יום שלישי, 21 במאי 2019

חדש בישראל: מותג הטיפוח CERAVE!


היי יפים ויפות,

לצערי, "נעלמתי" בחודש האחרון עקב בעיות בריאותיות במשפחה, שאילצו אותי להשקיע את מלוא תשומת הלב וגבו ממני לא מעט כוחות פיזיים ונפשיים. אמנם המצב עדיין לא שפיר לחלוטין, אבל לפחות מאפשר לי לנסות לחזור לשגרה בקצב איטי. במהלך התקופה האחרונה הצטברו על "שולחן המערכת" המון מוצרים חדשים ואוסף חדשות יופי, אותם אשתדל להעלות לבלוג בהקדם האפשרי.



אחת החדשות המרגשות והמסעירות היא, שמותג הטיפוח האמריקאי המהולל Cerave ("סרווה") עשה עלייה לארץ וכעת ניתן להשיג את מוצריו ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים, וקופות החולים ברחבי הארץ.

במקרה שעדיין לא שמעתי על "סרווה" קודם לכן, מדובר במותג דרמו-קוסמטי בעל מוצרים נפלאים, המיועדים לטפח, לטפל ולנקות את העור. על פיתוח מוצריו אמונים הדרמטולוגים הטובים ביותר בעולם, ואני יכולה להבטיח לכם, שכבר מהשימוש הראשון תוכלו להרגיש את ההבדל ולהבין על מה אני מדברת.

הכל למעשה התחיל בשנת 2005, כאשר צוות מומחים התכנס כדי לפתח מוצרי טיפוח לעור, שיהיו מועשרים בתערובת של שלושה סרמידים חיוניים (1, 3 ו- 6-II), חומצות שומן וליפידים, ויסייעו לתקן ולחזק את מחסומי ההגנה הטבעיים של העור ויעשירו אותו בלחות מתמשכת לאורך כל היום. הסרמידים הינם שמנים טבעיים שנמצאים בעור וחיוניים לתפקודו התקין. בשילוב עם מערכת הולכה חדשנית, הידועה בשם MultiVesicular Emulsion Technology (MVE), חודרים המרכיבים הנ"ל לעור בשחרור מושהה, כך שהעור מוזן בלחות למשך שעות ארוכות.

פיתוח הסרמידים עם טכנולוגיית MVE הביאו ללידתו של המותג Cerave בשנת 2006, יחד עם שלוש סדרות מוצרים: קרם לחות, תחליב לחות ותרחיץ ניקוי. מאז ועד היום, המותג מציג יותר מ- 70 מוצרים שונים לפנים ולגוף והפך להיות פופולרי מאד בארה"ב ובעולם. אגב, משנת 2017 המותג הינו בבעלות קונצרן "לוריאל".


כעת, כאמור, ניתן להשיג גם בישראל את מוצרי המותג, ביניהם: קרמי לחות לפנים ולגוף, קרם ידיים, קרם רגליים, תחליב ג'ל לניקוי והזנה של עור יבש, ג'ל מקציף לניקוי עור שמן, תחליב לחות לפנים עם/בלי SPF וקרם עיניים. חשוב לציין, שכל המוצרים אינם מכילים פארבנים או רכיבי בישום והם מתאימים גם לבעלי העור הרגיש ביותר. כמו כן, מחירי המוצרים נגישים כמעט לכל כיס ונותנים תמורה מעולה למשתמש.


אני בטוחה שתאהבו כל אחד מהמוצרים שהמותג מציע, אבל אם אתם רוצים להתנסות תחילה במוצר אחד, הייתי ממליצה לכם להתחיל עם קרם הלחות, שהפך להיות מוצר אייקוני בארה"ב. תודו לי אחר-כך...



תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails