יום שלישי, 4 במאי 2021

Zara Beauty Line

זה לא נדיר שבית אופנה יוקרתי משיק ליין קוסמטיקה. שאנל, דיור, ג'יבנשי זכו להצלחה רבה עם מוצרי הקוסמטיקה שלהם ואליהם הצטרפו לאחרונה גם גוצ'י והרמס שבתוך זמן קצר זכו למעריצים רבים. כעת, גם חברת האופנה "זארה" ה"עממית" מצטרפת למגרש היופי עם השקתו של ליין גדול של מוצרי איפור, עם ביצועים שמבטיחים להעלות את רף משחק הצבעים ולשנות את נקודת המבט שלנו לגבי איפור יוקרתי בכללותו.


הליין החדש של "זארה" מורכב ממיגוון עצום של מוצרים, החל משפתונים, דרך היילייטרים ועד צלליות, שלא מציעים רק תמורה מדהימה של פיגמנטים, אלא הם גם מוצרים נקיים (כלומר, טבעוניים, ללא אכזריות וללא שמנים מינרליים, סיליקונים ונפט).



כדי ליצור את הליין, שיתף המותג פעולה עם המאפרת הבריטית המהוללת דיאן קנדל (Diane Kendall), שברזומה שלה שלל מראות איפור מדהימים על מסלולי האופנה היוקרתיים ביותר ברחבי העולם. "המטרה שלנו היתה ליצור משהו שכל אחד, ללא קשר לצבע העור, מין, גיל או סגנון אישי, ירצה להשתמש בו", אומרת דיאן. "כל כך התרגשתי לשתף פעולה עם זארה בעניין זה, עוד יותר מכיוון שזה הולך להיות מעוצב עם מחשבה."

כדי לחגוג את ההשקה, עבדה דיאן עם תשעה צלמים ידועים על אוסף תמונות יפהפה, שלוכד תמציות שונות של יופי ועל הדרך, כמובן, מציג גם את עוצמת המוצרים. "אני אוהבת את כל המוצרים – את טווח הגוונים, השילובים המרהיבים, המרקמים הנהדרים והגימורים היפים באמת. אם הייתי צריכה לבחור את המוצר המועדף עלי אישית, זה יהיה שפתון ה'סטילטו' – הוא ממש מדהים, יש לו מרקם חלק נהדר והאריזה המשופעת שלו הופכת את היישום לחלום."




אריזות המוצרים הלבנות מעוצבות בצורה מינימליסטית ושיקית, בהשראת צורת האות Z המשופעת בלוגו המותג. כמעם כל אריזה ניתנת למילוי חוזר, ובמקרה שזה בלתי אפשרי (לקים, למשל), האריזה עשויה מזכוכית ולא מפלסטיק כדי להפחית את זיהום הסביבה. כל מוצרי הקומפקט חולקים את אותה האריזה. כלומר, במקרה שמסיימים סומק, יש אפשרות למלא את אותה האריזה בסומק, צללית, היילייטר או ברונזר. אגב, ניתן גם להשליך אריזות ריקות לנקודות המיחזור בחנויות הרשת, או בפחי המיחזור הביתיים.



ליין הביוטי של "זארה" יושק באופן רשמי ב-12 למאי 2021 באתר החברה הרשמי ובסניפים נבחרים ברחבי העולם. מקווה שאחד מהם יהיה בישראל... בינתיים אתם מוזמנים להמשיך לגלול למטה ולהתרשם מתמונות המוצרים.

איפור עיניים

הצלליות בליין מציעות מרקם משיי חלק, המתמזג בצורה מושלמת עם העור ומעניק לו גימור יפהפה עם פיגמנט עשיר. הצלליות מגיעות בשלושה גימורים שונים: סאטן (מאט), רטוב (מטאלי מבריק) וקריסטל (גליטר).



בליין מוצעות שתי פלטות של צלליות: האחת מכילה 6 צבעים והשניה 2 צבעים.




עוד בליין גם צלליות בודדות כדוגמת "Metal Foil Loose Pigment" (פיגמנט בתפזורת), שמציעות ברק מטאלי לעפעף. אגב, לא חייבים להשתמש בהן רק על העפעף, אלא גם על השפתיים והפנים. כרגע הליין מציע ארבעה גוונים שונים.



אייליינר נוזלי באריזת טוש, שכל אחת תוכל לשרטט איתו בקלות. האייליינר מוצע בגוון אחד – שחור.



איפור שפתיים

הליין כולל טווח רחב של מוצרי שפתיים. אחד מהם הוא ה-"Ultimate Lipstick" – שפתון המעניק לשפתיים גימור פודרתי רך מאט במשיחה אחת. כמו כן, השפתון עמיד לשעות ארוכות מאד. בליין ניתן למצוא 14 גוונים שונים ממנו.



"Cult Satin Lipstick" הוא שפתון בעל מרקם קרמי שמעניק לשפתיים גימור מבריק כמו סאטן עם כיסוי אחיד במשיחה אחת. השפתון מוצע בליין ב-8 גוונים שונים.



השפתון בעל המראה המסוגנן "Stiletto Demi Matte Matte" (זה שחביב מאד על דיאן) מציע מגע חלק כמו של תמצית יופי. יש לו צבע בוהק לצד לחות עשירה והוא זמין ב-10 גוונים שונים.



"Tint Balm Lipstick" הוא שפתון רך כמו באלם עם גוון עדין וחי וברק שופע. מוצע בליין ב-5 גוונים שונים.



בליין ניתן למצוא גם ליפגלוס כמו "Velvet Pigment Lip Gloss", שעוטף את השפתיים בגימור מבריק דמוי קטיפה, תוך שהוא מעניק להן אפקט של מראה מלא יותר. בליין קיימים 4 גוונים שונים.



"Nurishing Jelly Lip Oil" – שמן שפתיים שמעניק ברק גלוסי, מלחח את השפתיים ומעניק להן מראה מלא יותר. מוצע ב-4 גוונים שונים.



איפור פנים

ליין מוצרי הפנים כולל מוצרי שמאפשרים ליצור מראה איפור תלת-מיימדי. אחד מהם הוא ה- "Cheek Color" – פלטה המכילה 3 גוונים: סומק, ברונזר והיילייטר.



כל אחד מהגוונים שבפלטה הנ"ל יכול להגיע גם בגרסה בודדת, כמו למשל הסומק ("Blush"), שמוצע בליין ב-9 גוונים שונים.



או הברונזר ("Bronzer") בעל המרקם הקטיפתי, שמוצע גם הוא ב-9 גוונים שונים.



ההיילייטר ("Highlighter"), שמציע גימור זוהר טבעי לעור בתוך שניות אחדות, מוצע בליין ב-2 גוונים שונים.



ציפורניים

הלקים בליין מציעים פורמולה ידידותית לציפורנים, עם מרכיבים שמגיעים ממקור טבעי. הצבע שהם מציעים הינו עשיר ועמיד לאורך זמן. בליין קיימים 39 גוונים שונים.




מברשות איפור

לא רק מוצרי איפור מציע הליין של "זארה", אלא גם מברשות איפור שיעניקו גימור יפה. באוסף ניתן למנות 6 מברשות שונות, שמיועדות להנחת צלליות, שפתונים ופודרות. כמו יתר אריזות המוצרים בליין, גם המברשות מאופיינות בידיות לבנות חלקות.



אז מה דעתכם על ליין האיפור של "זארה"?

 

תגובה 1:

  1. ואו
    עושה חשק לקחת סלסלה או יותר נכון סל ולאסוף פריטים. הפלטה לפנים אוהכל אחד בנפרד מאסט. את הלקים האהובים עלי בדכ אהסס לרכוש. מדמיינת אחד מהם נופל ומתנפץ. עם מחירים סבירים יש פה תחרות מסקרנת

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails