יום חמישי, 10 באוקטובר 2019

אמנדה סייפריד היא שגרירת היופי החדשה של לנקום


מותג הקוסמטיקה היוקרתי Lancôme בחר בשחקנית והזמרת האמריקאית, אמנדה סייפריד (Amanda Seyfried), כפנים החדשות של המותג.



אמנדה, המביאה עמה רוח שטופת שמש וכריזמה טבעית לבית היופי הצרפתי המהולל, הגיבה לפרסום הידיעה במילים הבאות: "זה מרגש מאד להתקבל בברכה למשפחת שגרירות מדהימה כזו, שהן כל כך שונות ועם זאת כל כך מאוחדות במשימתן לייצג את לנקום, תוך גילום הסגולות והערכים החיוביים המעצימים ומביאים אושר והגשמה עצמית לנשים ברחבי העולם."

פרנסואז להמן (Francoise Lehmann), נשיאת לנקום הבינלאומית, הוסיפה: "אנחנו כל כך שמחים לקבל את אמנדה למשפחתנו. כאשת לנקום אמיתית, אמנדה מביאה את הכשרון העצום שלה כשחקנית וכזמרת, את היופי הטבעי שלה ואת הלהט לחיים הבלתי רגיל שלה לעולמנו. היא מייצגת באופן מושלם את הערכים שלנו ואנחנו מצפים לתקופה מרגשת ביחד."


אמנדה ביססה את עצמה כאחת מהשחקניות המובילות והכובשות ביותר בהוליווד. למרות שקריירת המשחק שלה החלה בגיל צעיר מאד, היא פרצה לתודעה בזכות תפקידה כסופי, בסרט המוזיקלי "מאמא מיה", שהיה מועמד לפרס "גלובוס הזהב". לאחרונה היא כיכבה לצד מילו ונטימיליה בסרט "אמנות המרוץ בגשם". בשנה הבאה היא תככב לצד קווין בקון בסרט "היית צריך לעזוב". כמו כן, היא תדובב בקולה את דפני בלייק בסרט האנימציה "סקוב".

מלבד עבודתה בתעשיית הקולנוע, סייפריד בת ה-34 היא דמות קבועה על השטיח האדום, בזכות יופיה וסגנונה הטבעי. גישתה המציאותית והמראה הזוהר שלה הפכו אותה לפופולרית בפרסומים בינלאומיים.

כשהיא לא עסוקה בעבודה, היא משקיעה את מירב זמנה במשפחתה וחבריה, כמו גם בפעילות התנדבותית למען רווחת בעלי החיים. כאם צעירה וכתומכת נלהבת במטרות צדקה, היא מהווה מודל לחיקוי עבור נשים צעירות בכל מקום, כאשר האתוס שלה מתקשר באופן מושלם עם הפעילות הפילנתרופית של "לנקום" עצמה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails