יום ראשון, 18 במרץ 2018

Dior Hydra Life Spring 2018 Collection


סדרת Hydra Life של מותג היוקרה "דיור", המציעה דור חדש של פורמולות לחותיות, המבוססות על מרכיבים טבעיים מרוכזים מאד, מתחדשת במספר מוצרים לאביב 2018.



הסדרה, שמיועדת להצעיר את העור, לסייע לו להפעיל את מנגנוני ההגנה הטבעיים שלו ולספק לו פרץ מרענן של לחות, מקדמת בברכה את "תכנית סורבה לחות" (Hydrating Sorbet Program) המורכבת מ-3 שלבים ומיועדת לטפח, ללחח ולעורר את העור.


תכנית סורבה הלחות החדשה של "דיור" מורכבת מ-98% חומרים טבעיים ומועשרת בתמציות חלמית (Mallow) והברלה (Haberlea) – שני צמחים בעלי תכונות הישרדות רבות-עוצמה, התורמים להעשרת העור בלחות עמוקה ולמראה בריא וקורן יותר.

כאמור, התוכנית מציעה שלושה שלבים:

שלב 1 - Dior Hydra Life Balancing Hydration 2-in1 Sorbet Water:

מי-פנים מועשרים ברכיבים פרוביוטיים ואבקות מינרליות. הנוזל המרענן מהווה את המוצר הראשון של "דיור", המשמש למעשה כשני מוצרים באחד: מספק לעור לחות ומאזן אותו ובו-זמנית גם מצמצם מראה נקבוביות וברק שומני.


שלב 2 - Dior Hydra Life Hydration Rescue Intense Sorbet Crème:

קרם המספק לחות אינטנסיבית לעור יבש ומגורה. באלם עשיר זה מזין את העור ומאזן אותו ובמקביל מרגיע תחושות של אי-נוחות. מותיר את העור עם תחושת רכות, לחות עשירה ומוצקות.


שלב 3 - Dior Hydra Life Cooling Hydration Sorbet Eye Gel:

קרם עיניים במרקם ג'ל, המיועד לטשטש מראה עייף. הקרם מצוייד באפליקטור קרמי, המספק אפקט של קרירות ותחושה רעננה בכל מקום ובכל עת.



בנוסף, מציעה הסדרה שני מוצרים מיוחדים להסרת איפור:

Hydra Life Micellar Milk No Rinse Cleanser – תחליב מיסלרי המשלב כוחות ניקוי של מים מיסלריים יחד עם יכולת ההזנה של חלב אורז; מסיר בעדינות אך ביעילות איפור ולכלוך, תוך מתן תמיכה והרגעה לעור מכל הסוגים.

Hydra Life Triple Impact Makeup Remover – מיועד להמסה ולהסרה של איפור עיניים, גם מהסוג העמיד ביותר, תוך כדי ריכוך והרגעה של אזור העיניים והזנה של הריסים.


המוצרים החדשים זמינים החל מהחודש במספר מדינות ברחבי העולם. אלינו הם אמורים להגיע בסביבות אפריל-מאי 2018. בינתיים, זה המקום להזכיר שהמייקאפ החדש של המותג - Diorskin Forever Undercover 24-hour Full Coverage Foundation (מחיר: 216 ₪, תכולה: 40 מ"ל), זמין מהשבוע בבוטיק "דיור" בקניון TLV Fashion Mall בתל-אביב ובנק' מכירה נוספות של המותג ברחבי הארץ.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails