יום ראשון, 14 בינואר 2018

MAC Studio Waterweight Concealer

בעקבות ההצלחה של המייקאפ הנוזלי Studio Waterweight SPF Foundation, שהושק לפני כשלוש שנים, "מאק" מציגים את MAC Studio Waterweight Concealer - קונסילר חדש עם אותה פורמולה פופולרית.



הקונסילר נצפה לראשונה לפני קצת יותר משלושה חודשים, מאחורי הקלעים של התצוגה של "טומי הילפיגר", בשבוע האופנה בלונדון, ועורר ציפיה גדולה בקרב אוהדי המותג.

כמו המייקאפ, גם הקונסילר הינו בעל פורמולה של סרום-ג'ל גמיש, המגיע עם הבטחה לבניית כיסוי גבוה וגימור משיי חלק. הפורמולה הנוזלית והקלילה שלו היא מאד עדינה, אבל יחד עם זאת מטשטשת באופן מושלם פגמים וקמטוטים עדינים וכמובן מעשירה את העור בלחות.


הקונסילר הוורסטילי מתאים לכל סוגי העור, במיוחד לנורמלי עד יבש. הוא מבטיח עמידות של עד 8 שעות ומספק גוון אמיתי שעומד בפני חימצון. ניתן להשתמש בו כקונסילר וכמייקאפ או לערבב אותו עם מעט קרם סטרוב או פיקס+.

אמנם הפורמולה של הקונסילר זהה לגמרי לזו של המייקאפ, אבל היא מרוכזת יותר בפיגמנטים. ממש מספיקה כמות קטנטנה ממנו. הכיסוי שלו הוא סמי-מאט והוא גם מכסה נהדר כהויות מתחת לעיניים, כתמי פיגמנטציה ואי-אחידות בגוון העור. בנוסף, הוא מקטין את מראה הנקבוביות והקווים, מבלי להפוך למבריק או ל"התבקע" במהלך שעות הלבישה שלו.

הקונסילר מגיע בבקבוקון שקוף עם טפטפת והוא מוצע ב-15 גוונים שונים:

·       NC15
·       NW15
·       NC20
·       NW20
·       NC25


·       NW25
·       NC30
·       NW30
·       NC35
·       NW35


·       NW40
·       NW42
·       NC45
·       NW45
·       NC50


MAC Studio Waterweight Concealer הושק ממש בימים אלו בארה"ב ולנו נותר לייחל, שגם אנחנו לא נצטרך לחכות עוד הרבה עד שנניח את ה"ביוטי בלנדר" שלנו עליו...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails