יום שני, 8 באוקטובר 2018

אסתי לאודר נלחמת באור הכחול


מותג הקוסמטיקה "אסתי לאודר" מציג גרסה חדשה ומשופרת של ג'ל העיניים Advanced Night Repair Eye Supercharged Complex Synchronized Recovery, שנוצרה במיוחד להילחם ולתקן סימני גיל הנגרמים כתוצאה מקרינת האור הכחול.



על-פי ממצאים אחרונים, האור הכחול המגיע מהמכשירים האלקטרוניים שלנו יכול לשבש את הקצב הטבעי של השינה ותיקון העור. האור, שהוא חיוני לנו במהלך היום, יכול להיות מאד מסוכן עבורנו בשעות הלילה. חשיפה לאור הכחול יכולה להטעות את הגוף שלנו להאמין, שעדיין שעות יום, לשבש את המקצב הטבעי שלו, כולל ייצור מלטונין, ולהשפיע על דפוסי השינה שלנו. זהו אורך גל האנרגיה הגבוה ביותר של אור גלוי וגליו יכולים אפילו לחדור לעור עמוק יותר מאשר קרני ה- UVA ו- UVB הידועים לשמצה.


צוות המחקר והפיתוח של "אסתי לאודר" חקרו את התופעה והוכיחו כי האור הכחול יכול להשפיע לרעה על תהליכי התיקון הטבעי של העור. מצד שני, יותר מ-3/4 מהנשים בארה"ב ישנות עם המכשיר הנייד בהישג יד ויותר מ- 2/3 מעידות שהסתכלות על מסך המכשיר שלהם זהו הדבר האחרון שהן עושות לפני השינה. עם זאת, רק 30 דקות של חשיפה לאור הכחול בלילה יכולים להשפיע באופן חמור על תהליכי התיקון הטבעי של העור המתרחשים במהלך הלילה.


כדי לענות על הדרישות של האשה המודרנית, "אסתי לאודר" שידרגו את הפורמולה של ג'ל העיניים הטיפולי הפופולרי ביותר שלהם, אשר כולל כעת ריכוז גבוה פי 10 של תמצית התיקון המפורסמת של המותג. כתוצאה מכך, ה- ANR Eye Supercharged Complex Synchronized Recovery חושף עור בהיר יותר, מועשר בלחות ובעל מראה חיוני יותר באיזור העיניים. סימני הגיל מצטמצמים באופן ניכר למראה, כולל נפיחות, קמטוטים ויובש. לדברי המותג, הג'ל מבהיר עיגולים שחורים בתוך 3 שבועות בלבד ומספק 24 שעות של לחות עשירה בכל יישום. כמו כן, הודות לטכנולוגיית ההגנה הרב-תכליתית העוצמתית שלו, הוא מגן על העור מפני מזהמים ורדיקלים חופשיים למשך 8 שעות.


פורמולת ה- ANR Eye Supercharged Complex Synchronized Recovery מגיעה במרקם ג'ל קליל ונספגת במהירות בעור, כשהיא מותירה אותו נעים ורך למגע. המוצר מומלץ לשימוש יומיומי, בבוקר ובערב, על עור נקי.



המוצר מגיע באריזת צנצנת חומה, בעיצוב המאפיין את כל מוצרי סדרת ANR של המותג, והוא כבר זמין לרכישה בארה"ב ובאירופה. לישראל הוא יגיע ממש בקרוב ומחירו יעמוד על 249 ₪ (תכולה: 15 מ"ל).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails