בלוריאל פריז מציינים 30 שנה להשקתו של השפתון הראשון בסדרת Colour Riche, ולרגל המאורע משיקים מהדורה מיוחדת
ומאד-מאד-מאד מוגבלת של השפתון באריזה מיוחדת ומהודרת.
על עיצוב האריזה המיוחדת עמל Chopard – מותג היוקרה
השוויצרי לעיצוב שעונים ותכשיטים, שהוציא תחת ידו אריזה מנצנצת, עשויה מזהב ומצופה
כולה אבני אודם. אגב, אם תהיתן, אז גם השפתון המצוי בתוך האריזה המעוצבת הינו
בגוון אדום בוהק תואם.
אמנם יצירת המופת הנ"ל דרשה שעות רבות של עבודה
מדוייקת ומושלמת מצד בית המלאכה של "שופרד", אבל התוצאה "שווה את
זה" (או כמו שאומר הסלוגן של לוריאל...).
אריזת השפתון האדומה והלוהטת
שמנצנצת באופן מדהים תחת האור, מייצגת נאמנה את סגנון החיים שמציגים שני המותגים -
לוריאל ושופרד - וכוללים זה לצד זה יופי ויוקרה.
לפני שאתן ממהרות לברר איפה ניתן להשיג לעצמכן עותק של השפתון
הנ"ל, כדאי שתדעו שקיים רק עותק יחיד ממנו והוא הוצג לראווה במהלך אירועי
פסטיבל קאן האחרון, שהתקיים בשבוע שעבר. בכל זאת, אולי לא כדאי שתאבדו תקווה כל כך
מהר, כי במהלך השנה הקרובה השפתון יוצע למכירה פומבית למטרת צדקה. רק יש לי הרגשה
שתג המחיר הראשוני שיוצמד אליו יהפוך אותו לשפתון היקר ביותר בעולם...
השפתונים בסדרת "קולור ריש" ידועים במראה היוקרתי שהם
מעניקים לשפתיים, אבל גם לא פחות ביתרונות הטיפוח שלהם, הודות לתמציות השמנים
והפיגמנטים שהוא מכיל.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה