יום ראשון- שבוע חדש מתחיל בעצלתיים עם קפה ראשון של שעת בוקר מוקדמת, ופתאום... הצלצול בשער מרעיד את כל הבית: השליח של הדואר מגיע עם הקופסא באריזה הכה-מוכרת ומיוחלת. האמנם? בואו נפתח יחדיו את החבילה:
אממ… צבע פוקסיה… באמת הבטיחו משהו מיוחד לחג האהבה…
ו… טדאאאם !!!
פירוט התכולה:
צללית של LIFE (סופר פארם) – בגודל מלא (3.3 גרם).
שפתון של LOREAL – בגודל מלא (4.2 גרם).
סבון נוזלי של SABON – בגודל מיוחד (125 מ"ל)
בושם VERSACE – דוגמית (4.5 מ"ל)
מסכת לחות לפנים של AHAVA – גודל מוקטן (20 מ"ל)
מסכת לחות לשיער של WELLA – גודל מוקטן (25 מ"ל)
אז מה דעתכן? אשמח לשמוע אם אתן חושבות שזה היה שווה את הציפייה הגדולה.
בינתיים, שיהיה לכולכן שבוע נעים ובעיקר חמים.
לא נשמע לי מלהיב במיוחד...
השבמחקהתקשרתי אליהם ואמרתי להם שהרבה מאוכזבים, אני טרם קיבלתי את ההפתעה ומאוכזבת מאוד, הבטיחו מוצרים יוקרתיים וקיבלנו מוצרים עממיים מאוד.
מחקאני בהלם כנראה שגודל הציפייה כגודל האכזבה, אולי הם יבינו כשנתחיל לבטל את המנוי, זה פשוט ביזיון......
הפקידה ענתה לי שהיא תעביר את זה הלאה וישתדלו הפעם הבאה.....מה נראה לכם?
א כ ז ב ה
השבמחקממש אכזבה!!
השבמחקאכן מאכזב...
השבמחקמאכזב נורא, במיוחד אחרי שיצרו ציפייה למשהו מיוחד לכבוד הוולנטיין.
השבמחקאני צפויה לקבל את הקופסא שלי מחר, אבל נראה לי שאבטל את המנוי כבר היום. שיטת משלוח מסורבלת, מותגים עממיים בלבד, וחוסר תגובה לפנייה שלי באתר- כל אלו לא ממש עושים חשק להמשיך... חבל.
זה המיוחד של הוולנטיינס?! מוצרים של לייף?!?!?!
השבמחקמצטרפת לכולכן, פשוט אכזבה.
השבמחקגם אני התאכזבתי.ציפיתי לגרלן,קליניק וכאלה מותגים לא לייף ובטח של אהבה..
השבמחקבהחלט מאכזב,לייף? אהבה? מה יהיה בקופסא של מרץ ג'ייד,וביוטיקר?
השבמחקעם כל הכבוד, הבנות של הדור הזה מרחיקות עד ספורה ורוכשות מוצרים של נארס,בובי בראון,וכו' אז אוקיי,נכון שאלו מוצרים שלא נמצאים כלל בארץ,אבל כמדומני גרלן,אסתי לאודר,לאוקסיטן,מאק ועוד רבים וטובים נמכרים בארץ. מוטיב ה"הפתעה" נתפס כחתול בשק.
ואנא אין טעם לטענה: שהמטרה לחשוף אותנו למוצרים שמחירים סביר,הרי בנות שמרשות לעצמן לבזבז 60 ש"ח בחודש על "הפתעה" מרשות לעצמן להתפנק ביום יום וברכישות מזדמנות עם מוצרים איכותיים ובעלי שם,אז אנא גלוסיבוקס,לא לזלזל בצרכניות!
גם אני התאכזבתי,נרשמתי רק בגלל קופסה של הוולנטיינס כי אמרו יהיה משהו מיוחד.
השבמחקולא לדבר על כך שאין שום התייחסות ליום ההולדת של הלקוחה. כלקוחה שחוגגת החודש התאכזבתי לגלות שאין שום התייחסות ליום ההולדת שלי. המנוי- לפח.
השבמחקמאכזב...אני בדרך כלל מוצרי זבל כאלה לא קונה ולא יקנה.
השבמחקמה הצבע של אודם?
וואי הזמנתי כי הובטח משהו מיוחד לוולנטיין,
השבמחקטרם קיבלתי את החבילה שלי אבל זה ממש ממש מאכזב....
כבר היום מבטלת את המנוי וחבל
לפי הקופסה הראשונה היה פוטנציאל מעניין
אפילו המוצרים המוקטנים של גארלן עולים יקר יחסית, זו לא קצת ציפייה מוגזמת לקופסא בעלות שכזו? מאק וקליניק נראה לי קצת יותר סביר אבל שוב - הפרוייקט מיועד לחברות שרוצות לקדם את עצמן דרך מתן התנסות למגוון של לקוחות אני לא יודעת עד כמה חברה כמו מאק תרגיש צורך לקדם את המוצרים שלה דרך הפרוייקט הזה.
מחקסתם מתוך עניין, האם מישהי נתקלה בקופסאות גלוסי בעולם שהכילו מוצרי פרימיום? (ג'יבנשי, סיסלי, שאנל, גארלן... כאלה?)
אני עשיתי קצת חיפוש אז אומנם הן לא קיבלו שאנל,אבל בהחלט נארס,לאש,לאוקסיטן,אסתי לאודר,בנפיט,OPI ועוד...
מחקמאכזב לגמרי.... בשביל לייף, סבון של פעם, ואהבה... לא שווה לשלם 60 שקל.
השבמחקמה בידיוק אני אעשה עם צללית של לייף וסבון למקלחת?
מבטלת! חבל...
תמיד יש מרוצים ולא מרוצים מה לעשות?!
השבמחקלפי ההסבר שקיבלנו...מי שהיה בפרזנטציה על "חודש פברואר"...וזאת הסיבה שהזמנתי...
מחקהקופסא הזאת לא היתה שווה את ההסבר הארוך הזה.
הרעיון הוא לנסות מוצרים חדשים.
הסבון של פעם למשל...זה מוצר שיש כבר המון זמן בשוק, ואני קניתי סטוק שלו ביריד של ניפגעות לתקיפה מינית ב 10 שח, לייף חדש? אהבה? מחלקים אותו בכל מקום לנסות...לא ממש צריך להזמין גלוסיבוק...
לא משנה, כמו שאמרתי...תרומה למקום בו הם אורזים את הקופסאות.
צר לי לאכזב אותך גם בנוגע לתרומה... בתור מי שעובדת עם האנשים שבבוקר הולכים לעבוד באריזת הקופסאות תתפלאי או תזדעזעי לשמוע כי הם מרוויחים בין 1-3 שקלים לשעה!!!
מחקאנשים חוצפנים! מה שמתאים לי לא מתאים לך ולהפך. לכו לסופר... הוציאו 250 שח על פריט שתרצו ואז בטוח תהיו מרוצים! אני מאד מרוצה מגורם ההפתעה וכמו שאומרים ילדי: מה שיוצא אני מרוצה! הרי המטרה היא לנסות. שכחתם?
השבמחקגישה תבוסתנית...מה שיוצא אני מרוצה? אנחנו לא בגן,אני עובדת בשביל הכסף הזה! למה בחו"ל הן מקבלות מוצרים יקרותיים וכאן מקבלים LIFE?
מחקלא הייתה כאן דרישה לחמישה מוצרים יוקרתיים,מספיק גם אחד,או לחילופין גודל נורמלי של בושם-ולא דוגמית הרי כל הזמן הם דאגו לציין "זה לא דוגמית זה גודל מיוחד של נסיעה"
ולא! לוריאל זה לא יוקרתי!
בשביל לנסות צללית של לייף (שהמחיר שלה הוא יותר לכיוון של 25 מאשר 250) אני לא צריכה את הגלוסיבוקס, עם כל הכבוד. אם את מרוצה ממה שיצא אז תהני, אבל לאנשים מותר להתאכזב בגלל שהחברה לא עמדה בציפיות שהיא עצמה יצרה.
מחקמירב
מה שיוצא אני מרוצה? אם הייתי מקבלת את הקופסה הזאת בחינם הייתי מסכימה איתך. אם המטרה היא לנסות, וגם ככה מביאים אריזות מוקטנות של כל מוצר, למה לא להשקיע במוצרים יותר יוקרתיים כמו אסתי לאודר, מאק, קליניק, רימל? הרעיון מאחורי גלוסיבוקס הוא חשיפה למוצרים שלאו דווקא הייתי קונה מבלי לנסות בגלל שהם עולים יותר ממוצרים של חברות עממיות. אם הייתי רוצה לנסות צללית של לייף (שאגב, ממש לא עולה 50 שקלים כמו שהציגו כאן) הייתי קונה אותה בלי היסוס.
מחקצודקת, אבל נא לא לשים את רימל באותו משפט עם אסתי לאודר, קליניק ומאק, תודה :)
מחקחייבת לציין שאני די חצויה בעניין. כשראיתי הבוקר את הצילום עם תוכן הקופסא ההרגשה הראשונית הייתה לחלוטין אכזבה, בעיקר בגלל שנבנתה אצלי ציפייה מאוד גבוהה לקראת "קופסת הולנטיין". אבל אחרי שחשבתי עוד קצת ולמרות התגובות שהצטברו עד כה, אני לא מבטלת עדיין את המנוי משתי סיבות - הראשונה היא שמבחינתי כחובבת ביוטי המיזם הזה מבורך ועדיין נמצא בחיתוליו, אז אני מוכנה כרגע להיות סלחנית ולתת להם צ'אנס להסיק מסקנות ולהשתפר. השנייה היא העובדה שמשולבים במיזם הזה עובדים בעלי מוגבלויות, שזו פשוט מצווה לדעתי..
השבמחקהסיבה שאני דווקא לא סלחנית זה שאני מרגישה קצת מרומה. זה גם לא העניין של המוצרים היוקרתיים שהובטחו כמו ההבטחה לחבילה מיוחדת לחג האהבה. זו הסיבה שאני נרשמתי לקופסה הזו ואני עדיין מנסה להבין מה הקשר של הקופסה הזו לחג האהבה (חוץ מהמוצר של חברת אהבה *g*).
מחקמסכימה איתך! גם אני מרגישה קצת מרומה...או טיפשה,עדיין לא החלטתי...
מחקנראה מאכזב... חוץ מהסבון הנוזלי של סבון שאני מתה עליו כל השאר לא מעניינים במיוחד מזל שלא הזמנתי החודש... צללית של לייף?! אהבה?! ובושם של ורסצ'ה (כולם מזעזעים לחלוטין)?!
השבמחקגם אני הייתי מצפה לחברות טובות יותר כמו מאק, קליניק, גרלן, אסתי לאודר וכדומה... עכשיו אני ממש מתלבטת אם להרשם לחבילה של חודש הבא :/
מאוד מאכזב! גם אני מבטלת את המנוי. המוצרים פשוטים מדי לא שווים בכלל. בעולם יש כמה חברות עם שירות דומה שעולה זול יותר ושם מביאים מוצרים הרבה אבל הרבה יותר טובים ברמה של פרמיום קלאס או דברים טבעיים ואורגיים. חבל מאוד שאצלנו בארץ תמיד מנצלים את האנשים ומחפשים פריירים....
השבמחקבקבוקון של סבון נוזלי, טיפה ורבע של קרם לשיער, צללית של לייף, וקרם פנים של יממלח.... ערמת זבל!
השבמחקאני לא יודעת מה יצאנו יותר- טיפשות או נאיביות?
והכי פאדיחה שבגללי עוד הזמינו כמה חברות, כי הלהבתי אותן על זה, ועכשיו אני מתביישת....
האמת? התמונה האחרונה ממש פתטית ולא אטרקטיבית בעליל,
השבמחקאפילו האריזות של המוצרים לא מושכות, והם שוכבים להם ככה אנמיים בקופסא, אפילו לא ממלאים אותה.
מה ציפיתן?
השבמחקלקבל שאנל, איב סאן לורן, גרלן?
באמת נו...
מביאים חברות עממיות, שמתאימות לכל כיס.
כשמבטיחים 5 מוצרים יוקרתיים אז כן, בהחלט. אין אפילו מוצר אחד שאפשר להגדיר כיוקרתי.
מחקאם היו מפרסמים שנקבל חברות עממיות שמתאימות לכל כיס אז לא הייתה האכזבה הזאת (ומנגד כנראה שהיו נרשמים לשירות הזה הרבה פחות).
חלק מהבנות אכן קיבלו פריימר של גרלן
מחקואחרות קיבלו במקומו צללית של לייף
אני לא צריכה להסביר כמה זה מגוחך נכון?
אני חושבת שפשוט אנחנו לא הקהל יעד של המוצר הזה.
השבמחקלבחורה שלא מבינה באיפור, בחורה צעירה, מתבגרת, מישהי שבקושי יש לה איפור- הרעיון הזה אלוף.
אבל בשביל כל המכורות איפור, שאין שבוע שלא קונות 2 מוצרים בספורה, כל היום רוכשות באייביי, והבית שלהם מפוצץ במליון מוצרים- אין טעם.
מחזקת את דברייך,חבל שהם לא עצרו רגע וחשבו,האם בחורה שהיא לא פריקית של איפור ומוצרי צריכה מהסוג הזה באמת תהיה מוכנה להוציא 60 ש"ח כל חודש על לא נודע? התשובה היא לא!
מחקזה בדיוק מה שהם לא מבינים וזאת הסיבה שאנו מתמרמרות!
אנחנו לא בנות 16
אתן מתמרמרות ולא בצדק. הם בשום מקום לא הבטיחו שזו תהיה חבילה רק לפריקיות של איפור. זו מעין "קופסאת הפתעות" כי את לא יודעת מה תקבלי, ואת משלמת כל חודש בשביל לקחת את ה"סיכון" הזה, שאולי יגיע משהו שהוא לא בדיוק לטעמך. אני למשל קיבלתי אחל'ה פריימר עם פתיתי זהב ל גארלן ושפתון בגודל מלא של לוריאל. והשמן אמבט- מעלף...
מחקרוצות גלוסי בוקס כמו בחו"ל? אז שמישהי תרים את הכפפה ותדאג להביא שירות כזה לארץ, למרות שעם כל האישורים של משרד הבריאות, נראה לי שמהר מאוד היא תרים ידיים...
הם הבטיחו "מוצרים יוקרתיים" ולגבי הקופסה של פברואר הבטיחו "קופסה מיוחדת לכבוד חג האהבה". הם לא עמדו באף אחת מההבטחות הנ"ל.
מחקאז את קיבלת מוצר של גרלן אז לפחות היה לך מוצר יוקרתי אחד, אחרות קיבלו מוצר של לייף קצת מגוחך....
עוד לא קיבלתי....אבל מעכזב ברמות על...אבל מאוד מאוד מאוד!
השבמחקאתיחס לזה כתרומה למקום בו הם עושים את הקופסאות, ואבטל חודש הבא
אני יכולה להעיד על עצמי שאני רוכשת מוצרי איפור במאות שקלים ואני מאושרת!
השבמחקאולם,60 שקלים על מוצרי לייף ואהבה קצת יקר לי!
אני לא מתביישת להגיד שאני אפילו לא מסתכלת על המוצרים האלו בפארמים! הם לא מעניינים אותי לא מושכים אותי!
אין מה לעשות "התחביב" הזה שלנו הוא בגדר מותרות ואנו מסתכלות גם על המיתוג גם על האריזה וגם על איכות המוצר,אז שלא ימרחו אותנו בטענה שהם בודקים עבורינו חתך מוצרים שנוכל להרשות לעצמנו לקנות אותם בעתיד.
מבחינתי זרקתי 60 ש"ח לפח
אני מבטלת!
נראת לי חבילה נחמדה. תמורה טובה ל60 ש"ח. בושם נחמד, צלליות בצבע יפה, שפתון של לוריאל שווה. בהחלט שווה.
השבמחקגם אני ביטלתי מייד כשראיתי את התמונות. מרגישה שזלזלו בנו כלקוחות. שום דבר מן ההבטחות לא מומש. (טרנדים חמים? מבחר מוצרים מקורי וחדשני??) מאכזב ומכעיס.
השבמחקוואו יש פה ממש שקר בפירסום. מה יוקרתי פה בדיוק? מבטלת.
השבמחקהחבילה אמורה לבוא היום אבל את של חודש הבא ביטלתי.
השבמחקנו שוין, הם עשו אחלה כסף מהבאז של החבילה הראשונה, אבל מה הם חשבו שיקרה אחרי? שאנחנו עצלניות ופשוט לא יהיה כח לבטל?
חשבתי שדן מנו באמת תחמנו, אבל זה היה ממש לא מתוחכם. חבל..
נמאס שעושים מאיתנו צחוק. 60 ש"ח הלכו לפח פשוט. מבטלת כמובן..
השבמחקחחחחח מה.לעזעזל. קיבלתי בושם של גברים. בקיצור עשו מאיתנו צחוק בננות.
השבמחקבאמת שצחקתי עכשיו איזה חמש דקות..
בחלט! אני ממש נעלבתי!
מחקאני צרכנית אידיאלית,רוכשת מוצרים באלפי שקלים,לא מתביישת בזה,אני אוהבת את זה! אני עובדת קשה בשביל הכסף שלי (לא מרוויחה בשמיים)
וממש לא ברמה שלי החברות העממיות!
לא מתביישת להגיד את זה!
עבדו עלינו...
את עבדת על עצמך, כי כגודל הציפיות- גודל האכזבות...
מחקשפתון של לוריאל בגודל מלא שעולה כ-80 ש"ח שווה את כל החבילה הזו יחד, ואפילו יותר. אני לא מבינה אתכן, בחיי.
שפתון ללא גוון של לוריאל? תעשי לי טובה! מודה,זה גם לא ברמה שלי!
מחקאתן חברות מפונקות בכייניות!
מחקאני דווקא קיבלתי בשלי פריימר עם פתיתי זהב של גארלן, את השפתון של לוריאל, בושם באנג באנג (דוגמית) לגבר, מסכה לשיער, שמן אמבט של סבון בריח וניל פאצ'ולי, מסכה של אהבה.
השבמחקדווקא בשביל הפריימר והשפתון זה מאוד שווה. אני די מרוצה. :)
נירה.
לא מבינה מה אתן בוכות אחרי שהרבה מכן זעקו על דף הפייסבוק של גלוסי בוקס שאתן רוצות מוצרים שלא נוסו על בעלי חיים!
השבמחקלייף ואהבה לא מנסות על בעלי חיים!!!!
מאוכזבת!וכבר ביטלתי מנוי על " מוצרים יוקרתיים".
השבמחקמוצרים יוקרתיים הם לא בהכרח יקרים.
מחקיוקרתי יכול להיות איכותי, ולמוצרי ים המלח יצא שם די איכותי בעולם.
סבבה, אז בחבילה הבאה שישימו מוצרים של ביוטי קייר ושל וואו, גם להם יש כמה מוצרים שהם טובים מאוד.
מחקדווקא פצצה של חבילה. סתם חבורת בכייניות.
השבמחקמה רע בסבון של פעם אהבה ולייף? אחל'ה חברות שכמו שכבר כתבו פה- אפילו לא עושות ניסויים. ורק השפתון של לוריאל שווה יותר מכל ה-60 ש"ח ששילמתן על החבילה... מה רע?
רע שמזלזלים ומפרסמים ומשווקים באופן שיקרי!
מחקהאחת קיבלה מוצר של גרלן והאחרת צללית של לייף?
לייף???? גם עם זה יעלה 1 אני לא אקח כי זה תופס לי מקום...וסתם לא מתאים שזה ישב ליד השאנל!
ולא אני לא צוחקת!
מוצרי יוקרה?...
אהמ אין בעיה בכלל עם החבילה, העניין שלא התייחסו למה שמילינו בשאלון העדפות.
השבמחקלמה לעזעזל שמישהי תרצה לקבל בושם של גברים? או מישהי בת 19 שמילתה שהשיער שלה לא צבוע ובלי צרות מיוחדות תקבל מסכה לשיער עבה פגום וצבוע?
אני אגיד לכן למה, כדי שהיא תביא את המסכה לאמא שלה ואת הבושם לחבר שלה ואז החברות יקבלו תפוצה נרחבת יותר.
אני לא מתבכיינת אבל חשבתי שהאינטרסים של החברה יתנגשו קצת יותר בעדינות עם הצרכים שלי.
גם אני חושבת שאתן ממש אבל ממש מגזימות מה חשבתן שיהיה 5 מוצרי יוקרה? מסכימה שזה מאד מרתיח שחלק קיבלו גרלן וחלק לייף אני מאלה של הלייף ואין ספק שזה מעצבן ובזה אני איתכן אבל אני חושבת שהטון הוא מאד לא יפה זאת חברה חדשה, סביר שאחרי ה"חבלי לידה" הם יבינו שישתפרו אולי לא ברמה שאנחנו רוצות אבל לפחות לתת צאנס גם מה כולן בוכות על הקופסא של יום האהבה מה רציתן שישימו שם לב מזהב? נו באמת מה כבר הם יכלו לייחד? אני לא מבינה אתכן באמת שלא.....המוצרים חמודים מאד וחבל לי מאד ההתנשאות הזאת על חברות ישראליות קצת פטריוטיות לא תזיק לאף אחת הצללית של לייף בעלת פיגמנט מצויין, שוב מאד מבואסת ששמעתי על גרלן כי ההחלפה ממש לא הוגנת אבל בפני עצמה היא יפה ! לדעתי צריך לתת צאנס ומקסימום אם אחרי תקופה מסויימת מבחינתן זה לא שווה את ההשקעה אז לעזוב אבל חבל על כל העצבים והאנרגיה זה מיזם מאד נחמד בסה"כ וכל השליליות הזאת ממש לא בריאה.
השבמחקקצת מוזר בעיני הבקשה הזו (במיוחד מצד לקוחות) לתת לחברה צ'אנס ובעצם לאפשר לה להתגלח על חשבון הלקוחות שלה. אם החברה לא הייתה מוכנה להשקה של הגלוסי בוקס ורצתה ללמוד תוך כדי עבודה, אז היו צריכים לעשות בחודשים הראשונים מחיר מיוחד נמוך יותר כדי שיוכלו ללמוד מהטעויות אבל אז הלקוחות היו גם מיודעים לכך שמדובר בחודשי ניסיון והציפיות היו בהתאם. אבל ברגע שהם גובים מחיר מלא ללקוחות יש כל זכות לצפות שהשירות גם יהיה בהתאם.
השבמחקובקשר לשאלה הראשונה, אני לא חושבת שמישהי ציפתה שכל 5 המוצרים יהיו של גרלן, שאנל, שיסיידו או משהו כזה, אבל שלפחות מוצר אחד כן יוכל להיכנס לקטגוריה של "מוצר יוקרה" (שלא לדבר על זה שההבטחה לקופסה מיוחדת לוולנטיין התבטאה רק בצבע של הקופסה).
מירב