המותג מייבלין ניו יורק, מביא לנו את ניחוח וקצב העיר ניו-יורק, מתמקד בצרכיהן של הנשים ולמד שהן לא מתפשרות. האישה של מייבלין ניו-יורק היא אורבאנית, אופנתית ומודרנית, היא חיה בדרכים, במסלול המהיר, פרפקציוניסטית ורוצה מוצרים המדגישים את יופייה ואת דמותה ומעניקים תוצאות נראות לעין בזמני שיא - היא האישה של המאה 21.
לתקופה זו נולדה סדרת המסקרות של קולוסל, המשלבות בתוכן 2 רכיבים עיקריים לקבלת נפח אולטימטיבי:
- נוסחת קולגן מעניקה לריסים נפח עצום במריחה קלה ומהירה.
- מברשת Mega Brush ייחודית עם מקלון ארוך וגדול יותר וסיבים רבים המעניקים נפח לכל ריס וריס, אף לריסים הקצרים ביותר.
התוצאה המתקבלת - הריסים במראה עוצמתי, מפתים, דרמטיים עם מקסימום נפח.
אריזת המסקרה עוצבה בהשראת העיר ניו-יורק, אחת הערים הנחשקות ביותר בעולם, שרחובותיה הסואנים גדושים במוניות ה-Taxi הצהובות, מסלולי אופנה עמוסים בתצוגות תוססות ומגוונות, המביאות את השילוב של צבעי סגול וצהוב - צבעי העונה החמים ביותר!
הנה הצצה אל "מאחורי הקלעים" של סרטון הפרסומת למסקרה, שנעשה כולו בהשראת העיר ניו-יורק:
כעת, לרגל ההצלחה בעולם, מייבלין ניו יורק משיקה את Black Colossal 100% - מסקרה עם רכיב הקולגן בתוספת פיגמנטים שחורים למראה עשיר, מעושן ועוצמתי. הריסים מקבלים מראה מפתה, דרמטי עם מקסימום נפח!
בסדרת קולוסל ניתן למצוא את המסקרות הבאות:
קולוסל קלאסית (תכולה: 10.7 מ"ל) - מחיר: 100 ₪.
קולוסל 100% שחור (תכולה: 10.7 מ"ל) - מחיר: 100 ₪.
קולוסל עמידה במים (תכולה: 10 מ"ל) - מחיר: 100 ₪.
שימו לב, במהלך מרץ 2010, תימכר מסקרה קולוסל ב-60 ₪ בלבד !!!
להשיג ברשת סופר פארם, המשביר לצרכן, H&O, ניו פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות הנבחרות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה