יום שלישי, 26 ביולי 2011

צלליות INFALLIBLE COLOR של L'ORÉAL PARIS מגדירות מחדש את הצבע

claudia_loreal_colorinfalible

לוריאל פריס השיקו לאחרונה בישראל את INFALLIBLE COLOR ("אינפליבל קולור") - סדרת צלליות חדשה בעלות עומק צבע ראשון מסוגו, המושג באמצעות טכנולוגיית ה- Color Reveal. טכנולוגיה זו מבוססת על "זרז צבע" המשפר ומדגיש את הצבע. הודות לאפקט שבירת האור בטכנולוגיה זו, הפיגמנטים ושבבי הפנינה שבהם נחשפים במלוא עוצמתם, כך שמתקבל מוצר בעל צבע עוצמתי ומרהיב.

הצלליות בסדרה הינן בעלות מרקם חדשני, המשלב יחדיו קרם ואבקה. מרקם זה מתקבל הודות לכמות גדולה של חומרים מקשרים הנמצאים בתוך הפורמולה, יחד עם רשת פולימרים מיוחדת, המסייעת להצמדות הצללית על העפעף עד ל-24 שעות! בחברה מבטיחים, כי הצללית עמידה מפני שפשופים, אינה נוזלת ולא נכנסת לקמטוטים והיא גם עמידה במים. אגב, הם מבטיחים גם עמידות בפני 11,000 עפעופים בממוצע ביום – נשבעת לכם, שלא ידעתי שאני מעפעפת כל-כך הרבה פעמים ביום, אבל לפחות זה מסביר למה אני נהיית עייפה כל-כך בסוף היום...

סדרת "אינפליבל קולור" כוללת 11 גוונים מרהיבים:
מס' 01: Time Resist Whiteלבן
מס' 02: Hourglass Beige – בז'
מס' 04: Forever Pink – ורוד
מס' 05: Purple Obsession – סגול
מס' 06: All Night Blue – כחול סגלגל
מס' 07: Unlimited Sky – כחול
מס' 09: Permanent Kaki – חאקי (שילוב של ירוק, חום וצהוב)
מס' 12: Endless Chocolate – חום שוקולד
מס' 13: Burning Black – שחור-אדמדם
מס' 14: Eternal Black – שחור מעושן עם נצנצים כסופים
מס' 15: Flashback Silver – כסף

ההתרשמות שלי:

מראה: חייבת להודות, שכבר ממבט ראשון התאהבתי במיכלים המרובעים השקופים עם המכסה העגול, בהם מגיעות הצלליות. הם משדרים סוג של משהו יוקרתי כזה. אהבתי בנוסף, את העובדה שצבע הצלליות נראה בבירור דרך האריזה השקופה.

LaCouleurInfallible_PurpleObsession-658x450

המכסה העליון שלהן מתברג בצורה קלה, כשבתוכו ניתן למצוא מכסה שחור נוסף, שנועד לשמור ולהגן על הצללית, אבל הוא גם דוחס אותה כך שלא תתפזר. את המכסה הזה חייבים להחזיר מייד למקומו בגמר השימוש.
אגב, גודל האריזה מאפשר לשאת בנוחות 2-3 צלליות בתוך תיק האיפור האישי הקטן.

שימוש: כדי למקסם את פיגמנט הצללית, ממליצים בחברה לקחת מעט ממנה ולהניח על גב כף היד, בעזרת האצבע לטשטש את הצללית ואז להניח בקלילות על העפעף. כשניסיתי להניח את הצללית עם מברשת בעלת שיער טבעי, זה נגמר בהמון לכלוך מנצנץ מסביב לעפעף. מברשת עם שיער סינתטי היתה יעילה יותר לשימוש, אבל מאחר והצלליות מתקבעות במהירות, רצוי וכדאי לשלב כאן גם עבודת אצבעות.

הגוונים: קיבלתי 5 צלליות מתוך הסדרה – הגוון של כל אחת מהן יפה יותר מהשני (התמונות שלהלן פשוט חוטאת למציאות...).

צללית בז-002 צללית סגולה-005 צללית כחולה-006 צללית שחורה אדומה-013 צללית שחורה כסופה-014

למרות שהן מכילות מעט נצנצים בתוכן, הן לא ממש מנצנצות (למעט צללית Eternal Black שמאד מנצנצת) ויש להן ברק מטאלי מהמם.

סווטצ'ים1

עמידות: את הצלליות לבשתי כאשר בעין אחת הנחתי לפני כן פריימר (של Too Faced) ובשנייה הנחתי אותן ישירות על העפעף. כאמור, החברה טוענת שהצלליות הן עמידות עד 24 שעות. אמנם לא השארתי אותן כל-כך הרבה שעות עלי (בכל זאת, יש גבול...) אבל הן הוכיחו את עצמן די יפה במשך לפחות 10 שעות, בתנאי החום והלחות האיומים ששוררים אצלנו בימים האחרונים - הגוון נשמר בצורה יפה יחסית, אם כי בעין ללא הפריימר נצפתה הצטברות קלה בקפל העפעף. למרות שהצלליות עמידות במים, קל מאד להסיר אותן באמצעות מסיר איפור יעודי לעיניים.

אגב, הסווטצ'ים של הצלליות, שעשיתי על היד לצורך הצילומים, שרדו (לפחות הגוונים הכהים שביניהם) יומיים שלמים שכללו, בין השאר, מקלחות ושהייה ארוכה בבריכה. כמובן, שהן דהו והיטשטשו להן עם הזמן, אבל למעשה, עד לרגע זה (3 ימים אחרי) עדיין ניכרים סימנים שלהן על היד...

סיכום: בסה"כ די הופתעתי לטובה מהביצועים של הצלליות הללו ואני בהחלט מתכוונת לבדוק גוונים נוספים שלהן. הפיגמנט מעולה והתוצאות נשמרות לטווח ארוך מאד. תוסיפו לכך את המחיר הנח שלהן (החודש, לכבוד ההשקה הן עולות 45 ₪ האחת) והרי לכן תמורה נאה לכסף שלכן. בקיצור, מה עוד בחורה יכולה לבקש?

תכולה: 3.5 גר'.
המחיר: 75 ₪ לפני הנחות ומבצעים.

*הערה: המוצר נשלח אלי ממשרד היח"צ של החברה. אני לא מקורבת לחברה ואני לא מקבלת תשלום עבור חוות-דעתי על המוצר. כל המחשבות והדעות המובעות בחוות-דעתי הן שלי בלבד והן מייצגות באופן אמיתי את הדרך בה המוצר עבד עבורי!

מרכז מבקרים חדש בבית ג'אן - מעבדות ד"ר דבור

בימים אלה נפתח מרכז מבקרים חדש בבית ג'אן, במעבדה של דר' דבור, שהיה בעברו הרוקח הראשי של צה"ל. מדובר במעבדת טבע, המתמחה בייצור מוצרים דרמוקוסמטיים המתבססים על מסורת העדה הדרוזית והגלילית לצד טכנולוגיה חדישה והבנת התהליכים והצרכים הביוכימיים והפיזיולוגיים של העור יחד עם הפרמקולוגיה והניסיון רב השנים של ד"ר דבור.

גן עדן של הצמחים מעבדות דר דבור גן עדן של צמחים…

מוצרי הקוסמטיקה הנרקחים במעבדתו ד"ר דבור מכילים אך ורק חומרים טבעיים, מורכבים מצמחי מרפא, תמציות ומי פרחים מיוחדים. קו המוצרים כולל: סדרת מוצרי אנטי אייג'ינג, סדרת מוצרים לגוף, לידיים ולעור בעייתי, סדרת מוצרים לשיער ולקרקפת, סדרת מוצרים לגבר וסדרת סבונים. המוצרים משווקים במרכז המבקרים במקום, במרכזי תיירות ונופש וע"י שווק ישיר באינטרנט.

מרכז המבקרים, כמו גם המפעל כולו, נבנו בהתאם לתפיסתו וחזונו של ד"ר דבור: השילוב בין מסורת העדה הדרוזית לבין הידע המקיף הנדרש לצורך פיתוח מוצרי הקוסמטיקה – הניבו מקום המשדר אנרגיה חיובית, איכות חיים והמשתמש בידע וטכנולוגיה מהשורה הראשונה, הממוקם בלב שמורת הטבע של הר-מירון ובנוי לפי מיטב מסורת המקום. מתוך ראיית צרכי הכפר ומתוך תחושת השתייכות והמשכיות, בחר ד"ר דבור להקים את המעבדה בבית-ג'אן וע"י כך לספק עבודה לתושבות המקום וזאת מתוך חזון של שוויון הזדמנויות ושוויוניות חברתית.

המקום פתוח למבקרים בכל ימות השבוע, מ-10:00 עד 16:00. לקבוצות ולסיורים לימודיים – יש לתאם מראש (טל': 04-9803711). ההדרכה והסיור נעשים לפי מיטב מסורת הכנסת האורחים הדרוזית, הביקור חינם והיחס לבבי ומזמין.

מועדון לייף סטייל ביום מכירות מיוחד בסופר-פארם: 70% הנחה על מאות מוצרים

לייף סטייל

היום, יום ג' (26/07/2011), מתקיים יום מכירות מיוחד ללקוחות "לייף סטייל פלוס", במסגרתו מוצעים מבצעים אטרקטיביים על מגוון רחב של מוצרים הנמכרים בסופר-פארם בכל המחלקות.
לדוגמא, במחלקת הקוסמטיקה, מגוון מוצרי האיפור והטיפוח של חברות היוקרה קליניק, לנקום, אסתי לאודר, קלרינס, לנקסטר, שיסדו ועוד ב-35% ועוד 10% הנחה נוספים ללקוחות לייף סטייל; במחלקת הבישום: עד 70% הנחה ועוד 10% ללקוחות מועדון לייף סטייל. גם במחלקות התינוקות, המזון והטואלטיקה ניתן למצוא מבצעים מדהימים נוספים.

לכבוד יום המכירות המיוחד נערכו בסופר-פארם עם קופות ניידות, עגלות ואף האריכו את שעות הפתיחה של הסניפים שיפעלו עד חצות לפחות, כדי להתמודד עם הלקוחות הרבים שיגיעו לסניפים.

אגב, גם החברות האחרות, המעניקות הטבות קבועות ללקוחות המועדון ("מקדונלדס", "טויס אר אס", "איסתא" ו"מנטה") מוצעים היום מגוון הטבות אחרות. שווה לבדוק!

אליסון בארץ השיער

זוכרים את "ההיא" מאמריקאן פאי? קבלו אותה עכשיו בתור "זאת" מהשמפו.

השחקנית אליסון הניגן, כוכבת סדרת הטלוויזיה הקומית המצליחה "איך פגשתי את אמא" וסדרת סרטי הקולנוע "אמריקאן פאי", הוכרזה השבוע כפנים החדשות של קמפיין הפרסום לשמפו "הד אנד שולדרס", שבבעלות פרוקטר & גמבל.

Alyson_Hannigan_01

לדברי החברה, הניגן נבחרה בשל העובדה שאם מקלפים ממנה את אור הזרקורים ומורידים אותה מהשטיח האדום, היא בדיוק כמו כל אשה ממוצעת, הנאלצת להתמודד עם לוח זמנים קדחתני ביותר של עבודה מאומצת תוך כדי ניהול משפחה צעירה - אשה שזקוקה לחמש דקות לעצמה יחד עם מוצר היופי הנכון, כך שתוכל להתחיל את היום שלה בכייף. אם תשאלו לדעתנו, היא פשוט סופר מגניבה והשיער שלה נראה מדהים ביותר.

להמשך, הקליקו כאן.

דוברים חדשים ל"Viva Glam" – קרן האיידס של MAC

ליידי גאגא, פני מקום בבקשה!
חברת M.A.C בחרה בזמרים ריקי מרטין וניקי מינאז' להיות הדוברים החדשים של קמפיין VIVA GLAM ("ויוה גלאם") לשנת 2012, הכולל סידרת שפתונים וגלוסים ש-M.A.C תורמת את כל ההכנסות ממכירתם לקרן מיוחדת שהוקמה במטרה לתמוך בגברים, נשים וילדים הנושאים את נגיף ה-HIV או חולים באיידס.

nicki-minaj-viva-glam-ricky-martin ריקי וניקי – הדוברים החדשים

הקמפיין בכיכובם של הצמד ריקי וניקי צולם אתמול (יום שני) במיאמי על-ידי צלם האופנה הנחשב דיוויד לה שאפל והוא מיועד לעלות במהלך פברואר 2012. למרות שמינאז' כבר שיתפה פעולה בעבר עם MAC היא עדיין נרגשת מתפקידה החדש והיא אף צייצה על כך לפני מספר ימים בחשבון הטוויטר שלה:

“Viva Glam Photo Shoot. Ur gonna GAG!!!!! Can’t wait for my barbz & ken barbz to wear this new shade of lipstick!”

אגב, ריקי וניקי נמצאים בחברה טובה – הם מצטרפים לנבחרת כוכבים גדולה ששימשו בעבר בתפקיד זה כמו סינדי לאופר, ליל' קים, מיסי אליוט, איב, מארי ג'יי בלייג', כריסטינה אגילרה, פרגי, נעמי קמפבל וליידי גאגא.

קרן האידס שהוקמה בשנת 1994 וגייסה עד היום כ- 224 מיליון דולר- רק ממכירות מוצרי סדרת "ויוה גלאם" הכוללת שפתונים וליפגלוסים, שהפכו לרבי מכר בכל העולם. 100% מרווחי המכירות נתרמים במלואם לקרן המלחמה באידס של M.A.C, המיועדת לשפר את איכות החיים והעזרה הרפואית או הסיעודית לגברים, נשים וילדים שנפגעו מאיידס או נשאי HIV.

THE GOLDEN SECRET - בושם חדש לגבר מבית אנטוניו בנדרס

אנטוניו בנדרס, השחקן הספרדי הסקסי וכובש הלבבות, מרחיב את ליין הבשמים שלו עם ניחוח חדש, מושך ומפתה יותר - The Golden Secret (בתרגום חופשי: "הסוד המוזהב").
הניחוח החדש מהווה בעצם גרסה חדשה לניחוח הגברי שהשיק בנדרס בשנה שעברה – The Secret וכמעט כמו כל הבשמים האחרים של בנדרס הוא מתואר כמרתק ומושך ובעל הילה נעימה. למעשה, כל הבשמים שלו גורמים לכל אחד ליפול בקסמיו המכשפים...

1 בנדרס ההורס

The Golden Secret – הבושם החדש, נרקח על-ידי הבשם כריסטוף ריינו, שיצר ניחוח אלגנטי, קלאסי ומודרני כאחד. בושם גברי זה מהווה את מהות הפיתוי יחד עם המשיכה האסורה. זהו שילוב מושלם בין תווי תבלין, עץ ועור, הכוללים בין השאר ליקר תפוח ירוק, פלפל, כמון, מוסקט, ארז, אמבר ועור.

The Golden Secret- EDT100ml

הבקבוק של The Golden Secret מזכיר בצורתו את זו של הבושם הקודם, אולם כעת הוא מועצם באמצעות השימוש בזהב, כאשר הזכוכית השחורה האלגנטית והפקק השחור מעניקים לו נופך נוסף של מסתוריות ואיכותיות ומדגישים את צורתו הגברית של הבקבוק. לוחית המתכת המוזהבת עם המנעול המוצב באמצע, היא הזמנה למסע דיסקרטי, על מנת לחשוף את המסתורין סביב אנטוניו בנדרס המפתה האגדתי...

מחיר: 239 ₪ (תכולה: 100 מ"ל EDT)
להשיג בסופר פארם, ניו פארם, משביר לצרכן, H&O, סנטר-פארם, בתי מרקחת, ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ.

איך אומרים סבון בספרדית? SABON

רשת SABON ממשיכה להתחזק בעולם עם פתיחתה של חנות ראשונה בברצלונה שבספרד. החנות החדשה ממוקמת ברחוב ולנסיה, בסמוך לשדרת הקניות המפורסמת הרמבלס שבמרכז העיר והיא משתרעת על-פני 60 מ"ר. בהקמתה הושקעו 700 אלף יורו.

חנות SANON בברצלונה-צילום אסתר נאוה (Custom) (2)

רונן זהר, מנכ"ל SABON, מוסר: "אנו גאים לפתוח את החנות הראשונה של SABON בברצלונה שהיא אחת הבירות התיירותיות והטרנדיות בעולם. פתיחת החנות היא שלב נוסף בהפיכתה של SABON לאחת מרשתות מוצרי הטיפוח והאווירה החזקות בעולם. אנו בטוחים, כי קהל התיירים והצרכנים בברצלונה יאמצו את חווית המותג ואת קולקציות הטיפוח והאווירה של SABON שזוכים לאהדה רבה בכל רחבי תבל. במהלך חמש השנים הבאות, צפויות להיפתח עוד 15 חנויות של SABON ברחבי ספרד, זאת במקביל להתפתחות הרשת במדינות נוספות ברחבי העולם ובישראל."

הקונספט של SABON, המתרכז בעולם של תענוגות וניחוחות מעוררי חושים, הוא הקו המנחה בעיצוב חנויות הרשת. מדובר בתפיסה קלאסית-הרמונית, המקפידה על הפרטים הקטנים ומתחברת למוצרי הרשת וניחוחותיה, יוצרת חלל אינטימי מענג, המפעיל את כל החושים. במרכז החנויות מוצבת באר מים מעוצבת, היוצרת חוויה ייחודית המזמינה להתנסות במוצרים, מרכזת סביבה את הפעילות, מושכת את העוברים והשבים אל ליבה של החנות

SABON הינה רשת הריטייל הישראלית המצליחה ביותר בחו"ל. כיום מונה הרשת 105 סניפים בעשר מדינות: ישראל, ארה"ב, קנדה, יפן, הולנד, בלגיה רומניה, צרפת, איטליה וספרד. כאמור, הרשת ממשיכה במגמת התרחבות בינלאומית ולוקאלית.

יום שני, 25 ביולי 2011

MAC – קולקציית Turquatic

MAC-Turquatic-2011-August-2

מועד השקה בארה"ב/קנדה: 11 באוגוסט 2011
מועד השקה בינלאומי: ספטמבר 2011

ה-Turquatic הינו בושם בניחוח אושן (ים) חושני, המכיל תווים של כלנית, לוטוס ואירוס - ככל הנראה, הניחוח הפופולרי ביותר מבין הבשמים שהשיקה MAC עד היום, והוא מקבל את הכבוד הראוי לו בדמות קולקציה אישית, הכוללת אריזת קרטון חדשה, גודל חדש (50 מ"ל) וגם גרסת רולרבול נוחה לנשיאה בתיק – כולם ישארו בליין הקבוע.

MAC-Turquatic-2011-August-1

Turquatic 50ml – הבושם בגודל חדש של 50 מ"ל.
Turquatic 20ml – הבושם בגודל של 20 מ"ל.
Turquatic Rollerball – הבושם בגרסת רולרבול.

MAC-Turquatic-2011-August-6

MAC – קולקציית Prime Focus (סתיו 2011)

MAC-PrimeFocus-2011-August-1

מועד השקה בארה"ב/קנדה: 18 באוגוסט 2011
מעד השקה בינלאומי: ספטמבר 2011

חובבי פודרת הפרפ+פריים ישמחו בוודאי לגלות שבקולקציה הזו מגיעה אותה הפודרה גם בגרסה דחוסה ("אבן"). בנוסף, ניתן למצוא עוד בקולקציה פריימרים חדשים לפנים עם SPF שמשמשים גם כמתקני גוון – מה שמפתיע אותי שאין שם אחד בגוון ירוק, שיכול להיות מאד שימושי, למשל...
אגב, כל המוצרים בקולקציה זו נשארים בליין הקבוע של החברה.

MAC-PrimeFocus-2011-August-2

מה בקולקציה:

Prep + Prime Fortified Skin Enhancer SPF35 – פריימרים מתקני גוון (159 ש"ח):
Adjust – אפרסק טבעי בהיר
Illuminate – לבנדר חיוור
Neutralize – צהוב חיוור
Recharge – כתום ברונזה

MAC-PrimeFocus-2011-August-3

Prep+Prime Transparent Finishing Powder/Pressed – פודרת פרפ+פריים שקופה בגרסה דחוסה (129 ש"ח).

Prep+Prime Transparent Finishing Powder – פודרת פרפ+פריים שקופה בגרסת אבקה.

MAC-PrimeFocus-2011-August-4

יום ראשון, 24 ביולי 2011

ראש חם

התמונה באדיבות דורון פסקינו

כולנו יודעים כי נזקי השמש כוללים פגיעה בעור, אך לא כולנו מכירים את הפגיעה הקשה בשיער. נזקי השמש כוללים ייבוש והחלשת השיער, העלמת הברק מהשיער, הבהרת השיער ועוד.
השיער הוא רקמת תאים מתה הצומחת מתוך העור. השיער עשוי בעיקר מקרטין (Keratin) שהוא חלבון העשוי שרשראות ארוכות של חומצות אמינו, ממינרלים (בעיקר אבץ, צורן, ברזל וכלור) ומוויטמינים כגון ויטמין A ומספר ויטמינים נוספים מקבוצת B. על ראשו של אדם בריא יש כמאה אלף שערות לערך.
הקיץ הגיע! חם ולח וקרני השמש הלוהטות פוגעות באופן ישיר במקרם השיער ובעור הקרקפת. הקיץ הישראלי מתאפיין בקרינת שמש חזקה, המזיקה למראהו ובריאותו של השיער. נזקי השמש כוללים ייבוש השיער, שרפתו וכמובן זירוז דהיית השיער.

מהם נזקי השמש?
הפילוסוף הלטיני הידוע מקרוביוס כינה את השמש 'האינטליגנציה של העולם', וברוב הדתות השמש אכן מייצגת באופן סימבולי את האלוהי ויש לכך אפילו סיבה הגיונית: ללא האור והחום שמפיצה החמה, כדור הארץ לא היה שורד – הצמחים לא היו גדלים וגופנו לא היה מסוגל לייצר את 'כימיקלי האושר' שלו ואנו מסתבר, היינו מסתובבים מדוכאים למדי. בשנים האחרונות נחת עלינו האיום של סרטן העור, וכולנו יודעים עד כמה חשוב להיזהר מפני השמש וקרניה המזיקות. למרות ששמירה מפני הקרניים האולטרא סגולות עוזרת להפחית את הסיכון לנזק, שכחנו שכדאי להעריך את 'הנורה' של הטבע. עולם המדע המתקדם הוא זה שעוזר לנו להבין מדוע אבות אבותינו צדקו, והעובדות ברורות כשמש...
בדיוק כמו העור, גם השיער ניזוק מחשיפה ממושכת ומוגזמת לשמש. בקיץ, השיער חשוף לשמש הקופחת, למלח בים, לכלור בבריכה, לחפיפות תכופות יותר בשמפו, שהוא בעצם דטרגנט (חומר ניקוי) – כל אלו מותירים אותו "עייף", נטול ברק וקשה יותר. הנזק הקיצי המשמעותי ביותר לשיער הוא החשיפה לקרינת השמש. לא רק שהקרינה האולטרה סגולה חזקה יותר בקיץ, אלא שבקיץ מרביתנו נוטים לשהות זמן רב יותר מחוץ לבית, ולהעצים את נזקי החשיפה מהשמש.

צילום: Federico Stevanin

מומחה השיער דורון פסקינו יודע לספר, כי חשיפה לשמש במהלך נופש בן שבועיים בחופי הים התיכון שווה לחשיפה לשמש במשך שנה שלמה בצפון אירופה. לדבריו, ההשפעות של הקרינה האולטרה-סגולה על העור והשיער שלנו תועדו היטב וההשפעות השליליות של חשיפה מוגזמת לשמש למצב הבריאות שלנו כבר ידועה.
"בדיוק כמו העור, כך גם שיערנו ניזוק מחשיפה מוגזמת לקרינת האור של השמש. בחשיפה זאת גם חלבוני השיער וגם הפיגמנטים שבו מתפרקים ומקנים לו מראה נטול ברק וחלש", אומר פסקינו ומוסיף: "כבר הוכח שקרינת השמש מפרקת את חומצות האמינו האחראיות למבנה הבסיסי של השיער. כתוצאה מהפירוק הזה, שנגרם על ידי קרינת האור, השיער נחלש ונראה עייף ופחות עמיד". עוד מוסיף פסקינו ומציין, כי דינן של תוספות השיער הטבעיות זהה לדינו של השיער הטבעי, ואף מחדד ומציין, כי תוספות שיער סינטטיות עלולות להיפגע באופן מהותי בימי הקיץ".

אריק מאיוסט לסרינה קיי נותן טיפים לשיער בריא ומטופח לקיץ, כאשר "בשלב ראשון חשוב עבור כל אחת לזהות את סוג השיער שלה ולטפל בו בהתאם":
שיער רגיל – השיער נראה טוב, מבריק, בריא ונקי. השיער אינו מפריש שומן ואינו מיובש. קל יחסית לעיצוב.
שיער שמן – סוג זה של שיער מייצר שומן רב בהפרשה מקרקפת השיער ולכן נראה נפול, רטוב ולא אסתטי. סוג זה של שיער קשה לעיצוב, מכיוון שהשומן המופרש מן הקרקפת גורם לשיער להיות כבד. שיער שמן נוטה להתלכלך מהר יותר. חשוב לציין, ששיער שמן שלא מטופל כראוי, נוטה לפתח קשקשים ולעיתים אף מחלות עור. שמפו לשיער שמן ומעט מרכך שיער ישפרו את מראה השיער ויעזרו לו להיות נקי יותר וכבד פחות. טיפול נכון ומבוקר יעזרו לשיער בשיקומו.
שיער יבש – סוג זה של שיער אינו עטוף בשומן טבעי שמייצרת הקרקפת. השיער היבש נראה מפוצל, שברירי מחוספס ובלי ברק טבעי. שיער יבש זקוק לשמפו ומרכך לשיער יבש, על מנת להחזיר את השומן לשיער המיובש. מסיכה טובה ואיכותית תשפר את המראה תוך מספר טיפולים ותתרום להחייאתו. חשוב לרכוש מוצרים טובים ואיכותיים על מנת לקבל מראה מבריק ומטופח. כמו כן, רצוי להתייעץ עם מעצב שיער ולגזור מדי חודשיים את הקצוות המפוצלים. גם בסוג השיער הזה חשוב להשתמש במוצרים איכותיים.

עוד מוסיף מאיוסט טיפים לטיפול נכון בשיער בעונת הקיץ:
* מומלץ לספר את קצוות השיער המפוצלים על מנת לשפר את מראה השיער ולהעניק לו מראה בריא.
* יש למרוח כמות קטנה של שמן טבעי על השיער כשעה לפני החפיפה.
* ניתן לחפוף את השיער מדי יום – שיער נקי נראה בריא ומבריק.
* על מנת לקבל שיער בעל מראה בריא, יפה וחזק, רצוי להשתמש במוצרי שיער איכותיים המכילים לחות.
* בעת החפיפה יש לעסות את השיער בעדינות בעזרת כריות האצבעות ולא באמצעות הציפורניים.
* יש להתחיל כל חפיפה במים חמים שפותחים את הנקבוביות ומאפשרים לשמפו לנקותן ולסיים במים קרים שסוגרים את הנקבוביות.
* סירוק של שיער רטוב עלול לתלוש שערות, לכן רצוי להסתרק לפני החפיפה בכדי לצמצם את כמות הקשרים. אם בכל זאת נותרו קשרים לאחר החפיפה, יש להתיר אותם באמצעות האצבעות ורק אז להסתרק.
* בכדי למנוע חשמל סטטי בשיער, ניתן להשתמש בזמן הסירוק בכמות קטנה של שמן טבעי או קרם לשיער.
* מומלץ לתת לשיער להתייבש באופן טבעי או לייבש במייבש שיער במצב קר. על מנת למנוע תופעות של שיער מפוצל ועל מנת להעניק לשיער מראה בריא, מומלץ לייבש את השיער לגמרי באזור הקרקפת בלבד ולא בקצוות השיער.
* תזונה בריאה ומאוזנת עתירת חלבונים עוזרת בשמירה על מראה שיער בריא, יפה ומטופח.
* חשוב להשתמש לסירוגין (אחת ליומיים) במרכך שיער המכיל לחות וזאת על מנת למנוע התייבשות של השיער. לבעלות שיער שמן הנוטה להיות שמנוני יותר בקיץ בשל פעילות מוגבר של עור הקרקפת, מומלץ להסתפק במרכך שיער בין שלוש לארבע פעמים בשבוע או להשתמש בתכשיר המכיל שמפו ומרכך יחד.

צילום: Graeme Weatherston

מעצב השיער רועי חמו טוען, שהחשיפה לשמש גורמת להבהרתו של השיער, הנראית בעיקר על שיער בגוונים בלונדינים ואדומים. בנוסף לזאת, גם הברק של השיער משתנה בשמש - גוונים בלונדינים ואדומים יאבדו את הברק שלהם, שיער חום יהפוך לזהוב יותר וזאת בשל הירידה ברמת המלנין- פיגמנט הצבע, המשחק תפקיד חשוב במהלך החשיפה לקרני השמש. ככל שהשערה בהירה יותר ומכילה פחות פיגמנטים, כך היא רגישה יותר לשמש.
בנוסף לפירוק מבנה החלבון של השערה, קרינת האור תוקפת גם את הצבענים שנמצאים בקליפת השערה. הצבענים העיקריים הם האומלנינים השחורים-חומים והפיאומלנינים הכתומים-אדומים המרכיבים פחות משלושה אחוזים מסך כל מסת סיבי השערה. תפקיד הצבענים האלה הוא לספק קצת הגנה על חלבון השיער, במיוחד באורכי גל קצרים שבהם גם הצבענים וגם חומצות האמינו סופגים אור. הגנה זאת מושגת על ידי ספיגת וסינון הקרינה הנכנסת ופיזור האנרגיה כחום. כאשר הם מגנים על חלבוני השיער מקרינת אור, הצבענים עצמם מתפרקים או מלבינים.

תהיו בריאים ויפים!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails