יום שלישי, 25 ביוני 2019

L'Oréal Paris x Karl Lagerfeld Makeup Collection


"לוריאל פריז" משיקה קולקציית איפור מיוחדת בשיתוף פעולה עם בית האופנה של קרל לגרפלד (Karl Lagerfeld), שנפטר ב-19 בפברואר השנה. הקולקציה תושק בסתיו הקרוב, במהלך שבוע האופנה שיתקיים בפריז.



אוסף האיפור שיצר עם "לוריאל פריז" תוכנן עוד בטרם מותו. לפי שעה, הפרטים אודות הקולקציה עטופים בסודיות מוחלטת, אבל נמסר שהיא נוצרה בהשראת סגנון ה"רוק-שיק" המוכר של לגרפלד, המתמזג עם אלגנטיות פריזאית. כמו כן, הקמפיין שילווה את האוסף כולל כמה מהאימרות הידועות של לגרפלד, כמו למשל "לחבק את ההווה ולהמציא את העתיד".


שיתופי פעולה לא היו זרים למעצב בעל המוצא הגרמני. המותג שלו שיתף בעבר פעולה עם שמות כמו המשפיענית אוליביה פלרמו, דוגמנית העל קאיה גרבר, ענקית האופנה הספורטיבית "פומה" ועוד רבים אחרים. ב-2011 הוא אף השיק קולקציית קפסולה של איפור עם רשת "ספורה" וב-2018 הוא השיק קולקציית איפור נוספת עם המותג האוסטרלי ModelCo. אגב, הוא היה נוהג להשתמש בצלליות כדי לצבוע את האיורים האופנתיים שיצר...

גם "לוריאל פריז" מצידה, חברה בעבר למעצבי אופנה כמו איזבל מראנט, סביאסצ'י מוקהרג'י ובית האופנה "בלמיין". "כל שיתוף פעולה שלנו עם מעצב אופנה הוא כבוד לנו, אבל זה משמעותי במיוחד, "אומרת דלפין ויגוייה-הובאס (Délphine Viguier-Hovasse), נשיאת "לוריאל פריז" העולמית החדשה, על שיתוף הפעולה עם לגרפלד. "בעוד שקארל הפך את היררכיית הנוף לאופנה דמוקרטית, לוריאל פריז מחוייבת ליצור יופי על-פי הכללים והרצונות של נשים."

קולקציית האיפור של "לוריאל פריז" וקרל לגרפלד תושק תחילה אונליין ב- 20 בספטמבר 2019, ושבוע לאחר מכן היא תושק ברחבי העולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails