יום שני, 16 באפריל 2018

Dior Bronze 2018


בשנת 2018, מחייה המותג "דיור" את ליין המוצרים שלו להגנה מהשמש ולאחר החשיפה אליה, באמצעות כמה מוצרים חדשים תחת הסדרה Dior Bronze. המוצרים החדשים מגיעים במרקמים חושניים ומרעננים מאד ומבטיחים לספק לעור חוויה מהנה יותר.



המוצרים החדשים בסדרה כוללים תחליב הגנה, שמן הגנה ובאלם להרגעת העור לאחר השיזוף. כולם (למעט הבאלם) מגיעים באריזת ספריי חדשה, המרססת בזווית של 360° ומאפשרת להגיע בקלות לכל מקום בגוף, אפילו שהבקבוק הפוך.

Dior Bronze Beautifying Protective Milky Mist Sublime Glow SPF30 (ספריי, 125 מ"ל) – תחליב הגנה שקוף בעל מרקם אוורירי ותחושה קרירה על העור. מכיל רכיבי לחות וטיפוח ומעצים את המראה הקורן והזוהר טבעי של העור השזוף למשך זמן ארוך יותר. הפורמולה מכילה פילטרים רבי-עוצמה נגד קרני UVA ו- UVB להגנה מירבית, הודות ל- 30SPF שלו. מיועד לשימוש על הפנים והגוף.


Dior Bronze Beautifying Protective Oil in Mist Sublime Glow SPF15 (ספריי, 125 מ"ל) – שמן שיזוף המגן על העור ומעניק לו שיזוף עדין. בעל מרקם שאינו שומני, העוטף את העור באור קטיפתי. בנוסף, מעניק לעור זוהר נשגב, עז ועמיד לאורך זמן. מועשר ברמת הגנה 15SPF ומיועד להגן על הפנים, הגוף והשיער מקרינת UVA ו- UVB.


Dior Bronze Ultra Fresh Monoï Balm (טיובה, 150 מ"ל) – באלם שנוצר בהשראת שמן המונוי (monoi oil- המופק מעלי כותרת של פרח הגרדניה מושרים בשמן קוקוס), ומגיע במרקם אולטרה מרענן עם ניחוח עדין. הבאלם מזין את העור באופן אינטנסיבי ומרגיע אותו לאחר החשיפה לקרינת השמש החמה. כמו כן, הוא מאריך את הגוון השזוף של העור עד לכחודש ימים לאחר השיזוף.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails