יום רביעי, 10 במרץ 2010

ביקור הגברת הראשונה

אמנם חלפו קצת יותר משבועיים מאז הביקור המתוקשר של הגברת הראשונה של עולם האיפור, אך נראה כי אבק הכוכבים שהותירה מאחוריה עדיין נישא כאן באוויר...

השקת מייקאפ חדש היא ללא ספק אירוע מרגש לחובבת איפור שכמותי, וכשאירוע כזה כולל מפגש עם גוצ'י ווסטמן, אחת מהמאפרות הגדולות בעולם – זה הופך את האירוע למרגש שבעתיים (אם תרצו, מרגש בדיוק כמו פגישה עם הזמרת מדונה, שבמהלכו היא מעניקה לי את הדיסק החדש שלה עם הקדשה אישית על העטיפה...).

ווסטמן, המנהלת האמנותית של "רבלון", הגיעה – הישר משבוע האופנה בלונדון - לביקור קצרצר בארץ, במסגרתו היא השיקה את המייקאפ החדש של החברה Photoready, אשר היתה שותפה מלאה לפיתוחו, תוך יישום המלצות הנובעות מהנסיון האדיר שלה בעולם היופי והאופנה.

גוצ'י, למי שעדיין לא השכיל להבין, הינה אחת ממאפרות העל המובילות בעולם. שלל כוכבים ודוגמניות מהשורה הראשונה עברו תחת המברשות שלה ואצבעות ידיה הענוגות (כן, גוצ'י מאוד אוהבת להשתמש בידיים...), וכמה שהם יפים – גוצ'י יודעת איך להפוך אותם ליפים וזוהרים עוד יותר. יחד עם אישיותה הנפלאה והנינוחה, אין פלא שהיא הפכה להיות מועדפת על מעצבי אופנה וצלמים ידועים בכל העולם.
ללא ספק, מאז הצטרפותה ל"רבלון" בשנת 2008 (אחרי קריירה מזהירה ב"לנקום"), ניכר שדרוג רב במוצרי החברה והם הופכים להיות מבוקשים יותר ויותר בקרב קהל המאפרים המקצועי, בדיוק כמו קהל הצרכנים.


חלק מהמוצרים פרי פיתוחה של ווסטמן

המפגש הראשון שלי עם גוצ'י התקיים במסיבת העיתונאים שנערכה, כאמור, לרגל השקת המייקאפ החדש – Photoready:
כמי שמבלה ימים מאחורי הקלעים של התצוגות הגדולות, משתתפת בצילומי אופנה, שערים וסרטי פרסום, גוצ'י מודעת לאילוצים האכזריים של תאורה לא מחמיאה, תאורת צילום, עדשות צילום, ובמיוחד אלה של מצלמות HD. היא יודעת היטב מה הם הצרכים והיא דורשת פתרון ש"עובד". לפיכך נרתמה גוצ'י והצטרפה לאותם חבר'ה בחלוקים הלבנים במעבדות רבלון ויחדיו הצליחו לפתח מייקאפ בעל נוסחא חדשנית המכילה פיגמנטים פוטוכרומטיים, אשר באמצעות טכנולוגיה ייחודית הם לוכדים את האור, משקפים אותו ומפזרים אותו באופן שנוצר אפקט של איירבראש, מעין ריטוש וטשטוש הפגמים באור.


גוצ'י מציגה את המייקאפ החדש במסיבת העיתונאים

גוצ'י הדגישה, כי המייקאפ PHOTOREADY עבר את המבדקים הנוקשים ביותר תחת כל תאורה שהיא, בתוך הבית ובחוץ, מול השמש הקופחת ותחת עדשות צילום אכזריות של טכנולוגיית היי דפנישן (HD). אפרופו, "שמש קופחת" - חשוב לציין שהמייקאפ מכיל מקדם הגנה 20SPF !!! את התרשמותי האישית מהמייקאפ אחלוק איתכם בקרוב, בפוסט נפרד.

אגב, באותו מעמד, זכינו גם לדגום מקרוב מספר מוצרים נוספים, שפיתחה גוצ'י כמו למשל: פלטת הצלליות לאביב/קיץ 2010 (בצד ימין בתמונה) או הפלטה המיוחדת שתושק לקראת חורף 2010 ומכילה בתוכה כל מה שצריך להשגת איפור מושלם ב-5 דקות (בפינה השמאלית של התמונה ובתמונה שמתחתיה).

לאחר מסיבת העיתונאים נערכה כיתת אומן למאפרים בראשותה של גוצ'י, שכונסה ואורגנה ע"י האחת והיחידה – המאפרת אורית ויזל, בעלת הפורטל "בי ביוטי", מי שאחראית באופן בלתי נלאה על קידום נושא האיפור בארץ.
אל המקום הפסטורלי ביפו ("כליף אירועים") הגיע קהל רב, שכלל בתוכו, בין השאר, גם כמה אושיות נכבדות מאוד מעולם האיפור בארץ. כולם באו לחזות בפלא מקרוב ולקבל בשקיקה כמה טיפים מועילים וסודות "מאחורי הקלעים". כמוני, גם הקולגות שלי, הופתעו לגלות, שמאחורי הדמות הזוהרת עומדת אשה "רגילה" (שנראית יותר כמו נערה צעירה), לבושה בפשטות ומסבירת פנים, שהסתובבה בין הקהל כאחת מהם, שוחחה עם כל מי שפנה אליה ושמחה לחלוק עמם תמונה אחת או יותר.


בחברה טובה... מימין לשמאל: אנוכי, גוצ'י, אורית ויזל, גלית כשריאן וסיון פוירשטיין (צילום: ערן לם)

על במה הציגה גוצ'י שני מראות איפור: הראשון – מראה מעושן עדין והשני – מראה בסגנון שנות השמונים, אשר יצרה עבור אחת התצוגות בשבוע האופנה. לאורך כל ההדגמה, הדגישה גוצ'י את חשיבות הכנת העור לאיפור ואת העובדה שהיא מעדיפה לעבוד עם שלושה גווני מייקאפ על המאופרת, מה שמאפשר לה משחק מושלם של הצללות והארות וחיטוב הפנים. טיפ חשוב נוסף שקיבלנו מגוצ'י: אם הלוק המתוכנן כולל שפתון כהה או בולט, רצוי להניחו לפני שאר האיפור. כך ניתן לשלוט יותר בכמות הצבע שאנחנו מניחים על העיניים והלחיים.


מראה מעושן עדין (צילום: יפעת אלמליח)


מראה "שנות ה-80" (צילום: יפעת אלמליח)

כאמור, גוצ'י הגיעה אלינו ישר משבוע האופנה בלונדון, כך שהיא ידעה לספר שהטרנד הטבעי ימשיך לשלוט גם בתקופה הקרובה, אם כי הגוונים הצבעוניים יותר מתחילים לחזור לחיינו – אולי כתוצאה של התאוששות מהמשבר הכלכלי ששרר בעולם והשפיע מן הסתם גם על תעשיית היופי כולה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails