יום רביעי, 22 במאי 2019

המירוץ לפלטה


כשזה נוגע לאיפור, אין ספק שמלכות הדראג הן אלופות בנושא. הן מגלמות אישיות יוצאת דופן ומספקות לנו כמה ממראות האיפור התוססים והמורכבים ביותר שראינו אי-פעם. וכאשר מי מהן יוצאת בשיתוף פעולה עם מותג קוסמטיקה גדול וידוע, החושים שלי מתחדדים וכרטיס האשראי שלי עומד בהיכון.



אז אתמול פורסמה הידיעה, שאליסה אדוארד (Alyssa Edwards), המתמודד/ת המפורסם/מת (והידוע/ה לשמצה) ביותר של תכנית הריאלטי "המירוץ לדראג של רופול" חבר/ה למותג הקוסמטיקה "אנסטסיה בוורלי הילס" להשקה של פלטת צלליות חדשה, והתוצאה היא קסם מוחלט!


אדוארד, שהוכתר כמיס גיי של אמריקה בשנת 2010 והשתתף בעונה החמישית של "המירוץ לדראג", הוא ללא ספק אחד המתמודדים הפופולריים והמוכרים ביותר בכל הזמנים. ההופעה שלו בסדרה Dancing Queen ב"נטפליקס" הקפיצה עוד יותר את הקריירה שלו והפכה אותו לאחד ממלכות הדראג המפורסמות ביותר בתעשייה. אגב, יש לציין שהוא גם מקורב מאד לנורבינה, בתה של אנסטסיה – מייסדת מותג האיפור האייקוני, כך ששיתוף הפעולה בין השניים היה בלתי נמנע בעליל.

כאמור, השניים משיקים יחדיו פלטת צלליות חדשה (במהדורה מוגבלת, כמובן), שכוללת את 14 מהגוונים החביבים על אדוארד המשמשים אותו ליצירת מראות האיפור שלו:

·       Headliner – לבן בוהק (מאט)
·       Inspire – זהב שמפניה (מטאלי)
·       Unicorn Tribe – ורוד שזיפי קר (מאט)
·       Brick Road – צהוב בסיסי (מאט)
·       Texas Made – ורוד פוקסיה לוהט (מאט, פיגמנט דחוס)
·       Dream It – כחול רויאל (מאט, פיגמנט דחוס)
·       Back Rolls – חום שוקולד חם (מאט)
·       The Supreme – אפרסק כהה (מאט)
·       H.O.E. – חום טאופי נייטרלי (מאט)
·       D.D.G. – סגול ויולט עשיר עם נצנצים כסופים (מטאלי)
·       B.B.D.C. – חום אדמדם כהה וקר (מאט, פיגמנט דחוס)
·       Beyond – פוקסיה חמה (מטאלי)
·       Believe – סגול ויולט (מאט, פיגמנט דחוס)
·       Beast – שחור מושחר (מאט)



הפלטה, שמגיעה באריזה בצבע ורוד פוקסיה לוהט, תושק בעולם החל מה- 29 במאי 2019. אמנם לא בטוח, שהגוונים בפלטה יהיה שימושיים לכל אחת, אבל יש לי תחושה שהיא בכל זאת תחטף במהרה מהמדפים.


במקביל לפרסום הידיעה על שיתוף הפעולה בין אדוארד ל- ABH, התפרסמה ידיעה נוספת על שיתוף פעולה דומה של מתמודד אחר מ"המירוץ לדראג" עם מותג האיפור NYX. מדובר בדראג קווין Aquaria ("אקוואריה"), זוכה העונה העשירית של "המירוץ", ששמו המקורי הינו ג'ובאני פאלנדרני (Giovanni Palandrani).


אקוואריה היא מלכת דראג כבר משנת 2014, אבל הפרסום הגדול שלה הגיע ב-2018, כשזכתה בתכנית הריאלטי של רופול. תאמינו או לא, היא גם מלכת הדראג הראשונה, שצעדה על השטיח האדום בערב הגאלה המפורסם של מוזיאון המטרופולין.


הפלטה, שתושק ב-30 למאי 2019, תכלול 10 גוונים שונים, החל מצהוב קנרי ועד כחול נייבי בגימורים של מאט ומטאלי. את הידיעה בישרה אקוואריה ליותר מ- 1.3 מיליון העוקבים שלה, כשהיא מסבירה שההשראה לבחירת הגוונים הגיעה מהעיר, חיי הלילה והעתיד.



"אני מאד מושפע מהגוונים הכהים שאני רואה בלילה וכל סוגי האישיות המבריקים שיוצא לי לפגוש במועדונים," פירט אקוואריה בראיון למגזין Allure. "רק רצינו שזה יהיה חלקלק, שמנוני ואפל, אבל גם כייפי ומואר. הצבעים לגמרי מייצגים את זה."

אז באיזו פלטה תבחרו כדי לממש את פנטזיית האיפור שלכם?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails