דפים

יום חמישי, 15 באוקטובר 2009

אלי אוחנה תמיד בראש !!!


אחרי 14 שנה חוזר אלי אוחנה, שחקן כדורגל לשעבר ומאמן נבחרת הנוער של ישראל בהווה, לככב בקמפיין של "הד אנד שולדרס" לשמפו חדש לגברים נגד קשקשים.

אוחנה, בן 45 ועם רעמת שיער בריאה ושופעת, כאמור מזוהה במיוחד עם המותג הד אנד שולדרס, בעיקר בשל הפרסומת הזכורה מימי ראשית ערוץ 2:




גם 14 שנים לאחר מכן, אוחנה נותר מזוהה עם המותג ורבים מייחסים את שיערו השופע לשימוש בהד אנד שולדרס. את הפרסומות אז ועכשיו, הוביל ויוביל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.

לדברי נעמה גלעדי, דוברת החברה: "מבדיקה שערכנו, נמצא באופן מפתיע כי גם לאחר 14 שנים הפרזנטור האגדי אלי אוחנה המשיך להיות מזוהה עם המותג, ובעידן שבו פרזנטורים מתחלפים חדשות לבקרים היתה זו הזדמנות מצוינת שנשוב לשתף פעולה דווקא על בסיס זיכרון ההצלחה הקודמת... השמפו החדש לגברים מתאים היטב לדמותו של אלי אוחנה אשר גם בגיל בו דוגמניות כבר אינן צועדות על מסלולי הדוגמנות הוא בעל שיער בריא, מלא ויפה".

השמפו החדש מעניק עמידות לשיער לזמן רב יותר, מסייע גם לבריאות הקרקפת וממשיך להעניק את החופש מקשקשים.


אוחנה צפוי לככב בשלב ראשון בקמפיין עיתונות, קמפיין אינטרנט רחב, פעילות קד"מ בחנויות וביחסי ציבור, לצד הפרזנטורים העולמיים של החברה, שימשיכו לככב בפרסומות הטלוויזיה, בטווח הקרוב.

אגב, אלי אוחנה כ"כ מזוהה עם המותג הד אנד שולדרס, עד שבירושלים, העיר בה הפך לכוכב על, כשחנויות רוצות להזמין מהחברה את השמפו, הם מבקשים: "תביא לי 2 משטחים של אוחנה..."


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה