יום רביעי, 11 בדצמבר 2019

Givenchy Gardens Spring 2020 Collection


בית "ג'יבנשי" מציג קולקציית איפור קטנה לאביב 2020 בהשראת הפריחה הצבעונית האביבית, שבאה לידי ביטוי גם על גבי אריזות המוצרים.



את הקולקציה עיצב מנהל האיפור האמנותי של המותג, המאפר ניקולא דז'א, בהשראת Le Jonchet Manor, הגן שהיה בבעלותו של הוברט דה ג'יבנשי. "פשוט עיצמו את העיניים ותארו לעצמכם גן מפואר של אירוסים סגולים, חבצלות צבעוניות וכמובן ורדי תה היברידיים של ג'יבנשי, שהיו מדהימים על שלל גווניהם – מכתום-צהוב ועד לבן-ורוד," מסביר ניקולא דז'א.


הקולקציה כוללת את הפריטים הבאים, שמושקים במהדורה מוגבלת:

Prisme Powder & Blush Duo – צמד סמקים בגוונים תוססים, המיועדים להדגיש ולפסל את הלחיים בגוון רענן וזוהר. כל צמד מייצג את הרכות והאנרגיה המהווים שני חצאים של שלם הרמוני. הגוון הבהיר יותר מועשר בחלקיקים זוהרים, כדי להדגיש את תווי הפנים הטבעיים, בעוד שהגוון הכהה יותר נועד להוסיף צבע ללחיים וליצור מראה רענן ובריא. הסומק מוגש באריזה המעוטרת בזר של אירוסים, סמל המלכות והטוהר.

·       No. 3 Spice – קורל מאט וורוד שימרי


Le Rouge Metallic Finish Lipstick – השפתון האייקוני של המותג מוגש במהדורה אביבית מיוחדת עם גימור גליטרי מטאלי. הפורמולה השימרית המיוחדת שלו מספקת אפקט פרוסטי לשפתיים במשיחה אחת. התוצאה: שובל גליטרי על השפתיים למראה איפור רענן. כמו כן, השפתון מגיע באריזת קוטור פרחונית מיוחדת בצבעי מים בסגנון אימפרסיוניסטי, המזכירה את אהבתו של הוברט דה ג'יבנשי לפרחי אביב וגן.



בקולקציה מוצע השפתון בשלושה גוונים שונים:

·       01 Sparkling Peony – ורוד זוהר עם ברק כחלחל. האריזה מעוטרת בפרחי אדמונית, סמל הנשיות הניצחי
·       02 Sparkling Poppy – אדום תוסס עם ברק ורדרד. האריזה מעוטרת בפרחי פרג, סמל האביב והתחדשות
·       03 Sparkling Lily – כתום קייצי עם ברק ורדרד. האריזה מעוטרת בזר של אירוסים, סמל המלכות וטוהר




Khol Couture Longwear Waterproof Eyeliner – עפרונות עיניים עשירים בפיגמנט, עמידים במים ולא נמרחים במהלך הלבישה. בקולקציה מוצעים העפרונות בשלושה גוונים תוססים חדשים, המושלמים ליצירת מראה אביבי:

·       11 Peony – הומאג' לאחד מהצבעים המועדפים על הוברט דה ג'יבנשי, ורוד מאובק
·       12 Iris – סגול עדין ורך
·       13 Poppy – צבע אייקוני של בית ג'יבנשי, אדום כהה


הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מינואר 2020.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails