, שמתואר כסקסי, וינטאג' וזוהר.


יום שני, 13 במרץ 2017

Dior Addict Lip Tattoo

מותג היוקרה הצרפתי "דיור" מרחיב את סדרת Dior Addict עם Dior Addict Lip Tattoo – שפתון חדש לשפתיים, המעניק להן צבע יחד עם תחושת קלילות ועמידות ארוכה.


יום שישי, 10 במרץ 2017

Guerlain Terracotta Sun Trio Summer 2017

תמיד אפשר לסמוך על "גרלן" שיסדרו לנו מראה שזוף מבלי להיחשף לשמש. מידי שנה, מקפיד המותג להוציא את קולקציית הברונזרים הידועה שלו – "טרקוטה". למעשה, מדובר בברונזר הנמכר ביותר בכל רחבי העולם (לטענת החברה, בכל 25 שניות נמכרת יח' ממנו). השנה, מציג המותג את Guerlain Terracotta Sun Trio – פלטת ברונזר וקונטור (מהדורה מוגבלת), המשלבת שלושה גוונים: לשיזוף, הצללות והארה.


יום שלישי, 7 במרץ 2017

MAC Great Brows Collection

זה לא סוד שגבות מלאות ומודגשות הפכו לטרנד מרכזי בשנים האחרונות. לפיכך, כולנו מוכנות להשקיע במוצרים מתאימים שיעזרו לנו לשמור עליהן מעודכנות ויפות. בקרוב ישיק מותג הקוסמטיקה MAC את Great Brows - קולקציה שתקדם אותנו צעד אחד קרוב יותר להשגת גבות חלומיות.


יום שני, 6 במרץ 2017

MAC x Min Liu Collection

מותג הקוסמטיקה MAC עומד להשיק אוסף איפור קסום בשיתוף פעולה עם מין ליו (Min Liu), מעצבת האופנה הסינית.


יום שבת, 4 במרץ 2017

MAC Next To Nothing Collection

מותג הקוסמטיקה MAC מציג את Next To Nothing – קולקציה קטנה, המורכבת משני מוצרים חדשים למראה עור טבעי לחלוטין.


יום שישי, 3 במרץ 2017

Dior Diorshow Pump N Volume Mascara

בשנה שעברה התבשרנו על בחירתה של בלה חדיד כפנים החדשות של המותג היוקרתי "דיור". השבוע התפרסמה תמונה ראשונה מהקמפיין אותו תוביל חדיד עבור Diorshow Pump N Volume - מסקרה חדשה ומסקרנת, שישיק המותג בקרוב.




יום רביעי, 1 במרץ 2017

Estée Lauder Makeup Primers Spring 2017

"אסתי לאודר" מציגים שלושה פריימרים חדשים לאביב 2017, המיועדים להכין את העור לאיפור, לשמור על רעננות ולגרום לאיפור לשבת טוב יותר על העור ולמשך זמן ארוך יותר. כדי לעמוד בדרישות של סוגי עור שונים, שלושת הפריימרים החדשים מוצעים בשלושה גימורים שונים. כל אחד מהם מבוסס על פורמולה משיית, קלילה ועשירה ברכיבים שהעור אוהב.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails