רשת מרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" מקיימת זו השנה השנייה ברציפות את תחרות "הפנים של ישראל", תחרות יופי ייחודית ברשת החברתית הפופולארית "פייסבוק".
כמובילת חדשנות, מזהה טרנדים, קשובה ומחוברת לקהל הפעיל ברשת, בחרה רונית רפאל לקיים את התחרות בפלטפורמה של רשת חברתית והשיקה את התחרות בשנה שעברה.
ההבדל בין תחרות יופי רגילה לתחרות בפייסבוק הוא שאת הבחירה האמיתית עושה הקהל ואם בעבר חביבת הקהל היה פרס ניחומים היום חביבת הקהל היא בעלת הכמות הגדולה ביותר של לייקים.
במהלך זה צפויות הרשת ומשתתפות התחרות להיחשף למאות אלפי גולשים. אגב, ברשת פייסבוק רשומות בישראל יותר ממיליון נשים מעל גיל 18.
לדברי יפית רפאל, משנה למנכ''ל מרכזי "רונית רפאל-מדע היופי": במרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" אנחנו רותמים את מיטב החידושים המדעיים וטכנולוגיה פורצת דרך לטובת טיפולי יופי מתקדמים ופיתוח מוצרי טיפוח יעילים המשווקים בהצלחה בשווייץ, בישראל ברוסיה ובמדינות נוספות בעולם. קיום תחרות יופי ברשת החברתית מהווה גם הוא נדבך לחדשנות במטרה להגיע לקהלים חדשים. תחרות "הפנים של ישראל" שעלתה השבוע הולמת את התפתחות המותג שלנו בארץ ובעולם ואני שמחה להזמין את נשות ישראל להשתתף בחגיגת היופי הנשי הישראלי."
הפרסים לזוכות בתחרות הם:
פרס ראשון - טיסה לשוויץ ויום טיפולים במרכז היופי של L. RAPHAEL GENEVE בז'נבה;
פרס שני - טיפולי יופי מתקדמים בשווי 15,000 ש''ח ברשת רונית רפאל- מדע היופי;
פרס שלישי - טיפולי יופי מתקדמים בשווי 10,000 ש''ח ברשת רונית רפאל- מדע היופי;
בנוסף, בכל שבוע תזכה המשתתפת שקיבלה את מס' ה"לייקים" הגבוה ביותר לאותו שבוע ביום פינוק מלכותי ב-Ronit Raphael day spa החדש, שמושק בימים אלה ברעננה. יום הפינוק כולל ארוחת בוקר, מניקור/פדיקור/עיצוב שיער ומסאג' ארומאטי לאיזון הגוף והנפש.
לעמוד התחרות: http://on.fb.me/hapanimshellisrael
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה