לשאול אשה מה היא רוצה או מבקשת, זה כנראה המפתח להגיע אל ליבה ו-MAYBELLINE NEW-YORK (מייבלין ניו-יורק) רוצה להגיע למקום הזה על-ידי השקת קו חדש של מוצרי איפור, שנוצר בעקבות קבוצות מיקוד של לקוחות החברה.
הליין החדש, שנושא את השם FIT ME ("מתאים לי") יעלה על המדפים בינואר 2011 והוא מורכב ממייקאפ, פודרה, קונסילר וסומק (אליהם יצורפו גם 3 ברונזרים) – כולם ממודרים לפי גווני עור ומותאמים אחד לשני. במייבלין מסבירים, כי בסקר שהם ערכו, עניין "הגוון הנכון עבורי" ו"המראה הטבעי לעור" היה הנושא העיקרי והחשוב אליו התייחסו 1,000 הנשים שהשתתפו בסקר. לפיכך, הליין החדש עובד על טכנולוגיית "מיזוג" עם פורמולת פטנט המתאימה לגוון העור.
הרעיון המרכזי הוא שהלקוחות יוכלו לקנות את מוצרי האיפור שלהן (מייקאפ, פודרה, סומק וכו') בהתאם לגוון עורן, כאשר כל גוון יסומן במספר אחיד (בצורה ברורה ובולטת) על כל המוצרים בליין – למשל מייקאפ מס' 120 יתאים לפודרה מס' 120 וכו'. בנוסף, כדי להקל על הלקוחות, המוצרים יסודרו בתצוגה לפי מספר הגוון ולא לפי סוג המוצר, כפי שנהוג בדרך-כלל.
בליין ניתן יהיה להשיג טווח של 18 גוונים, כך שכל אחת תוכל למצוא בוודאות את הגוון המתאים לה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה