דפים

יום שישי, 4 בדצמבר 2009

Wet'n Wild - אביב 2010


המותג Wet 'n Wild הולך לעבור מהפך בתחילת העשור החדש – בינואר 2010 הוא משיק יותר מ-70 פריטים לעיניים, פנים ושפתיים, שיושקו באריזה מודרנית מלוטשת, עם פורמולות חדשות ומתקדמות יותר.
בנוסף, המותג אימץ סיסמא פרסומית חדשה: "זוהרת בכל יום. נפלאה בכל מקום", שמטרתה לפנות למגוון רחב יותר של נשים, לשדר הרגשה יוקרתית יותר עם אותו תג מחיר נמוך.

המוצרים החדשים שיתווספו בשנת 2010 כוללים שלושה ליינים של מוצרי איפור:
ליין ה- Color Icon מכיל צלליות בודדות, שלישיות צלליות, פלטות צלליות, סמקים וברונזרים.
ליין ה- Mega Last מכיל מוצרים בעלי נוסחאות עמידות, כולל שפתונים ולקים.
ליין ה- Mega Mascara מכיל ארבע מסקרות, כשכל אחת מהן מספקת תוצאות אחרות. המסקרות נקראות: Megalength, Megaprotein, Megaplump ו- Megawaterproof.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה