דפים

יום רביעי, 9 בדצמבר 2009

בובי בראון והקשר הישראלי

חברת המולטימדיה הישראלית – "YCD מולטימדיה" החלה לספק פתרונות מדיה דיגיטאלית ושירותי קריאייטיב לרשת הקוסמטיקה האמריקנית "בובי בראון" (ממותגי אסתי לאודר). הפרוייקט הנוכחי התמקד בסניף הדגל של הרשת, הממוקם כ'חנות בתוך חנות' בבית הכלבו היוקרתי 'בלומינגדיילס' בניו יורק, והוא בוצע במסגרת מהלך שיפוץ כללי ומתוקשר שעבר הכלבו באחרונה.


בסניף שולב קיר וידאו ענק (3X3), ה- ™MuVi Wall של YCD, המושך את תשומת לבם של העוברים ושבים, ומציג בהיי דפינישן, קליפים בלעדיים של הנעשה מאחורי הקלעים של שבוע האופנה הניו יורקי וצילומי קטלוגים של הרשת. בנוסף, שולבו שני מסכי מגע אינטראקטיביים בתצוגה דינמית, כשהם מאפשרים למבקרים לבחור בנגיעת אצבע מוצרים מתוך מגוון קטגוריות ולקבל עליהם מידע מפורט, כמו גם רשימת מוצרים משלימים. בשלב השני יכולים הלקוחות לנסות את המוצרים שבחרו מתוך התצוגה שלפניהם. להשלמת החוויה מספקת YCD גם מוסיקת רקע המותאמת לפרופילי הלקוחות של רשת בובי בראון.

"YCD באמת ובתמים הבינה את המטרות שלנו", אומר ליאו מסקוט, סגן נשיא בבובי בראון. "החברה הגיעה עם פתרון שמותאם לחלל שעמד לרשותנו ולמותג שלנו. זהו מסוג הפתרונות שיש להם אורך חיים משמעותי והוא יוכל לצמוח יחד איתנו".

הפתרונות במדיה הדיגיטאלית שמספקת חברת YCD, מאפשרים לחנויות ולבתי עסק לנהל ולקדם מבצעי מכירות, לחזק את המותג ולהעשיר את חוויית הקנייה של הלקוחות בתוך בית העסק.
כחלק מפתרון ה'קצה אל קצה' משלבת החברה בפרוייקט גם שירותי ניהול וביצוע הפרוייקט, משלב גיבוש הקונספט והאסטרטגיה, דרך ההתקנה בשטח של החומרה והמסכים ועד אספקת התכנים המשודרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה