יום שישי, 24 במאי 2019

Paco Rabanne Pacollection Fragrances Collection


בית האופנה היוקרתי "פאקו רבאן" חושף את Pacollection, אוסף חדש ומפתיע של בשמים, שמאיים לשנות את כל חוקי המשחק בתעשיה – החל מאריזות רכות, דרך תרכובות לא טיפוסיות ועד לפרסום בתקשורת דיגיטלית בלבד עם מספר אישים בולטים וחלוקת אביזרי שיווק בחנויות.



הפרוייקט הנ"ל הינו החלק הראשון באסטרטגיית המותג, שהושקה לפני שנתיים וכוללת את מחלקת האופנה והבישום של הבית. אוסף הבשמים Pacollection ("פאקולקשיין") מייצג, למעשה, גם את ליין הניחוחות הראשון שהגה מנהל הקריאטיב של המותג, ג'וליאן דוסנה (Julien Dossena).

קמפיין האופנה הראשון שלו בבית "פאקו רבאן" הציג אשה צעירה במקום ובזמן לא מוגדרים, מחזיקה במה שנדמה כאוכל של אסטרונאוטים, ארוז באריזת אלומיניום רכה. זה הזכיר לדוסנה משקאות קאפרי (מיצי פירות) שאהב כנער. "אז זה היה הטוויסט – אתה לא יודע אם זה אוכל מהעתיד או שהיא אשה צעירה, אחרי שבילתה עם חבריה, שותה מיץ פירות מאריזה שכתוב עליה 'פאקו רבאן'," מסביר דוסנה. "זו הרגשה אוטופית שהיא באמת חלק מהאסתטיקה של המותג." וזה גם מה שהוחדר לפרוייקט הבישום החדש.

את אריזות הבשמים של Pacollection, שהינם בלתי שבירים, מתאר דוסנה כחדשניים באמת. "רציתי שזה יהיה רך... שיהיה להם עיצוב חד, אבל יחד עם זאת לשמור על הרגשה של נוחות ורוגע. חשבתי על הכריות הכסופות בסדנה של אנדי וורהול... זה כמו סוג של מתכת... וזה באמת פאקו רבאן. זה יכול להיות כמו אובייקט פופ, ובאותו הזמן אתה יכול לשים אותו בחדר האמבטיה שלך כמו חתיכת אומנות."

דוסנה היה מעורב בכל שלבי היצירה, כולל האריזה החיצונית של הבשמים, המזכירה קופסא של קלטת וידיאו מרופדת בקצף פוליאוריטן, שדוסנה רואה כטוויסט חדש של מותרות. כל אריזה מכילה בנוסף פוסטר, כמו אלה שהיה אוסף בנעוריו, עליו מופיע כל המידע אודות הניחוח וגם טיפים למיחזור.


האוסף כולל 6 ניחוחות: Genius Me ("גאון שכמוני"), Fabulous Me ("נפלא שכמוני"), Dangerous Me ("מסוכן שכמוני"), Erotic Me ("ארוטי שכמוני"), Strong Me ("חזק שכמוני") ו- Crazy Me ("משוגע שכמוני"). כל אחד מהניחוחות - או "חברי הכנופיה האקסצנטריים", כפי שמכנה אותם דוסנה - מייצג דמות אחרת, אותם הוא בחר בקפידה רבה. לדבריו, הוא חיפש אנשים יצירתיים ופעילים בחיים – לא רק סתם מוזות: אלטון מייסון (Alton Mason)- רקדן ודוגמן, בעל חוש אופנה יוצא דופן, מחליק הסקייטבורד והצלם איבן מוק (Evan Mock), ה-DJ והמפיק המוזיקלי הצרפתי במבונו (Bambounou), הדוגמנית הקוריאנית הינג'י שין (Hyunji Shin), הזמרת קלילה (Kelela) והשחקנית דריי המינגווי (Dree Hemingway), שזכורה מהקמפיין של בושם פופולרי אחר של פאקו רבאן – "1 מיליון".


לגבי הניחוחות עצמם, דוסנה התעקש לשמור על חופשיות אמיתית וחוזקה בשילוב של המרכיבים. למשל, Crazy Me מכיל תערובת תווים של מימוזה עם וואסבי; Genius Me מעניק תחושה של פתיחת מכונת כביסה או שמישהו מגהץ לידך: "זה ממש מרגיע, ריח סופר נקי, כמו משהו שהוא כמעט נקי יותר מנקי," הוא מסביר.

Fabulous Me הוא בניחוח דלעת, בעוד ש- Dangerous Me כולל תווים של וניל, ג'ינג'ר, ענבר אפור וארז; Erotic Me כולל תווים של חלב ועור ו- Strong Me מגיע עם תווים של רום ווניל.

הבשמים שעומדים מאחורי הניחוחות הם דומיניק רופיון (Dominique Ropion), אלינור מאסנט (Alienor Massenet), מארי סלמאן (Marie Salamagne), פאבריס פלרין (Fabrice Pellerin) ו- קוונטין ביש (Quentin Bisch).

דונסה מקווה שאנשים יתייחסו לבשמים הללו כמו אל פרטי אופנה ויזדהו עם הדמויות המייצגות אותם. אגב, אף אחד מהניחוחות באוסף אינו מוגדר כניחוח גברי או נשי והם מיועדים לשני המינים כאחד.

האוסף החדש, שכל אחד מבשמיו מכיל 62 מ"ל א.ד.פ, יושק תחיל בבוטיק פאקו רבאן בפריז 11 ביוני 2019, ובהמשך אותו החודש גם בלונדון. ביולי 2019 הוא יושק בספרד וגרמניה, ולארה"ב, רוסיה ומקסיקו הוא יגיע בספטמבר. לאחר מכן, הוא יגיע גם לשאר נקודות המכירה בעולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails