כוכבת הפופ מדונה חברה לענקית הקוסמטיקה היפנית MTG ויחדיו השיקו השניים
בשבוע שעבר ביפן את MDNA Skin - ליין מוצרי טיפוח
חדש ומיוחד, שאמור לשמר את היופי הנצחי של הנעורים. הליין מצטרף לתיק העסקים ההולך
ומתרחב של הכוכבת שכולל, בין השאר, את מותג האופנה Material Girl, מותג אביזרי אופנה
ומשקפי שמש, מותג הבישום Truth or Dare ורשת מכוני כושר.
חנות הפופ-אפ ביפן |
אגב, השקת הסדרה לוותה במסתוריות מסויימת, עם רמזים שונים שמדונה
בעצמה שיחררה באמצעות חשבון האינסטגרם האישי שלה וכן באמצעות סרטונים ביוטיוב:
"המטרה של המותג היא לאתגר את הנשים ואת המודעות שלהן לאומנות היופי וטיפוח העור", מסבירה מישל פק, הקוסמטיקאית האישית של מדונה ומי שמשמשת כשגרירת המותג החדש שלה. "שימוש במוצרים האלה כחלק ממשטר טיפוח יומיומי שגרתי יעניק עור מוצק, גמיש וזוהר, גדוש באנרגיה אחרי כל שימוש."
המוצרים בליין כוללים סרום למראה זוהר שפותח במיוחד לשימושה האישי של
מדונה, מסיכת חימר המבוססת על רכיבים ממעיינות הספא שבמונטקטיני באיטליה וסוג של קרם
מחדש נעורים המבוססת על כח מגנטי מיוחד המסיר זיהומים ומחייה את העור.
האמת, אם המוצרים שלה יעזרו לי להראות כמוה כשאהיה בגילה, אני מוכנה לרכוש גלונים מהחומרים האלה...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה