יום חמישי, 6 בספטמבר 2018

L'Oréal Paris x Isabel Marant Makeup Collection


לפני כ-3 חודשים סיפרתי לכם על שיתוף הפעולה שנרקם בין מותג הקוסמטיקה "לוריאל פריז" למעצבת האופנה הצרפתיה איזבל מרנט. כזכור, שני הצדדים ישיקו קולקציית איפור קפסולה בעיצובה של מרנט, הכוללת מוצרי איפור ליצירת מראה "טבעי עד מעושן" בסגנון פריזאי.



הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת 5 מוצרים בלבד, והיא חובקת קונספט פשוט של צריכת מספר קטן של מוצרים הכרחיים, שכל אשה נושאת תמיד בתיק שלה ויכולה להשתמש בם בכל עת מחוץ לבית. איזבל מרנט מסבירה זאת כך: "אני חושבת שזה מתאים יותר לאורח החיים של נערת 'איזבל מרנט'. היא דיי טבעית ביום, אבל אין לה זמן לחזור הביתה לפני היציאה בערב ולהתאפר מחדש. אז הרעיון היה לקחת שלושה או ארבעה מוצרים שיכולים להקפיץ את המראה ברגע עם מחוות פשוטות וספונטניות מאד."


למעשה, הקולקציה מתמקדת ביצירת המראה ה"בקושי מאופר", או כמו שמרנט מתארת כ"יופי טבעי מזוייף". הדבר הצבעוני היחיד בקולקציה הוא ליין השפתונים, שמגיע במבחר גוונים של אדום וורוד המחמיאים לכל סוג עור. אגב, מרנט עצמה מעדיפה תמיד לאפר רק את העיניים או השפתיים שלה...



המוצרים בקולקציה:


L'Oréal Paris X Isabel Marant Color Riche Lipstick – שפתונים בגימור מאט המגיעים באריזות מיוחדות בגווני שחור ולבן:

·       Bastille Whistle
·       La Seine Shadow
·       Pigalle Western
·       Palais Royal Field
·       Saint Germain Road
·       La Butte Marshall
·       Belleville Rodeo


L'Oréal Paris X Isabel Marant Lip and Cheek Tint – מוצר וורסטילי בגוון ורדרד ובגימור גלוסי לשימוש על הלחיים והשפתיים, המעניק מראה בריא וזוהר. הפורמולה של המוצר פועלת בתגובה לחומציות (PH) של עור המשתמשת ויוצרת גוון עדין יחודי לה.


L'Oréal Paris x Isabel Marant Brow Mascara – מסקרה לעיצוב והדגשות הגבות והריסים, מיועדת להוסיף להם מרקם ונפח ולספק להם רכיבים מרככים ומזינים. המסקרה מוצעת בגוון אוניברסלי יחיד מחמיא.


L'Oréal Paris x Isabel Marant Eye Shadow Palette – צמד צלליות אדג'י אבל אלגנטי, בעל פורמולה המציעה מרקם קרמי יחד עם פיגמנט רווי ואפליקציה חלקה.

·       Coal Wind – שחור מאט
·       Scarabeo Storm – ירוק כהה שימרי עם ברק כחלחל


L'Oréal Paris x Isabel Marant Highlighter – היילייטר קרמי, המעצים את מראה העור, מטשטש פגמים ויוצר מראה בריא וזוהר מבפנים. הפורמולה החלקה והקרמית של המוצר מתמזגת בצורה מושלמת עם העור. ההיילייטר מוצע בגוון אפרסקי-ורדרד אוניברסלי והוא מושלם לביצוע טאצ'אפים במהלך היום.


הקולקציה תושק קודם אונליין ב-19 בספטמבר 2018. לאחר מכן, ב-27 בספטמבר 2018, היא תושק בכל נקודות המכירה של "לוריאל פריז" ובחנויות של "איזבל מרנט" ברחבי העולם כולו.


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails