בר הבישום ב"גלינה" (צילום: ערן לם)
בר הבישום של ג'יבנשי הינו במסגרת קמפיין פרסום רחב היקף להשקת הבושם בישראל. כפי שפורסם, משקיעה אלפא קוסמטיקה כ- 2 מיליון ₪ בקמפיין פרסום אשר כולל קמפיין טלוויזיה; חסויות למשחקי נבחרת ישראל בכדורגל במוקדמות המונדיאל; קמפיין רדיו אינטראקטיבי ברדיו 99FM; פרסום בעיתונות ארצית ומגזינים; פעילויות קד"מ בנקודות המכירה; וכן חלוקה של עשרות אלפי דוגמיות של הבושם באירועים מרכזיים ברחבי הארץ.
PLAY, הבושם החדש לבית ג'יבנשי, מושק בימים אלה ברחבי העולם, בהשקה אשר נחשבת למהלך המרכזי של ג'יבנשי בתקופה זו. PLAY באפיונו הינו אלגנטי מחד והדוניסטי מאידך, מודרני ויחד עם זאת נצחי. הבושם מגיע בשתי גרסאות שונות – או דה טואלט ואו דה טואלט אינטנס – וישווק ברשתות הפארם ברחבי הארץ. בקבוק הבושם ארוז בעיצוב דיגיטלי ייחודי, בחתימת ידו של מעצב העל סרג' מנסו אשר עיצב עבור ג'יבנשי את בקבוקי המופת הייחודיים – אורגנזה, פאי ואנז' או דמון.
זה מה שקורה בהשקת הבושם בחו"ל:
את קמפיין ההשקה העולמי של המותג מוביל הכוכב הבינלאומי ג'סטין טימברלייק, אמן עכשווי, מוכשר ויוצא דופן. הבחירה בג'סטין נעשתה בהלימה לסמלי הבושם ולסגנון של ג'יבנשי – חיבור, פיתוי וחופש.
על צילום הקמפיין אחראי לא פחות מאשר צלם העל טום מונרו.
לעוד פרטים על הבושם עצמו, הקליקו כאן.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה