מהדורה מיוחדת של לק ורוד של OPI, עם מכסה מעוטר בסמל הסרט הוורוד הנודע של המלחמה בסרטן השד, הגיעה בימים אלה לארץ. כל ההכנסות ממכירת הלק יוקדשו להשלמת סכום התרומה שעליו התחייבה החברה, 25,000$, לטובת הארגון העולמי.
כחברה שחרתה על דגלה מעורבות חברתית ותרומה לקהילה, הצטרפה OPI לחודש המודעות לסרטן השד, שאורגן על ידי Susan G. Komen Race for the Cure - הארגון הגדול בעולם למלחמה בסרטן השד, הפועל בחמישים מדינות. במיוחד לכבוד האירוע הושקה מהדורה מיוחדת של לק שהופצה בכל העולם.
המהדורה המיוחדת של הלק, המתאפיינת בגוון אופנתי של הצבע שהפך לסמל הקמפיין – ורוד, התקבלה בהתלהבות על ידי נשים במדינות רבות, שרכשו את הלק ומשחו אותו מתוך הזדהות עם המטרה. לנשים בישראל שמורה עתה הזכות לרכוש את הלק הנושא מסר של שליחות אנושית חשובה ולסייע לחברה לגייס בכך את הסכום של 3,300$ החסר עדיין להשלמת התרומה.
מחיר הלק: 59 שקל
להשיג ברשת "נייל סטודיו" ומרכזי הטיפוח המקצועיים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה