יום שני, 10 במאי 2021

Urban Decay x Prince Collection

מותג הקוסמטיקה "אורבן דיקיי" הכריז על השקת קולקציה מיוחדת ומסקרנת מאד, המוקדשת לזמר המנוח פרינס. את ההודעה על ההשקה פירסם המותג לפני כמה ימים באמצעות חשבון האינסטגרם שלו, כשצירף אליה כטיזר תמונת עין של הזמר. כזכור, פרינס נפטר לצערי בשנת 2016, כך ששיתוף הפעולה הינו, למעשה, עם אחוזת פרינס.


פרינס תמיד היה אייקון של תרבות הפופ כאגדת אופנה, גאון מוזיקלי וכל מה שביניהם. כעת, כאמור, Urban Decay, אחד המותגים הגדולים בתעשיית היופי, יחגוג את המורשת שלו. המותג, שבבעלות קונצרן "לוריאל", חבר לאחוזת פרינס וביחד הם משיקים קולקציית קפסולה מיוחדת, שכותרתה הרשמית: " Living Loud in Color".

"למרות שאי אפשר לתמצת את המהות הדינמית של פרינס, האוסף הוא בהשראת המוזיקה האגדית שלו והופעותיו, שהשאירו את הקהל מהופנט עם תחושה שרבים לא יכולים לבטא במילים, אבל המעריצים מכירים לעומק," כך מצהירים במותג "אורבן דיקיי", המזוהה בין השאר באריזות הסגולות של המוצרים שלו. הצבע הסגול נקשר מאד גם לזמר פרינס בזכות הלהיט הגדול שלו "גשם סגול" והתלבושות האייקוניות שלו בצבע הזה. אבל אם חשבתם שבגלל זה אריזות המוצרים בקולקציה המשותפת תהיינה סגולות, במותג ממהרים להבהיר, כי בעיצוב אריזות המוצרים נכללו גם הגוונים זהב ושחור.



ביצירת הקולקציה, עבדו "אורבן דיקיי" עם כמה מהחברים המשפיעים ביותר בצוות הקריאטיב של פרינס. דמויות המפתח כללו את מנהל הקריאטיב של "אחוזת פרינס", טרבור גיא (Trevor Guy); המוזה והחבר הקרוב של פרינס, דמאריס לואיס (Damaris Lewis), שמשמש גם כפנים של האוסף; והצלם-במאי הנודע רנדי סנט ניקולס (Randee St. Nicholas), שצילם את תמונת הקמפיין המלווה את הקולקציה (התמונה טרם פורסמה).



וונדי זומניר (Wende Zomnir), מייסדת ושותפה במותג "אורבן דיקיי", מצהירה על עצמה כמעריצה מושבעת של פרינס. בהצהרה שמסרה לתקשורת היא אמרה: "לא יכולנו לחקות מישהו אגדי כמו פרינס, ולהשוות אותו לפלטה. זה יפגע במה שהוא מייצג. קל לומר מדוע הקולקציה הזו הגיונית על פני השטח – מראות האיפור שלו ואהבתנו המשותפת לסגול – אבל עשינו כמיטב יכולתנו לשקף את האנרגיה שלו ברמה עמוקה יותר. מצאנו את האתוס שלו, שלא לבקש רשות להיות מי שהוא ולבטא את זה בצורה כה אמיצה, מתיישר עם הערכים שלנו לשבור תבניות ולתמוך בכל צורות היופי."

לפי שעה, טרם פירסם המותג אילו מוצרים יכללו בקולקציה, שתושק במהדורה מוגבלת ב-27 במאי 2021, אבל תוכלו להירשם לעדכונים באתר של Urban Decay, כך שתהיו הראשונים לגלות. כך או כך, אשתדל לעדכן אתכם ברגע שיפורסמו כל הפרטים.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails