יום שלישי, 21 ביוני 2011

OFRA COSMETICS USA מציעים צלליות קרם עמידות ל-12 שעות

מותג האיפור המקצועי OFRA COSMETIC USA השיק לאחרונה את Ice Cream Eye Shadow – סדרת צלליות קרם חדשה, המהווה פיתוח חדשני. בחברה מבטיחים, כי הצלליות בסדרה עמידות לשעות ארוכות, אפילו במים!

Eyeshadow ICE-4-high

"צללית במרקם קרם אינה בגדר בשורה, במיוחד לא בשוק האיפור המקצועי. אלא שעד כה, לא ניתן מענה הולם לבעיית העמידות, הן מבחינת עמידות לאורך זמן והן מבחינת עמידות במים, שהרי צלליות קרם נוטות להימחק מהר מהעפעף, בשל בלוטות השומן הנמצאות על עור העפעף, ומבנהו ה'מקופל'", מסבירה מיכל אלבז-גייטו, מנכ"ל ובעלים של OFRA COSMETICS ישראל.

סדרת הצלליות החדשה מבוססת על פיתוח פורמולה מיוחדת, המשלבת סיליקונים "נושמים", המעניקים את הגמישות הדרושה למרקם הקרמי והנעים של המוצר. בנוסף, הפורמולה מועשרת ברכיבי לחות והרגעה כמו חומצה היאלרונית, אלוורה ואטנואין.

צללית הקרם מסדרת (ICE (Indefinitely Cream Eyeshadow מגיעה באריזת שפופרת נוחה וקלה לשימוש.

DSCF2830

הצלליות עשירות בפיגמנט והגוון שלהן ניתן לבניה ולטשטוש בקלות רבה, באמצעות האצבע או באמצעות מברשת מתאימה. כל אחת מהן יכולה לשמש כצללית בפני עצמה או כבסיס לצללית אבקה שתונח מעליה, כך שיתקבל מראה עשיר ומודגש יותר.

DSCF2836DSCF2837צללית Dumb Plum (למעלה) ו- Never Black (למטה)

הצלליות בעלות עמידות יוצאת דופן על העור – בחברה מבטיחים עמידות עד ל-12 שעות. עלי שרדו הצלליות אפילו זמן ארוך יותר! השתמשתי בצללית הקרם מבלי להניח מעליה צללית אחרת כלשהי. אמנם אחרי 14 שעות נצפתה דהייה מסויימת בגוון הצללית, אבל יחסית לזמן הארוך שעבר, המראה היה סביר לחלוטין. אני מאמינה, שאם הייתי מניחה צללית אבקה מעל צללית הקרם, המראה האינטנסיבי היה נשמר לזמן ארוך אפילו יותר. בקומוניקט שצורף למוצר, מובטחת גם עמידות במים וזיעה – פתרון מושלם לזמן השהייה בים או בבריכה.

בסדרה 6 צלליות בגוונים אופנתיים:
Dumb Plum – שזיף קיצי
Goddess – טורקיז שמימי
Goldilocks – תלתלי זהב
In the Flesh – זוהר טבעי
Go Black – שחור פחם
Never Black – אפור מעושן

מחיר מומלץ לצרכן: 126 ₪ (תכולה: 9 מ"ל).

את מוצרי O.F.R.A COSMETICS USA ניתן להשיג בבתי-ספר לאיפור וקוסמטיקה נבחרים ברחבי הארץ. לפרטים נוספים ניתן לפנות ליבואן, חברת מיקיילה ביוטי בע"מ בטלפון 08-9205945.

תגובה 1:

  1. את צללית הקרם ומוצרים נוספים מבית עפרה ניתן להשיג באתר www.chica.co.il

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails